سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خدا ایمان را واجب کرد براى پاکى از شرک ورزیدن ، و نماز را براى پرهیز از خود بزرگ دیدن ، و زکات را تا موجب رسیدن روزى شود ، و روزه را تا اخلاص آفریدگان آزموده گردد ، و حج را براى نزدیک شدن دینداران ، و جهاد را براى ارجمندى اسلام و مسلمانان ، و امر به معروف را براى اصلاح کار همگان ، و نهى از منکر را براى بازداشتن بیخردان ، و پیوند با خویشاوندان را به خاطر رشد و فراوان شدن شمار آنان ، و قصاص را تا خون ریخته نشود ، و برپا داشتن حد را تا آنچه حرام است بزرگ نماید ، و ترک میخوارگى را تا خرد برجاى ماند ، و دورى از دزدى را تا پاکدامنى از دست نشود ، و زنا را وانهادن تا نسب نیالاید ، و غلامبارگى را ترک کردن تا نژاد فراوان گردد ، و گواهى دادنها را بر حقوق واجب فرمود تا حقوق انکار شده استیفا شود ، و دروغ نگفتن را ، تا راستگویى حرمت یابد ، و سلام کردن را تا از ترس ایمنى آرد ، و امامت را تا نظام امت پایدار باشد ، و فرمانبردارى را تا امام در دیده‏ها بزرگ نماید . [نهج البلاغه]
کل بازدیدها:----581561---
بازدید امروز: ----8-----
بازدید دیروز: ----94-----
جستجو:
  • اوقات شرعی
    لاریجانی: دکترین جمهوری اسلامی، ایجاد ثبات پایدار در منطقه است - طرحی نو برای اتحاد ایرانیان سراسر گیتی
     
     
  • درباره من
  • لوگوی وبلاگ
    لاریجانی: دکترین جمهوری اسلامی، ایجاد ثبات پایدار در منطقه است - طرحی نو برای اتحاد ایرانیان سراسر گیتی

  • فهرست موضوعی یادداشت ها
    آیت الله یزدی در واکنش به نامه هاشمی رفسنجانی . رضا فاضلی عودلاجان تهران مدارس نوشیروان پریوش سرهنگ نصیری . شهرام همایون فروش دختران در دبی . علیرضا میبدی دادگاه مصطفی رمضان پور پسر خاله زن میبدی هما احسان . ماهواره ملی امید تماشای مسیر زنده پرتاب مدار کره زمین . مستهجن مضلین مستهجن سکس شوک مستند شوک مرکز بررسی جرائم سازمان . میر حسین موسوی عضو فعال ستاد مرکزی آشوب عضویت شورای مرکزی سازمان . نحوه زندگی آیت‏ا? خامنه‏ای دیده . نخست وزیر ترکیه رجب طیب اردوغان غزه رییس رژیم صهیونیستی . نماز جمعه تصاویر حاشیه رفسنجانی موسوی . همسر مصطفی تاج زاده سازمان مجاهدین انقلاب مجمع زنان اصلاح طلب حس .
  • مطالب بایگانی شده
  • لینک دوستان من
  • لوکوی دوستان من
  • اوقات شرعی
  • اشتراک در وبلاگ
     
    < type="text/java" src="http://www.iransohrab.ir/js/IranSohrab-link.js">





    Powered by WebGozar

    وضعیت من در یاهو
  • آوای آشنا
  • لاریجانی: دکترین جمهوری اسلامی، ایجاد ثبات پایدار در منطقه است
    نویسنده: ایراندوست چهارشنبه 86/3/23 ساعت 3:13 عصر

    ایران خبر می نویسد :

    از دبیر شورای عالی امنیت ملی در خصوص راهکار ایران برای حل مشکل بحران خاورمیانه سووال شد. وی در پاسخ گفت: دکترین جمهوری اسلامی ایجاد ثبات پایدار در منطقه است.

    لاریجانی وضعیت بحرانی فعلی فلسطین و لبنان را به زیان امنیت منطقه، دانست و تاکید کرد: ثبات پایدار با ورود نیروهای بیگانه و ارایه طرحهای ساختگی و مداخله‌جویانه چون طرح خاورمیانه بزرگ و لشگرکشی و اشغال کشورها امکانپذیر نمی‌شود.

