سفارش تبلیغ
صبا ویژن
جلای این دلها ذکر خدا و تلاوت قرآن است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
کل بازدیدها:----580463---
بازدید امروز: ----11-----
بازدید دیروز: ----99-----
جستجو:
  • اوقات شرعی
    ## اعتراض شدید تشکل های دانشجویی نسبت به نامه سید حسن خمینی ## - طرحی نو برای اتحاد ایرانیان سراسر گیتی
     
     
  • درباره من
  • لوگوی وبلاگ
    ## اعتراض شدید تشکل های دانشجویی نسبت به نامه سید حسن خمینی ## - طرحی نو برای اتحاد ایرانیان سراسر گیتی

  • فهرست موضوعی یادداشت ها
    آیت الله یزدی در واکنش به نامه هاشمی رفسنجانی . رضا فاضلی عودلاجان تهران مدارس نوشیروان پریوش سرهنگ نصیری . شهرام همایون فروش دختران در دبی . علیرضا میبدی دادگاه مصطفی رمضان پور پسر خاله زن میبدی هما احسان . ماهواره ملی امید تماشای مسیر زنده پرتاب مدار کره زمین . مستهجن مضلین مستهجن سکس شوک مستند شوک مرکز بررسی جرائم سازمان . میر حسین موسوی عضو فعال ستاد مرکزی آشوب عضویت شورای مرکزی سازمان . نحوه زندگی آیت‏ا? خامنه‏ای دیده . نخست وزیر ترکیه رجب طیب اردوغان غزه رییس رژیم صهیونیستی . نماز جمعه تصاویر حاشیه رفسنجانی موسوی . همسر مصطفی تاج زاده سازمان مجاهدین انقلاب مجمع زنان اصلاح طلب حس .
  • مطالب بایگانی شده
  • لینک دوستان من
  • لوکوی دوستان من
  • اوقات شرعی
  • اشتراک در وبلاگ
     
    < type="text/java" src="http://www.iransohrab.ir/js/IranSohrab-link.js">





    Powered by WebGozar

    وضعیت من در یاهو
  • آوای آشنا
  • ## اعتراض شدید تشکل های دانشجویی نسبت به نامه سید حسن خمینی ##
    نویسنده: ایران یکشنبه 88/11/25 ساعت 3:22 صبح

    اعتراض شدید تشکل های دانشجویی نسبت به نامه سید حسن خمینی

    اعتراض شدید تشکل های دانشجویی نسبت به نامه سید حسن خمینی
    انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه‌های تهران در واکنش به نامه سید حسن خمینی به رئیس صدا و سیما، خطاب به وی تأکید کردند: مسیری که برخی دوستان و نزدیکان امروز حضرتعالی در پیش گرفته اند به قعر انحراف از انقلاب و امام می انجامد.
    انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه‌های تهران طی نامه‌ای سرگشاده ضمن واکنش به نامه سید حسن خمینی به رئیس صدا و سیما، خطاب به وی تأکید کردند: مسیری که برخی دوستان و نزدیکان امروز حضرتعالی در پیش گرفته اند به قعر انحراف از انقلاب و امام می انجامد.
    به گزارش فارس، انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه‌های تهران طی نامه‌ای سرگشاده‌ای خطاب سید حسن خمینی نسبت به نامه وی به رئیس صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در خصوص مستند "شاخص " ، به این اقدام واکنش نشان دادند.
    متن کامل این نامه در ادامه مطالب است:

