سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکه خدا دوستی را بر خودْ دوستی مقدّم بدارد، در برابر سختی و دشواری مردم، خداوند او را بسنده باشد .بنده ام پیروی ام کن تا تو را مانند خود گردانم . [.رسول خدا صلی الله علیه و آله]
کل بازدیدها:----581715---
بازدید امروز: ----47-----
بازدید دیروز: ----49-----
جستجو:
  • اوقات شرعی
    احمد خاتمی: ایران تودهنی به آمریکا را روی میز دارد - طرحی نو برای اتحاد ایرانیان سراسر گیتی
     
     
  • درباره من
  • لوگوی وبلاگ
    احمد خاتمی: ایران تودهنی به آمریکا را روی میز دارد - طرحی نو برای اتحاد ایرانیان سراسر گیتی

  • فهرست موضوعی یادداشت ها
    آیت الله یزدی در واکنش به نامه هاشمی رفسنجانی . رضا فاضلی عودلاجان تهران مدارس نوشیروان پریوش سرهنگ نصیری . شهرام همایون فروش دختران در دبی . علیرضا میبدی دادگاه مصطفی رمضان پور پسر خاله زن میبدی هما احسان . ماهواره ملی امید تماشای مسیر زنده پرتاب مدار کره زمین . مستهجن مضلین مستهجن سکس شوک مستند شوک مرکز بررسی جرائم سازمان . میر حسین موسوی عضو فعال ستاد مرکزی آشوب عضویت شورای مرکزی سازمان . نحوه زندگی آیت‏ا? خامنه‏ای دیده . نخست وزیر ترکیه رجب طیب اردوغان غزه رییس رژیم صهیونیستی . نماز جمعه تصاویر حاشیه رفسنجانی موسوی . همسر مصطفی تاج زاده سازمان مجاهدین انقلاب مجمع زنان اصلاح طلب حس .
  • مطالب بایگانی شده
  • لینک دوستان من
  • لوکوی دوستان من
  • اوقات شرعی
  • اشتراک در وبلاگ
     
    < type="text/java" src="http://www.iransohrab.ir/js/IranSohrab-link.js">





    Powered by WebGozar

    وضعیت من در یاهو
  • آوای آشنا
  • احمد خاتمی: ایران تودهنی به آمریکا را روی میز دارد
    نویسنده: ایراندوست دوشنبه 86/4/4 ساعت 11:51 صبح

    امام جمعه موقت تهران در واکنش به اظهارات بوش، تصریح کرد: بوش باید بداند ملت ایران برای مقابله با آمریکا همه گزینه‌ها از جمله تودهنی محکم به آمریکا را روی میزش دارد.

    به گزارش فارس، سید احمد خاتمی خطیب نماز جمعه امروز تهران در خطبه دوم، با اشاره به مراسم عزاداری حضرت صدیقه طاهره، یاد و خاطره شهید چمران که عاشقانه و مخلصانه در جبهه دفاع حق علیه باطل مردانه مقاومت کرد و سرانجام به فیض شهادت نایل شد را گرامی داشت.

    وی ضمن گرامیداشت یاد شهید بهشتی و 72 خدمتگذار فعال که در انفجار 7 تیر 1360 با جنایت کور منافقین به شهادت رسیدند، شهید بهشتی را معمار قوه قضائیه در نظام جمهوری اسلامی برشمرد.

    عضو خبرگان رهبری همچنین به سوء قصد نافرجام علیه مقام معظم رهبری در 6 تیر 1360 توسط منافقین اشاره کرد و گفت: تقدیر خداوند این بود ایشان از این توطئه جان سالم به در برده و امروز سکاندار کشتی انقلاب اسلامی باشند و امیدواریم این پرچم به دست ایشان به صاحب اصلی آن یعنی حضرت ولی عصر سپرده شود.

    خطیب جمعه تهران با اشاره به هفته قوه قضائیه، از قضات دلسوز و خدمتگذار و همچنین رئیس قوه قضائیه تشکر و قدردانی کرد و هفته قوه قضائیه را هفته مناسبی برای ارزیابی این قوه هم از سوی خدمتگذاران در این قوه و هم مردم دانست.

