سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خدای بیامرزد کسی را که . . . برای خوب فهمیدن و استواری بیاموزد [امام علی علیه السلام]
کل بازدیدها:----580816---
بازدید امروز: ----2-----
بازدید دیروز: ----94-----
جستجو:
  • اوقات شرعی
    آرشیو فروردین 1387 - طرحی نو برای اتحاد ایرانیان سراسر گیتی
     
     
  • درباره من
  • لوگوی وبلاگ
    آرشیو فروردین 1387 - طرحی نو برای اتحاد ایرانیان سراسر گیتی

  • فهرست موضوعی یادداشت ها
    آیت الله یزدی در واکنش به نامه هاشمی رفسنجانی . رضا فاضلی عودلاجان تهران مدارس نوشیروان پریوش سرهنگ نصیری . شهرام همایون فروش دختران در دبی . علیرضا میبدی دادگاه مصطفی رمضان پور پسر خاله زن میبدی هما احسان . ماهواره ملی امید تماشای مسیر زنده پرتاب مدار کره زمین . مستهجن مضلین مستهجن سکس شوک مستند شوک مرکز بررسی جرائم سازمان . میر حسین موسوی عضو فعال ستاد مرکزی آشوب عضویت شورای مرکزی سازمان . نحوه زندگی آیت‏ا? خامنه‏ای دیده . نخست وزیر ترکیه رجب طیب اردوغان غزه رییس رژیم صهیونیستی . نماز جمعه تصاویر حاشیه رفسنجانی موسوی . همسر مصطفی تاج زاده سازمان مجاهدین انقلاب مجمع زنان اصلاح طلب حس .
  • مطالب بایگانی شده
  • لینک دوستان من
  • لوکوی دوستان من
  • اوقات شرعی
  • اشتراک در وبلاگ
     
    < type="text/java" src="http://www.iransohrab.ir/js/IranSohrab-link.js">





    Powered by WebGozar

    وضعیت من در یاهو
  • آوای آشنا
  • از گریه فرمانده ناو تا خیس کردن نظامیان ویژه انگلیس
    نویسنده: ایران سه شنبه 87/1/27 ساعت 12:36 صبح

    از گریه فرمانده ناو تا خیس کردن نظامیان ویژه انگلیس

    به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس، در اولین‌ روزهای‌ سال‌ 86، تعدادی از نظامیان انگلیسی که با وجود اطلاع از ورود به آبهای سرزمینی جمهوری اسلامی ایران، اقدام به بازرسی از یک کشتی کرده بودند توسط مرزبانان دریایی کشورمان دستگیر‌ شدند که‌ فرماندهی‌ این پایگاه مرزبانی بر عهده سرهنگ‌ پاسدار ابوالقاسم‌ امانگاه بود.


    وی پس از گذشت یک سال از زمان عفو متجاوزان انگلیسی به تشریح این واقعه و بازگویی برخی از خاطرات ناگفته آن پرداخته است.
    به گفته امانگاه، پایگاه‌ دریایی‌ اروند مأموریت‌ دارد که‌ از سمت‌ اروند، آب‌های‌ منطقه‌ای‌ ایران‌ را محافظت‌ کرده و اجازه‌ ورود هیچ‌ بیگانه‌ای‌ را به‌ آن‌ جا ندهد و‌ اگر در محدوده آب‌های جمهوری اسلامی ایران‌ بیگانه‌ای‌ مشاهده‌ شود، سریعاً‌ ضمن اطلاع به رده مافوق،‌ دستور صادر شده را تحقق بخشد.

    ادامه مطلب ...

