سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ساکت باش نه از روی گنگی که سکوت زیور دانشمند و پوشش نادان است . [امام علی علیه السلام]
کل بازدیدها:----579932---
بازدید امروز: ----13-----
بازدید دیروز: ----15-----
جستجو:
  • اوقات شرعی
    آرشیو مهر ماه 1386 - طرحی نو برای اتحاد ایرانیان سراسر گیتی
     
     
  • درباره من
  • لوگوی وبلاگ
    آرشیو مهر ماه 1386 - طرحی نو برای اتحاد ایرانیان سراسر گیتی

  • فهرست موضوعی یادداشت ها
    آیت الله یزدی در واکنش به نامه هاشمی رفسنجانی . رضا فاضلی عودلاجان تهران مدارس نوشیروان پریوش سرهنگ نصیری . شهرام همایون فروش دختران در دبی . علیرضا میبدی دادگاه مصطفی رمضان پور پسر خاله زن میبدی هما احسان . ماهواره ملی امید تماشای مسیر زنده پرتاب مدار کره زمین . مستهجن مضلین مستهجن سکس شوک مستند شوک مرکز بررسی جرائم سازمان . میر حسین موسوی عضو فعال ستاد مرکزی آشوب عضویت شورای مرکزی سازمان . نحوه زندگی آیت‏ا? خامنه‏ای دیده . نخست وزیر ترکیه رجب طیب اردوغان غزه رییس رژیم صهیونیستی . نماز جمعه تصاویر حاشیه رفسنجانی موسوی . همسر مصطفی تاج زاده سازمان مجاهدین انقلاب مجمع زنان اصلاح طلب حس .
  • مطالب بایگانی شده
  • لینک دوستان من
  • لوکوی دوستان من
  • اوقات شرعی
  • اشتراک در وبلاگ
     
    < type="text/java" src="http://www.iransohrab.ir/js/IranSohrab-link.js">





    Powered by WebGozar

    وضعیت من در یاهو
  • آوای آشنا
  • پخش زنده برنامه های تلویزیونی هیئت رزمندگان غرب تهران
    نویسنده: ایران جمعه 86/7/6 ساعت 1:4 صبح

    پخش زنده مناجات از مهدیه امام حسن تهران 

    جدول پخش زنده برنامه های اینترنتی هیئت رزمندگان غرب تهران

    مهدیه امام حسن مجتبی (ع)
    دهه دوم ماه مبارک رمضان 1428

     دعا فراموش نشه

        نظرات دیگران ( )

  • زنان ایرانی نمی توانند حتی تلویزیون تماشا کنند
    نویسنده: ایران پنج شنبه 86/7/5 ساعت 2:28 صبح

      اوج گیری عصبانیت ارگان نومحافظه کاران از سخنرانی رئیس جمهور؛
    فاکس نیوز: زنان ایرانی نمی توانند حتی تلویزیون تماشا کنند! 