    خاتمی تقاضا کرد قوه قضائیه در عرصه مبارزه با مفاسد اجتماعی، به ویژه اراذل و اوباش در همراهی با نیروی انتظامی بتوانند گام‌های بلندتری بردارند.

    وی با تاکید بر اینکه طرح امنیت اجتماعی باید ادامه یابد، خاطرنشان کرد: مسئولین مصمم بر ادامه این طرح هستند.
    امام جمعه موقت تهران با بیان این که گهگاهی گوشه و کنار سخن از نگرانی نیز وجود دارد، تصریح کرد: اگر این طرح کمرنگ و یا کند شود، وضعیت از قبل از این طرح نیز بدتر خواهد شد.

    عضو خبرگان رهبری این طرح را مطالبه دینی و مردمی دانست و گفت: این طرح باید با قاطعیت تا پایان ادامه یابد.

    خاتمی با اشاره به ارتحال آیت‌الله فاضل لنکرانی، این فقیه بزرگوار را در قله فقاهت خواند و 100 جلد تالیف فقهی و اصولی و تربیت هزاران فاضل حوزه‌ای را از پرونده‌های پرافتخار این عالم برشمرد و گفت: آن چه آیت‌الله فاضل را تمایز بیشتری می‌داد انقلابی و ولایتی بودن ایشان بود.

    وی با بیان اینکه آیت‌الله فاضل از زمانی که امام را شناخت خط امام را برگزید و تا آخر عمر از این خط عدول نکرد، اظهار داشت: در اوج خفقان طاغوت که بردن نام امام زندان و تبعید را در پی داشت آیت الله فاضل لنکرانی به همراه 12 نفر از فقهای بزرگوار با کمال شهامت و صراحت مرجعیت امام را اعلام کردند.

    خاتمی گفت: بعد از ارتحال امام (ره) ایشان همین حمایت را از مقام معظم رهبری داشت زیرا آیت الله فاضل مسئله ولایت فقیه را از بن جان پذیرفته بود.

    خطیب جمعه تهران با اشاره به حضور باشکوه مردم در تشییع جنازه آیت الله فاضل این حضور را بیانگر این پیام دانست که دین و مرجعیت دینی در دل و جان مردم جای دارد و گفت: آن چنان که عالمان دینی در گذشته در جان و محبوب مردم بودند، این تشییع جنازه‌ نشان داد همچنان محبوب هستند و همچنین نشان داد مردم به مراجع انقلابی و ولایی ارج می‌نهند.
    وی آیت الله فاضل لنکرانی را یک فقیه بسیجی خواند.

    امام جمعه موقت تهران در ادامه خطبه دوم نماز جمعه با اشاره به انفجار مجدد حرمین عسگریین با بیان این که این انفجار داغ دیگری بر قلب ما گذاشت، این جنایت را نشانگر اوج قساوت و رذالت تروریست‌ها دانست و با بیان این که این جنایت دارای دو متهم است، گفت: متهم ردیف اول اشغالگران هستند که طبق مقررات بین‌المللی وظیفه ایجاد امنیت را دارند و این جنایت با تساهل و تسامح آنها رخ داده و باید پاسخگو باشند.

    عضو خبرگان رهبری متهم دوم این انفجار را متحجران فریب خورده وهابی سلفی و خشک مغزها و بی‌منطق‌هایی که فقط خودشان را مسلمان می‌دانند و اکثریت مردم مسلمان را تکفیر می‌کنند و ریختن خون بیگناهان در نظر آنها عبادت تلقی می‌شود، بیان کرد و از آنها پرسید: این چه اسلامی است که شما دارید؟ این اسلام نیست این خروج از اسلام است.
    خاتمی گفت: اشغالگران و عوامل بازی خورده آنها بدانند با این رفتار رذیلانه‌ بر نفرت خودشان در جهان اسلام خواهند افزود و جهان اسلام با هوشیاری توطئه‌ آنها که ایجاد تفرقه و آتش جنگ است را خنثی خواهند کرد.

