سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بارالها! نگریستن به رخسار تو شوق دیدارت را از تو درخواست می کنم . [فاطمه علیه السلام ـ در دعایش ـ]
کل بازدیدها:----580314---
بازدید امروز: ----15-----
بازدید دیروز: ----2-----
جستجو:
  • اوقات شرعی
    میر حسین موسوی - به کجا چنین شتابان ؟؟ - 2 - طرحی نو برای اتحاد ایرانیان سراسر گیتی
     
     
  • درباره من
  • لوگوی وبلاگ
    میر حسین موسوی - به کجا چنین شتابان ؟؟ - 2 - طرحی نو برای اتحاد ایرانیان سراسر گیتی

  • فهرست موضوعی یادداشت ها
    آیت الله یزدی در واکنش به نامه هاشمی رفسنجانی . رضا فاضلی عودلاجان تهران مدارس نوشیروان پریوش سرهنگ نصیری . شهرام همایون فروش دختران در دبی . علیرضا میبدی دادگاه مصطفی رمضان پور پسر خاله زن میبدی هما احسان . ماهواره ملی امید تماشای مسیر زنده پرتاب مدار کره زمین . مستهجن مضلین مستهجن سکس شوک مستند شوک مرکز بررسی جرائم سازمان . میر حسین موسوی عضو فعال ستاد مرکزی آشوب عضویت شورای مرکزی سازمان . نحوه زندگی آیت‏ا? خامنه‏ای دیده . نخست وزیر ترکیه رجب طیب اردوغان غزه رییس رژیم صهیونیستی . نماز جمعه تصاویر حاشیه رفسنجانی موسوی . همسر مصطفی تاج زاده سازمان مجاهدین انقلاب مجمع زنان اصلاح طلب حس .
  • مطالب بایگانی شده
  • لینک دوستان من
  • لوکوی دوستان من
  • اوقات شرعی
  • اشتراک در وبلاگ
     
    < type="text/java" src="http://www.iransohrab.ir/js/IranSohrab-link.js">





    Powered by WebGozar

    وضعیت من در یاهو
  • آوای آشنا
  • میر حسین موسوی - به کجا چنین شتابان ؟؟ - 2
    نویسنده: ایران دوشنبه 88/4/8 ساعت 1:59 صبح

    فعالیت علیه دولت توسط سایت منسوب به فرزندان هاشمی

    مهدوی درباره یکی از سایت های تخریبی اصلاح طلبان افزود: سایت جمهوریت به صورت روشن منسوب به فرزندان آقای هاشمی رفسنجانی بود و معلوم بود که اداره کنندگان این سایت بی پروا و صریح از کجا خط می گیرند و مشغول پرونده سازی گسترده در خصوص عملکرد چهارساله دولت نهم بودند.

    موسوی فقط دولت را تخریب می کرد

    وی با اذعان به این که موسوی هیچ برنامه مدونی برای اداره کشور نداشت و تنها به تخریب دولت می پرداخت گفت: آقای موسوی نیمه اسفند سال گذشته وارد عرصه انتخابات شد و ایام نوروز نیز کشور در تعطیلات پانزده روزه به سر می برد و عملا گردآوری آمار و ارقام و آرشیو تصویری برای وی به صورت سازمان یافته بر عهده حامیان پشت پرده او بود.

    عضو ستاد انتخابات موسوی گفت: مجموعه فعالان تبلیغاتی موسوی به شکل نامتوازن و بی سابقه به تخریب رقیب او که رئیس جمهور مستقر بود، پرداختند و با آن که منتقدان وضع موجود در کنار اثبات ادعای خود مبنی بر نامطلوب بودن وضعیت باید علت نامزدی خود را تبیین کنند، موسوی در این زمینه ضعف داشت. عضو ستاد انتخاباتی موسوی ادامه داد: کسی که وضع موجود را نقد می کند، علاوه بر علت نقد باید بیشتر بگوید چه برنامه هایی دارد و چرا باید مردم او را برگزینند اما آقای موسوی عملا هیچ برنامه و متن مدونی در این زمینه نداشت و آنچه در مناظره آخر در قالب بر نامه در تلویزیون به نمایش درآمد، قطع نظر از نقد محتوا یک نوشتار آشفته بود. وی ادامه داد: آنچه موسوی انجام داد حجم گسترده تخریب دولت بود و کمپین و حرکت انتخاباتی این مجموعه نیز فاقد گزاره ای دال بر اداره کشور و شعار واحد بود و شعارهایی که در این زمینه داده شد، همچون «انسانم آرزوست» و «ادب مرد به زدولت اوست»، کسی را به سوی آنچه باید انتخاب کنند رهنمون نمی کرد.
    «آنچه موسوی در خصوص جمع آوری گشت ارشاد و یا در خصوص تقویت جایگاه دانشگاهها مطرح کرد، بخش کوچکی از اداره نیروی انتظامی و نهاد آموزش عالی بود و در واقع نشان می داد در برابر تخریب هایی که علیه دولت صورت می دهد برنامه ای برای ارائه ندارد.»