        نظرات دیگران ( )

  • ارتباط عوامل حمله به راهیان نور با انگلیسی‌ها
    نویسنده: ایران پنج شنبه 87/1/22 ساعت 10:9 عصر

    ارتباط عوامل حمله به راهیان نور با انگلیسی‌ها

    یکی از عوامل دستگیر شده در ارتباط با حمله به کاروان راهیان نور با اشغالگران عراق و عوامل ضدانقلاب مستقر در اروپا،‌ ارتباط داشته است.به گزاش منابع آگاه در خوزستان،‌ در تلفن همراه فرد دستگیر شده، شماره تلفن یکی از کشورهای اروپایی که سیاست بی‌طرفی آن در دنیا مشهور است، یافت شده است. این شماره تلفن، مربوط به یکی از افراد ضد انقلاب مورد حمایت استکبار جهانی و به ویژه انگلستان است که در چند سال گذشته، قصد آشوب در استان خوزستان را داشته‌اند.

    ادامه مطلب ...

        نظرات دیگران ( )

  • ثبت دامنه فارسی دات ایران(*.ایران)
    نویسنده: ایران چهارشنبه 87/1/21 ساعت 12:40 صبح

    ثبت دامنه فارسی دات ایران(*.ایران)

    مدیر ثبت دامنه ir. به تشریح وضعیت موجود ثبت نام دامنه های ir. اشاره کرد و گفت: در حال حاضر ما در حدود 84 هزار دامنه ثبت ir. داریم که پیش بینی می شود که در اواخر تابستان 87 به تعداد 100 هزار عدد برسد.
    سیاوش شهشتهانی در گفتگو با خبرگزاری مهر گفت: در روزهای 11 و 12 فروردین ماه سال جاری در دبی امارات جلسه ای با کشورهای عربی مانند عربستان، مصر، امارات و پاکستان داشتیم که این جلسه در جهت رفع برخی از مشکلات دامنه هایی که به خط محلی و حروف الفبای یکسان نوشته می شوند، مباحثی مورد بررسی قرار گرفت.
    وی اضافه کرد: همان طور که مستحضر هستید الفبای کشور ما تقریبا با الفبای کشورهای عربی و پاکستان یکسان است که در آن امکان سوء استفاده هایی وجود دارد.شهشهانی اظهار داشت: اخیرا کشورهای چین، ژاپن و کره هم که الفبای یکسان دارند، جهت حل مشکلات به وجود آمده جلساتی برگزار کردند.وی اضافه کرد: در جلسه اخیر گامهای مثبتی برای رفع مشکلات، ناهماهنگی کشورها و کدهای دامنه ها برداشته شد.
    مدیر ثبت دامنه های کشور در ادامه سخنان خود به مهر گفت: در این جلسه مشکلات به وجود در اثر وجود برخی حروف مانند حرف الف، ک، ی و ه که صورتهای مختلفی دارند رفع شد. همچنین هماهنگی های لازم برای زبان هایی که با الفبای فارسی مشترک هستند مانند زبان های کردی، بلوچی، پشتو، آذری و سندی (زبانی در پاکستان) انجام شد.وی زمان برگزاری جلسه بعدی در این زمینه را اواخر خرداد دانست و گفت: احتمالا ما دو جلسه دیگر در جهت رفع این گونه مشکلات در اواخر خرداد و اواخر مهر خواهیم داشت که یکی از این جلسات در ایران و دیگری در قاهره مصر برگزار می شود که امیدوارم این جلسات تا پایان سال میلادی تمام و به یک نتیجه مثبت دست پیدا کنیم.
    شهشهانی تاکید کرد: دامنه های
    ir. یکی از امن ترین دامنه های جهان به حساب می آیند و ما تاکنون هیچ مشکلی در زمینه هک آنها نداشته ایم و تمام مشکلاتی که در این دامنه ها بوده مربوط به لو رفتن کدهای سایت و مشکلات خود سایت است و مرکز ثبت دامنه ها مقصر نبوده است.
    مدیر مرکز ثبت دامنه های
    IR. در ادامه اظهار امیدواری کرد: قرار است تا پایان سال میلادی دامنه هایی که به خط محلی هستند در تمام جهان در کارگزار اصلی ریشه بخش  Ican رسما ثبت شوند که ما هم امیدواریم تا اواخر پاییز 87 دامنه های فارسی IRan. هم در این کارگزار اصلی ریشه ثبت شود.


