سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بارالها ! ... می دانم برترین توشه رهرو به سوی تو، اراده استوار و فروتنی یاری خواهانه است و اینک، قلبم با اراده ای استوار و فروتنی متواضعانه با تو رازگویی می کند . [امام صادق علیه السلام ـ در دعایش هنگام رفتن نزد منصور، خلیفه عبّاسی ـ]
کل بازدیدها:----581513---
بازدید امروز: ----54-----
بازدید دیروز: ----89-----
جستجو:
  • اوقات شرعی
    زنان ایرانی نمی توانند حتی تلویزیون تماشا کنند - طرحی نو برای اتحاد ایرانیان سراسر گیتی
     
     
  • درباره من
  • لوگوی وبلاگ
    زنان ایرانی نمی توانند حتی تلویزیون تماشا کنند - طرحی نو برای اتحاد ایرانیان سراسر گیتی

  • فهرست موضوعی یادداشت ها
    آیت الله یزدی در واکنش به نامه هاشمی رفسنجانی . رضا فاضلی عودلاجان تهران مدارس نوشیروان پریوش سرهنگ نصیری . شهرام همایون فروش دختران در دبی . علیرضا میبدی دادگاه مصطفی رمضان پور پسر خاله زن میبدی هما احسان . ماهواره ملی امید تماشای مسیر زنده پرتاب مدار کره زمین . مستهجن مضلین مستهجن سکس شوک مستند شوک مرکز بررسی جرائم سازمان . میر حسین موسوی عضو فعال ستاد مرکزی آشوب عضویت شورای مرکزی سازمان . نحوه زندگی آیت‏ا? خامنه‏ای دیده . نخست وزیر ترکیه رجب طیب اردوغان غزه رییس رژیم صهیونیستی . نماز جمعه تصاویر حاشیه رفسنجانی موسوی . همسر مصطفی تاج زاده سازمان مجاهدین انقلاب مجمع زنان اصلاح طلب حس .
  • مطالب بایگانی شده
  • لینک دوستان من
  • لوکوی دوستان من
  • اوقات شرعی
  • اشتراک در وبلاگ
     
    < type="text/java" src="http://www.iransohrab.ir/js/IranSohrab-link.js">





    Powered by WebGozar

    وضعیت من در یاهو
  • آوای آشنا
  • زنان ایرانی نمی توانند حتی تلویزیون تماشا کنند
    نویسنده: ایران پنج شنبه 86/7/5 ساعت 2:28 صبح

      اوج گیری عصبانیت ارگان نومحافظه کاران از سخنرانی رئیس جمهور؛
    فاکس نیوز: زنان ایرانی نمی توانند حتی تلویزیون تماشا کنند! 