    بسم رب الشهدا و الصدیقین
    حضور محترم جناب حجة‌الاسلام سیدحسن خمینی
    سلام علیکم؛
    گذر زمان و بی‌رحمی ایام ما را از وجود نازنین و ملکوتی امام راحل که بی‌شک تجسم تمام نمای اسلام ناب در عصر حاضر بودند محروم کرد، لکن خورشید ولایتی که در آسمان ایران می تابد با وجود نائبی فرزانه، چون رهبر عزیز انقلاب هیچگاه افول نکرد.
    اما تلخی ایام به کام آنان که وجود امام (ره) را درک نکردند نشست آنگاه که یادگار امام، مرحوم سیداحمد آقا نیز که با نفس امام نفس کشیده بود و یار لحظات سخت پیر جماران بودند، نیز ندای حق را لبیک گفتند و جامعه را از نعمت وجود بی نظیرشان محروم کردند.
    امروز شما به عنوان نوه امام راحل، یادگاری از آن عزیز سفر کرده هستید که مردم ایران با دیدن تصاویر شما در آغوش امام (ره) از الفت و مودت شما و امام می‌گویند.
    ما دانشجویان نیز بر مبنای این شواهد و قرائن ظاهری بر این باور هستیم که آن الفت زمان طفولیت شما با پیر جماران همچنان باقی است و شما را دلسوز امام (ره) و از بیت شریف امام راحلمان خطاب قرار می دهیم، گرچه صرفا انتصاب نسبی به امام راحل مادامی برای ما دانشجویان حجت و محل اتقان است که شما را در راه امام و انقلاب و رهبری بدانیم و الا نمونه فرزندانی که راه و روش پدران صالح خود را به فراموشی سپردند از زمان حضرت آدم و نوح گرفته تا همین امروز به وفور به چشم می‌آید؛ چه آنکه شخص حضرتعالی هم در میان خانواده خود نمونه‌ای بارز از این نمونه‌ها را سراغ دارید!
    جناب حجةالاسلام والمسلمین سید حسن خمینی
    نامه منتشر شده جنابعالی در خصوص برنامه "شاخص " ما دانشجویان را بر آن داشت تا بار دیگر - علیرغم میل باطنی - مواردی را به جنابعالی یادآوری نماییم، به امید آنکه شما به تاسی از امام راحل که همواره آماده شنیدن نظرات و دیدگاه‌های مردم - به ویژه نخبگان و دانشگاهیان- بودند، نظرات دیدگاه‌های مطرح شده در این سطور را مورد تامل قرار دهید.
    اگر چه 16 آذر امسال که عده‌ای با وقاحت و بی‌شرمی تمام در صحن دانشگاه تهران تصویر نورانی امام عظیم الشانمان را پاره پاره کردند، شما را مخاطب قرار دادیم و گله کردیم که چرا شما در قبال این فتنه و این هتک حرمت که بند بند دل تمام مریدان امام (ره) را از هم گسیخت سکوت کردید اما شوربختانه شما ندای فرزندان امام (ره) را با سکوت معنا دار خود چه بد و ناگوار پاسخ دادید!
    جناب حجة‌الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی
    دانشجویان بنابر خواست امام و رهبری هیچ گاه سکوت خفت بار را بر خویشتن خویش نمی‌پذیرند و هر لحظه خطایی ببینند ندای اعتراض خود را سر می‌دهند که این ادعا بنابر سابقه ما دانشجویان واضح و روشن است.
    آنچه که ما را برآن داشت تا جنابعالی را در خصوص نامه اخیرتان مخاطب قرار دهیم، نه مهر تایید و دفاع از عملکرد رسانه ملی و گردانندگان آن، بلکه از سر دفاع از امام (ره) و راه امام (ره) است. چه آنکه ما دانشجویان عقد اخوتی با هیچ کس نبسته و نمی‌بندیم و خود پیش قراول انتقاد به ضعف های رسانه ملی و صدا و سیما هستیم، لکن تخریب و حمله به برنامه‌ای که ابعاد فکری و معرفتی و سلوک سیاسی و اجتماعی امام (ره) را برای نسل ما - که توفیق درک محضر نورانی امام را نداشتیم- روشن و تبیین می‌نماید، به هیچ وجه بر نمی‌تابیم.
    جناب حجه الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی
    حضرتعالی در نامه خود با پیش داوری و در زمانی که تنها چند قسمت ابتدایی این برنامه پخش شده است آورده‌اید که "برنامه ای تحت عنوان شاخص در تلویزیون پخش می شود و به گونه‌ای غیر صادقانه و تحریف‌آمیز، شخصیت جامع عارف کامل و مهربان و رهبری مقتدر امام خمینی(س) را مخدوش نموده است. "
    آیا اعلام رابطه معنوی میان مردم و امام و اهتمام امام به رای مردم تحریف سخنان ایشان است که به مخدوش شدن وجهه ایشان منجر می شود؟ آیا تاکید امام بر حفظ استقلال در تمام دوران و عدم ذلت پذیری و تاکید بر خود باوری که نشانه از صلابت ملی است با آرمان امام در تضاد و تناقض است؟ آیا نظر امام در خصوص بنی صدر که ایشان بارها به آن اشاره می کنند و بنی صدر را از خائنین می دانند و آن وطن فروش را در راستای دفع آفت از نظام طرد می کنند چهره پر صلابت و مقتدر امام را مخدوش می کند؟ بی شک هر عقل سلیمی این نمود ها را نمایشی از اقتدار و صلابت و شکوه امام راحل می داند.
    جناب حجة‌الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی
    در نامه خود دلیل اصلی قضاوت زود هنگام و عجولانه تان را "شنیدن از منابع موثق " عنوان نموده اید.
    سوال ما دانشجویان اینجاست که چگونه مبرهنات را نمی‌بینید و تنها بر شنیده‌ها تکیه می‌کنید و بر اساس این شنیده‌ها قضاوت کرده و حکم را صادر می‌نمایید؟ آیا در موضوعات مهم دیگر - مانند آنچه در 16 آذر امسال در توهین به حضرت امام رخ داد- هم بر اساس شنیده ها از منابع موثق عمل نمودید؟ افراد موثق مورد اشاره شما چه شخص و یا افرادی هستند؟ لطفا نام ایشان را با بازگو نمایید تا مردم و دانشجویان بدانند افراد مورد وثوق نوه گرانقدر امام عزیزشان، چه کسانی هستند؟
    البته از حضرتعالی که همچون ما دانشجویان دلمشغولی اصلی‌تان طلبه‌گی و دانشجویی است، انتظار زیادی نیست که خود به رصد و ارزیابی برنامه ها و محصولات مهم رسانه ملی - به ویژه در خصوص امام راحل- بپردازید و صرفا به شنیده‌ها اکتفا نکنید.
    جناب حجة‌الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی
    بی شک فاصله شگرف سخن و پیام های روشنگرانه حضرت امام (ره) در خصوص رأفت با مردم و استقلال تام و تمام کشور و استکبار ستیزی و لزوم آزادی فلسطین و اصل مترقی ولایت فقیه و حکومت اسلامی با حرف ها و مواضع امروز برخی مدعیان دروغین راه ایشان، نشان از آن دارد که مسیری که برخی دوستان و نزدیکان امروز حضرتعالی در پیش گرفته‌اند به قعر انحراف از انقلاب و امام می‌انجامد.
    چه شده است که شما در قبال روشنگری‌های امام که مبین حال حاضر این افراد است موضع می گیرید و حال انکه در قبال شعار "نه غزه نه لبنان، جمهوری ایرانی و مرگ بر اصل ولایت فقیه " که مسببش بی‌شک هم سفره‌های امروز شما هستند، سکوت کردید و می‌کنید؟ آیا سکوت شما در آن دوران و نیز سخنوری و نامه نگاریتان در حال، نشان از آن ندارد که شما تحت تاثیر برخی جریانات و افراد خاص نسبت به موضوعات مختلف موضع می‌گیرید.
    جناب حجه الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی
    امروز که پس از چند ماه فتنه‌گری برخی به اصطلاح خواص، مردم پس از حماسه 9 دی نشان دادند که همچنان بر سر عهد خود با انقلاب و امام و رهبری هستند و با آن حضور شگرف خود، یاد حضور میلیونی در 22 خرداد را زنده و با این شور و حال ریشه های نفاق را مجبور به عقب نشینی و انزوا کردند، دیگر چه جای این صحبت‌ها است؟
    در حالی که رهبر انقلاب و بزرگان و خیرخواهان و دوستان انقلاب بحث وحدت را مطرح می‌کنند و در آستانه 22 بهمن همه و همه را به حضور در راهپیمایی آن روز -که خود نشانی از وحدت و انسجام و به منزله سوزاندن ریشه نفاق و خشکاندن تفرقه و شکرانه وحدت تحت لوای ولایت که مرهون امام و خون شهدا است- دعوت می نمایند، سخنان شما که غیر مستند و غیر شفاف و مبهم است چه معنا و مقصودی می‌تواند داشته باشد؟چرا خواسته یا نا خواسته خاکروبه فتنه که به زباله دان ریخته می شود را مجددا در فضای وحدت پخش می‌کنید؟
    صیاد آب گل آلود انقلاب و یاران امام، تنها و تنها استکبار و منافقین است و بی‌شک اولین صید اینان نام و نشان امام خواهد بود.
    از خداوند متعال طول عمر و سربلندی مقام معظم رهبری و همه یاران و همراهان حقیقی امام (ره) را خواستاریم.
    والعاقبه للمتقین
    این نامه از سوی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شاهد، انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه صنعتی شریف، انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تهران، انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تربیت معلم تهران، انجمن اسلامی دانشجویان دانشکده صدا و سیما، انجمن اسلامی دانشجویان دانشکده علوم قضایی