        نظرات دیگران ( )

  • خبر خوش هسته ای رییس جمهور: سرعت غنی سازی در کشور 5 برابر شد
    نویسنده: ایران چهارشنبه 87/1/21 ساعت 12:20 صبح

    خبر خوش هسته ای رییس جمهور: سرعت غنی سازی در کشور 5 برابر شد

    به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس محمود احمدی نژاد در مراسم جشن روز ملی فناوری هسته ای در تالار همایش های بین المللی صدا و سیما از پایان یافتن آزمایشات مربوط به دستگاههای سانتریفیوژ جدید در سه ماه آینده خبر داد و گفت: مرحله آزمایشگاهی این دستگاهها ظرف دو الی سه ماه آینده به پایان خواهد رسید.
    وی افزود: دستاوردهای هسته ای به زودی وارد صنعت کشور خواهد شد و آن را متحول خواهد کرد.
    احمدی نژاد تاکید کرد: علیرغم فشارها و تهدیدها ، فن اوری را در بالاترین سطح ممکن در اختیار داریم و این فناوری وارداتی نیست و کسی قادر نیست آن را از دست ما بگیرد.
    وی در ادامه با اشاره به قدرت های جهان گفت:دوران بهره مندی از مناسبات ظالمانه بعد از جنگ جهانی و دوران تحقیر ، کوبیدن ملت ها ،خرد کردن شخصیت ملتها و دوران ظلم به پایان رسیده است.
    احمدی نژاد در ادامه خاطر نشان کرد:شما رو به نابودی هستید و به نفع شماست که کرامت و حقوق ملتها را به رسمیت بشناسید و در کنار ملتها قرار بگیرید در غیر این صورت سرنوشت شما شکست وپشیمانی است.


        نظرات دیگران ( )

  • جزئیات توطئه فاش شد ترور شهید مغنیه طراح: اسرائیل، مجری: عربستان
    نویسنده: ایران چهارشنبه 87/1/21 ساعت 12:12 صبح

    جزئیات توطئه فاش شد ترور شهید مغنیه طراح: اسرائیل، مجری: عربستان
    جزئیات تازه ای از نقش محوری عربستان در ترور «عماد مغنیه» فاش شد.
    به گزارش خبرگزاری فارس، یک منبع آگاه از پرونده تحقیق در مورد ترور «عماد مغنیه»- فرمانده نظامی حزب الله لبنان- اعلام کرد، مقام امنیتی سفارت عربستان در سوریه، عملیات اجرایی این ترور را برعهده داشته است.
    وی با اشاره به گذشت چند روز از زمانی که قرار بود نتایج کمیته تحقیق سوریه درباره ترور مغنیه به صورت رسمی اعلام شود، افزود: این نتایج ابتدا قرار بود که پیش از اجلاس سران عرب اعلام شود اما با توجه به حضور مقامات سعودی در این اجلاس، سوری ها اعلام نتایج را به 6 آوریل موکول کردند اما بار دیگر با پادرمیانی کویت این مسئله به تعویق افتاده است.
    وی با بیان این که طراحی این ترور توسط رژیم صهیونیستی انجام شده و عوامل محلی نقش اجرایی آن را برعهده داشته اند، گفت: صهیونیست ها از یک سال قبل از رفت و آمدهای شهید مغنیه در آن منطقه اطلاع داشتند. از جمله عناصر مهمی که نقش کلیدی در ترور حاج رضوان داشته، یکی از مسئولان امنیتی عربستان در دمشق است.

    ادامه مطلب ...

