سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بارالها! دوستی ات را محبوب ترین چیزها برایم قرار ده، ترس از خودت را ترس آورترین چیزها نزدم قرار ده وبا شوق به دیدارت، نیازهای دنیایی را از من بِبُر . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
کل بازدیدها:----580552---
بازدید امروز: ----6-----
بازدید دیروز: ----21-----
جستجو:
  • اوقات شرعی
    پاسخ آیت الله یزدی در واکنش به نامه هاشمی رفسنجانی ** مهم - طرحی نو برای اتحاد ایرانیان سراسر گیتی
     
     
  • درباره من
  • لوگوی وبلاگ
    پاسخ آیت الله یزدی در واکنش به نامه هاشمی رفسنجانی ** مهم - طرحی نو برای اتحاد ایرانیان سراسر گیتی

  • فهرست موضوعی یادداشت ها
    آیت الله یزدی در واکنش به نامه هاشمی رفسنجانی . رضا فاضلی عودلاجان تهران مدارس نوشیروان پریوش سرهنگ نصیری . شهرام همایون فروش دختران در دبی . علیرضا میبدی دادگاه مصطفی رمضان پور پسر خاله زن میبدی هما احسان . ماهواره ملی امید تماشای مسیر زنده پرتاب مدار کره زمین . مستهجن مضلین مستهجن سکس شوک مستند شوک مرکز بررسی جرائم سازمان . میر حسین موسوی عضو فعال ستاد مرکزی آشوب عضویت شورای مرکزی سازمان . نحوه زندگی آیت‏ا? خامنه‏ای دیده . نخست وزیر ترکیه رجب طیب اردوغان غزه رییس رژیم صهیونیستی . نماز جمعه تصاویر حاشیه رفسنجانی موسوی . همسر مصطفی تاج زاده سازمان مجاهدین انقلاب مجمع زنان اصلاح طلب حس .
  • مطالب بایگانی شده
  • لینک دوستان من
  • لوکوی دوستان من
  • اوقات شرعی
  • اشتراک در وبلاگ
     
    < type="text/java" src="http://www.iransohrab.ir/js/IranSohrab-link.js">





    Powered by WebGozar

    وضعیت من در یاهو
  • آوای آشنا
  • پاسخ آیت الله یزدی در واکنش به نامه هاشمی رفسنجانی ** مهم
    نویسنده: ایران چهارشنبه 88/3/20 ساعت 3:28 عصر

    آیت الله یزدی در واکنش به نامه هاشمی رفسنجانی
    کشور بحمدلله رهبری امام‌گونه دارد
    تشویق‌کنندگان به آشوب و درگیری یا خائن هستند یا غافل

    رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در واکنش به نامه آیت الله هاشمی رفسنجانی خطاب به مقام معظم رهبری گفت: در حال حاضر هر نوع تشدید التهاب در جامعه، مقابله و مخالفت با نظام و اهداف مقدس آن است.

    آیت الله شیخ محمد یزدی درپاسخ به فارس که درباره صحت و سقم این جمله هاشمی رفسنجانی که خطاب به رهبری نوشته بود: « رئیس قوه قضاییه وقت جناب آقای یزدی در پایان کار ریاست جمهوری اینجانب، رسما اعلام پاکی و منزه بودن خانواده رئیس جمهور و حتی کم شدن دارایی ها در دوران مسئولیت را نمودند» افزود: این سئوال در جاهای دیگر هم از من سوال شده که این جمله که آقای هاشمی در نامه سرگشاده خطاب به مقام معظم رهبری نوشته‌اند که فلانی یعنی من به عنوان رئیس قوه قضائیه گفته است که مثلا درباره اموال ایشان بحثی نبوده است مربوط به 10 سال قبل است.

    وی اضافه کرد: از ده سال به این طرف، من دیگر در دستگاه قضایی نبودم. این انتساب برای 10 سال پیش است. در زندگی هم می دانیم و تاریخ نشان می‌دهد خیلی حوادث مختلف پیش می‌آید. بنابراین باید مشخص شود که این جمله مال الان نیست و نباید الان مورد استناد قرار گیرد.

    رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم یادآور درباره برخی تعابیر در نامه هاشمی مبنی بر آتشفشان های سوزان و اجتماعات خیابانی شد: مردم ما به راحتی می‌توانند قضاوت کنند. وقتی مقام معظم رهبری در آخرین سخنرانی‌شان در روز 14 خرداد در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) با صراحت همه مردم را به شرکت در انتخابات دعوت کردند و امر به خودداری از درگیری و برخوردها فرمودند و تصریح کردند که اگر جایی کسانی دنبال ایجاد درگیری هستند یا خائن یا غافل هستند، دیگر چه عبارتی بالاتر از این است؟

    وی اظهار داشت: این عبارت خیلی مفهوم دارد. مردم ما از این عبارات به راحتی می‌توانند بفهمند که منظور چیست؟ بنابراین هر کس در جریان انتخابات به عنوان تبلیغات انتخاباتی بخواهد در هر گوشه مملکت تشنجی با هر درجه‌ای ایجاد کند، به تعبیر مقام معظم رهبری یا خائن است و یا غافل.

    آیت الله شیخ محمد یزدی اظهار داشت: معلوم است که این صلاح مملکت نیست و به نظر ما هیچ آتشفشانی هم وجود ندارد. جوانانی طرفدار این طرف و یا آن طرف هستند، یک شعاری هم می‌دهند. اما به معنی اینکه آتشفشانی وجود داشته باشد، من این مسئله را احساس نمی‌کنم. اما اگر ایشان احساس می‌کنند خودشان می‌دانند.

    وی افزود: من در صدد پاسخگویی به حرف‌های ایشان و نامه ایشان نیستم. من به طور کلی می‌توانم بگویم که کشور رهبر دارد، مسئول کشور رهبر است و مسلما مردم و همه علما ، روحانیت و مسئولان نظام به رهبری ایشان اعتقاد داشته و جملگی تابع فرامین و منویات ایشان هستند.

    وی یادآور شد: آقای هاشمی رفسنجانی مسئولیت مجمع تشخیص مصلحت را دارند و سمتی به عنوان رهبری ندارند. رهبر کشور مسئول کل کشور است و امنیت کشور به عهده ایشان است. آرامش کشور به عهده ایشان است. ایشان دستورات لازم را صادر فرموده‌اند و می‌فرمایند: اگر کسی هم خلافی کرده یا خلافی کند، در جای خود تذکرات لازم را به او می‌دهند.

    رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم یادآور شد: مقام معظم رهبری اقدامات لازم را انجام می‌دهند. ایشان در جریان انتخابات برای پیشگیری از هرگونه التهاب و درگیری به صراحت دستوراتی به مقتضای رهبری‌شان داده اند. اجرای آنچه ایشان فرموده اند، وظیفه همه ماست و دیگر ما نباید در این جریانات تابع آنچه در برخی کشورهای خارجی و جاهای دیگر می‌گذرد که در ایام انتخابات درگیری، زد و خورد و کشت و کشتار به راه می اندازند، باشیم.
    وی گفت: مردم ما هر سال یک انتخابات برگزار کرده اند که همه این انتخاب ها با آرامش و صحت و سلامت برگزار شده است. مقام معظم رهبری چندی پیش هم راجع به اظهارات برخی افراد که انتخابات گذشته را خلاف دانسته بودند، تصریح کردند؛ انتخابات با صحت و سلامت برگزار شده است.

    رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت:من هم به عنوان عضو شورای نگهبان عرض می‌کنم شورای نگهبان ناظر است، بر اساس وظیفه شرعی خود و وظیفه قانونی خود حاضر در انتخابات است و نظارت کامل خواهد داشت. اگر شورا تخلفی ببیند این تخلف را به قوه قضائیه منعکس می‌کند و قوه قضائیه مسئولیت دارد و رسیدگی می‌کند. ما نباید بدون جهت جو را ملتهب کنیم.

    وی یادآور شد: فرض کنید کسی هم جمله‌ای گفته است و نمی‌بایست می‌گفت، پیگیری آن روال قانونی دارد. معمولا شکایت می‌کنند و شکایت به دستگاه قضایی می‌رود؛ دستگاه‌ قضایی هم رسیدگی می‌کند و آنچه که تکلیف است انجام می‌دهد. به هر حال تصور من این است در حال حاضر هر نوع تشدید التهاب در جامعه مقابله و مخالفت با نظام و اهداف مقدس آن است.