    شبکه تلویزیونی فاکس نیوز که این روزها از حضور رئیس جمهور کشورمان در نیویورک به شدت عصبانی است، تمام توان رسانه ای خود را برای تخریب چهره وی به کار گرفته است.فاکس نیوز که در این راه به اقدامات غیرحرفه ای نیز متوسل شده است در تازه ترین برنامه خود به بررسی حالات چهره احمدی نژاد هنگام سخنرانی در دانشگاه کلمبیا پرداخت.به گزارش رجانیوز، در ابتدا مجری این برنامه با بیان اینکه حالات صورت و چهره رئیس جمهور ایران نشان دهنده معنی واقعی پیام های وی است افزود: ما سه تصویر از احمدی نژاد داریم و می خواهیم در این برنامه از جنبه علمی! آنها را مورد بررسی قرار دهیم.سپس مجری فاکس نیوز در حالی که تصویر احمدی نژاد در حال فشردن لب هایش نشان داده می شد از تحلیلگر برنامه پرسید: نخستین تصویر مربوط به لحظه ای است که از احمدی نژاد پرسیده شد که چرا دولت شما به تروریستها کمک می کند؟ در ادامه کارشناس برنامه با بیان اینکه این نوع حالت چهره نشان دهنده خشم شدید احمدی نژاد است، افزود: احمدی نژاد در پاسخ می گفت ایران به دنبال صلح است اما صلح با خشمگین بودن سازگار نیست !
    وی همچنین درباره تصویری که در آن احمدی نژاد که سر خود را پائین گرفته بود با بیان این ادعا که این عکس بعد از مطرح شدن سوال هولوکاست از احمدی نژاد گرفته شده است گفت: این تصویر نیز نشانه خشم است!در پایان برنامه نیز تصویر دیگری از رئیس جمهور پخش شد که در آن احمدی نژاد دستهایش را دور لبش می کشد. این تحلیلگر حالات چهره! با بیان اینکه این تصویر نیز بعد از سئوال مربوط به حقوق همجنس بازان از احمدی نژاد گرفته شده است در تحلیلی مضحک افزود: این تصویر نشان می دهد که احمدی نژاد می خواهد یک حقیقت را مخفی کند !این در حالی است که رسانه های معتبر، واکنش احمدی نژاد به این پرسش را خنده او اعلام نموده بودند و آخرین دروغ پردازی های شبکه جنگ طلب آمریکایی نشان از عمق ناراحتی و عصبانیت نومحافظه کاران آمریکا دارد.
    گفتنی است ادعای خشم احمدی نژاد در حالی مطرح می شود که وی حتی پس از سخنرانی رئیس دانشگاه کلمبیا نیز که مشحون از توهین های بی ادبانه به وی بود با آرامش کامل به ایراد سخنرانی پرداخت.همچنین یک نویسنده امریکایی در مصاحبه با این شبکه و در تشریح وضع زنان ایران به طرح  ادعاهایی عجیب پرداخت. بنا براین گزارش، شبکه تلویزیونی فاکس نیوز در یکی از انبوه برنامه هایی که آن را به سخنان احمدی نژاد در دانشگاه کلمبیا اختصاص داده بود، سخنان رئیس جمهور اسلامی ایران در مورد زنان در ایران را به چالش کشید.
    در این برنامه، ابتدا مجری شبکه با اشاره به  بخشهایی از اظهارات احمدی نژاد در دانشگاه کلمبیا گفت: به  گفته رئیس جمهور ایران زنان ایران آزادترین زنان جهان هستند،حال این  سوال مطرح  است که در ایران با زنان چگونه برخورد می شود؟پس از این طرح سوال،بریجیت گابریل نویسنده مجلات امریکایی که سالیانی را در خاورمیانه زندگی کرده است ،در این باره مدعی شد: رفتاری که در  حال حاضر با زنان در ایران می شود همانند کالا و برده است!گابریل در ادامه ادعاهای خود افزود:زنان در ایران هیچ حقی ندارند، مردان خانواده درباره زنان و حتی شغل و  تحصیلشان تصمیم گیری می کنند.این نویسنده امریکایی در ادامه در حالیکه تصاویری از حضور زنان در  خیابانهای ایران از این شبکه پخش می شد گفت: اگر زنی بدن خود را نشان مردم بدهد در ملا عام هفتاد و چهار ضربه شلاق خواهد  خورد.  زنان باید در ایران چادر به سر کنند.در ادامه این گفتگو مجری فاکس نیوز گفت:  قطع نظر از نوع پوشش زنان در ایران آیا آنها می توانند اشتغال داشته  باشند بریجیت گابریل در این خصوص ادعا کرد: زنان در ایران می  توانند تا سطحی خاص همه مشاغل را داشته باشند و نمی توانند فراتر از  سطحی خاص درس بخوانند!کارشناس فاکس نیوز افزود: دختران ایرانی فقط می توانند در شصت و نه رشته  تحصیلات تکمیلی از میان یکصدو بیست رشته تحصیلی در این مقطع درس  بخوانند  زنان ایرانی نمی توانند در برخی از مشاغل در داخل این کشور پیشرفت  کننداین نویسنده آمریکایی در ادامه دروغپردازیهای خود در حالیکه بسیار عصبانی به نظر می رسید گفت: اکثر دختران ایرانی مجبور می شوند در سنین پایین ازدواج کنند ،سن  ازدواج در زنان در حال حاضر نه سال است بنابراین وقتی با دختران همانند برده رفتار می شود انها نمی توانند چندان پیشرفت کنند!
     مجری فاکس نیوز که از این ادعای کارشناس شبکه متعجب شده بود، پرسید: دختران در ایران در نه سالگی ازدواج می  کنند؟ چگونه چنین چیزی ممکن است؟ این نویسنده امریکایی با تایید این مطلب گفت اگر زنی درایران در حالی که با مردی در ملا عام دست می دهد یا با او سخن می گوید دیده شود،بخاطر این کارش شلاق خواهد خورد چراکه از نظر حکومت ایران این رفتار ناشایست است!گابریل افزود:زنان در ایران اجازه ندارند تلویزیون تماشا کنند، آنها اجازه ندارند  ورزش کنند و درصورتیکه مردان شلوار ورزشی بلند برپا نداشته باشند نمی توانند تماشاگر مسابقات انها باشند.وی با واقعی خواندن آنچه ادعا کرده بود، افزود:این مسائل واقعیتهای ایران هستند اما احمدی نژاد تلاش کرد در سخنانش دروغهای محضش را به مردم امریکا بقبولاند چرا  که وی تصور می کند مردم امریکا از حقایق غافل هستند!این نویسنده کارشناس(!) در پایان مصاحبه اش گفت: میزان کنترل حکومت بر زنان در این کشور بسیار تعجب اور است، اما  باید توجه داشت ایران براساس قوانین شریعت اسلامی اداره می شود و ان قوانین براساس قران است. بنابراین درک این وضع برای ما بسیار عجیب  است.

        نظرات دیگران ( )


  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ
  • ## درخواست رسانه‌های بیگانه از سران اصلاحات ##
    ## عکس:دیدار کروبی با سفیر سابق انگلیس ##
    ## منوشه امیر: برای مقابله با خطر شیعه باید از سبزها حمایت کرد!
    ## شیمون پرز: مخالفان به نیابت از ما می جنگند ##
    ## درخواست انگلیس از ایران: روابط خود را با ما کاهش ندهید ##
    ## اعتراض شدید تشکل های دانشجویی نسبت به نامه سید حسن خمینی ##
    آبروی همه مسلمانان؛ اشک ما را چرا درآوردی؟:
    آنچه من دیدم و نحوه زندگی آیت ا? خامنه ای
    نماز جمعه سیاسی Top2009 - موسوی با کلی محافظ بعد 20 سال در
    میر حسین موسوی - به کجا چنین شتابان ؟؟ - 2
    میر حسین موسوی - به کجا چنین شتابان ؟؟
    پاسخ آیت الله یزدی در واکنش به نامه هاشمی رفسنجانی ** مهم
    رنجنامه جمعیت ایثارگران خطاب به هاشمی رفسنجانی
    مهم ** نامه هاشمی رفسنجانی به رهبر انقلاب ** مهم
    تصویر و اتهامات برخی عاملان سایت‏های مستهجن- مستند شوک
    [عناوین آرشیوشده]