        نظرات دیگران ( )

  • پاسخ فرزند مهندس بازرگان به سروش و معجزه قرن 21 قرآن
    نویسنده: ایران پنج شنبه 87/1/15 ساعت 3:20 صبح

    پاسخ فرزند مهندس بازرگان به سروش و معجزه قرن 21 قرآن

    پس از مقالات متعدد که در پاسخ به تحلیل جدید عبدالکریم سروش درخصوص قرآن و وحی الهی از سوی چهره‌های گوناگون داده شد، مهندس عبدالعلی بازرگان، فرزند مهندس مهدی بازرگان، نیز در مقاله‌ای به وی پاسخ داد.
    به گزارش خبرنگار «تابناک»، اهمیت پاسخ این چهره قرآن‌پژوه، از آن روست که وی در طیف روشنکفران دینی دسته‌بندی می‌شود و با این حال با شجاعت در عین متانت به سروش پاسخ داده است.
    اما نکته جالب دیگر پاسخ عبدالعلی بازرگان، آن است که به نکته‌ای لطیف در قرآن پی برده که می‌توان آن را یکی از مظاهر اعجاز قرآن در قرن بیست‌ویکم به شمار آورد و به نوعی پاسخی برای کسانی باشد که برای پیامبر خدا(ص) نقش آفرینندگی در قرآن قایلند.
    بازرگان با تتبع در آیات قرآن دریافته که حتی یک آیه هم در سراسر قرآن نمی‌یابیم که گوینده‌اش رسول مکرم باشد!به گفته وی، پاسخ این پرسش که گوینده قرآن کیست را خارج از بحث‌های کلامی و مجادله‌های لفظی، به سادگی می‌توان با یکبار مرور این کتاب دریافت کرد. ظاهر قرآن آشکارا نشان می‌دهد که حتی یک بار هم پیامبر سخنگو نیست.وی می‌نویسد: چند سال قبل ترجمه‌ای از قرآن را به یک معلم آمریکایی که پس از وقایع یازده سپتامبر سال
    ۲۰۰۱ کنجکاو به محتویات قرآن شده بود، دادم. اولین سؤالی که در دیدار بعدی بلافاصله از من کرد، این بود که: «گوینده و مخاطب قرآن کیست؟!»

    ادامه مطلب ...

        نظرات دیگران ( )

  • دردسر تازه شنودهای ایران برای ژنرال‌های اسرائیل- بابا ایول داره
    نویسنده: ایران پنج شنبه 87/1/15 ساعت 3:13 صبح

    مقامات امنیتی اسرائیل مدعی شدند، ایران در ماه‌های اخیر برای کنترل ارتباطات و مکالمات نظامی اسرائیل ایستگاه‌های پیشرفته استراق سمع را در سوریه دایر کرده‌ است.

    به گزارش سرویس بین‌الملل «تابناک» به نقل از «آسوشیتدپرس»، این مقامات، جزییات بیشتری را درباره تعداد این ایستگاه‌ها فاش نکردند و با ذکر این خبر، از افشای هویت خویش خودداری کردند.این مقامات افزودند: اسرائیل به دلیل وجود این ایستگاه‌ها، تدابیر جدیدی خواهد اندیشید که بنا بر آن، مقامات ارشد اسرائیلی، حق آوردن تلفن همراه به اتاق‌هایی که در آنها مذاکرات محرمانه انجام می‌شود، ندارند و ژنرال‌ها نیز برای انجام مکالمات محرمانه در مناطق ویژه‌ای که برای آنها طراحی می‌شوند،‌ منتقل خواهند شد که به این ترتیب، ایستگاه‌های استراق سمع، قادر به شنود مکالمات محرمانه نخواهند بود.

    البته گفتنی است، مقررات مکالمات با استفاده از خطوط زمینی به این علت که احتمال شنود آنها کمتر است، تغییری نخواهد کرد.مقامات نظامی اسرائیل ادعا می‌کنند، ایران در جریان جنگ اسرائیل و حزب‌الله لبنان در سال 2006 برای شنود مکالمات رادیویی اسرائیلی‌ها به حزب‌الله کمک می‌کرده است.

    به گفته این مقامات، از هفت ماه پیش نیز مکالمات رادیویی اسرائیل تحت تدابیر امنیتی قرار گرفته است.همچنین روز سه‌شنبه مقامات اطلاعاتی اسرائیل به یک کمیته پارلمانی اسرائیل اعلام کردند: حزب‌الله در حال به روز کردن توپخانه خود با موشک‌های میان‌برد و دوربرد است.

