سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکس چیزی را دوست بدارد، از آنْ بسیاریاد می کند . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
کل بازدیدها:----582152---
بازدید امروز: ----65-----
بازدید دیروز: ----66-----
جستجو:
  • اوقات شرعی
    جنگ روانی با بنزین - طرحی نو برای اتحاد ایرانیان سراسر گیتی
     
     
  • درباره من
  • لوگوی وبلاگ
    جنگ روانی با  بنزین - طرحی نو برای اتحاد ایرانیان سراسر گیتی

  • فهرست موضوعی یادداشت ها
    آیت الله یزدی در واکنش به نامه هاشمی رفسنجانی . رضا فاضلی عودلاجان تهران مدارس نوشیروان پریوش سرهنگ نصیری . شهرام همایون فروش دختران در دبی . علیرضا میبدی دادگاه مصطفی رمضان پور پسر خاله زن میبدی هما احسان . ماهواره ملی امید تماشای مسیر زنده پرتاب مدار کره زمین . مستهجن مضلین مستهجن سکس شوک مستند شوک مرکز بررسی جرائم سازمان . میر حسین موسوی عضو فعال ستاد مرکزی آشوب عضویت شورای مرکزی سازمان . نحوه زندگی آیت‏ا? خامنه‏ای دیده . نخست وزیر ترکیه رجب طیب اردوغان غزه رییس رژیم صهیونیستی . نماز جمعه تصاویر حاشیه رفسنجانی موسوی . همسر مصطفی تاج زاده سازمان مجاهدین انقلاب مجمع زنان اصلاح طلب حس .
  • مطالب بایگانی شده
  • لینک دوستان من
  • لوکوی دوستان من
  • اوقات شرعی
  • اشتراک در وبلاگ
     
    < type="text/java" src="http://www.iransohrab.ir/js/IranSohrab-link.js">





    Powered by WebGozar

    وضعیت من در یاهو
  • آوای آشنا
  • جنگ روانی با بنزین
    نویسنده: ایران سه شنبه 86/3/22 ساعت 12:39 صبح

    جنگ روانی دوم خرداد با حربه بنزین

    تعدادی از گروه های دوم خردادی در حرکتی هماهنگ درصدد هستند با عملیات روانی و با استفاده از فرصت سهمیه بندی و قیمت گذاری بنزین، ضربه ای کاری به اعتبار و حیثیت دولت نهم وارد کنند.
    بخش هایی از عملیات روانی گروه های دوم خردادی عبارت است از تشویق و ترغیب شرکت ملی پخش و پالایش و وزارت کشور به اعلام نرخ دوم بنزین به عنوان سهمیه آزاد، القای تورم ناشی از سهمیه بندی بنزین و افزایش قیمت بنزین تا نرخ آزاد و نیز نشان دادن بلاتکلیفی دولت در تصمیم گیری درباره مساله بنزین.

    درباره این عملیات روانی، نتایج مقدماتی یک مطالعه محتوا در تیترها و اخبار ده روزنامه دوم خردادی از تاریخ 14 فروردین تا دهم خرداد ماه امسال نشان می دهد این روزنامه ها در این 51 شماره، بیش از 1740 خبر درباره بنزین منتشر کرده اند و در این اخبار مجموعا حدود 5200 بار کلمه "بلاتکلیفی" را بکار برده‌اند.

    از سوی دیگر طی روزهای اخیر تعدادی از چهره ها و رسانه های دوم خردادی از طریق تشویق مسئولان شرکت ملی پالایش و پخش، وزارت کشور و برخی نمایندگان مجلس به اظهار نظر درباره قیمت آزاد و بدون سهمیه بندی بنزین به شدت در تلاش هستند دولت را به نظام دو نرخی بنزین سوق دهند.
    در قانون بودجه سال 86 ابتدا نظام دو نرخی بنزین تعبیه شده یود، اما با رای گیری مجدد نمایندگان در روز 27 اسفند 85، مساله فروش دو نرخی بنزین به خودروهای شخصی منتفی شد و دولت موظف شد سهمیه بندی را به گونه ای اعمال کند که با محصول بنزین پالایشگاه های داخلی و 2.5 میلیارد دلار واردات، بنزین کل خودروهای شخصی و عمومی تامین شود.
    یک منبع آگاه گفت: ستاد جنگ روانی دوم خرداد علیه دولت در زمان توزیع و اجرایی کردن کارت هوشمند سوخت نتوانست بهانه ای برای وارد آوردن ضربه به دولت پیدا کند و امروز در آستانه سهمیه بندی بنزین، رسانه های دوم خردادی به شدت در تلاش هستند با مغشوش و مبهم نشان دادن فضای تصمیم گیری درباره بنزین از یکسو به مردم استرس و نگرانی وارد کنند و از سوی دیگر به دروغ چنین القا کنند که دولت درباره مساله بنزین بلاتکلیف است و حتی قصد دارد بنزین را به شکل دو نرخی عرضه کند.
    از سوی دیگر از مجلس شورای اسلامی خبر می رسد پس از جلسه غیر علنی و غیر رسمی امروز که با حضور وزیر کشور درباره سهمیه بندی برگزار شد، تعدادی از رسانه های دوم خردادی به شکل پی در پی با برخی نمایندگان در تماس هستند تا از آنها اظهارات و اخبار ضد و نقیض درباره بنزین منتشر کنند.


        نظرات دیگران ( )


  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ
  • ## درخواست رسانه‌های بیگانه از سران اصلاحات ##
    ## عکس:دیدار کروبی با سفیر سابق انگلیس ##
    ## منوشه امیر: برای مقابله با خطر شیعه باید از سبزها حمایت کرد!
    ## شیمون پرز: مخالفان به نیابت از ما می جنگند ##
    ## درخواست انگلیس از ایران: روابط خود را با ما کاهش ندهید ##
    ## اعتراض شدید تشکل های دانشجویی نسبت به نامه سید حسن خمینی ##
    آبروی همه مسلمانان؛ اشک ما را چرا درآوردی؟:
    آنچه من دیدم و نحوه زندگی آیت ا? خامنه ای
    نماز جمعه سیاسی Top2009 - موسوی با کلی محافظ بعد 20 سال در
    میر حسین موسوی - به کجا چنین شتابان ؟؟ - 2
    میر حسین موسوی - به کجا چنین شتابان ؟؟
    پاسخ آیت الله یزدی در واکنش به نامه هاشمی رفسنجانی ** مهم
    رنجنامه جمعیت ایثارگران خطاب به هاشمی رفسنجانی
    مهم ** نامه هاشمی رفسنجانی به رهبر انقلاب ** مهم
    تصویر و اتهامات برخی عاملان سایت‏های مستهجن- مستند شوک
    [عناوین آرشیوشده]