سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند سبحان، کسی را که صاف و بی آلایش، آسان گیر و در راه باشد، دوست دارد . [امام علی علیه السلام]
کل بازدیدها:----580617---
بازدید امروز: ----21-----
بازدید دیروز: ----50-----
جستجو:
  • اوقات شرعی
    بهمن 1387 - طرحی نو برای اتحاد ایرانیان سراسر گیتی
     
     
  • درباره من
  • لوگوی وبلاگ
    بهمن 1387 - طرحی نو برای اتحاد ایرانیان سراسر گیتی

  • فهرست موضوعی یادداشت ها
    آیت الله یزدی در واکنش به نامه هاشمی رفسنجانی . رضا فاضلی عودلاجان تهران مدارس نوشیروان پریوش سرهنگ نصیری . شهرام همایون فروش دختران در دبی . علیرضا میبدی دادگاه مصطفی رمضان پور پسر خاله زن میبدی هما احسان . ماهواره ملی امید تماشای مسیر زنده پرتاب مدار کره زمین . مستهجن مضلین مستهجن سکس شوک مستند شوک مرکز بررسی جرائم سازمان . میر حسین موسوی عضو فعال ستاد مرکزی آشوب عضویت شورای مرکزی سازمان . نحوه زندگی آیت‏ا? خامنه‏ای دیده . نخست وزیر ترکیه رجب طیب اردوغان غزه رییس رژیم صهیونیستی . نماز جمعه تصاویر حاشیه رفسنجانی موسوی . همسر مصطفی تاج زاده سازمان مجاهدین انقلاب مجمع زنان اصلاح طلب حس .
  • مطالب بایگانی شده
  • لینک دوستان من
  • لوکوی دوستان من
  • اوقات شرعی
  • اشتراک در وبلاگ
     
    < type="text/java" src="http://www.iransohrab.ir/js/IranSohrab-link.js">





    Powered by WebGozar

    وضعیت من در یاهو
  • آوای آشنا
  • متکی: آمریکا قدرت شنوایی اش را بیشتر کند (کاریکاتور) بنقل از وبل
    نویسنده: ایران شنبه 87/11/19 ساعت 6:49 عصر

     
    410052.jpg
     

        نظرات دیگران ( )

  • پرتاب ماهواره ملی 'امید' (تصویری) بنقل از وبلاگ محمدعلی رجبی
    نویسنده: ایران شنبه 87/11/19 ساعت 6:49 عصر

    ماهواره ملی امید همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی و در آستانه سی امین سالگرد پیروزی انقلاب با دستور دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور با موفقیت به فضا پرتاب و در مدار کره زمین قرار گرفت.
     
     
     
        نظرات دیگران ( )

  • "رجب طیب اردوغان" دمون ایسسی(یعنی دمت جرم)
    نویسنده: ایران شنبه 87/11/12 ساعت 2:41 صبح

    "رجب طیب اردوغان" نخست وزیر ترکیه در همایشی در باره غزه که در داووس برگزار شد؛ در حالیکه خطاب به شیمون پرز می گفت شما کشتار را خوب بلد هستید، از سالن مرکز همایش خارج شد.


    به گزارش ایرنا، نخست وزیر ترکیه در پی اعتراض پرز و سخنان وی در مورد فاجعه غزه خطاب به رییس رژیم صهیونیستی با عصبانیت؛ گفت: خیلی با صدای بلند حرف می زنید، شاید این ناشی از احساس جرمی است که مرتکب شده اید، اگر صحبت از کشتن باشد شما کشتار را خوب بلدید.
    این نشست که برای بررسی مسایل غزه در حاشیه اجلاس داووس در سوئیس برگزار شده بود با اعتراض شدیدالحن نخست وزیر ترکیه و ترک کردن این جلسه از سوی وی خاتمه یافت.
    اردوغان در این نشست خطاب به رییس رژیم صهیونیستی افزود: آنانی را که در قبال این ظلم (غزه) کف می زنند، محکوم می کنم، تشویق و کف زدن به قتل کودکان جرمی است که علیه انسانیت مرتکب می شوید.
    در این نشست که به طور زنده از برخی شبکه های تلویزیونی ترکیه پخش می شد، اردوغان خطاب به پرز گفت:‌"ماده 6 تورات را فراموش نکنید، این ماده می گوید که نباید انسان ها را بکشید.
    در این هنگام مجری برنامه با دست خود دایم به شانه اردوغان می زد و او را دعوت به سکوت می کرد.
    اردوغان پس از گفتن این سخن با اعتراض به مجری برنامه گفت: به من اجازه صحبت نمی دهید، داووس برای من تمام شد و من دیگر به داووس نمی آیم.
    نخست وزیر ترکیه پس از گفتن این حرف محل نشست را ترک کرد.
    بر پایه این گزارش خبرنگاران که به دنبال اردوغان می دویدند، از او علت ترک جلسه را پرسیدند.
    اردوغان در سخنان کوتاهی به آنان گفت: او (شیمون پرز) 25 دقیقه حرف زد اما من تنها 12 دقیقة صحبت کردم و این درحالی بود که دائم حرف های مرا قطع می کردند.