    در این زمینه، «هاآرتص» نیز مدعی شد: برخی گزارش‌های اطلاعاتی اسرائیل، از احتمال انجام عملیات علیه مناطق شمالی اسرائیل به دستور حزب‌الله و به دست یک سازمان دیگر خبر داده است.

     


        نظرات دیگران ( )

  • پیام احمدی‌نژاد به مارادونا و تشکر از پیراهن- از اینکاراش خوشم م
    نویسنده: ایران پنج شنبه 87/1/15 ساعت 3:6 صبح

    پیام احمدی‌نژاد به مارادونا و تشکر از پیراهن

    احمدی نژاد در پیامی به "دیه‌گو مارادونا" ستاره فوتبال آرژانتین و جهان از وی به خاطر حمایت از ملت ایران و تقدیم پیراهن ملی خود تشکر کرد.
    به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، "دیه‌گو مارادونا" اواخر سال گذشته با حمایت از ملت ایران، پیراهن شماره 10 تیم ملی را که به وی اختصاص داشت، امضا و آن را از طریق سفیر جمهوری اسلامی ایران در آرژانتین تقدیم رئیس‌جمهور کرد که این اقدام وی بلافاصله با فشار لابی‌ صهیونیست‌ها در این کشور مواجه شد.
    رئیس جمهور در این پیام یادآور شده است: مردم ایران همواره حرکت آزادی‌خواهانه ملت‌های آمریکای لاتین علیه استبداد و نظام سلطه را ارج نهاده است.
    متن پیام محمود احمدی‌نژاد به این شرح است:
    جناب آقای دیه‌گو آرماندو مارادونا
    سلام علیکم
    از ابراز لطف آن جناب نسبت به ملت حق‌طلب و انقلابی ایران و اینجانب صمیمانه تشکر می‌کنم.
    آمریکای لاتین سرزمین ملت‌های پاک، خون‌گرم، صمیمی و مظلوم است که تازیانه چند صدساله استکبار، زخم‌های عمیقی بر پیکر او نشانده است. ما از فشارهای سنگین سیاسی که امروز به دولت و ملت آرژانتین برای دست کشیدن از حقوق قانونی و عزت و استقلال خود و مواجه قرار دادن دولت آرژانتین با دیگر دولت‌های مستقل، آزاد و انقلابی وارد می‌شود به خوبی اطلاع‌ داریم و مطمئن هستیم که ملت خوب و دولتمردان و سیاستمداران انقلابی آن دیار همراه با سایر ملت‌های صمیمی آمریکای لاتین با وحدت و هوشمندی به مقاومت شکوهمند خود ادامه می‌دهند و بدخواهان را ناکام خواهند گذاشت. ما همواره در کنار شما هستیم و ایمان داریم که آینده از آن ملتهاست.
    ما می‌دانیم که قهرمانی جوانان آن دیار در عرصه‌های ورزشی به ویژه فوتبال نشانه استعداد ژرف و ارزشمند آن ملت‌ها و فریاد علیه عقب‌ماندگی‌های ناشی از سلطه استعمار است.
    ملت ایران همواره حرکت آزادی‌خواهانه و رهایی‌بخش ملت‌های آمریکای لاتین علیه استبداد و نظام سلطه را ارج نهاده و از آن حمایت نموده است. ما از اینکه شاهد اوج‌گیری روزافزون فضای بیداری، عدالت‌خواهی و استقلال‌طلبی در آن منطقه مهم از جهان هستیم خدای بزرگ را سپاسگزاریم.
    یک بار دیگر از خدای متعال برای جناب‌عالی که فرد پرآوازه‌ای هستید توفیق خدمت به ملت بزرگ آرژانتین، و برای ملت‌های آمریکای لاتین به ویژه آرژانتین، پیروزی، پیشرفت و موفقیت مسألت دارم.
    محمود احمدی‌نژاد


        نظرات دیگران ( )

  • پاسخی بر نامه اعراب به شورای امنیت درباره جزایر ایران
    نویسنده: ایران چهارشنبه 87/1/14 ساعت 1:26 صبح