    شبکه تلویزیونی فاکس نیوز که این روزها از حضور رئیس جمهور کشورمان در نیویورک به شدت عصبانی است، تمام توان رسانه ای خود را برای تخریب چهره وی به کار گرفته است.فاکس نیوز که در این راه به اقدامات غیرحرفه ای نیز متوسل شده است در تازه ترین برنامه خود به بررسی حالات چهره احمدی نژاد هنگام سخنرانی در دانشگاه کلمبیا پرداخت.به گزارش رجانیوز، در ابتدا مجری این برنامه با بیان اینکه حالات صورت و چهره رئیس جمهور ایران نشان دهنده معنی واقعی پیام های وی است افزود: ما سه تصویر از احمدی نژاد داریم و می خواهیم در این برنامه از جنبه علمی! آنها را مورد بررسی قرار دهیم.سپس مجری فاکس نیوز در حالی که تصویر احمدی نژاد در حال فشردن لب هایش نشان داده می شد از تحلیلگر برنامه پرسید: نخستین تصویر مربوط به لحظه ای است که از احمدی نژاد پرسیده شد که چرا دولت شما به تروریستها کمک می کند؟ در ادامه کارشناس برنامه با بیان اینکه این نوع حالت چهره نشان دهنده خشم شدید احمدی نژاد است، افزود: احمدی نژاد در پاسخ می گفت ایران به دنبال صلح است اما صلح با خشمگین بودن سازگار نیست !
    وی همچنین درباره تصویری که در آن احمدی نژاد که سر خود را پائین گرفته بود با بیان این ادعا که این عکس بعد از مطرح شدن سوال هولوکاست از احمدی نژاد گرفته شده است گفت: این تصویر نیز نشانه خشم است!در پایان برنامه نیز تصویر دیگری از رئیس جمهور پخش شد که در آن احمدی نژاد دستهایش را دور لبش می کشد. این تحلیلگر حالات چهره! با بیان اینکه این تصویر نیز بعد از سئوال مربوط به حقوق همجنس بازان از احمدی نژاد گرفته شده است در تحلیلی مضحک افزود: این تصویر نشان می دهد که احمدی نژاد می خواهد یک حقیقت را مخفی کند !این در حالی است که رسانه های معتبر، واکنش احمدی نژاد به این پرسش را خنده او اعلام نموده بودند و آخرین دروغ پردازی های شبکه جنگ طلب آمریکایی نشان از عمق ناراحتی و عصبانیت نومحافظه کاران آمریکا دارد.
    گفتنی است ادعای خشم احمدی نژاد در حالی مطرح می شود که وی حتی پس از سخنرانی رئیس دانشگاه کلمبیا نیز که مشحون از توهین های بی ادبانه به وی بود با آرامش کامل به ایراد سخنرانی پرداخت.همچنین یک نویسنده امریکایی در مصاحبه با این شبکه و در تشریح وضع زنان ایران به طرح  ادعاهایی عجیب پرداخت. بنا براین گزارش، شبکه تلویزیونی فاکس نیوز در یکی از انبوه برنامه هایی که آن را به سخنان احمدی نژاد در دانشگاه کلمبیا اختصاص داده بود، سخنان رئیس جمهور اسلامی ایران در مورد زنان در ایران را به چالش کشید.
    در این برنامه، ابتدا مجری شبکه با اشاره به  بخشهایی از اظهارات احمدی نژاد در دانشگاه کلمبیا گفت: به  گفته رئیس جمهور ایران زنان ایران آزادترین زنان جهان هستند،حال این  سوال مطرح  است که در ایران با زنان چگونه برخورد می شود؟پس از این طرح سوال،بریجیت گابریل نویسنده مجلات امریکایی که سالیانی را در خاورمیانه زندگی کرده است ،در این باره مدعی شد: رفتاری که در  حال حاضر با زنان در ایران می شود همانند کالا و برده است!گابریل در ادامه ادعاهای خود افزود:زنان در ایران هیچ حقی ندارند، مردان خانواده درباره زنان و حتی شغل و  تحصیلشان تصمیم گیری می کنند.این نویسنده امریکایی در ادامه در حالیکه تصاویری از حضور زنان در  خیابانهای ایران از این شبکه پخش می شد گفت: اگر زنی بدن خود را نشان مردم بدهد در ملا عام هفتاد و چهار ضربه شلاق خواهد  خورد.  زنان باید در ایران چادر به سر کنند.در ادامه این گفتگو مجری فاکس نیوز گفت:  قطع نظر از نوع پوشش زنان در ایران آیا آنها می توانند اشتغال داشته  باشند بریجیت گابریل در این خصوص ادعا کرد: زنان در ایران می  توانند تا سطحی خاص همه مشاغل را داشته باشند و نمی توانند فراتر از  سطحی خاص درس بخوانند!کارشناس فاکس نیوز افزود: دختران ایرانی فقط می توانند در شصت و نه رشته  تحصیلات تکمیلی از میان یکصدو بیست رشته تحصیلی در این مقطع درس  بخوانند  زنان ایرانی نمی توانند در برخی از مشاغل در داخل این کشور پیشرفت  کننداین نویسنده آمریکایی در ادامه دروغپردازیهای خود در حالیکه بسیار عصبانی به نظر می رسید گفت: اکثر دختران ایرانی مجبور می شوند در سنین پایین ازدواج کنند ،سن  ازدواج در زنان در حال حاضر نه سال است بنابراین وقتی با دختران همانند برده رفتار می شود انها نمی توانند چندان پیشرفت کنند!
     مجری فاکس نیوز که از این ادعای کارشناس شبکه متعجب شده بود، پرسید: دختران در ایران در نه سالگی ازدواج می  کنند؟ چگونه چنین چیزی ممکن است؟ این نویسنده امریکایی با تایید این مطلب گفت اگر زنی درایران در حالی که با مردی در ملا عام دست می دهد یا با او سخن می گوید دیده شود،بخاطر این کارش شلاق خواهد خورد چراکه از نظر حکومت ایران این رفتار ناشایست است!گابریل افزود:زنان در ایران اجازه ندارند تلویزیون تماشا کنند، آنها اجازه ندارند  ورزش کنند و درصورتیکه مردان شلوار ورزشی بلند برپا نداشته باشند نمی توانند تماشاگر مسابقات انها باشند.وی با واقعی خواندن آنچه ادعا کرده بود، افزود:این مسائل واقعیتهای ایران هستند اما احمدی نژاد تلاش کرد در سخنانش دروغهای محضش را به مردم امریکا بقبولاند چرا  که وی تصور می کند مردم امریکا از حقایق غافل هستند!این نویسنده کارشناس(!) در پایان مصاحبه اش گفت: میزان کنترل حکومت بر زنان در این کشور بسیار تعجب اور است، اما  باید توجه داشت ایران براساس قوانین شریعت اسلامی اداره می شود و ان قوانین براساس قران است. بنابراین درک این وضع برای ما بسیار عجیب  است.

        نظرات دیگران ( )

  • احمدی نژاد با آرامش، مواضع خود را تشریح کرد
    نویسنده: ایران پنج شنبه 86/7/5 ساعت 2:28 صبح

    واکنش منابع خبری دنیا به سخنرانی احمدی نژاد در دانشگاه کلمبیا:
    احمدی نژاد با آرامش، مواضع خود را تشریح کرد  

    سخنرانی رئیس جمهوری اسلامی ایران که به رغم فضاسازی سنگین رسانه های نومحافظه کاران امریکا به ویژه فاکس نیوز، در دانشگاه کلمبیا برگزار گردید، همچنان موضوع تحلیل و گزارش خبرگزاریها و شبکه های خبری دنیاست.به گزارش رجانیوز، این واکنش ها در حالی ادامه دارد که در اغلب آنها، آرامش احمدی نژاد در پاسخ به سوالات مورد تأکید قرار گرفته و تلاش صهیونیستها برای اغتشاش در جلسه بی نتیجه ارزیابی شده است.با این حال، این منابع خبری، سخنان آغازین رئیس دانشگاه کلمبیا را که تحت فشار لابی صهیونیستها در اظهاراتی کوتاه، به رئیس جمهور ایران توهین کرده بود، به صورت برجسته ای بازتاب داده اند. 

    خبرگزاری آلمان: احمدی نژاد به رغم توهین ها با آرامش ازمواضعش گفت
    از لحظه ای که رییس دانشگاه کلمبیا میزبان محمود احمدی نژاد رئیس جمهور ایران وی را دیکتاتوری کوچک و بی رحم، نامید، مشخص بود که احمدی نژاد برای یک سخنرانی سخت در مقابل حضار آماده می شود. به رغم برخی اعتراضهای تند، احمدی نژاد با آرامش ازمواضعش مبنی بر اینکه فعالیتهای هسته ای ایران صلح آمیز است و اینکه واقعه هولوکاست نیازمند مدارک تاریخی است، گفت.

    آسوشیتدپرس: آمریکا بازی می کند، برای مذاکره باید جدی بود
    به گزارش آسوشیتدپرس از نیویورک، اسقف "دزموند توتو" در مورد تصمیم دانشگاه کلمبیا به دعوت از احمدی نژاد برای سخنرانی در این دانشگاه، ضمن انتقاد از دولت بوش به دلیل خودداری از درگیر شدن در مذاکرات بیشتر با مقامات ایران گفت: تلاشهای دیپلماتیک اخیر چیزی بیش از یک تیله بازی نیست.این برنده جایزه صلح نوبل تاکید کرد که دولت آمریکا در صورتی که خواهان برقراری صلح بین ملتها باشد باید باب مذاکره با ایران را بیشتر باز کند. مذاکره چیزی نیست که بین دوستان انجام شود. بلکه این دشمنان بویژه دشمنان سر سخت هستند که مذاکره می کنند.

