سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پیروزى به دور اندیشى است و دور اندیشى در به کار انداختن رأى و به کار انداختن رأى در نگاهداشتن اسرار . [نهج البلاغه]
کل بازدیدها:----582208---
بازدید امروز: ----121-----
بازدید دیروز: ----66-----
جستجو:
  • اوقات شرعی
    برای مقابله با ناتوی فرهنگی غرب ‌باید «بسیج فرهنگی جهان اسلام» ش - طرحی نو برای اتحاد ایرانیان سراسر گیتی
     
     
  • درباره من
  • لوگوی وبلاگ
    برای مقابله با ناتوی فرهنگی غرب ‌باید «بسیج فرهنگی جهان اسلام» ش - طرحی نو برای اتحاد ایرانیان سراسر گیتی

  • فهرست موضوعی یادداشت ها
    آیت الله یزدی در واکنش به نامه هاشمی رفسنجانی . رضا فاضلی عودلاجان تهران مدارس نوشیروان پریوش سرهنگ نصیری . شهرام همایون فروش دختران در دبی . علیرضا میبدی دادگاه مصطفی رمضان پور پسر خاله زن میبدی هما احسان . ماهواره ملی امید تماشای مسیر زنده پرتاب مدار کره زمین . مستهجن مضلین مستهجن سکس شوک مستند شوک مرکز بررسی جرائم سازمان . میر حسین موسوی عضو فعال ستاد مرکزی آشوب عضویت شورای مرکزی سازمان . نحوه زندگی آیت‏ا? خامنه‏ای دیده . نخست وزیر ترکیه رجب طیب اردوغان غزه رییس رژیم صهیونیستی . نماز جمعه تصاویر حاشیه رفسنجانی موسوی . همسر مصطفی تاج زاده سازمان مجاهدین انقلاب مجمع زنان اصلاح طلب حس .
  • مطالب بایگانی شده
  • لینک دوستان من
  • لوکوی دوستان من
  • اوقات شرعی
  • اشتراک در وبلاگ
     
    < type="text/java" src="http://www.iransohrab.ir/js/IranSohrab-link.js">





    Powered by WebGozar

    وضعیت من در یاهو
  • آوای آشنا
  • برای مقابله با ناتوی فرهنگی غرب ‌باید «بسیج فرهنگی جهان اسلام» ش
    نویسنده: ایران دوشنبه 86/2/24 ساعت 2:8 صبح