    حمایت مالی از موسوی با اهداف خاص

    عضو شورای مرکزی سازمان مجاهدین انقلاب گفت: منابع مالی رسانه های تبلیغاتی موسوی از طریق ستاد انتخابات این کاندیدا تامین می شد و به عنوان نمونه روزنامه اندیشه نو که روزنامه کم خرجی بود، از محل کمک های مالی کمیته مالی و پشتیبانی ستاد انتخابات موسوی منتشر می شد.

    مهدوی افزود: اندیشه نو با قیمت 50 تومان توزیع می شد که درآمدهای ناشی از فروش آن صرف شبکه توزیع روزنامه می شد و لذا هزینه چاپ، تولید و تحریریه آن از محل منابع مالی ستاد انتخابات موسوی تامین می شد که در مقایسه با ارقام کلان تبلیغاتی اندک بود و آنها می گفتند که حتی می توانیم تیراژ روزنامه را میلیونی بالا ببریم و از این بابت جای نگرانی وجود ندارد. اما بنده به عنوان یک روزنامه نگار می دانستم که روزنامه خریدار ندارد و افزایش تیراژ در چنین شرایطی ریسک است.

    وی ادامه داد: در جریان فعالیت های انتخاباتی کسانی که علاقمند هستند سهمی در قدرت داشته باشند و یا کسانی که فعالیت اقتصادی می کنند و می خواهند از طریق کمک مالی به یک نامزد پس از انتخاب او دایره فعالیت خود را گسترش دهند، برای جا نماندن از قافله به نامزدی که تصور می کنند پیروز انتخابات است، کمک می کنند و در این انتخابات هم برخی افراد در هفته آخر انتخابات به موسوی کمک مالی داشتند.

    حجم عظیم تبلیغات به رغم مخالفت قبلی

    عضو ستاد انتخابات موسوی تصریح کرد: آقای موسوی مدعی بود علاقه ای به حجم گسترده تبلیغات ندارد اما حامیان و هواداران وی از طرق مختلف به تامین مالی او پرداختند و در سایه این کمک های مالی فراوان و اقداماتی چون فروش تابلو نقاشی های موسوی به دو برابر قیمت که البته در برابر هزینه های کلان تبلیغاتی اندک است، شاهد انتشار پوسترهای موسوی در تیراژ گسترده بودم به طوری که سنگفرش یکی از خیابان های اصلی شهر از تصاویر او و اقلام سبز فرش شده بود.

    موسوی اسیر گروه فشار شد

    سیدامیر حسین مهدوی در پاسخ به سوالی درباره نقش بستگان هاشمی و همچنین درباره سیرگذار مواضع میرحسین موسوی از زمستان سال 87 تاکنون گفت: یکسری بحث ها را بنابر مصالح شاید نتوان اکنون گفت و امیدوارم آن افراد به سمتی نروند که در آینده نیازی به گفتن آن بحث ها باشد.

    سردبیر روزنامه اندیشه نو در ادامه با اشاره به اعتراضات میرحسین موسوی به نتایج انتخابات، نقطه شروع اعتراضات را شامگاه 22 خرداد عنوان کرد و افزود: جو عمومی داخل ستاد، عدم پذیرش نتایج انتخابات و عدم اعتنا به روند قانونی شورای نگهبان بود و دیدیم که در سه روز پس از انتخابات نیز هیچ گونه شکایتی به شورای نگهبان داده نشد و فقط 7 مورد عناوین کلی داده شد.

    مهدوی با اشاره به روند مواضع میرحسین موسوی از زمستان سال گذشته تا بعد از انتخابات گفت: آقای موسوی ورود خود را با چند مصاحبه با وب سایت کلمه، یک مجله اقتصادی و ویژه نامه نوروزی یکی از روزنامه های اصلاح طلب آغاز کرد و دیدیم که در آن مصاحبه ها مواضع اش در سیاست خارجی، اقتصاد و عدالت اجتماعی همان مواضع نخست وزیر زمان جنگ بود و همان رویکردها را یادآوری می کرد. اما بعد از اعلام نامزدی، گروه های فشار دور ایشان را گرفته و برایش شرط گذاشتند و فضای دور او را طوری ساخته و قرائتی را برایش شکل دادند که با مواضع گذشته اش فرق داشت و در نهایت نیز به عدم پذیرش نتایج انتخابات منتهی شد.
    وی افزود: کسانی که اطراف آقای موسوی را گرفته بودند بحث هزار سخنرانی را مطرح کرده بودند که این سخنرانی ها را همان افراد آن 3، 4 گروه انجام می دادند و افراطی ترین مواضع و هر چیزی که دلشان می خواست القاء می کردند و همین ها باعث شد که آقای موسوی رای عده زیادی را از دست داد.
    این عضو شورای مرکزی سازمان مجاهدین انقلاب تصریح کرد: تصور خود موسوی این بود که در اصولگراها هم رای خوبی دارد حتی خودم از آقای خاتمی شنیدم که می گفت ممکن است برخی کسانی که به من رای می دادند به آقای موسوی رای ندهند. اما او بیشتر از این تعداد در بین اصولگراها رای دارد.

