سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خوشا کسى که معاد را به یاد آورد ، و براى حساب کار کرد ، و به گذران روز قناعت نمود ، و از خدا راضى بود . [نهج البلاغه]
کل بازدیدها:----581225---
بازدید امروز: ----32-----
بازدید دیروز: ----115-----
جستجو:
  • اوقات شرعی
    ایران اسلامی قربانی تروریسم - طرحی نو برای اتحاد ایرانیان سراسر گیتی
     
     
  • درباره من
  • لوگوی وبلاگ
    ایران اسلامی قربانی تروریسم - طرحی نو برای اتحاد ایرانیان سراسر گیتی

  • فهرست موضوعی یادداشت ها
    آیت الله یزدی در واکنش به نامه هاشمی رفسنجانی . رضا فاضلی عودلاجان تهران مدارس نوشیروان پریوش سرهنگ نصیری . شهرام همایون فروش دختران در دبی . علیرضا میبدی دادگاه مصطفی رمضان پور پسر خاله زن میبدی هما احسان . ماهواره ملی امید تماشای مسیر زنده پرتاب مدار کره زمین . مستهجن مضلین مستهجن سکس شوک مستند شوک مرکز بررسی جرائم سازمان . میر حسین موسوی عضو فعال ستاد مرکزی آشوب عضویت شورای مرکزی سازمان . نحوه زندگی آیت‏ا? خامنه‏ای دیده . نخست وزیر ترکیه رجب طیب اردوغان غزه رییس رژیم صهیونیستی . نماز جمعه تصاویر حاشیه رفسنجانی موسوی . همسر مصطفی تاج زاده سازمان مجاهدین انقلاب مجمع زنان اصلاح طلب حس .
  • مطالب بایگانی شده
  • لینک دوستان من
  • لوکوی دوستان من
  • اوقات شرعی
  • اشتراک در وبلاگ
     
    < type="text/java" src="http://www.iransohrab.ir/js/IranSohrab-link.js">





    Powered by WebGozar

    وضعیت من در یاهو
  • آوای آشنا
  • ایران اسلامی قربانی تروریسم
    نویسنده: ایران شنبه 86/2/29 ساعت 11:15 عصر

    گزارش تصویری / همایش جهان اسلام قربانی تروریسم با حضور رئیس جمهور

     

    امروز دنیای اسلام قربانی یک تروریسم سازمان ‌یافته است / گسترش تروریست بدون حمایت قدرت‌های زورگو امکان پذیر نیست

     

    رئیس جمهور با بیان‌اینکه تروریسم بدون حمایت و دخالت قدرت‌های زورگو امکان پذیر نیست، گفت: امروز دنیای اسلام قربانی یک ترویسم سازمان یافته شده است و ایران نماد قربانی شدن توسط این تروریسم سازمان یافته است.

    به گزارش خبرنگار مهر، رئیس جمهور در ادامه سخنان خود در اولین اجلاسیه جهان اسلام قربانی تروریسم با اشاره به سیره انبیاء و ائمه اطهار گفت: امامان ما همیشه بر رعایت حقوق وحرمت همه انسانها تاکید می کردند و خداپرستان و مسلمانان مظهر عشق و رحمت در جهان هستند و متاسفیم که دشمنان اسلام این حقایق راکتمان می کنند و تلاش می کنند اسلام عزیز را که میراث‌ دار همه ادیان است را به عنوان دین خشونت ونامهربانی معرفی کنند.

     احمدی نژاد ادامه داد: شرایط امروز جهان شرایط بسیار ناگوار وناهنجاری است و عموم انسانها و دلسوزان کرامت انسانی نگران کرامت انسانها و حرمت آنان هستند ، امروز تهدید و سایه تهدید زندگی روزمره را بر بشریت تلخ کرده اند.

     وی با اشاره به گزارشی که به مقایسه کشتار انسانهای بی گناه در طول دو سال اخیر پرداخته بود ، گفت: این گزارش حاکی است که کشتار انسانهای بیگاه در سال جدید 39 درصد افزایش پیدا کرده است.

     رئیس جمهور محور و منشاء بروز تروریسم را قدرتهای زورگوی عالم توصیف کرد و اظهار داشت: برای آنان مسیحی و مسلمان، بودایی وهندو فقر نمی کند.

     وی گفت: امروز رژیم صهیونیستی یک معیار سنجش برای راست گویی یا دروغگویی قدرت های مدعی است، این رژیم نماد ظلم و تجاوز و آدم کشی است ولی به روسای این رژیم جایزه صلح نوبل میدهند.