        در این بیانیه آمده است: چندی پیش رهبر معظم انقلاب در جمع دانشجویان درخصوص اجتناب ناپذیر بودن تحولات در جوامع بشری؛ کنترل تحولات جهانی بدست صهیونیسم و سرمایه‌داری جهانی را خطری جدی خوانده و بیان داشتند که «باندهای بین‌المللی زر و زور که برای تسلط بر منافع ملت‌ها، سازمان نظامی ناتو را تشکیل داده بودند اکنون برای نابودی هویت ملّی جوامع بشری و تحقق بیشتر اهدافشان در پی تشکیل ناتوی فرهنگی هستند ... که باید هوشیارانه این مسئله را زیر نظر داشت».
    این بیانیه می‌افزاید: سخنان فوق و صحبت‌هایی از این دست در زمینة «تهاجم فرهنگی» قریب به 2 دهه بارها و بارها توسط رهبری انقلاب مطرح شده است، سوال اینجاست که مسئولین و متولیان فرهنگ کشور در این سال‌ها جهت مقابله با این تهاجم چه راهکارهایی را در پیش گرفتند و چه برنامه‌هایی را تدارک دیدند، مگر مقام معظم رهبری نفرمودند که انقلاب اسلامی یک حرکت فرهنگی است، آیا وقت آن نرسیده که مسئولین فرهنگی، از خواب خرگوشی بیدار شوند تا جلوی هجوم بیگانگان را سد سازند.
    بیانیه مذکور با بیان اینکه متأسفانه فضای تساهل و تسامحی که در دولت‌های گذشته حاکم بود؛ زمینة نفوذ هر چه بیشتر بیگانگان را در کشور حاکم نمود و ضربات غیر قابل انکاری را به پایه‌های فرهنگ کشور، وارد ساخت، تصریح کرده است: بدون شک توسعة اقتصادی مورد نظر دولت کارگزاران که «اقتصاد غربی» را به کشور تحمیل کرد و توسعة سیاسی دولت اصلاحات که «سیاست غربی» را تحمیل نمود؛ این دو بال‌هایی شدند برای از بین بردن فرهنگ اسلامی و بومی که برای بهبود شرایط فرهنگی کشور بایستی این انحراف‌ها را به سامان رساند؛ ما امروز نیازمند «پیرایش چهرة فرهنگی کشور» هستیم، کاری که دولت و مجلس و دستگاه‌ها و سازمانها باید در جهت تحقق آن بکوشند و این کار جز با «بسیج فرهنگی» در کشور میسر نمی‌شود.
    نویسندگان بیانیه اضافه کرده‌اند: پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) که محصول جنگ سرد بود، حاصل شکاف عمیق سیاسی و نظامی بین اردوگاه کمونیسم و جهان لیبرال سرمایه داری بوده است که غرب برای مصونیت از تهدیدات احتمالی کمونیسم تدارک دیده بود، اما این بار طرف دعوا،ایدئولوژی پوسیده کمونیسم نیست بلکه جریانی است که در «کنسرت‌ هارمونیک غرب» ساز مخالف می‌زند، اگر در جنگ سرد، امپریالیسم لیبرال برای مقابله با اردوگاه کمونیسم پیمان نظامی ناتو را تدارک دید، در آغاز قرن بیست و یکم از هراس موج بیداری در جهان اسلام و ترس از احیاء و شکل‌گیری مجدد تمدن اسلامی در پی تشکیل ناتوی فرهنگی است تا مانع بیداری ملت‌ها گردد تا بدین وسیله بتواند سررشتة تحولات سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشورها و ملت‌ها را بدست بگیرد.
    این بیانیه در ادامه تاکید کرده است: برای مقابله با ناتوی فرهنگی غرب می‌بایست « بسیج فرهنگی جهان اسلام» توسط کشورهای اسلامی، روشنفکران و نخبگان جهان اسلام و سازمان کنفراس اسلامی شکل بگیرد، اگر امروز «جهان لیبرال سرمایه‌داری غرب» به این نتیجه رسیده که ظرفیت‌های فرهنگی خود را بر علیه اسلام و انقلاب تجمیع کند، نقطة مقابل این است که با ساز و کارهای مناسبی در جهت تجمیع ظرفیت‌های جهان اسلام باشیم و با تأکید بر مشترکات بومی و اسلامی، ظرفیتی را ایجاد کنیم که مسلمانان جهان در کنار هم قرار بگیرند.
    این بیانیه می‌افزاید: در روزهای اولیة اردیبهشت ماه شاهد اجرای طرح «تأمین امنیت اجتماعی و اخلاقی» بوده‌ایم، همانگونه که در عنوان این طرح آمده است، گسترة آن محدود به برخورد با بدحجابان نبوده بلکه در قالب آن، اقدام به جمع‌آوری اراذل و اوباش، مزاحمان نوامیس مردم، زور بگیران، توزیع کنندگان مواد مخدر، معتادان ولگرد و ... خواهد شد؛ از همان آغازین ساعات اعلام طرح تأمین امنیت اجتماعی و پیش از اجرای آن داستان کهنه و نخ نمای «داغ و درفش» و تقدم کار فرهنگی بر برخوردهای انتظامی و قضایی در سطح برخی مسئولان و رسانه‌ها آغاز شد، این گروه از منتقدان معلوم‌الحال و مریض‌الاحوال که اتفاقاً سال هاست بر اریکة فرهنگ مملکت و همچنین فضای رسانه‌ای کشور تکیه زده‌اند، با ژستی روشنفکرانه و مصلحانه در حالی از تقدم کار فرهنگی بر برخورد انتظامی و قضایی سخن می‌گویند که در کارنامة بعضاً 20 سالة آنها کمترین اثری از طرح‌ها و پروژه‌های ریشه‌دار فرهنگی در جهت ریشه‌کنی ناهنجاری‌ها و معضلات اجتماعی دیده نمی‌شود، در زمانی که سایر حوزه‌های متولی یا مدعی فرهنگ‌سازی و ترویج ارزش‌های انسانی،‌ وظایف خود را به درستی انجام نمی‌دهند، طرح مبارزه فرهنگی نباید بهانه‌ای برای شانه خالی کردن از زیر بار برخورد با قداره بندان، عربده کشان، خفاشان شب و گرگان روز و مفسدانی باشد که چونان راهزنانی نابکار، امنیت اخلاقی جامعه را به تاراج می‌برند.
    بیانیه مذکور اضافه کرده است: آن هایی که مدام در شیپور کار فرهنگی می‌دمند، یا این شیپور از جنس فریب است یا غفلت، چرا که در برخورد با مجرمین و آنهایی که امنیت اخلاقی جامعه را برهم زده‌اند، نمی‌توان از حذف مجازات سخن گفت و اکتفا به کار فرهنگی کرد، همچنین رفتار تبلیغی و رسانه‌ای طیفی معلوم‌الحال و معاند در روزهای اخیر نشان می‌دهد که برای بدست آوردن چند برگ رأی اراذل و اوباش و لاابالی‌ها در انتخابات مجلس هشتم و ریاست جمهوری آینده، حتی حاضرند از مرزهای عفت و شرف یک ملت عبور نمایند، مواضع شرمگینانه آنها نشان می‌دهد که از طرح تأمین امنیت اخلاقی نیز یک فرصت برای خود ساخته و مومنین و دلسوزان را به مردم ستیزی، خشونت‌گری و ... متهم می‌نمایند اما هیچ کدام از این طعن و انگ‌ها، نباید افتخار مبارزه با فساد و توفیق اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر را از صاحبان اصلی این نظام و انقلاب سلب نماید، این مهم نیازمند یک عزم جزم و اراده ملی است و نباید بار سنگین آنرا تنها بر دوش یک نهاد انتظامی گذاشت، تمام مراکز نظام اعم از فرهنگی، قضایی، انتظامی، امنیتی و ... باید دوش به دوش هم برای برپایی این نهضت فراگیر و ملی به پا خیزند.
    در پایان این بیانیه تصریح شده است: بدیهی است که نیروی انتظامی باید در صحنة اجرای وظیفة خود با هوشیاری و دقت کامل وارد عمل شود، اولویت ارشاد بر برخورد انتظامی، برخورداری از صبر و متانت و کلام عطوفانه در مواجهة با جوانان و برخورد قاطع و سریع با آن دسته از مأمورانی که احیاناً در طرح امنیت اجتماعی و اخلاقی دچار تخلف می‌شوند،‌حداقل ضرورت‌هایی است که ضامن اجرای موفقیت‌آمیز طرح خوهد بود، در خاتمه ضرورت حفظ هوشیاری را به مسئولان و نخبگان نظام و اسلام متذکر شده و گوشزد می‌کنیم تا متصدیان امر با تأمل و برنامه‌ریزی در راستای سند چشم‌انداز 20 سالة جمهوری اسلامی ایران که خواستة قلبی مقام عظمای ولایت نیز می‌باشد با همدلی و همکاری یکدیگر نقشة فرهنگی ایران در سال 1404 و نقشة «تهاجمی جهان اسلام» را طراحی بنمایند تا با «بسیج فرهنگی جهان اسلام» در مقابله با «ناتوی فرهنگی غرب» بار دیگر طعم شکست مفتضحانه را به استکبار جهانی و ایادی آن بچشانیم.
    مشاهده در فارس و ایسنا