    وی ادامه داد: آقای موسوی در دایره گروه های فشاری محصور شد که باعث عدم پذیرش نتایج انتخابات از سوی او شدند و آقای موسوی در فاصله کوتاه با آن موسوی که تا قبل از آن بود متفاوت شد و کار به جایی رسید که گروه هایی که پیش از این از نظام و قانون دم می زدند با تروریست ها، معاندین، خاندان پهلوی و گروه های خارجی هم صدا شدند.

    ماهیت حامیان رسانه ای اغتشاشات اخیر

    مهدوی با اشاره به فعالیت چشمگیر رسانه های خارجی برای دامن زدن به اغتشاش در ایران گفت: کسانی که این روزها در شبکه صدای آمریکا علیه ایران صحبت می کنند تا سه و چهار سال پیش در کنار همین گروه هایی که دور آقای موسوی را گرفته اند، تحت عنوان عضو دفتر تحکیم و یا روزنامه نگار فعالیت می کردند و حتی بی بی سی نیز به روش هوشمندانه تر از چند سال قبل عضوگیری کرد و اعضای خود را آموزش داد تا اینکه پنج شش ماه قبل از انتخابات، دومین شبکه تلویزیونی غیر انگلیسی خود را کلید بزند که تمام بودجه و خطوطش با دولت انگلیس هماهنگ می شود.

    وی با اشاره به افرادی که از مطبوعات ایران جذب رسانه های بیگانه شدند، گفت: ممنوعیت فعالیت رسانه های ضد ایرانی در ایران و وجود افرادی از مطبوعات ایران که جذب آن رسانه ها شده بودند باعث شد که در حقیقت ارتباطات خبری این رسانه ها از دفتر تلفن این دوستان که از ایران با خود برده بودند تغذیه شود و همین ارتباط نیز باعث دو سویه شدن ارتباطات شد و افرادی ایرانی نیز نکاتی را به این شبکه ها القاء می کردند که این همسویی و کار مستمر و نزدیک در روند فعالیت های این شبکه ها بسیار روشن است.

    موسوی اعتقادی به سازوکار قانونی نداشت

    مهدوی افزود: وضعیت به وجود آمده پس از انتخابات در ایران مبدا یک تغییر جهت تاریخی است چرا که ذات اصلاح طلبی به معنای پذیرش چارچوب ها برای کارآمدتر کردن سیستم است اما گروه هایی که با داعیه قانون و اصلاح طلبی شکل گرفته بودند به رفتارهای فراقانونی و تعیین تکلیف در خیابان و به تعبیر رهبری اردو کشی های خیابانی روی آوردند که اینها با ذات اصلاح طلبی در تناقض است و در بیانیه های آنها نیز مشخص بود که اعتقادی به ساز و کارهای قانونی ندارند.

    این عضو ستاد انتخاباتی میرحسین موسوی تصریح کرد: آقای موسوی نیز پس از انتخابات ساز و کار قانونی انتخابات را نپذیرفت در حالی که تا روزهای پیش از انتخابات ایشان می گفت که «نظارت استصوابی را قبول ندارم و قانون آن را تغییر خواهم داد اما تا این قانون پابرجاست به آن عمل می کنم.» در حالی که دیدیم این گونه نشد.

    موسوی دچار گره ذهنی شده است

    مهدوی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: آقای موسوی دچار یک ابهام وگره ذهنی شده و از قضاوت تاریخ در مورد خود نگران است؛ او از ابتدا مدعی پیروزی در انتخابات بود و سرمایه 20 سال سکوت خود را وارد میدان کرد و حال با این شکست، پذیرش این مسئله باورپذیر نیست و اگر بخواهد شکست را هم بپذیرد، درست کردن قافیه برای مصراعی که سروده است بسیار سخت است و همچنین حال که بیانیه های تحریک آمیز او باعث کشته شدن تعدادی از افراد شده است، در مجموعه او خود را گرفتار می بیند.

