سفارش تبلیغ
صبا ویژن
نه بخدایى که از قدرت او درمانده شبى سیاه به سر بردیم که روزى سپیدى را در پى خواهد داشت ، چنین و چنان نبوده است . [نهج البلاغه]
کل بازدیدها:----579939---
بازدید امروز: ----20-----
بازدید دیروز: ----15-----
جستجو:
  • اوقات شرعی
    میر حسین موسوی - به کجا چنین شتابان ؟؟ - طرحی نو برای اتحاد ایرانیان سراسر گیتی
     
     
  • درباره من
  • لوگوی وبلاگ
    میر حسین موسوی - به کجا چنین شتابان ؟؟ - طرحی نو برای اتحاد ایرانیان سراسر گیتی

  • فهرست موضوعی یادداشت ها
    آیت الله یزدی در واکنش به نامه هاشمی رفسنجانی . رضا فاضلی عودلاجان تهران مدارس نوشیروان پریوش سرهنگ نصیری . شهرام همایون فروش دختران در دبی . علیرضا میبدی دادگاه مصطفی رمضان پور پسر خاله زن میبدی هما احسان . ماهواره ملی امید تماشای مسیر زنده پرتاب مدار کره زمین . مستهجن مضلین مستهجن سکس شوک مستند شوک مرکز بررسی جرائم سازمان . میر حسین موسوی عضو فعال ستاد مرکزی آشوب عضویت شورای مرکزی سازمان . نحوه زندگی آیت‏ا? خامنه‏ای دیده . نخست وزیر ترکیه رجب طیب اردوغان غزه رییس رژیم صهیونیستی . نماز جمعه تصاویر حاشیه رفسنجانی موسوی . همسر مصطفی تاج زاده سازمان مجاهدین انقلاب مجمع زنان اصلاح طلب حس .
  • مطالب بایگانی شده
  • لینک دوستان من
  • لوکوی دوستان من
  • اوقات شرعی
  • اشتراک در وبلاگ
     
    < type="text/java" src="http://www.iransohrab.ir/js/IranSohrab-link.js">





    Powered by WebGozar

    وضعیت من در یاهو
  • آوای آشنا
  • میر حسین موسوی - به کجا چنین شتابان ؟؟
    نویسنده: ایران دوشنبه 88/4/8 ساعت 1:32 صبح

    عضو شورای مرکزی سازمان مجاهدین و ستاد موسوی: القای تقلب و ایجاد آشوب از قبل برنامه ریزی شده بود


    عضو فعال ستاد مرکزی میرحسین موسوی با اذعان به صحت نتایج انتخابات به تشریح اهداف پشت پرده سران اغتشاش و عملیات روانی مدعیان اصلاح طلبی پرداخت.

    به گزارش فارس «سیدامیرحسین مهدوی» عضو ستاد انتخاباتی موسوی، عضو شورای مرکزی سازمان مجاهدین و سردبیر روزنامه اندیشه نو دیروز با حضور در جمع خبرنگاران در خبرگزاری ایسنا به تشریح جزئیاتی درباره مجموعه فعالیت های انتخاباتی اصلاح طلبان و نقش برخی عوامل در شکل دهی آشوب های اخیر در کشور پرداخت.
    وی در ابتدا با اشاره به برخی سوابق و فعالیت های سیاسی خود گفت: در کنگره سال 87 سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی به عضویت شورای مرکزی سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی درآمدم و در انتخابات خردادماه سال جاری درستاد مرکزی موسوی به عنوان سردبیر روزنامه اندیشه نو که روزنامه ای در 4 صفحه برای پوشش اخبار ستاد بود آغاز به کار کردم و تا روز 23 خردادماه به انتشار خود ادامه داد.

    عدم تمکین به قانون

    مهدوی با اشاره به عدم پایبندی موسوی به قانون گفت: روندی که از فردای روز انتخابات یعنی 23 خردادماه آغاز شد یک انحراف و گردش مسیر در مجموعه فعالیت هایی بود که بخش عمده ای از آنها متعلق به ستاد میرحسین موسوی بود به طوری که نامزدی با ویژگیهای موسوی که اساس حضورش را بازگشت قطار اجرایی کشور بر ریل قانون بود از شامگاه روز رای گیری با اعلام نتایج پیش از شمارش آراء و پس از آن با عدم پذیرش نتایج شمارش آراء و عدم تمکین به ساز و کار قانونی برگزاری انتخابات زمینه های ایجاد مشکلاتی را درجامعه فراهم کرد.