        نظرات دیگران ( )

  • اینو باش - از خوانندگان خواهش میکنم زیاد نخندند ... نمیدانستم ای
    نویسنده: ایران جمعه 87/11/11 ساعت 7:55 عصر

    اظهارات غلوآمیز همسر تاج زاده درباره خاتمی و خودش:
    حسین زمانه برای احیای دین جدت قیام کن، ما زینب وار پشتیبانت هستیم!

    همسر مصطفی تاج زاده عضو شورای مرکزی حزب مشارکت و سازمان مجاهدین انقلاب در نوشته ای غلوآمیز که به روایت وی ازجلسه مجمع زنان اصلاح طلب با خاتمی اختصاص داردف خطاب به وی نوشت: حسین زمانه! برای احیای دین جدت قیام کن و برای احیای انقلابی که پدرت روح الله خمینی رهبری کرد. تو نشستن را مپسند ما هم زینب وار پشتیبانیت می کنیم و آمده ایم، برای بیعت برای تجدید پیمان و محکم کردن میثاق ها.

    به گزارش رجانیوز، فخرالسادات محتشمی پور در وبلاگ شخصی خود نوشت: وقتی در آخرین جلسه مجمع زنان اصلاح طلب دوستان تصمیم گرفتند برای دعوت از آقای خاتمی با او ملاقات کنند، بلافاصله از دفتر درخواست وقت کردیم. روز یک شنبه بعد از جلسه هیئت رئیسه و مسئولین کمیته ها خبر گرفتیم که روز چهارشنبه ساعت 12 می توانیم ایشان را ملاقات کنیم و بلافاصله دوستان را مطلع کردیم. روز سه شنبه در جلسه عمومی مجمع اعضاء در مورد محور بحث های قابل طرح در جلسه دیدار با خاتمی، گفتگو کردند و نمایندگانی که باید صحبت کنند، تعیین شدند. نظرات اعضاء در مورد بیانیه تحلیلی به مناسبت 30 سالگی انقلاب اسلامی ارائه شد و بعد هم نمایندگان بویش دعوت از خاتمی آمدند تا به قول خودشان حرف آخر را از زنان بشنوند و ما هم گفتیم فردا نزد خاتمی می رویم تا حرف آخر را بزنیم و بشنویم.

    وی در بخش دیگری از نوشته خود به نقل قول هایی از این جلسه اشاره کرده و افزود: گلدسته نماینده زنان اصلاح طلب گلستان با تقدیم چند شاخه گل نرگس از طرف زنان اصلاح طلب گفت: ما نماینده زنانی هستیم که در زمان شما در نهادهای مدنی فعال شدند و هویت یافتند و کمترین مشکل را در خانواده ها دارند و آمده ایم بگوییم به تعهد خود که فدا کردن جان در راه ایران است، عمل کنید. علیرغم همه سختی ها و صعوبتی که همه ما از آن مطلعیم.

    ادامه مطلب ...

        نظرات دیگران ( )

  • علیرضا میبدی مرد اول شبکه پارس در دادگاه .به نقل از وبلاگ درد دل
    نویسنده: ایران جمعه 87/11/11 ساعت 2:33 عصر

                                                                

    بازیچه بازیچه

            علیرضا میبدی مرد اول شبکه پارس در هفته گذشته به دادگاه کشیده شد.