    وی در خصوص مذاکرات هسته‌ای از این که دوباره چرخه مذاکرات به راه افتاده آن را حرکتی رو به جلو دانست و تنها راه‌حل این مسئله را مذاکره برشمرد و گفت: مذاکرات معقول و منطقی، نتیجه‌بخش است.

    خطیب جمعه تهران در توصیه‌ای به اروپایی‌ها تصریح کرد: شما چندبار فریب آمریکا را خوردید، وسط مذاکرات، آن را قطع کردید و قطعنامه صادر کردید، چیزی گیرتان نیامد و چیزی نیز تغییر نکرد. الان نیز همین است اگر عقلی در بین حاکمان اروپا باشد، باید این واقعیت را ببینند که این قطعنامه‌های زنجیره‌ای کاری از پیش نمی‌برد.
    خاتمی خطاب به اروپایی‌ها گفت: برای شما زشت است که به این راحتی در دام آمریکایی‌‌ها قرار گیرید.

    وی اضافه کرد: اگر بگذارند مذاکرات در مسیر خود پیش برود مذاکرات معقول و منطقی نتیجه خواهد داد و نگرانی‌های آنها نیز برطرف خواهد شد.

    امام جمعه موقت تهران با بیان این که متاسفانه هر بار مذاکرت شروع می‌شود، جنگ روانی آمریکا نیز شروع می‌شود، خاطرنشان کرد: بوش اخیراً در اظهارات سخیف و احمقانه‌ای گفت که ما برای مقابله با ایران همه گزینه‌ها را روی میز داریم.
    خاتمی خطاب به بوش گفت: بوش باید بداند ملت ایران برای مقابله با آمریکا همه گزینه‌ها از جمله تودهنی محکم به آمریکا را روی میزش دارد.

    وی در پایان تحلیل کوتاه قرآنی از لیبرال دموکراسی غرب ارائه کرد و با بیان این که قرآن یکی از ویژگی‌های منافقین را دروغ عنوان می‌کند، افزود: ما در عرصه لیبرال دموکراسی غرب شاهد دنیای دروغ و تناقض هستیم. دموکراسی و حقوق بشر را علم کردند و از آن‌ها استفاده ابزاری می‌کنند ولی خودشان و منصفان عالم نیز می‌دانند که دروغ می‌گویند.

    امام جمعه موقت تهران اضافه کرد: اگر کسی نگاه اجمالی به حوادث اخیر داشته باشد، به وضوح می‌‌تواند نمایشگاهی از تناقض و رفتارهای دوگانه غرب را مشاهده کند.

    خاتمی به چهار نمونه از این رفتارهای متناقض اشاره کرد و درباره یکی از تناقض‌ها افزود: آنهایی که امروز پرچم مبارزه با تروریسم را بلند کردند همانها هستند که در سال 1360 تروریست‌ها را پناه داده و از آنها تجلیل کردند.

    وی با طرح این پرسش که عامل انفجار حزب جمهوری اسلامی به کجا گریخت و در پناه چه کسانی قرار گرفت؟ پاسخ داد: غرب و آمریکا.
    خاتمی بار دیگر پرسید: عامل انفجار نخست وزیری به کدام گورستانی گریخت؟ جز غرب و آمریکا؟

    خطیب جمعه تهران غرب را دروغگو و تروریست پرور خواند نه مبارزه کننده با تروریسم، افزود: الان آمریکای دروغ پرداز و دروغگویی که پرچم مبارزه با تروریسم را بلند کرده از منافقین در عراق حمایت می‌کند و‌ الا دولت نوری مالکی به صراحت می‌گوید ما خواهان اخراج منافقین از عراق هستیم.

    خاتمی از غربی‌ها پرسید، اگر تروریسم بد است چرا آن روز با صراحت از تروریست‌ها حمایت کردید و امروز هم حمایت می‌کنید؟ پس معلوم می‌شود شما از این شعارهای مردم پسند استفاده ابزاری می‌کنید.