    در کل به هر حال من آنچه که باید عرض کنم همین است که به حمدالله کشور رهبر دارد و رهبر هم به حمدالله امام‌گونه عمل کردند و در تاریخ پس از رحلت حضرت امام در طول این 20 ساله رهبر عظیم‌الشان امام گونه عمل کردند. ملت ما کاملا تشخیص می‌دهند و بحران‌هایی که در طول این مدت کشور پشت سر گذاشته با هدایت و رهبری مقام معظم رهبری گذاشته است.

    عضو فقهای شورای نگهبان تاکید کرد: مردم ما در سایه تدین و وحدتشان پشت سر مقام معظم رهبری هستند. تعابیری که موجب تفکیک جامعه و تفرقه جامعه شود به نظر من این تعابیر مصلحت نظام و انقلاب نیست. حالا به هر حال آقای هاشمی نامه را خطاب به رهبری نوشته اند و ایشان آنچه که به نظر شریفشان باشد اقدام خواهند فرمود.

    آیت الله شیخ محمد یزدی تاکید کرد: در کل، آنچه که آدم می‌فهمد، مردم کشور ما رشد سیاسی خودشان را یافته‌اند و تشخیص خودشان را داده‌اند و ایشان را رهبر، مدیر، مدبر و واجد همه شرایط می‌دانند و پشت سر رهبری خودشان هم حرکت می‌کنند.

    وی در پاسخ به این سئوال که هاشمی در نامه اش خطاب به مقام معظم رهبری نوشته است که «برای رفع فتنه های خطرناک و خاموش کردن آتشی که هم اکنون دودش در فضا قابل مشاهده است، هر گونه که صلاح می دانید اقدام موثری بنمایید»گفت: ما چیزی به عنوان آتش و دود و این چیزها نمی‌فهمیم. مگر خدای ناکرده کسانی بخواهند فتنه‌ای برپا کنند. فتنه بر پا کردن غیر از این است که انسان بخواهد تبلیغ فتنه بکند.

    وی اظهار داشت: در هر صورت مطالبی که من عرض کردم از روی دلسوزی و احساس تکلیف بود.

    آیت الله شیخ محمد یزدی رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پایان گفت: ان‌شاءالله مردم در جمعه 22 خرداد 88 در انتخابات شرکت خواهند کرد و همانگونه‌ که مقام معظم رهبری فرموده‌اند، هر کس به کسی که تشخیص داده رای خواهد داد و کشور به راحتی و خوبی اداره خواهد شد.


        نظرات دیگران ( )


  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ
  • ## درخواست رسانه‌های بیگانه از سران اصلاحات ##
    ## عکس:دیدار کروبی با سفیر سابق انگلیس ##
    ## منوشه امیر: برای مقابله با خطر شیعه باید از سبزها حمایت کرد!
    ## شیمون پرز: مخالفان به نیابت از ما می جنگند ##
    ## درخواست انگلیس از ایران: روابط خود را با ما کاهش ندهید ##
    ## اعتراض شدید تشکل های دانشجویی نسبت به نامه سید حسن خمینی ##
    آبروی همه مسلمانان؛ اشک ما را چرا درآوردی؟:
    آنچه من دیدم و نحوه زندگی آیت ا? خامنه ای
    نماز جمعه سیاسی Top2009 - موسوی با کلی محافظ بعد 20 سال در
    میر حسین موسوی - به کجا چنین شتابان ؟؟ - 2
    میر حسین موسوی - به کجا چنین شتابان ؟؟
    پاسخ آیت الله یزدی در واکنش به نامه هاشمی رفسنجانی ** مهم
    رنجنامه جمعیت ایثارگران خطاب به هاشمی رفسنجانی
    مهم ** نامه هاشمی رفسنجانی به رهبر انقلاب ** مهم
    تصویر و اتهامات برخی عاملان سایت‏های مستهجن- مستند شوک
    [عناوین آرشیوشده]