    دبیر شورای عالی امنیت ملی با اشاره به اوضاع عراق گفت: در عراق هم دیدیم که لشگرکشی امنیت ایجاد نکرد و امروز وضعیت امنیت در این کشور به دو سال پیش بازگشته است.

    لاریجانی ادامه داد: آمریکاییها نتوانستند امنیت را در عراق برقرار کنند. آنان گفتند می‌خواهیم برج دموکراسی در عراق برپا کنیم اما زندان ابوغریب از آن بیرون آمد.

    دبیر شورای عالی امنیت ملی با تاکید بر اینکه “اشغالگران بدنبال سلطه بر منطقه و منابع غنی نفت و گاز هستند”، اظهار داشت: امنیت پایدار باید توسط دولتهای منطقه ایجاد شود.

    لاریجانی ریشه درگیریهای منطقه را در رفتار آمریکا دانست و گفت: اطلاع داریم که سفیر آمریکا در عراق با برخی گروههای تروریستی جلسه گذاشت و از آنها خواست که محور مبارزات خود را به سمت ایران و شیعیان عراق معطوف دارند و در این راه به آمریکا کمک کنند.

    وی خاطرنشان کرد: برای ایجاد آرامش و امنیت در منطقه باید به این تئوری پردازیهای مفتضحانه که منطقه را به غلیان و نقطه‌جوش می‌کشد، پایان داده شود.

    دبیر شورای عالی امنیت ملی تصریح کرد: متجاوزان و اشغالگران باید بپذیرند که مردم منطقه هشیار هستند و می‌توانند سرنوشت خودشان را تعیین کنند و نیازی نیست که آنها برای منطقه برنامه ارایه دهند.

    لاریجانی در پاسخ به سووالی در خصوص موضع جمهوری اسلامی ایران در خصوص فلسطین و رژیم اشغالگر قدس نیز گفت: موضع جمهوری اسلامی ایران دراین خصوص نیز این است که مردم منطقه اعم از مسلمان، مسیحی، یهودی و سایرین در یک انتخابات دموکراتیک و آزاد سرنوشت خود را تعیین کنند.

    خبرنگار خبرگزاری فرانسه با اشاره به مصاحبه لاریجانی با یک روزنامه هندی، پرسید: منظور شما از واکنشهای سرسختانه ایران به قطعنامه شورای امنیت در این مصاحبه چه بود ؟
    لاریجانی پاسخ داد: واژه‌ای که خبرنگار این روزنامه به نقل از من منتشر کرد، واژه مورد استفاده من نبود. گاهی خبرنگاران اظهاراتی را بر اساس تحلیل و ارزیابی خودشان منتشر می‌کنند.

    دبیر شورای عالی امنیت ملی افزود: من گفتم که آنها نباید انتظار داشته باشند که ما واکنش مناسبی در قبال رفتار نامناسب آنها داشته باشیم.

    خبرنگاری با اشاره به سفر لاریجانی به سوریه از وی پرسید که آیا ایران در کنار کمکهای معنوی و مادی به لبنان، کمکهای نظامی هم به حزب‌الله خواهد کرد ؟
    لاریجانی گفت: حزب‌الله بخشی از بدنه مردم لبنان است که در برابر تجاوز رژیم صهیونیستی به یک دفاع مدنی مبادرت ورزیده است، ما نیز از مردم لبنان و مقاومت حزب‌الله در مقابل تجاوز رژیم صهیونیستی حمایت معنوی می‌کنیم.

    دبیر شورای عالی امنیت ملی با اشاره به حمایت جمهوری اسلامی ایران از رهبران گروههای مختلف عراقی در زمان دیکتاتوری صدام در عراق، گفت:
    دوستی امروز ما با رهبران مختلف عراق، نتیجه حمایتهای ما از آنها در دوران دیکتاتوری صدام است.

    لاریجانی افزود: همچنان که ما از مردم و رهبران عراق در زمان جنایات صدام حمایت و دفاع کردیم در مورد لبنان و مردم مظلوم این کشور نیز از همبستگی لبنان حمایت می‌کنیم و کمکهای مادی و معنوی ما از مردم لبنان در حالی که این جنایات از سوی رژیم صهیونیستی انجام می‌شود نیز به همین دلیل است.