        نظرات دیگران ( )


  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ
  • ## درخواست رسانه‌های بیگانه از سران اصلاحات ##
    ## عکس:دیدار کروبی با سفیر سابق انگلیس ##
    ## منوشه امیر: برای مقابله با خطر شیعه باید از سبزها حمایت کرد!
    ## شیمون پرز: مخالفان به نیابت از ما می جنگند ##
    ## درخواست انگلیس از ایران: روابط خود را با ما کاهش ندهید ##
    ## اعتراض شدید تشکل های دانشجویی نسبت به نامه سید حسن خمینی ##
    آبروی همه مسلمانان؛ اشک ما را چرا درآوردی؟:
    آنچه من دیدم و نحوه زندگی آیت ا? خامنه ای
    نماز جمعه سیاسی Top2009 - موسوی با کلی محافظ بعد 20 سال در
    میر حسین موسوی - به کجا چنین شتابان ؟؟ - 2
    میر حسین موسوی - به کجا چنین شتابان ؟؟
    پاسخ آیت الله یزدی در واکنش به نامه هاشمی رفسنجانی ** مهم
    رنجنامه جمعیت ایثارگران خطاب به هاشمی رفسنجانی
    مهم ** نامه هاشمی رفسنجانی به رهبر انقلاب ** مهم
    تصویر و اتهامات برخی عاملان سایت‏های مستهجن- مستند شوک
    [عناوین آرشیوشده]