    الجزیره: لابی صهیونیستها در ایفای پروژه توهین به احمدی نژاد، شکست خورد
    شبکه تلویزیونی الجزیره که بخشی از سخنرانی رئیس جمهور ایران را به طور زنده پخش کرد. با قطع این پخش زنده و در حالی که سخنرانی احمدی نژاد ادامه داشت اظهارات خبرنگار خود را در مقابل دانشگاه کلمبیا به طور زنده پخش نمود.خبرنگار شبکه تلویزیونی الجزیره در مقابل دانشگاه کلمبیا در نیویورک با اشاره به حضور دهها تن که در تصویر دیده می شدند گفت: تعداد کسانی که در اعتراض به سخنرانی احمدی نژاد مقابل دانشگاه کلمبیا تظاهرات کردند کمتر از حد انتظار بود و بسیاری از این افراد غیر دانشجو و کسانی بودند که سازمانهای یهودی نیویورک آنها را مقابل دانشگاه کلمبیا جمع کرده بودند.این شبکه همچنین در مصاحبه با یک نویسنده و پژوهشگر سیاسی مقیم نیویورک، رفتار رئیس دانشگاه کلمبیا با رئیس جمهور ایران را ناشی از فشارگروههای صهیونیستی دانست.
    وی تصریح کرد: رفتار رئیس دانشگاه کلمبیا اهانت به رئیس جمهور یک کشور صرفنظر از هویت این رئیس بود. ایران کشوری مستقل و دارای حاکمیت است و احمدی نژاد نماینده این کشور در دانشگاه کلمبیا بود؛ بنابراین آنچه از زبان رئیس دانشگاه کلمبیا شنیدیم خروج از چارچوب اخلاقیات دانشگاهی تحت فشار لابی صهیونیستی در واشنگتن و راستگرایان تندرو مسیحی بود و معتقدم در نهایت در رساندن پیام خود هم از جنبه دانشگاهی و هم از جنبه سیاسی شکست خورد.

    یونایتدپرس: مخالفان و موافقان احمدی نژاد به هم توهین کردند
    خبرگزاری یونایتدپرس از نیویورک گزارش داد: معترضین موافق و مخالف محمود احمدی نژاد رئیس جمهوری ایران، روز دوشنبه در جریان سخنرانی بحث برانگیز این رهبر ایرانی خطاب به گروهی از مدعوین دانشگاه کلمبیا، توهین هایی رد و بدل کردند.در حالیکه در بین چند صد تظاهرکننده حاضر در محل اکثر آنان به شدت مخالف دیدار احمدی نژاد بوده و با سردادن شعارهایی ایران را متهم می کردند که یک کشور حامی ترور است، گروهی از ایرانیان نیز برای حمایت از رئیس جمهوری ایران و کشورشان حضور داشتند.

    فاکس نیوز: باید بودجه دانشگاه کلمبیا را قطع کرد
    به گزارش شبکه تلویزیونی فاکس نیوز، دانکن هانتر نماینده جمهوریخواه در کنگره امریکا تهدید کرد از اینکه احمدی نژاد اجازه یافته است در دانشگاه کلمبیا سخنرانی کند به قدری ناخرسند است که می خواهد بودجه فدرال این دانشگاه را قطع کند.وی گفت: من برای رئیس دانشگاه کلمبیا نامه ای نوشتم و گفتم که به سوی قطع بودجه دانشگاه کلمبیا گام برخواهم داشت و حال چه کسانی در این راه به من بپیوندند و یا نپیوندند من کار خود را انجام می دهم.

    رویترز: استقبال زهردار دانشگاه کلمبیا از احمدی نژاد
    احمدی نژاد در دانشگاه کلمبیا با استقبال زهرداری روبرو شد و مورد حمله منتقدانی قرار گرفت که معتقد بودند نباید به یک نفی کننده هولوکاست مجال سخنرانی در این دانشگاه را داد.او دوشنبه در یک گردهمایی در نیویورک که در آن وی ایران را یک کشور صلح دوست و قربانی تروریسم معرفی کرد، با یک دانشگاهی آمریکا که وی را یک "دیکتاتور کوچک و بیرحم" خواند، درگیر شد.در تالار دانشگاه که در آن احمدی نژاد خطاب به700 نفر سخنرانی کرد که 80 درصد آنان دانشجو بودند. وی در واکنش به چالشی که اظهارات قبلی اش در مورد محو شدن اسرائیل از صحنه روزگار برای وی ایجاد کرده است، گفت: نگرانی این است که چرا فلسطینی ها باید دچار درد و رنج شوند.

    بی بی سی: استقبال دانشجویان از مواضع احمدی نژاد درباره فلسطین
    یکی از سئوال کنندگان از آقای احمدی نژاد پرسید که آیا شخص او یا دولت او خواستار نابودی اسرائیل است؟ رییس جمهور ایران در این مورد گفت: "ما همه ملت ها را دوست داریم" و با شرح وضعیت یهودیان در ایران، دیدگاه های خود در مورد حل بحران خاورمیانه از طریق رجوع به همه پرسی و لزوم اعاده حقوق فلسطینیان را مطرح کرد که با استقبال گروهی از حاضران در جلسه مواجه شد.در مورد هولوکاست، آقای احمدی نژاد گفت که حتی اگر کشتار میلیون های یهودی به دست آلمان نازی درست هم باشد، دلیل نمی شود که از این حادثه برای نقض حقوق فلسطینیان بهره برداری شود.