    پاسخی بر نامه اعراب به شورای امنیت درباره جزایر ایران

    دکتر پیروز مجتهدزاده با ارسال نامه‌ای به دبیرکل سازمان ملل متحد با واهی دانستن ادعاهای امارات در مورد جزایر سه‌گانه ایرانی در خلیج فارس، این ادعاها را ناشی از تحریکات آمریکا عنوان کرد که می‌تواند برای جامعه و صلح جهانی خطر آفرین باشد.
    به گزارش ایسنا، نامه دکتر پیروز مجتهدزاده، استاد دانشگاه و مدیرعامل بنیاد پژوهشی یوروسویک لندن خطاب به بان کی مون، دبیرکل سازمان ملل متحد به شرح زیر است:
    «بی‌تردید نامه مورخ ‌17 مارس ‌2008 اتحادیه عرب به شورای امنیت سارمان ملل (
    UN- S/‌179/2008) که طی آن ماده ‌54 از فصل هشتم منشور ملل متحد دست‌آویز طرح امیال سرزمینی امارات متحده نسبت به جزایر ایرانی تنب بزرگ، تنب کوچک و ابوموسی در خلیج فارس قرار گرفته است، بهترین نمونه تلاش برای سو استفاده از بدعت خطرناکی است که ایالات متحده آمریکا در زمینه اعمال فشار بر شورای امنیت سازمان ملل متحد برای صدور قطعنامه به اتکای ادعاهای واهی علیه ایران ایجاد کرده است. در آن روند تاسف بار از شورای امنیت سازمان ملل متحد خواسته شد که بر اساس منشور ملل متحد، برای تشخیص خطر ایران نسبت به صلح، یا تهدید علیه صلح و یا تهاجم علیه کشوری دیگر، از آژانس بین المللی انرژی هسته‌یی خواسته شود که کشور ایران را مورد بازرسی قرار دهد. ولی هنوز آژانس سرگرم تحقیق و بازرسی بود که تحت فشار ایالات متحده و هم پیمانان اروپائیش وادار شد که پرونده بازرسی‌های ناتمام را برای صدور قطعنامه‌های تنبیهی به شورای امنیت سازمان ملل متحد ارجاع دهد. این اقدام، البته کاملا غیرقانونی بود، چنان که دبیرکل وقت سازمان ملل متحد اشاره کرد که شورای امنیت سازمان ملل مرجع درستی برای بررسی آن پرونده نبوده است. از آن بدتر اینکه علیرغم گزارش تکمیلی آژانس بین المللی انرژی اتمی دایر بر رد اتهامات وارده علیه ایران در زمینه استفاده استراتژیک از برنامه هسته‌یی، شورای امنیت سازمان ملل وادار شد قطعنامه تنبیهی سوم علیه ایران را صادر کند. در شرحی که من درباره صدور این قطعنامه‌ها به عنوان "اقداماتی غیر قانونی" در اختیار رسانه‌های بین المللی گذاشتم، هشدار دادم که اقدامات ایالات متحده آمریکا در اعمال فشار برای صدور این قطعنامه ها در واقع ایجاد بدعت خطرناکی بوده است در زمینه سواستفاده از تشکیلات بین المللی مانند شورای امنیت سازمان ملل برای اعمال نظراتی که می‌تواند برای صلح و امنیت جهانی خطرناک باشد. به این ترتیب، موضوعی که اتحادیه عرب از طرف امارات متحده عربی به شورای امنیت سازمان ملل متحد معرفی کرده که آشکارا حاصل تشویق های رییس جمهوری ایالات متحده و معاونش در سفرهای اخیرشان به خاورمیانه است، نمونه بارزی از سوء استفاده از آن بدعت خطرناک شمرده می شود به بهای ایجاد خطری حتمی علیه صلح و امنیت منطقه.

    ادامه مطلب ...

