سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از جمله چیزهایی که پستی دنیا را به تو نشان می دهد، آن است که خداوند ـ جلّ ثناؤه ـ بساط آن را از رویت وجّه و اختیار، از سرِ اولیا و دوستانش برکشیده و از روی آزمون و فتنه، آن را برای دشمنانش گسترده است. [امام علی علیه السلام]
کل بازدیدها:----580615---
بازدید امروز: ----19-----
بازدید دیروز: ----50-----
جستجو:
  • اوقات شرعی
    ## منوشه امیر: برای مقابله با خطر شیعه باید از سبزها حمایت کرد! - طرحی نو برای اتحاد ایرانیان سراسر گیتی
     
     
  • درباره من
  • لوگوی وبلاگ
    ##  منوشه امیر: برای مقابله با خطر شیعه باید از سبزها حمایت کرد! - طرحی نو برای اتحاد ایرانیان سراسر گیتی

  • فهرست موضوعی یادداشت ها
    آیت الله یزدی در واکنش به نامه هاشمی رفسنجانی . رضا فاضلی عودلاجان تهران مدارس نوشیروان پریوش سرهنگ نصیری . شهرام همایون فروش دختران در دبی . علیرضا میبدی دادگاه مصطفی رمضان پور پسر خاله زن میبدی هما احسان . ماهواره ملی امید تماشای مسیر زنده پرتاب مدار کره زمین . مستهجن مضلین مستهجن سکس شوک مستند شوک مرکز بررسی جرائم سازمان . میر حسین موسوی عضو فعال ستاد مرکزی آشوب عضویت شورای مرکزی سازمان . نحوه زندگی آیت‏ا? خامنه‏ای دیده . نخست وزیر ترکیه رجب طیب اردوغان غزه رییس رژیم صهیونیستی . نماز جمعه تصاویر حاشیه رفسنجانی موسوی . همسر مصطفی تاج زاده سازمان مجاهدین انقلاب مجمع زنان اصلاح طلب حس .
  • مطالب بایگانی شده
  • لینک دوستان من
  • لوکوی دوستان من
  • اوقات شرعی
  • اشتراک در وبلاگ
     
    < type="text/java" src="http://www.iransohrab.ir/js/IranSohrab-link.js">





    Powered by WebGozar

    وضعیت من در یاهو
  • آوای آشنا
  • ## منوشه امیر: برای مقابله با خطر شیعه باید از سبزها حمایت کرد!
    نویسنده: ایران یکشنبه 88/11/25 ساعت 3:22 صبح

     منوشه امیر: برای مقابله با خطر شیعه باید از سبزها حمایت کرد! 

    مخالفان امیدوارند تحریم های جدید و شدیدی علیه ایران از سوی جامعه جهانی وضع شود. یک مستخدم صدای اسرائیل و سرویس جاسوسی موساد که با عناصر ضدانقلاب در داخل ایران مرتبط است می گوید مخالفان در ایران از اعمال تحریم های جدید علیه جمهوری اسلامی حمایت می کنند و خواستار تشدید این تحریم ها هستند.
    منوشه امیر طی سخنانی در مرکز روابط همگانی تل آویو تاکید کرد: مخالفان امیدوارند تحریم های جدید و شدیدی علیه ایران از سوی جامعه جهانی وضع شود. این در حالی است که به عنوان مثال با وجود موضع آشکار آنجلا مرکل صدراعظم آلمان علیه جمهوری اسلامی، شرکت های آلمانی به تجارت با ایران در حجم بالا ادامه می دهند.

    این مهره صهیونیست با حمایت از آشوبگرانی که در حوادث پس از انتخابات به خیابان آمده و به تحرکات ضدانقلابی پرداختند، گفت: این افراد از ناتوانی قدرت های بزرگ در اعمال تحریم علیه ایران ناراحتند و از اینکه تحریم موثری اعمال شود ناامید شده اند اما در مقابل حکومت اسلامی امیدوار و تقویت شده است. قدرت های بزرگ چون خطر ایران و تشکیل امپراتوری شیعی ]!؟[ را درک نمی کنند، موفق به در پیش گرفتن اقدام موثر علیه ایران و توقف برنامه هسته ای آن نشده اند.
    همکار سازمان جاسوسی و وزارت خارجه رژیم صهیونیستی در این سخنرانی، به برنامه ریزی عوامل این رژیم برای ایجاد تنش در راهپیمایی باشکوه و ملی 22 بهمن اشاره کرد و گفت: می توان انتظار داشت مخالفان در 11 فوریه (22 بهمن) به خیابان بیایند و به درگیری بپردازند. البته آنچه بیشتر محتمل است، سرکوب شدیدتر آنها از سوی پلیس و بسیج است.
    منوشه امیر (منوچهر ساچمه چی) که پشت پرده برخی سایت های اینترنتی ضدانقلاب نظیر «بالاترین» قرار دارد، همچنین خواستار بمباران پایگاه های سپاه در کنار تاسیسات هسته ای شد و گفت: جامعه جهانی کورکورانه به دنبال یافتن راه حل سیاسی برای برنامه هسته ای ایران است در حالی که چاره کار در دادن اولتیماتوم نظامی و سپس حمله به تاسیسات هسته ای و پایگاه های سپاه است.
    اشاره این همکار وزارت خارجه رژیم صهیونیستی به مبادلات تجاری وسیع میان آلمان و ایران در حالی است که روزنامه آلمانی هندلز بلات دیروز در گزارشی تصریح کرد: شرکت های آلمانی مخالف تحریم ایران هستند و از اینکه دولت این کشور تحت فشار لابی های آمریکا و اسرائیل می باشند، به شدت خشمگین شده اند. آنتون بورنر رئیس فدراسیون فروش عمده و تجارت خارجه آلمان هشدار می دهد که آلمان می تواند در میان بازندگان سیاست تحریم علیه ایران باشد. اتاق بازرگانی و صنعت آلمان (DIHK) هم اعلام کرده تحریم علیه ایران می تواند به قیمت بیکار شدن 10 هزار آلمانی و تاثیر منفی بر اقتصاد آلمان تمام شود.


        نظرات دیگران ( )


  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ
  • ## درخواست رسانه‌های بیگانه از سران اصلاحات ##
    ## عکس:دیدار کروبی با سفیر سابق انگلیس ##
    ## منوشه امیر: برای مقابله با خطر شیعه باید از سبزها حمایت کرد!
    ## شیمون پرز: مخالفان به نیابت از ما می جنگند ##
    ## درخواست انگلیس از ایران: روابط خود را با ما کاهش ندهید ##
    ## اعتراض شدید تشکل های دانشجویی نسبت به نامه سید حسن خمینی ##
    آبروی همه مسلمانان؛ اشک ما را چرا درآوردی؟:
    آنچه من دیدم و نحوه زندگی آیت ا? خامنه ای
    نماز جمعه سیاسی Top2009 - موسوی با کلی محافظ بعد 20 سال در
    میر حسین موسوی - به کجا چنین شتابان ؟؟ - 2
    میر حسین موسوی - به کجا چنین شتابان ؟؟
    پاسخ آیت الله یزدی در واکنش به نامه هاشمی رفسنجانی ** مهم
    رنجنامه جمعیت ایثارگران خطاب به هاشمی رفسنجانی
    مهم ** نامه هاشمی رفسنجانی به رهبر انقلاب ** مهم
    تصویر و اتهامات برخی عاملان سایت‏های مستهجن- مستند شوک
    [عناوین آرشیوشده]