    دبیر شورای عالی امنیت ملی با تاکید بر اینکه ایران هیچ کمک نظامی و تسلیحاتی در اختیار حزب‌الله و مقاومت لبنان نگذاشته است”، اظهار داشت:
    حزب‌الله نیازی به تسلیحات ما ندارد و ارسال موشک از ایران کذب محض است.

    لاریجانی خاطرنشان کرد: آنها توانمندی دفاع از خود را دارند و ما مقاومتشان را نجیبانه و شجاعانه می‌دانیم و رفتار وحشیانه اسراییل را محکوم می‌کنیم.

    وی اظهار داشت: کسانی که در منطقه دچار خواب آلودگی سیاسی هستند یا خود را به خواب زده‌اند باید پاسخگو باشند که چرا در این شرایط به فریاد مردم لبنان نمی‌رسند و مسوولیت پذیر نیستند.

    خبرنگاری با اشاره به سخنان لاریجانی خطاب به وی گفت: شما گفتید که قطعنامه شورای امنیت بار حقوقی ندارد اما این قطعنامه محدودیتهایی را برای ایران بوجود می‌آورد، آیا ایران در قبال این قطعنامه سیاستهای خود را تغییر نخواهد داد ؟
    لاریجانی در پاسخ گفت: من نگفتم که بار حقوقی ندارد بلکه گفتم این قطعنامه از نظر ما وجاهت قانونی ندارد. بطور طبیعی این قطعنامه برای ما بار حقوقی دارد، همانطوری که که قطعنامه شورای امنیت برای ملی شدن نعت نفت، در ‪ ۵۰‬سال پیش هم برای ما بار حقوقی داشت.

    دبیر شورایعالی امنیت ملی در خصوص تغییر سیاستهای ایران گفت: تغییر سیاست برای زمانی است که سیاست ما اشکال داشته باشد ولی ما نیاز نمی‌بینیم که سیاست خود را تغییر دهیم زیرا آنها را درست و منطقی می‌دانیم.

    لاریجانی با تاکید بر اینکه “اگر لازم باشد در زمان مناسب همه چیز را برای مردم بازگو می‌کنیم”، اضافه کرد: مردم از موضع نظام حمایت می‌کنند و استراتژی دولت نیز استیفای حقوق ملت است.

    وی همچنین با تاکید بر اینکه “نمی خواهیم جدل بکنیم و آماده مذاکره عادلانه و بدون پیش شرط و در شرایط برابر هستیم”، اظهار داشت: تردیدی نداریم که آمریکاییها رفتار دوگانه دارند و این دوگانگی بی‌اعتمادی ایجاد می کند.


        نظرات دیگران ( )


  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ
  • ## درخواست رسانه‌های بیگانه از سران اصلاحات ##
    ## عکس:دیدار کروبی با سفیر سابق انگلیس ##
    ## منوشه امیر: برای مقابله با خطر شیعه باید از سبزها حمایت کرد!
    ## شیمون پرز: مخالفان به نیابت از ما می جنگند ##
    ## درخواست انگلیس از ایران: روابط خود را با ما کاهش ندهید ##
    ## اعتراض شدید تشکل های دانشجویی نسبت به نامه سید حسن خمینی ##
    آبروی همه مسلمانان؛ اشک ما را چرا درآوردی؟:
    آنچه من دیدم و نحوه زندگی آیت ا? خامنه ای
    نماز جمعه سیاسی Top2009 - موسوی با کلی محافظ بعد 20 سال در
    میر حسین موسوی - به کجا چنین شتابان ؟؟ - 2
    میر حسین موسوی - به کجا چنین شتابان ؟؟
    پاسخ آیت الله یزدی در واکنش به نامه هاشمی رفسنجانی ** مهم
    رنجنامه جمعیت ایثارگران خطاب به هاشمی رفسنجانی
    مهم ** نامه هاشمی رفسنجانی به رهبر انقلاب ** مهم
    تصویر و اتهامات برخی عاملان سایت‏های مستهجن- مستند شوک
    [عناوین آرشیوشده]