    شرح واقعه:

    شخصی به نام مصطفی رمضان پور که ادعا کرد پسر خاله زن میبدی است هفته گذشته شکایتی را به دادگاه ارائه داد مبنی بر اینکه علیرضا میبدی با هدف های مختلف از جمله ساختن برنامه و اجرای برنامه های سیاسی با مجری گری مصطفی، مبلغ 117 هزار دلار را از وی بالا کشیده است. وی ادعا کرد این مبلغ در چندین مرحله طی 4 ماه از وی گرفته شده است که علی رغم دادن وعده و وعید دادن های فراوان توسط علیرضا میبدی به قرارداد خود عمل ننموده است. مصطفی رمضان پور ادعا کرد علیرضا میبدی به هیچ یک از مطالب ذکر شده در قرار داد عمل نکرده و تنها چیزی که صورت گرفته انتقال پول به میبدی بوده است.

    آقای رمضان پور با ارائه مدارک مستند از قبیل رسیدهای مختلف بانکی و... و البته به قول خودش با خرج کردن وقت بسیار و زدن از زندگی اش توانست بلاخره هفته گذشته علیرضا میبدی را به دادگاه بکشاند .

    علیرضا میبدی در طول جریان دادگاه بارها و بارها کلیه مطالب گفته شده و ارائه شده توسط آقای رمضان پور را انکار کرد و اعلام داشت مصطفی رمضان پور سند سازی کرده است و تمامی مطالبی که پسر خاله همسرش می گوید دروغ محض است اما دادگاه مطالب میبدی را منطقی نخوانده و برای بررسی مطالب ارائه شده توسط مصطفی رمضان پور سه هفته وقت گرفت تا مطالب مدعی را کنترل کرده و نتیجه را در جلسه 21 روز بعد اعلام دارد.

    جالب تر اینکه مصطفی رمضان پور الان 3 سال است که به آمریکا آمده است و بارها علیرضا میبدی را تهدید کرده که دست های پشت پرده میبدی را با سران رژیم جمهوری اسلامی رو خواهد کرد.

    جالب تر از همه اینکه آقای مصطفی رمضان پور از دوستان صمیمی و قدیمی خانم هما احسان است و رابطه بسیار نزدیکی با خانم هما احسان دارد .

                                      بازیچه

    همه می دانند که چندی پیش نیز درگیری لفظی شدیدی بین خانم هما احسان و علیرضا میبدی رخ داد که در نهایت خانم احسان علیرضا میبدی را تهدید کرد اگر دست از کارهای خود بر ندارد چهره واقعی وی و همچنین ارتباط وی ( علیرضا میبدی ) را با سران رژیم افشا خواهد کرد. که البته میبدی کوتاه آمده و غائله تمام شد.

    برخی شایعات  موجود در این میان نیز حاکی از آن است که قضیه به دادگاه کشیده شدن علیرضا میبدی توسط مصطفی رمضان پور با تحریک خانم هما احسان شکل گرفته است و نوعی انتقام جویی هما احسان از میبدی محسوب می شود.


        نظرات دیگران ( )

  • شهرام همایون و فروش دختران در دبی به نقل از وبلاگ درد دل
    نویسنده: ایران جمعه 87/11/11 ساعت 2:29 عصر

    شهرام همایون همان شخصی است که همیشه از دبی و شیخ محمد به بدی یاد می کرد و تجمعات و اعتراضاتی را به این بهانه در جلوی سفارت امارات در تهران به راه انداخت

    وی همیشه داعیه مبارزه با جمهوری اسلامی بخاطر فروش دختران ایران در دبی را دارد .و به همین بهانه تجمعاتی را در ایران برپا نموده است. وی در حال حاضر نیز در ادامه فعالیتهایی که در این زمینه انجام داده است در حال جمع آوری پولهای بی زبان مردم است.

    بنده بخاطر آگاه سازی مردم و بینندگان و خوانندگان از شخصیت واقعی و فعالیتهای این شیاد، کلاهبردار، جانی، خائن به ملت تمام بر خود لازم دیدم که پرده از این چهره به ظاهر وطن پرست و خیر خواه بردارم و چهره واقعی این شخص را برای شما آشکار سازم .

