سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ثمره اندرز، بیداری است . [امام علی علیه السلام]
کل بازدیدها:----581587---
بازدید امروز: ----34-----
بازدید دیروز: ----94-----
جستجو:
  • اوقات شرعی
    دانشگاه آزاد و انحرافات اخلاقی - طرحی نو برای اتحاد ایرانیان سراسر گیتی
     
     
  • درباره من
  • لوگوی وبلاگ
    دانشگاه آزاد و انحرافات اخلاقی - طرحی نو برای اتحاد ایرانیان سراسر گیتی

  • فهرست موضوعی یادداشت ها
    آیت الله یزدی در واکنش به نامه هاشمی رفسنجانی . رضا فاضلی عودلاجان تهران مدارس نوشیروان پریوش سرهنگ نصیری . شهرام همایون فروش دختران در دبی . علیرضا میبدی دادگاه مصطفی رمضان پور پسر خاله زن میبدی هما احسان . ماهواره ملی امید تماشای مسیر زنده پرتاب مدار کره زمین . مستهجن مضلین مستهجن سکس شوک مستند شوک مرکز بررسی جرائم سازمان . میر حسین موسوی عضو فعال ستاد مرکزی آشوب عضویت شورای مرکزی سازمان . نحوه زندگی آیت‏ا? خامنه‏ای دیده . نخست وزیر ترکیه رجب طیب اردوغان غزه رییس رژیم صهیونیستی . نماز جمعه تصاویر حاشیه رفسنجانی موسوی . همسر مصطفی تاج زاده سازمان مجاهدین انقلاب مجمع زنان اصلاح طلب حس .
  • مطالب بایگانی شده
  • لینک دوستان من
  • لوکوی دوستان من
  • اوقات شرعی
  • اشتراک در وبلاگ
     
    < type="text/java" src="http://www.iransohrab.ir/js/IranSohrab-link.js">





    Powered by WebGozar

    وضعیت من در یاهو
  • آوای آشنا
  • دانشگاه آزاد و انحرافات اخلاقی
    نویسنده: ایراندوست سه شنبه 86/3/22 ساعت 8:41 عصر

    دانشگاه
    ایران تاپ نوشت :

    یک نماینده: هزینه بالای دانشگاه آزاد انحرافات اخلاقی برای دختران به وجود آورده!

     

     

    یک عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس هفتم با انتقاد شدید از شهریه بالای دانشگاه آزاد، گفت: گناه صدها یا هزاران دانشجویی که مجبور شدند به خاطر به دست آوردن شهریه دانشگاه آزاد تن به خودفروشی بدهند، به گردن کدام شخصیت و مسوول حکومتی است؟

    شکرالله عطارزاده، نماینده بوشهر در گفت‌‏وگو با ایلنا،‌‏ در خصوص اختلاف دولت با دانشگاه آزاد و مسائل مطرح‌‏شده در این مورد، تصریح کرد: اگر آقایان نسبت به وضعیت دانشگاه آزاد اسلامی احساس مسوولیت دارند، پاسخگوی انحرافات اخلاقی به وجودآمده در دانشگاه آزاد به دلیل شهریه‌‏ها باشند.