        نظرات دیگران ( )

  • بالاخره نقاب ها کنار رفت ...
    نویسنده: ایران چهارشنبه 87/1/14 ساعت 1:20 صبح

    گستاخی مقتدی صدر دربرابر آیت‌الله خامنه‌ای

    مقتدی صدر، روحانی جوان عراقی و رهبر گروه نظامی جیش‌المهدی، در سخنانی گستاخانه که شب گذشته از شبکه الجزیره پخش شد، اظهار کرد، در دیداری که سال گذشته با رهبر ایران داشتم، به آیت‌الله خامنه‌ای گفته‌ام که به اقدامات سیاسی و نظامی ایران در عراق پایان دهد.
    به گزارش خبرنگار تابناک، گفت‌وگوی صدر با شبکه الجزیره که گویا مدتی پیش ضبط شده بود، در شرایطی شب گذشته پخش شد که تحرکات گروه شبه نظامی منتسب به وی در روزهای گذشته پس از 6 ماه آرامش نسبی در عراق، بار دیگر این کشور را به آشوب کشاندند، به گونه ای که طبق اعلام منابع عراقی در این هفته قریب 2500 تن کشته یا زخمی شده‌اند.
    مقتدی در این گفت‌وگو شبه نظامیان و هواداران خود را به مقاومت فرا خواند و گفت: هدف نهایی جیش‌المهدی آزادی عراق از دست اشغالگران است. چون تاثیرحضور نیروهای آمریکایی در عراق از حکومت صدام حسین و حزب بعث منفی تر است.
    در خلال مصاحبه برنامه «حوار مفتوح» غسان‌ بن جدو، مجری این شبکه از وی پرسید: برخی مدعیند شما در عراق، برنامه‌های ایران را در عراق اجرا می‌کنید.
    مقتدی صدر در پاسخ، با رد این موضوع گفت: من در دیداری که سال گذشته با رهبر ایران داشتم، ایشان را نصیحت کردم، ببخشید یادآور شدم که با اهداف «سیاسی و نظامی» دولت ایران در عراق موافق نیستم و ایران باید به این دخالتها پایان دهد.
    گستاخی مقتدی صدر در حالی است که تندترین اتهام آمریکا به ایران، اتهام دادن اسلحه و پول به گروه مقتدی صدر است و رسانه‌های غربی هر از چندگاه برای تضعیف ایران مدعی سفر مقتدی به ایران می‌شوند. ایران که متحد جدی دولت مردمی عراق است، همواره با این تحرکات طیف‌های تندرو که نتیجه اقدامات آنان صرفا تضعیف دولت و مردم عراق و بهانه‌جویی اشغالگران عراق است، مخالف بوده و همواره این اتهامات را رد کرده است.


        نظرات دیگران ( )

       1   2      >

  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ
  • ## درخواست رسانه‌های بیگانه از سران اصلاحات ##
    ## عکس:دیدار کروبی با سفیر سابق انگلیس ##
    ## منوشه امیر: برای مقابله با خطر شیعه باید از سبزها حمایت کرد!
    ## شیمون پرز: مخالفان به نیابت از ما می جنگند ##
    ## درخواست انگلیس از ایران: روابط خود را با ما کاهش ندهید ##
    ## اعتراض شدید تشکل های دانشجویی نسبت به نامه سید حسن خمینی ##
    آبروی همه مسلمانان؛ اشک ما را چرا درآوردی؟:
    آنچه من دیدم و نحوه زندگی آیت ا? خامنه ای
    نماز جمعه سیاسی Top2009 - موسوی با کلی محافظ بعد 20 سال در
    میر حسین موسوی - به کجا چنین شتابان ؟؟ - 2
    میر حسین موسوی - به کجا چنین شتابان ؟؟
    پاسخ آیت الله یزدی در واکنش به نامه هاشمی رفسنجانی ** مهم
    رنجنامه جمعیت ایثارگران خطاب به هاشمی رفسنجانی
    مهم ** نامه هاشمی رفسنجانی به رهبر انقلاب ** مهم
    تصویر و اتهامات برخی عاملان سایت‏های مستهجن- مستند شوک
    [عناوین آرشیوشده]