    ادامه مطلب ...

        نظرات دیگران ( )

  • رضا فاضلی به نقل از وبلاگ درد دل
    نویسنده: ایران جمعه 87/11/11 ساعت 2:21 عصر

    بازیچه

    رضا فاضلی در تاریخ دوازدهم تیر ماه 1314 چشم به جهان گشود.

    محل تولد او در عودلاجان تهران و در یک خانواده به اصطلاح مسلمان می باشد. پدر وی میوه فروش بود و زندگی آنها بسیار دشوار و سخت سپری می شد. به این لحاظ رضا در شرایط بسیار سختی به دنیا آمد. رضا بارها از قول مادرش اینگونه نقل می کند که: مادرم همیشه می گفت:

    ( زندگی ما آنقدر سخت بود که من حتی موقعی که رضا را در شکم داشتم مجبور بودم برای امرار معاش در خانه دیگران کلفتی کنم ). وی دوران کودکی اش را در خیابان اسماعیل بزاز کوچه صالحی گذراند. تحصیلات ابتدائی را در مدارس نوشیروان و خیام تمام کرد و دوره متوسطه را در دبیرستان های پهلوی و فرخی و البته با یک سال در جا زدن در کلاس اول راهنمایی به پایان  رسانید. پدر رضا شخصی مشروب خوار بود که اکثر اوقات تمامی درآمد کاری خانواده را نیز صرف این کار می کرد. بد مستی های پدر رضا تمام شدنی نبود روز به روز هم بیشتر و بیشتر می شد به شکلی بود که گاهی اوقات تمامی خانواده را زیر کتک می گرفت و  مورد ضرب و شتم قرار می داد. رضا می گوید در کوچکی بارها از خدا می خواستم بزرگ شوم تا انتقام سالها تو سری خوردن و کبود شدن بدن مادر و خودم را از پدرم بگیرم. رضا می گوید در تمام طول زندگی طعم کودکی را هرگز نچشیدم . اصلا انگار نه انگار که پدری داشته ام . هیچ گاه محبت پدرم را درک نکردم و اصلا نمی دانم محبت پدری یعنی چه. تنها تصویری که از پدرم دارم یک فرد مست با هیکلی درشت و ژولیده که هر چه می خواست باید برایش فراهم می کردم. یکبار در خواب بودم که دیدم صدای مادرم می آید هراسان از خواب پریدم و دیدم که پدرم به گلوی مادرم چنگ انداخته و می خواهد او را خفه کند آن هم فقط بخاطر این بود که مادرم از او گله کرده بود که چرا اینقدر دیر به به خانه آمدی و چرا زندگی ما اینقدر نکبت وار شده است. 

    ادامه مطلب ...

        نظرات دیگران ( )


  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ
  • ## درخواست رسانه‌های بیگانه از سران اصلاحات ##
    ## عکس:دیدار کروبی با سفیر سابق انگلیس ##
    ## منوشه امیر: برای مقابله با خطر شیعه باید از سبزها حمایت کرد!
    ## شیمون پرز: مخالفان به نیابت از ما می جنگند ##
    ## درخواست انگلیس از ایران: روابط خود را با ما کاهش ندهید ##
    ## اعتراض شدید تشکل های دانشجویی نسبت به نامه سید حسن خمینی ##
    آبروی همه مسلمانان؛ اشک ما را چرا درآوردی؟:
    آنچه من دیدم و نحوه زندگی آیت ا? خامنه ای
    نماز جمعه سیاسی Top2009 - موسوی با کلی محافظ بعد 20 سال در
    میر حسین موسوی - به کجا چنین شتابان ؟؟ - 2
    میر حسین موسوی - به کجا چنین شتابان ؟؟
    پاسخ آیت الله یزدی در واکنش به نامه هاشمی رفسنجانی ** مهم
    رنجنامه جمعیت ایثارگران خطاب به هاشمی رفسنجانی
    مهم ** نامه هاشمی رفسنجانی به رهبر انقلاب ** مهم
    تصویر و اتهامات برخی عاملان سایت‏های مستهجن- مستند شوک
    [عناوین آرشیوشده]