    وی تاکیدکرد: متاسفانه مسوولان ما سر خود را زیر برف کرده‌‏اند و این واقعیت‌‏ها را اگر می‌‏بینند، کتمان می‌‏کنند و باید کسانی جرات داشته باشند این مسائل را مطرح کنند. اگر یک نظرسنجی رسمی در دانشگاه‌‏های ما صورت بگیرد، آن وقت واقعیت برای مسوولان ما آشکار می‌‏شود که باید جلوی این همه انحرافات اخلاقی را در محیط‌‏های دانشگاهی بگیرند.
    عطارزاده گفت: حضور دانشگاه آزاد اسلامی تحولی بود که به افزایش تحصیل‌‏کرده‌‏های کشور کمک و این زمینه را ایجاد کرد تا در زمان جنگ و پس از آن بسیاری از جوانان ما که به دنبال تحصیل بودند اما امکان تحصیل در دانشگاه دولتی برای آنها وجود نداشت بتوانند تحصیلات عالیه خود را طی کنند.
    یک عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس هفتم ادامه داد: خدمات فرهنگی و علمی دانشگاه آزاد در سراسر کشور کاملا مشهود است و بر کسی پوشیده نیست و هیچ‌‏کس این خدمت بزرگ را نمی‌‏تواند کتمان کند.
    عطارزاده با اشاره به اینکه موضوعی که در حال حاضر مطرح است، مربوط به شرایط اقتصادی مردم با توجه به بیکاری و کم‌‏درآمدی خانواده‌‏هاست، گفت: اقشار بسیار زیادی از جامعه ما که امکان حضور در دانشگاه دولتی را ندارند، به دانشگاه آزاد رو آورده‌‏اند.
    وی افزود: هزینه‌‏های تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی به حدی زیاد است که با جرات باید گفت که خیلی از جوانان که مجبور به تحصیل با این شرایط در دانشگاه آزاد هستند، به دلیل کمبود درآمد و امکانات مالی دچار مشکلات اخلاقی شده‌‏اند.
    عطارزاده با اشاره به اینکه بررسی‌‏های گسترده‌‏ای در سراسر کشور در مورد این موضوع انجام داده ‌‏است، تصریح کرد: به این نتیجه رسیده‌‏ام که برای تحصیل و امکان ادامه تحصیل در دانشگاه آزاد، خیلی از دختران جوان به واسطه نداشتن امکانات مالی سر از کارخانجات، کارگاه‌‏ها و بخش‌‏های خصوصی درآورده‌‏اند که در نهایت به انحراف کشیده شده و دچار مشکلات اخلاقی شده‌‏اند.
    وی ادامه داد: وضعیت اخلاقی که جامعه دانشگاهی جوان ما به‌‏خصوص کسانی که در دانشگاه آزاد تحصیل کرده‌‏اند، با آن مواجه شده‌‏اند، با هیچ گفت‌‏وگویی قابل جبران نیست.
    عضو فراکسیون اصولگرایان گفت: نظام باید در جهتی حرکت کند که هزینه‌‏های زندگی مردم را کاهش دهد.
    عطارزاده با بیان اینکه بیشترین حجم ناله‌‏ها و فریادهای مردم از هزینه‌‏های سرسام‌‏آور تحصیل در دانشگاه آزاد است، تصریح کرد: دانشجویان دانشگاه آزاد با هزار رنج و مصیبت درس می‌‏خوانند که این موضوع زیبنده نظام جمهوری اسلامی نیست.
    وی گفت: دولت باید راه حلی برای پرداخت بخشی از هزینه تحصیل دانشجویان آزاد فراهم کند البته بهتر بود از ابتدای تشکیل دانشگاه آزاد، دولت مقداری از هزینه‌‏ها را برعهده می‌‏گرفت.
    نماینده بوشهر با بیان اینکه دانشگاه آزاد باید یک‌‏سری از هزینه‌‏های زاید در محیط دانشگاه را کم کند، تصریح کرد: نیازی به مناقشه میان دولت و دانشگاه آزاد نیست. مسوولان دانشگاه آزاد نسبت به شهریه‌‏ها باید نگاه منطقی‌‏تری داشته باشند.
    عطارزاده تاکید کرد: مناقشه میان دولت و دانشگاه آزاد را امری جالب نمی‌‏دانم و کشاندن پای آقای‌ها‌شمی رفسنجانی به این قضیه کار بسیار بدی است و اثرات نامطلوب دارد.
    وی گفت: آقای‌ها‌شمی و دیگران به عنوان بنیانگذار دانشگاه آزاد یک بنای خیر گذاشته‌‏اند که باید این بنای خیر به سلامت اخلاقی جامعه بینجامد.
    عضو فراکسیون اصولگرایان ادامه داد: دولت باید بخشی از هزینه‌‏های تحصیل در دانشگاه آزاد را تقبل کند و دانشگاه آزاد نیز در این زمینه به کاهش هزینه‌‏ها کمک کند.


        نظرات دیگران ( )


  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ
  • ## درخواست رسانه‌های بیگانه از سران اصلاحات ##
    ## عکس:دیدار کروبی با سفیر سابق انگلیس ##
    ## منوشه امیر: برای مقابله با خطر شیعه باید از سبزها حمایت کرد!
    ## شیمون پرز: مخالفان به نیابت از ما می جنگند ##
    ## درخواست انگلیس از ایران: روابط خود را با ما کاهش ندهید ##
    ## اعتراض شدید تشکل های دانشجویی نسبت به نامه سید حسن خمینی ##
    آبروی همه مسلمانان؛ اشک ما را چرا درآوردی؟:
    آنچه من دیدم و نحوه زندگی آیت ا? خامنه ای
    نماز جمعه سیاسی Top2009 - موسوی با کلی محافظ بعد 20 سال در
    میر حسین موسوی - به کجا چنین شتابان ؟؟ - 2
    میر حسین موسوی - به کجا چنین شتابان ؟؟
    پاسخ آیت الله یزدی در واکنش به نامه هاشمی رفسنجانی ** مهم
    رنجنامه جمعیت ایثارگران خطاب به هاشمی رفسنجانی
    مهم ** نامه هاشمی رفسنجانی به رهبر انقلاب ** مهم
    تصویر و اتهامات برخی عاملان سایت‏های مستهجن- مستند شوک
    [عناوین آرشیوشده]