     احمدی نژاد افزود: از نقطه نظر استکبار رژیم صهیونیستی یک رژیم صلح طلب است اما جوانان فلسطینی تروریسم هستند!

     رئیس شورای عالی امنیت ملی گفت: تروریسم یعنی نادیده گرفتن تخلف، تروریست یعنی نادیده گرفتن منافع و حقوق انسانها برای رسیدن به اهداف شیطانی و ایجاد رعب و وحشت برای تحمیل یکجانبه عقاید بر ملت ها.

     وی افزود: تروریسمی از این بالاتر نیست که با شعار نجات یک ملت آن کشور را اشغال کرده و در عرض 4 سال 600 هزار نفر را به خاک وخون بکشد. احمدی نژاد تصریح کرد: سازمان های تروریستی در دامن قدرتهای استکباری ساخته و پرداخته شده اند یا در پناه آنان زندگی می کنند.

     وی با اشاره به اینکه تروریسیم زائیده مدیریت غیر الهی بر بشر است گفت: تروریسم حاصل فاصله گرفتن از فرهنگ انبیاء و اصالت پیدا کردن قدرت و ثروت در برابر معنویت می باشد.

     رئیس جمهور گفت: امروز دنیای اسلام قربانی یک ترویسم سازمان یافته است و ایران نماد قربانی شدن توسط این تروریسم سازمان یافته است.

     وی با اشاره به سالروز شهادت استاد مطهری گفت: تروریست ها رئیس جمهور، نخست وزیر، رئیس قوه قضاییه، دهها عالم دینی را در آتش کین خود به شهادت رساندند البته در ایران تروریست ها با همت مردم متلاشی شده اند اما همین تروریست ها سالهای سال است که در دامن قدرتهای مدعی مبارزه با تروریسم زندگی می کنند و در مراکز حکومتی آنان مثل کنگره وکابینه رفت و آمد دارند برخی از آنها به دامن صدام رفتند. صدام رفت و اشغالگران آمدند ولی هنچنان تروریست ها در عراق هستند.

     احمدی نژاد افزود: امروز باید تاسف خود را از گسترش تروریست سازمان یافته در عراق ابراز کنیم این تروریسم بدون حمایت و دخالت قدرتهای زورگو امکان پذیر نیست و گسترش تروریسم امروز بهانه اشغالگری شده است.

     وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: امروز به دلیل آگاهی انسانها تروریسم به سلاحی زنگ زده و شکست خورده تبدیل شده و جهانیان فهمیده اند که با محبت جهان بهتر اداره می شود و اگر رحمت وعدالت حاکم شود دیگر دلیلی برای خشونت و ترور نیست. امروز موجی از بیداری، حق گرایی وگرایش به توحید در دنیا به راه افتاده  و راه نجات بشریت برگشت به تعالم انبیاء وتحقق حاکمیت انسانهای صالح و پاک است.

     


        نظرات دیگران ( )


  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ
  • ## درخواست رسانه‌های بیگانه از سران اصلاحات ##
    ## عکس:دیدار کروبی با سفیر سابق انگلیس ##
    ## منوشه امیر: برای مقابله با خطر شیعه باید از سبزها حمایت کرد!
    ## شیمون پرز: مخالفان به نیابت از ما می جنگند ##
    ## درخواست انگلیس از ایران: روابط خود را با ما کاهش ندهید ##
    ## اعتراض شدید تشکل های دانشجویی نسبت به نامه سید حسن خمینی ##
    آبروی همه مسلمانان؛ اشک ما را چرا درآوردی؟:
    آنچه من دیدم و نحوه زندگی آیت ا? خامنه ای
    نماز جمعه سیاسی Top2009 - موسوی با کلی محافظ بعد 20 سال در
    میر حسین موسوی - به کجا چنین شتابان ؟؟ - 2
    میر حسین موسوی - به کجا چنین شتابان ؟؟
    پاسخ آیت الله یزدی در واکنش به نامه هاشمی رفسنجانی ** مهم
    رنجنامه جمعیت ایثارگران خطاب به هاشمی رفسنجانی
    مهم ** نامه هاشمی رفسنجانی به رهبر انقلاب ** مهم
    تصویر و اتهامات برخی عاملان سایت‏های مستهجن- مستند شوک
    [عناوین آرشیوشده]