        نظرات دیگران ( )


  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ
  • ## درخواست رسانه‌های بیگانه از سران اصلاحات ##
    ## عکس:دیدار کروبی با سفیر سابق انگلیس ##
    ## منوشه امیر: برای مقابله با خطر شیعه باید از سبزها حمایت کرد!
    ## شیمون پرز: مخالفان به نیابت از ما می جنگند ##
    ## درخواست انگلیس از ایران: روابط خود را با ما کاهش ندهید ##
    ## اعتراض شدید تشکل های دانشجویی نسبت به نامه سید حسن خمینی ##
    آبروی همه مسلمانان؛ اشک ما را چرا درآوردی؟:
    آنچه من دیدم و نحوه زندگی آیت ا? خامنه ای
    نماز جمعه سیاسی Top2009 - موسوی با کلی محافظ بعد 20 سال در
    میر حسین موسوی - به کجا چنین شتابان ؟؟ - 2
    میر حسین موسوی - به کجا چنین شتابان ؟؟
    پاسخ آیت الله یزدی در واکنش به نامه هاشمی رفسنجانی ** مهم
    رنجنامه جمعیت ایثارگران خطاب به هاشمی رفسنجانی
    مهم ** نامه هاشمی رفسنجانی به رهبر انقلاب ** مهم
    تصویر و اتهامات برخی عاملان سایت‏های مستهجن- مستند شوک
    [عناوین آرشیوشده]