        نظرات دیگران ( )

  • بازتاب سخنرانی رئیس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل:
    نویسنده: ایران پنج شنبه 86/7/5 ساعت 2:28 صبح

    بازتاب سخنرانی رئیس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل:
    احمدی نژاد آرام و خونسرد نظام ناعادلانه را به چالش کشید 

    در حالیکه رسانه های دنیا همچنان مشغول بررسی اظهارات رئیس جمهور ایران در دانشگاه کلمبیا بودند، وی در نطق دیگری در مجمع عمومی سازمان ملل، بار دیگر نظام استکباری حاکم را به چالش کشید.اغلب شبکه های خبری بزرگ دنیا به پخش زنده این برنامه اقدام کردند. این شبکه ها سخنان شب گذشته احمدی نژاد را تندتر از سال گذشته دانسته اند.در حالیکه حین سخنرانی رئیس جمهوری اسلامی ایران، اغلب سران کشورهای جهان حضور داشتند، عدم حضور محمود عباس رئیس تشکیلات خودگران، بوش رئیس جمهوری امریکا، سارکوزی رئیس جمهوری فرانسه و براون نخست وزیر انگلیس قابل توجه بود. همچنین صندلی های مربوط به هیات رژیم صهیونیستی نیز در مجمع عمومی سازمان ملل متحد کاملا خالی بود.

    الجزیره: اظهارات امروز احمدی نژاد در ادامه نامه وی به جرج بوش است
    ریچارد دالتون سفیر سابق انگلیس در ایران که آشنایی زیادی با تحولات ایران دارد، پس از اتمام سخنرانی رئیس جمهور، جان مایه اظهارات وی در مجمع عمومی سازمان ملل را در ادامه تلاش و مبارزه ای دانست که احمدی نژاد از سال گذشته با نگاشتن یک نامه مذهبی به بوش شروع کرده است. در این نامه از بوش خواسته بود که به حرکت به سوی آزادی با الگویی ایرانی بپیوندد.دالتون در پاسخ به این سوال که "آیا پیام امروز احمدی نژاد بیشتر مذهبی بوده است تا سیاسی" گفت: نمی توان این 2 مسئله را از هم جدا کرد. پیام مهمی در مسئله هسته ای داده شد ولی این پیام جدید نبود. وی همچنین به مسئله دروغ گویی و فریبکاری برخی از کشورها اشاره کرد ولی من فکر می کنم که باید روی مسئله هسته ای متمرکز شد.خبرنگار شبکه تلویزیونی الجزیره انگلیسی مدعی شد سخنرانی امسال احمدی نژاد تند تر از سخنرانی سال گذشته اش بود و گفت: همانگونه که انتظار می رفت احمدی نژاد حملات گسترده ای را ضد آمریکا صورت داد ولی این بار خود سازمان ملل را نیز مورد حمله قرار داد.وی ادامه داد با این وجود دیدگاههای وی مورد موافقت برخی دیگر از کشورهای حاضر در مجمع عمومی سازمان ملل قرر گرفت. این دیدگاه در مجمع عمومی وجود دارد که شورای امنیت بیش از حد قدرتمند است و تحت کنترل کشورهای اروپایی فاتح بعد از جنگ جهانی دوم و آمریکا قرار دارد. 

    اسکای نیوز: احمدی نژاد دوران انگلیس و آمریکا را پایان یافته دانست
    خبرنگار اسکای نیوز مدعی شد سخنان احمدی نژاد در مجمع عمومی سازمان ملل تکراری بوده است و اظهارات وی را نه چندان جالب دانست.با این حال، این شبکه به آیات قرآن به کار گرفته شده توسط رئیس جمهور ایران که به صورت شفاف بیان می کرد که دوران استکبار گذشته است، اشاره نمود و افزود: البته منظور وی کشورهایی مانند انگلیس و آمریکا بود. وی در عین حال تاکید کرد کشوری که به دنبال دامن زدن به مسابقه تسلیحاتی است ایران نیست بلکه آمریکاست.

    بی بی سی: غرب به گفته های ایران مظنون است
    پس از سخنان رئیس جمهوری ایران خبرنگار شبکه بی بی سی در گزارشی از مقر سازمان ملل در نیویورک، در مورد سخنان احمدی نژاد گفت: رئیس جمهوری ایران در سخنان خود برخی از کشورهای قدرتمند را که وی نامی از آنها نبرد مورد حمله وانتقاد قرار داد اما روشن است که روی سخن او بیشتر متوجه آمریکا است.این خبرنگار به سخنرانی احمدی نژاد درباره برنامه هسته ای ایران اشاره کرد و گفت: گرچه ایران گفته است برنامه هسته ایش برای اهداف مسالمت آمیز است اما کشورهای غرب به ایران در مورد برنامه هسته ایش مظنون هستند و براین باورند که ایران در صدد ساخت بمب هسته ای است. بنابراین ضرورت دارد با ایران در این مورد وارد گفت وشنود شد. گفتنی است این شبکه چندان واکنشی به سخنان احمدی نژاد نشان نداد و بر خلاف رویه جاریش حتی اقدام به پخش زنده تمام سخنان وی نکرد.

    فاکس نیوز: وضع پیش آمده درباره احمدی نژاد ناامید کننده است
    فاکس نیوز اعلام کرد به اعتقاد مقامات دولت کاخ سفید در دو روزی که از حضور محمود احمدی نژاد در آمریکا می گذرد توجه بسیار زیادی به وی معطوف شده است. یک سناتور جمهوری خواه آمریکا نیز در گفتگو با این شبکه با اشاره به سخنان احمدی نژاد را در سازمان گفت من شک دارم که رئیس جمهور آمریکا وقت زیادی را برای صحبت کردن درباره احمدی نژاد صرف کند، وضع پیش آمده درباره احمدی نژاد ناامید کننده است. وی ابراز عقیده کرد: پیامی که احمدی نژاد در سازمان ملل متحد مطرح می کند پیام صلح و تلاش برای حل و فصل مناقشه خاورمیانه است حال آنکه این سخنان خلاف واقع است. وی در این سخنان لفاظی می کند.