    مهدوی تصریح کرد: به نظر من آقای موسوی می تواند از طریق قانونی اعتراض بکند و حتی می تواند به شورای نگهبان پیشنهاد بدهد و باید حساب خود را از روند آشوب و اغتشاش و ریخته شدن خون ها جدا کند و همان طور که از شخصیت او این انتظار می رود، فارغ از هر باوری که دارد آرامش را به جامعه منتقل کند. چرا که تاکنون نتیجه بیانیه های او فقط تداوم ناامنی و به خطر افتادن منافع افراد عادی و بی گناه بوده است.

    علت رویگردانی مردم از موسوی

    عضو ارشد سازمان مجاهدین انقلاب و عضو ستاد انتخابات میرحسین موسوی در بخش پایانی نشست خبری خود، علت اصلی رویکرد مردم از موسوی در انتخابات ریاست جمهوری دهم را فاصله گرفتن این کاندیدا از شخصیت و گفتمان اصلی خود عنوان کرد.

    وی افزود: انتظار بسیاری این بود که آقای موسوی به عنوان نخست وزیر دوران امام که تأکید بر استکبارستیزی و حمایت از حقوق مستضعفین داشت، با همان شخصیت و گفتمان وارد عرصه انتخابات می شد که به نظر می رسید آرای موسع تری را نصیب او می کرد.

    مهدوی همچنین بیراهه رفتن در شعارها، اشتباه گرفتن مطالبات و شعارهای مردم و همصدایی با معاندین و دشمنان تابلودار نظام (سازمان یافته یا غیرسازمانی) و همراهی با جریاناتی که اصل استقلال و تصمیم گیری مردم را نادیده می گیرند دلیل رویگردانی مردم از اصلاح طلبان عنوان کرد و گفت که اگر نامزد این جریان پیروز می شد، جای شگفتی داشت.

    بازداشت اعضای سازمان مجاهدین به آرامش فضا کمک کرد

    وی با اشاره به دستگیری 3 نفر از اعضای شورای مرکزی سازمان مجاهدین انقلاب، گفت که دستگیری این افراد به دلیل قطع روابط شبکه های خوشه ای جوانان با افراد مذکور همچون تاج زاده و قطع روابط میان مدیران رسانه ها و متولیان سایت های دوم خردادی با بهزاد نبوی به آرام شدن فضای کشور بسیار کمک کرد. این روزنامه نگار و فعال سیاسی دوم خردادی در عین حال گفت که پس از دستگیری افراد مذکور، سه بیانیه دیگر از سوی سران سازمان بدون اطلاع سایر اعضا از مسیر تدوین و انتشار آنها منتشر شده که عدم مرزبندی صریح با آشوبگران و بدخواهان و عدم پذیرش ساز و کار قانونی رسیدگی به اعتراضات به نتیجه انتخابات، محوری ترین فصل آن است. مهدوی همچنین از مجمع روحانیون مبارز به دلیل انتشار بیانیه اغتشاش طلبانه اخیرش انتقاد کرد و اظهار داشت: در حالیکه تصور می شد اعضای مجمع روحانیون مبارز به دلیل کسوت انقلابی و تعلق آنها به طبقه روحانیت نقش تعادل بخش را در این روزها ایفا کنند، در بیانیه ای افراطی که بعید به نظر می رسد همه اعضا آن را امضاء کرده باشند، همسو با مشارکتی ها و با ادبیات تندتر از بیانیه های دیگر همصدا با آشوب طلبان در این مسیر گام برداشت.


        نظرات دیگران ( )


  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ
  • ## درخواست رسانه‌های بیگانه از سران اصلاحات ##
    ## عکس:دیدار کروبی با سفیر سابق انگلیس ##
    ## منوشه امیر: برای مقابله با خطر شیعه باید از سبزها حمایت کرد!
    ## شیمون پرز: مخالفان به نیابت از ما می جنگند ##
    ## درخواست انگلیس از ایران: روابط خود را با ما کاهش ندهید ##
    ## اعتراض شدید تشکل های دانشجویی نسبت به نامه سید حسن خمینی ##
    آبروی همه مسلمانان؛ اشک ما را چرا درآوردی؟:
    آنچه من دیدم و نحوه زندگی آیت ا? خامنه ای
    نماز جمعه سیاسی Top2009 - موسوی با کلی محافظ بعد 20 سال در
    میر حسین موسوی - به کجا چنین شتابان ؟؟ - 2
    میر حسین موسوی - به کجا چنین شتابان ؟؟
    پاسخ آیت الله یزدی در واکنش به نامه هاشمی رفسنجانی ** مهم
    رنجنامه جمعیت ایثارگران خطاب به هاشمی رفسنجانی
    مهم ** نامه هاشمی رفسنجانی به رهبر انقلاب ** مهم
    تصویر و اتهامات برخی عاملان سایت‏های مستهجن- مستند شوک
    [عناوین آرشیوشده]