    وی افزود: گروه های حامی ایشان و سازمانی که من عضو شورای مرکزی آن هستم در قالب 2 یا 3 بیانیه با رفتاری مشابه رفتار کاندیدای موردحمایت خود نسبت به روند قانونی بیان اعتراضات و ارائه آنها به شورای نگهبان بی اعتنایی کرده و پس از آن با منتفی شدن زمان قانونی اعتراض و به ویژه پس از خطبه های 29 خرداد رهبر انقلاب با تهییج مردم و صدور بیانیه های مختلف و با تشویش اذهان عمومی ملت، تلاش داشته اند تا مطالبه خود را پیگیری کنند و این موضوع از زمانی حادتر شد که در کنار این مجموعه رفتارها، برخی دشمنان قسم خورده ملت، خاندان پهلوی و گروهک های ضد انقلاب نیز با اعلام علنی و رسمی آن را تشویق و مورد حمایت قرار داده اند.

    عضو شورای مرکزی سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی با بیان اینکه مدارک و اسنادی رسمی دال بر همراهی و همکاری آنها بر آشوب ها به دست آمده است اضافه کرد: عدم تمکین به فرآیندهای قانونی راهی جدید را در لیست سیاسی برخی جریان ها و گروه ها به وجود آورد و انتشار بیانیه های پی در پی نشان داد که این گروه ها دیگر متمایل حرکت در یک فرآیند قانونی و در چارچوب قانون اساسی و ساختار آن نیستند.

    تجمعات غیرقانونی و کمپین پویش خاتمی

    مهدوی در تشریح ساختار تجمعات قبل از انتخابات گفت: قبل از 22 خردادماه بزرگترین ظهور تجمعات شکل گیری زنجیره انسانی بدون مجوز از میدان تجریش تا میدان راه آهن و همین طور شکل گیری تجمعی از میدان آزادی تا انقلاب بود که همه اینها در قالب هایی به شهرستان ها نیز تسری داده شده که سابقه آنها در روزنامه موجود است.

    وی افزود: ساختار این تجمعات را دو یا سه سازمان جوان بدون مجوز که ذیل ساختار کمپین پویش خاتمی شکل گرفته بود نظیر یاری نیوز که در مراحلی با اخذ کد ملی از افراد مجموعه ساختارها را شکل داده بود به وجود آمد که برآوردی از آن وجود داشت حدود 400 هزار نفر عضو را نشان می داد. قرار بود این ساختار در قالب شبکه ای خوشه ای مجموعه ای را به وجود آورد که براساس آن پایه و بانک اطلاعاتی از ناظرین صندوق ها و کمک به ساختار صیانت از آراء باشد که البته بخش وسیعی از این فعالیت ها را شاخه هایی از جوانان نظیر شاخه جوانان جبهه مشارکت شکل می داد.

    عضو شورای مرکزی سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی به گروهی موسوم به گروه 88 در ستاد میرحسین موسوی اشاره کرد و گفت: گروه 88 بنا بود با عضویت 88 جوان در سراسر کشور، 88 جوان در استان ها و 88 جوان در هر یک از شهرستان ها ساختار خوشه ای را در عضویت از افراد به پیش ببرد که براساس آن و با به پیش رفتن این ساختار شبکه ای بیان می شد که این مجموعه نیز دارای 35 هزار عضو بر مبنای همین ساختار است که تمام توسط همین گروه ها سازماندهی شده بود.

    نمادهای رنگین وجه مشترک انقلاب های مخملی

    وی اضافه کرد: در کنار این مجموعه، استفاده از نمادهای رنگین، جلوه دادن نگرانی از سلامت انتخابات که قالب مشترک شکل دهی انقلاب رنگین در برخی کشورها است، منظومه ای از رفتارها که نتیجه آنها القاء برخی مفاهیم خاص به جامعه بود را به ذهن متبادر می کرد.