    فرانس پرس: احمدی نژاد آمریکا را به نقض حقوق بشرو گسترش نا امنی در جهان متهم کرد
    خبرگزاری فرانسه در گزارشی از نیویورک به قلم جیمز هوساک نوشت: رئیس جمهور ایران روز سه شنبه با حمله شدید به آمریکا و دیگر قدرت های غربی، مناقشه برسر برنامه هسته ای ایران را خاتمه یافته دانست. احمدی نژاد در سخنان خود در مجمع عمومی سازمان ملل متحد قدرتهای قلدرماب را که حقوق بشر را نقض می کنند، محکوم و آنها را به گسترش ناامنی و بی ثباتی در سراسر جهان متهم کرد. احمدی نژاد بدون اشاره به نام آمریکا افزود: متاسفانه برخی قدرت های مسلم به ویژه آنهایی که وانمود می کنند حامیان حقوق بشر هستند، حقوق بشر را به طور گسترده نقض می کنند.
    چند ساعت پیش، احمدی نژاد درحالیکه جرج دبلیو بوش رئیس جمهور آمریکا نام ایران را در فهرست رژیم های بیرحم ازجمله سوریه، کره شمالی و بلاروس که حقوق اساسی مردمشان را نقض می کنند، قرار داد، آرام و خونسرد بر روی صندلی خود نشسته بود. احمدی نژاد در سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل متحد گفت: متأسفانه در میان نهادهای بی اثر سازمان ملل، شورای امنیت در اعمال تحریمها علیه ایران پیشتاز است. وی افزود آنها شرایطی را بوجود آورده اند که برخی قدرتها با داشتن حق انحصاری و خاص بدون توجه به دفاعیات همزمان به عنوان دادستان، قاضی و دژخیم عمل می کنند.عدم حضور اسرائیل و آمریکا در این سخنرانی چندان شگفت آور نبود و اینکه سارکوزی کنفرانس مطبوعاتی خود را در زمان سخنرانی احمدی نژاد برگزار می کند، نشان می دهد که این کشور ها امیدی به نرم تر شدن موضع احمدی نژاد ندارند و از دیگر سو نشان می دهد که این افراد درباره احمدی نژاد چه احساسی دارند. 

    ریانووستی: احمدی نژاد اعلام کرد پرونده هسته ای ایران بعنوان مسئله سیاسی بسته شده است
    خبرگزاری رسمی روسیه، ریانووستی در گزارشی نوشت: "محمود احمدی نژاد" رییس جمهور ایران طی سخنرانی خود در سازمان ملل متحد اعلام کرد که پرونده هسته ای ایران بعنوان مسئله سیاسی بسته شده و به جمع مسائل معمولی پیوسته است. به گفته وی بالاخره آژانس بین المللی انرژی اتمی از سیاسی سازی توسعه مسئله هسته ای ایران امتناع نمود. درباره تحریمات شورای امنیت، رییس جمهور ایران فهماند که قصد اجرای آنها را نداشته چرا که آن را غیرقانونی می داند.به گفته وی کشورهای پیشرفته حاضر در شورای امنیت تحریمات علیه ایران را فقط به خاطر عدم اجازه به پیشرفت تحت هر عنوانی اتخاذ نموده اند. به همین خاطر ایران به طرح های صنعتی خویش در چارچوب برنامه با آژانس بین المللی انرژی اتمی که به کشور حق برخورداری از انرژی اتمی صلح آمیز را داده ادامه می دهد.

        نظرات دیگران ( )

  • علت اظهارات متفاوت خاتمی چیست؟
    نویسنده: ایران پنج شنبه 86/7/5 ساعت 2:28 صبح

      علت اظهارات متفاوت خاتمی چیست؟ 

    در حالیکه تمامی مقامات و چهره های سیاسی - رسانه ای داخلی(اعم از موافق، منتقد ویا حتی مخالف) همگام با مردم،علاوه بر اظهار تنفر  از اهانت رئیس دانشگاه کلمبیا به رئیس جمهور ،استواری و تدبیر احمدی نژاد در خنثی کردن این ترفند و حسن استفاده وی از این فرصت برای رساندن پیام ملت ایران به گوش صدها میلیون مخاطب جهانی را ستوده اند، محمد خاتمی در این زمینه به گونه ای متفاوت سخن گفت و تلویحا خواستار انجام نشدن چنین مسافرتها و برگزار نشدن چنین جلساتی شد!
    به گزارش رجانیوز ، محمد خاتمی که در حاشیه دومین آئین« نکوداشت برگزیدگان اخلاق و نیایش از نگاه پژوهش» با خبرنگاران سخن می گفت، رفتار رئیس دانشگاه کلمبیا را توهین به ملت آمریکا خواند و آن را برای ملت ایران سنگین برشمرد، اما در عین حال گفت : باید سعی کنیم زمینه ای برای این کار های نادرست فراهم نکنیم !وی گفت : این رفتار از سوی یک رئیس دانشگاه که باید نماینده ادب و اخلاق باشد، بعید بود . به اعتقاد من این رفتار اهانتی به ملت آمریکا بود که در یک محیط فرهنگی صورت گرفت .
    خاتمی در ادامه سخنانش همچنین مدعی شد: البته این مساله برای ملت ایران نیز بسیار سنگین بود. وی در عین حال در اظهار نظری عجیب گفت : البته ما هم باید سعی کنیم زمینه ای برای این کار های نادرست فراهم نکنیم!خاتمی توضیح نداد که از دیدگاه وی چگونه می توان زمینه اهانت مسوولین و رسانه های دشمن متخاصمی چون آمریکا که سی سال است از ملت ایران متنفرند را از بین برد.وی همچنین توضیح نداد درباره جلوگیری از اهانتهایی که در زمان ریاست جمهوری وی از ناحیه مقامات و رسانه های آمریکا به ملت ایران صورت گرفت چه اقدامی انجام داده است و یا در برابر این اهانتها چه اقدام درخوری از خود بروز داده است؟به هر حال هنوز معلوم نیست محمد خاتمی به چه علت از این دستاوردی که نصیب جمهوری اسلامی ایران شده است و حتی مقامات رژیم صهیونیستی و نومحافظه کاران آمریکایی به آن معترفند و البته نسبت به آن غضبناک،احساس ناراحتی و تنگی می کند.


        نظرات دیگران ( )

  • بی‌اعتنایی رئیس‌جمهور به خبرنگار صهیونیست
    نویسنده: ایران پنج شنبه 86/7/5 ساعت 2:28 صبح

    بی‌اعتنایی رئیس‌جمهور به خبرنگار صهیونیست 

    رئیس جمهور اسلامی ایران از پاسخ دادن به سوال خبرنگار رژیم صهیونیستی و همسر نظامی اسرائیلی که به دست حزب‌الله لبنان به اسارت در آمده، خودداری کرد.به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری فرانسه، محمود احمدی نژاد در کنفرانس مطبوعاتی که در مقر سازمان ملل متحد در نیویورک برگزار شد بعد از گوش فرا دادن به سوال یک خبرنگار اسرائیلی که برای شبکه خصوصی دهم تلویزیون اسرائیل کار می‌کرد از پاسخ دادن به سوال وی خودداری کرد و گفت:« سوال بعدی.»
    این خبرنگار اسرائیلی از احمدی نژاد پرسیده بود بعد از حمله هوایی اسرائیل به سوریه آیا نگران آن نیست که ایران نیز هدف حمله قرار گیرد؟بعد از این خبرنگار تلویزیون اسرائیلی، همسر نظامی اسرائیلی که در ژوئیه 2006 به اسارت حزب‌الله در آمد از جایگاهش بلند شد تا سوال خود را از احمدی نژاد بپرسد.
    او گفت: نام من کارنت است همسر "اهیود گولدواسر" که حزب‌الله او را بیش از یک سال پیش ربوده، با توجه به این که شما به علت حمایت از حزب‌الله مسئول این ماجرا هستید، چرا اجازه نمی دهید صلیب سرخ با او دیدار کند؟در اینجا نیز سوال این زن اسرائیلی با بی‌اعتنایی رئیس جمهور ایران مواجه شد.ارتش رژیم صهیونیستی 12جولای 2006 به بهانه اسارت گولدواسر و همکارش الداد رگیو دو نظامی خود به دست مبارزان لبنانی، از زمین، هوا و دریا،مناطق مسکونی و تاسیسات زیربنایی لبنان را آماج حملات خود قرار داد، اما پس از 33 روز جنگ نابرابر نتوانست در برابر نیروهای مقاومت ایستادگی کند و سرانجام 14 آگوست با تصویب قطعنامه 1701 سازمان ملل به تجاوزات خود پایان داد اما ویرانی‌های بسیاری را در بیروت و جنوب لبنان بر جای گذاشت و حدود 1200 لبنانی را به شهادت رساند.


        نظرات دیگران ( )

  • نطق احمدی نژاد زیرکانه بود
    نویسنده: ایران پنج شنبه 86/7/5 ساعت 2:28 صبح

    فرانس 24: نطق احمدی نژاد زیرکانه بود 

    شبکه فرانس 24 درباره سخنرانی محمود احمدی نژاد رییس جمهور ایران در سازمان ملل با فیلیپ بولوپیون خبرنگار و تحلیلگر خود در نیویورک ارتباط مستقیم برقرار کرد.به گزارش شبکه فرانس 24، بولوپیون گفت:نمایندگانی که در مجمع عمومی حضور داشتند از سخنرانی احمدی نژاد شگفت زده نشدند چرا که با استدلالهای وی درباره حق استفاده صلح آمیز از انرژی هسته ای و تلاش نکردن برای دستیابی به سلاح هسته ای به خوبی آشنا شده اند.
    این تحلیلگر ادامه داد:آنچه رییس جمهور ایران انجام داد کاری زیرکانه بود. نباید فراموش کرد چند هفته پیش ایران پذیرفته بود به پرسشهای قدیمی آژانس بین المللی انرژی اتمی درباره برنامه هسته ای اش پاسخ دهد و این موجب شد روسیه و چین به ایران مهلت بیشتری بدهند و به همین علت تلاشهای فرانسه و امریکا برای مجازات بیشتر ایران بی ثمر شد.این در حالی است که تهران با نقض قطعنامه های سازمان ملل همچنان به غنی سازی اورانیوم ادامه می دهد و غربیها کمی از محمد البرادعی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی دلگیر شدند. آنها معتقدند، البرادعی بیش از حد به تلاشهای ایران اعتبار می دهد و امروز احمدی نژاد از اقدامات البرادعی تجلیل کرد و گفت که وی از حق ایران حمایت می کند و این اظهار نظر وی تلاشی برای ایجاد اختلاف بیشتر میان آژانس انرژی اتمی و کشورهای غربی بود.


        نظرات دیگران ( )

  • تقدیر 200 نماینده مجلس از سخنان رئیس‌جمهور
    نویسنده: ایران پنج شنبه 86/7/5 ساعت 2:28 صبح

    تقدیر 200 نماینده مجلس از سخنان رئیس‌جمهور 

    200 تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی طی بیانیه‌ای از سخنان رئیس جمهور در دانشگاه آمریکایی کلمبیا تقدیر کردند.در بیانیه‌ای که در پایان جلسه علنی امروز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی توسط حسین نجابت عضو هیئت رئیسه قرائت شد و به امضاء 200 نماینده رسیده آمده است: جناب آقای دکتر احمدی نژاد، در سه دوره حضور خود در مجمع عمومی سازمان ملل متحد با استفاده از فرصت برگزاری سالیانه این سازمان به نمایندگی از ملت بزرگ ایران به تبیین مواضع نظام اسلامی پرداخته و سخنان مردم دین مدار ما را به گوش جهانیان رسانیده است. اما سفر امسال ایشان متمایز از دو دوره گذشته است. چرا که با حضور در یک دانشگاه مشهور آمریکایی با دانشجویان، اساتید و اندیشمندان سخن گفته است.این بیانیه می‌افزاید: این حضور تاریخی و به یاد ماندنی نماینده ملت ایران و سخنان ارزشمند، شجاعانه و عمیق ایشان که با متانت، اعتماد به نفس و زیرکی سیاستمدارانه نمونه‌ای از برخورد اسلامی و انقلابی را در میان جهانیان به نمایش گذارد از طرفی موجی از شعف و شادمانی ناشی از سربلندی را بین مسلمانان و ملت ایران ایجاد کرد و از طرف دیگر خشم دشمنان ملت ما علی‌الخصوص صهیونیست‌های غاصب را برانگیخت و البته خشمناکی آنان قابل درک است، زیرا از مواجهه مستقیم مسئولین نظام جمهوری اسلامی با افکار عمومی جهانی و ملت آمریکا مخالفند. چرا که در نتیجه چنین مواجهه‌ای جایی برای جولان و زیاده‌خواهی و بی‌منطقی آنان باقی نخواهد ماند و این دقیقاً اتفاقی است که در نتیجه حضور ریاست محترم جمهوری اسلامی در دانشگاه کلمبیا به وقوع پیوست.این بیانیه تاکید می‌کند: البته برخورد غیراخلاقی، موهن و ضد آزادی رئیس دانشگاه کلمبیا و حواشی جلسه پرسش و پاسخ دانشجویان به ویژه هجوم اعجاب آور رسانه‌ای حاکی از نگرانی نظام سلطه در تبیین حقایق و ایجاد ارتباط مستقیم با ملت‌هاست.
    در بیانیه نمایندگان آمده است: ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی ضمن سپاس از ریاست محترم جمهوری به خاطر تبیین مواضع عزتمندانه نظام جمهوری اسلامی، انجام برخی حرکات سخیف در جریان سخنرانی ایشان در دانشگاه کلمبیا را محکوم و از فرصت گفتگو با ملت‌های جهان استقبال می‌کنیم