    نظرسازی و القای تقلب

    وی درخصوص القای نگرانی نسبت به صیانت از آرای مردم ازسوی تشکل متبوعش که این روزها با عنوان عدم سلامت انتخابات و تقلب در این فرایند از سوی میرحسین موسوی پیگیری می شود، نیز اظهار داشت: از قبل، فرایندی برای انتشار نظرسنجی ها و نتیجه از پیش اعلام شده انتخابات طراحی شده بود و براساس این برنامه بود که موسوی ساعت 21 روز 22 خرداد و پیش از اتمام رای گیری در یک مصاحبه مطبوعاتی اعلام کرد در مرحله اول پیروز می شود و هر نتیجه ای غیر از این نادرست است و نشان می دهد که در انتخابات تقلب شده است.
    عضو ستاد انتخابات موسوی گفت: فضاسازی ها در باور عمومی برای القاء تقلب در انتخابات به صورت گسترده پیگیری می شد و مدام تکرار می شد که نظرسنجی ها نشان می دهد موسوی پیروز انتخابات است و نوعا نهادهایی به عنوان مرجع نظرسنجی مطرح می شدند که مورد اعتماد هستند تا کسی خواستار ارائه سند در این زمینه نشود.

    هیچ ادله ای برای پیروزی موسوی وجود نداشت

    وی ادامه داد: در این دوره انتخابات در مرحله نخست اعلام کردیم که موج سبز در کشور راه افتاده و در مرحله بعد گفتیم که آرای آقای موسوی در حال رشد است و در گام دیگر مدعی شدیم او با آقای احمدی نژاد به مرحله دوم می رود و بعد هم در جامعه القا کردیم موسوی در مرحله دوم قطعا پیروز انتخابات خواهد بود اما شخصا هیچ ادله ای برای قطعیت این نظریه پیدا نکردم. «القای این اندیشه به موسوی باوراند که اعلام کند پیروز قطعی انتخابات است و در شرایطی که می دانستیم اینگونه نیست و به دلیل حضور ناظران آقای موسوی در قریب به اتفاق صندوق ها، نگرانی در زمینه سلامت انتخابات وجود نداشت، تکرار گزاره نگرانی از سلامت انتخابات و تقلب از طریق رسانه ها و بیانیه های گروه های مختلف اصلاح طلب به صورت شفاف پیگیری می شد.»
    نقش تاج زاده و بهزاد نبوی در اتفاقات اخیر

    عضو شورای مرکزی سازمان مجاهدین انقلاب در این باره توضیح داد: مقامات سابق و اسبق وزارت کشور مانند مصطفی تاج زاده از نگرانی درباره سلامت انتخابات سخن می گفتند و پیگیری موضوع صیانت از آرا به بهزاد نبوی سپرده شد و او دنبال جمع آوری افرادی برای معرفی آنها به عنوان ناظران بر انتخابات بود که این مسئله نشانگر سمت و سوی القای نگرانی و تاکید بر لزوم صیانت از آرا بود.

    وی ادامه داد: علاوه بر پیگیری موضوع از طریق سایت های خبری وابسته به اصلاح طلبان، از سالهای قبل و از زمان دولت خاتمی جلسات مستمری به صورت هفتگی بین بهزاد نبوی با مدیران رسانه ها و متولیان سایت های اصلاح طلب برگزار می شد و با آنکه نبوی صبغه فرهنگی و مطبوعاتی ندارد، هدایت خط خبری در رسانه های مذکور را انجام می داد.


        نظرات دیگران ( )


  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ
  • ## درخواست رسانه‌های بیگانه از سران اصلاحات ##
    ## عکس:دیدار کروبی با سفیر سابق انگلیس ##
    ## منوشه امیر: برای مقابله با خطر شیعه باید از سبزها حمایت کرد!
    ## شیمون پرز: مخالفان به نیابت از ما می جنگند ##
    ## درخواست انگلیس از ایران: روابط خود را با ما کاهش ندهید ##
    ## اعتراض شدید تشکل های دانشجویی نسبت به نامه سید حسن خمینی ##
    آبروی همه مسلمانان؛ اشک ما را چرا درآوردی؟:
    آنچه من دیدم و نحوه زندگی آیت ا? خامنه ای
    نماز جمعه سیاسی Top2009 - موسوی با کلی محافظ بعد 20 سال در
    میر حسین موسوی - به کجا چنین شتابان ؟؟ - 2
    میر حسین موسوی - به کجا چنین شتابان ؟؟
    پاسخ آیت الله یزدی در واکنش به نامه هاشمی رفسنجانی ** مهم
    رنجنامه جمعیت ایثارگران خطاب به هاشمی رفسنجانی
    مهم ** نامه هاشمی رفسنجانی به رهبر انقلاب ** مهم
    تصویر و اتهامات برخی عاملان سایت‏های مستهجن- مستند شوک
    [عناوین آرشیوشده]