        نظرات دیگران ( )

  • تا پاسخ پرسش هولوکاست را نگیرم، ساکت نخواهم نشست
    نویسنده: ایران پنج شنبه 86/7/5 ساعت 2:28 صبح

    استقبال گسترده دانشگاهیان از سخنان احمدی نژاد
    تا پاسخ پرسش هولوکاست را نگیرم، ساکت نخواهم نشست 

     علیرغم تلاش بی وقفه رسانه های امریکایی وابسته به نومحافظه کاران به ویژه فاکس نیوز، جلسه سخنرانی و پرسش و پاسخ رئیس جمهوری اسلامی ایران در دانشگاه کلمبیا با استقبال گسترده دانشجویان این دانشگاه برگزار گردید و علاوه بر پر شدن سالن 600 نفری اصلی و بالکن محل سخنرانی، در سرتاسر سالن نیز عده زیادی ایستاده این برنامه را دنبال کردند.به گزارش رجانیوز، شبکه های خبری بزرگ جهان از جمله سی.ان.ان، بی.بی.سی، فاکس نیوز، اسکای نیوز، الجزیره و... با قطع برنامه های عادی خود به پخش زنده این برنامه پرداختند.در ابتدای این جلسه، رئیس دانشگاه کلمبیا با ابراز خرسندی از حضور رئیس جمهور در

    این جلسه، اظهار امیدواری کرد که برنامه در فضایی متمدنانه برگزار شود.با این حال، وی پس از ایراد این جملات نشان داد که خود چندان به گفته هایش پایبند نیست. "لئو بولینگر"، رئیس دانشگاه کلمبیا که طی روزهای اخیر، در مقابل حجم فزاینده انتقادات رسانه های امریکایی در برابر دعوت احمدی نژاد به این دانشگاه، تأکید کرده بود، جلسه مزبور، جلسه ای چالشی خواهد بود، با قرائت متنی که احمدی نژاد بعداً از آن با کنایه به بیانیه سیاسی یاد کرد، نسبت به رئیس جمهور ایران توهین کرد.وی با دیکتاتور خواندن احمدی نژاد، پرسشهایی در زمینه هولوکاست، حقوق زنان، بهایی ها و همجنس بازان بیان کرد. این رئیس دانشگاه همچنین به دستگیری اسفندیاری، تاجبخش و عظیما نیز اشاره کرد و از رئیس جمهور ایران خواست که به تاجبخش که فارغ التحصیل مقطع دکترای این دانشگاه بوده است، برای خروج از ایران اجازه داده شود.احمدی نژاد که در اغلب دقایق برنامه لبخند به لب داشت، پس از خاتمه یافتن نطق رئیس دانشگاه کلمبیا، ترجیح داد با لحنی کنایه ای و مطایبه آمیز به این اظهارات پاسخ گوید.وی سخنان رئیس دانشگاه کلمبیا را بیانیه ای سیاسی خواند وگفت: رسم مهمان نوازی ایرانیان اینگونه نیست.
    احمدی نژاد گفت: احتمال می دهم ایشان تحت تاثیر برخی رسانه ها ی امریکایی قرار گرفته است.رئیس جمهور افزود: ما وقتی از کسی دعوت می کنیم به او اجازه می دهیم هر چیزی را که می خواهد بگوید نه اینکه ابتدا خودمان سخنرانی کنیم وبه او بگوییم پاسخ دهد.وی به کنایه گفت: ایشان حتی بیشتراز وقت من سخنرانی کرد. این جمله باعث خنده دانشجویان شد.در طول این برنامه، نه تنها هیچگونه اعتراضی از میان جمعیت شنیده نشد بلکه بارها سخنرانی رئیس جمهور با تشویق حاضران قطع شد.این برنامه در 2 سطح سخنرانی و پرسش و پاسخ، پیگیری شد که در بخش اول رئیس جمهور به ایراد سخنان خود پرداخت و در بخش دوم، مجری جلسه سؤالاتی را مطرح کرد.احمدی نژاد که با آمادگی خاصی به سؤالات پاسخ می داد، چندین بار با طرح سؤالات متقابل مجری جلسه را غافلگیر کرد بگونه ای که دانشجویان بارها با کف زدن و خنده با رئیس جمهور همراه شدند.رئیس جمهور ازاستادان ودانشجویان کلمبیا دعوت کرد برای آشنایی با واقعیات ایران به کشورمان سفر کنند که این دعوت با ابراز احساسات شدید دانشگاهیان روبروشد.دکتر احمدی نژاد در آغاز سخنان خود با ابرازخرسندی از حضور در جمع دانشگاهیان امریکا به تجلیل از مقام علم وعالم پرداخت و گفت: در هر دوره ای که بشر قدر اندیشمندان وعالمان را شناخته، به سمت رشد وپیشرفت رفته است وبرعکس هرگاه از تجلیل از اندیشمندان غافل شده، رو به تاریکی وجهل وانحطا ط نهاده است.
    رئیس جمهور دانشمندان را چراغهای هدایت بشر خواند و افزود: علم وعالم در ادیان الهی از جمله در اسلام بشدت تکریم شده اند و در فرهنگ ما علم به نور تشبیه شده است که فلب انسان را هدایت می کند.وی خاطر نشان کرد: محدود کردن علم به دایره علوم تجربی جفا به علم است چرا که انسان دارای ابعاد مختلفی است وامری که بتواند انسان را هدایت کند نمی تواند به علم تجربی محدود باشد.رئیس جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: علم باید در اختیار و خدمت بشر باشد نه در خدمت منافع عده ای اقلیت زور گو قرار گیرد. متاسفانه امروز علم در خدمت سیاست وقدرت قرار گرفته است تا سلطه طلبان ملت ها را چپاول کنند و با استفاده از شیوه ها و ابزارهای علمی ملتها را چپاول و برای ملت ها فضای ناامنی ایجاد کنند.این قدرتها تمام امور راتحت کنترل گرفته اند. آزادیهای فردی را کنترل می کنند و حتی به حریم خصوصی افراد هم وارد می شوند اما با استفاده ار رسانه ها اقدامات فریبکارانه خود را در سراسر جهان توجیه می کنند.رئیس جمهور افزود: این قدرتها با سوء استفاده از علم وعالم، فرهنگ ها و ملت ها را مورد حمله قرار می دهند و تلاش می کنند با نابودی فرهنگ ها، ملت ها را بی هویت کنند و ملت ها را به ذلت و مصرف گرایی بکشانند تا زمینه را برای چپاول منابع معنوی و مادی ملت ها فراهم می کنند.احمدی نژاد پرسید: آیا سلاحهای هسته ای برای دفاع از امنیت است و چه دستاوردی برای بشریت داشته است؟ اثر تشعشعات بمب های هیروشیما بر ساکنان آن باقی است چه کسی جواب این فجایع را می دهد؟ اگر جنگ اتمی در جهان اتفاق بیفتد چه کسی پاسخگوی جنایاتی خواهد بود که در حق بشر انجام می شود. ادامه مطلب...

        نظرات دیگران ( )

  • پیشامد غمناکی بود
    نویسنده: ایران پنج شنبه 86/7/5 ساعت 2:28 صبح

    عضو حلقه مشاوران جنگ طلب بوش در گفتگو با فکس نیوز:
    احمدی نژاد به هر چه می خواست، رسید/ پیشامد غمناکی بود 

    سفیر سابق امریکا در سازمان ملل اذعان کرد: با دعوت از احمدی نژاد برای سخنرانی در دانشگاه کلمبیا وی به تمام خواسته های خود رسیده است.به گزارش رجانیوز، جان بولتون در گفتگو با شبکه تلویزیونی فاکس نیوز که طی روزهای اخیر تلاش فراوانی برای عدم برگزاری این سخنرانی کرده بود، گفت: احمدی نژاد دقیقاً هرآنچه را که از این حضور می خواست، به دست آورد.بولتون تاکید کرد: برخی از اظهارات وی ناشی از ناخرسندی بود ولی به نظر نمی رسد واقعاً نظر خود وی این بوده باشد اما در مجموع به نظر من این واقعاً پیشامدی غمناک بود.مجری فاکس با اشاره به سخنان رایس، نظر بولتون را درباره به دست آوردن مشروعیت توسط احمدی نژاد پس از این سخنرانی پرسید. وی با اشاره به واکنش گرم برخی از حضار در این نشست، گفت: من فکر می کنم که امریکا هیچ الزامی به اجازه دادن به احمدی نژاد در دانشگاه کلمبیا نداشت.بولتون که عضو حلقه مشاوران جنگ طلب رئیس جمهور امریکاست، با اظهار عصبانیت از برگزاری این سخنرانی، افزود: به نظر من امریکا می بایست اعلام می کرد که بر اساس توافقنامه سازمان ملل احمدی نژاد می تواند بیاید ولی مانند محدودیت هایی که برای دیپلمات های ایران و کوبا و در زمان جنگ داشتیم نباید اجازه وقوع چنین رویدادی را می دادیم.
    بولتون بار دیگر با وارد نمودن اتهام های بی سند آمریکا ابراز عقیده کرد: این مرد رئیس دولتی است که تجهیزات و حتی نیروی انسانی را برای کشتن سربازان امریکایی تامین می کند. این اولین بار در تاریخ ماست که یک دانشگاه امریکایی به کسی که مسئول مرگ امریکائیها به آن شکل است، اجازه حضور و سخنرانی می دهد.وی در پایان علت تمدید دعوت دانشگاه کلمبیا را تلاش این دانشگاه برای جلب توجه دانست و بار دیگر تأکید کرد: روشن است که به این هدف خود رسیده اند ولی احمدی نژاد از آنانی است که نباید در یک دانشگاه بزرگ امریکایی حاضر می شد.


        نظرات دیگران ( )

       1   2      >

  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ
  • ## درخواست رسانه‌های بیگانه از سران اصلاحات ##
    ## عکس:دیدار کروبی با سفیر سابق انگلیس ##
    ## منوشه امیر: برای مقابله با خطر شیعه باید از سبزها حمایت کرد!
    ## شیمون پرز: مخالفان به نیابت از ما می جنگند ##
    ## درخواست انگلیس از ایران: روابط خود را با ما کاهش ندهید ##
    ## اعتراض شدید تشکل های دانشجویی نسبت به نامه سید حسن خمینی ##
    آبروی همه مسلمانان؛ اشک ما را چرا درآوردی؟:
    آنچه من دیدم و نحوه زندگی آیت ا? خامنه ای
    نماز جمعه سیاسی Top2009 - موسوی با کلی محافظ بعد 20 سال در
    میر حسین موسوی - به کجا چنین شتابان ؟؟ - 2
    میر حسین موسوی - به کجا چنین شتابان ؟؟
    پاسخ آیت الله یزدی در واکنش به نامه هاشمی رفسنجانی ** مهم
    رنجنامه جمعیت ایثارگران خطاب به هاشمی رفسنجانی
    مهم ** نامه هاشمی رفسنجانی به رهبر انقلاب ** مهم
    تصویر و اتهامات برخی عاملان سایت‏های مستهجن- مستند شوک
    [عناوین آرشیوشده]