    وی این که آمریکا و کشورهای اروپایی از یک سو دم از دموکراسی و مردمسالاری می‌زنند و از سوی دیگر از دولتی که در فلسطین با رای مردم بر سر کار می‌آید حمایت نمی‌کنند و چوب لای چرخ آن می‌گذارند را دومین تناقض سیمای دروغین لیبرال دموکراسی غرب برشمرد و افزود: از روز اولی که این دولت سرکار آمد هیچ یک از کشورهای اروپایی از آن حمایت نکردند و چوب لای چرخش گذاشتند و طی ماه‌های اخیر که احساس می‌شد علائمی از کودتا وجود دارد، سیل سلاح‌ها به طرف یک گروه سازشکار همراه با آمریکا سرازیر شد و سرانجام کودتا کردند و دولت حماس را کنار گذاشتند.

    عضو خبرگان رهبری با ابراز تعجب از این که آنها حاضر نشدند دولت مردمی را تایید کنند، افزود: ولی بلافاصله کشورهای اروپایی و هم پیمانان آنها دولت کودتا را تایید و حمایت کردند.

    خطیب جمعه تهران خطاب به این کشورها، خاطرنشان کرد: آنها بدانند رفتار دوگانه برای آنها خیری نخواهد داشت، خودشان با دست خودشان بذر مقاومت و انتفاضه جدیدی را در سرزمین‌های اشغالی نشاندند. انتفاضه‌ای که به یاری خداوند دماغ اسرائیل و سازشکاران را به خاک خواهد مالید.

    وی در خصوص تناقض سوم با بیان این که آمریکایی‌ها مدام می‌گویند ما در پی ایجاد آرامش و دمکراسی در عراق هستیم و از سوی دیگر به صراحت خارج از سیستم دولت اقدام به مسلح کردن گروه‌های عشایر می‌کنند، از آمریکایی‌ها پرسید: با چه هدفی مسلح می‌کنید جز برای آشوب در عراق؟

    خاتمی بار دیگر ریشه ناامنی‌ها در عراق را خود‌‌ آمریکایی‌ها دانست و افزود: آمریکایی‌ها، «القاعده» و بعثی‌ها همه سر در یک آخور دارند و هدفشان مبارزه با دولت مردمی است که با رای مردم بر سر کار آمده است.

    امام جمعه موقت تهران بار دیگر آمریکایی‌ها را دروغگو خواند و گفت: به اندازه کافی آن چه شما شیاطین می‌‌خواهید و آتشی که می‌خواهید به پا کردید. دنبال چه هستید؟ جز آتش افروزی بیشتر؟

    وی در خصوص تناقض چهارم با بیان این که دولت پیر فرتوت استعمار‌گر انگلیس از سویی خود را مدافع حقوق بشر معرفی می‌کند و از سوی دیگر به یک عنصر مفلوک ورشکسته‌ای که به مقدسات بیش از یک میلیارد و نیم مسلمان اهانت کرده است، مدال می‌دهد، از آنها پرسید: این حقوق بشر و تمدن شماست؟

    خطیب جمعه تهران تصریح کرد: دولت پیر فرتوت انگلیس بداند دوره خیالات امپراتوری آنها گذشت، الان یک نوکر حلقه به گوش آمریکا هستند و بدانند موج خیزش اسلامی در دنیا شروع شده است.

    وی مدال دادن به عنصر مفلوکی که دارای هیچ هنری نیست نه رمان نویس است و نه نویسنده برجسته‌ای و تنها به پیامبر اسلام فحش داده را در این شرایط رویارویی با یک میلیارد و نیم مسلمان جهان دانست و خطاب به انگلیسی‌ها تصریح کرد: چیزی گیرتان نمی‌آید.
    خاتمی گفت: آن چه گیرتان آمده این است که می‌بینید دنیای اسلام یکپارچه خروش است.

    عضو خبرگان رهبری با بیان این که فتوای انقلابی امام راحل در ایران اسلامی درباره سلمان رشدی همچنان زنده و غیرقابل تغییر است، افزود: این فتوا واجب الاتباع و تغییرناپذیر است.

    امام جمعه موقت تهران خطاب به انگلیسی‌ها گفت: انگلیسی‌ها بدانند صد در صد بازنده این میدان هستند و این حماقت انگلیسی‌ است.


        نظرات دیگران ( )


  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ
  • ## درخواست رسانه‌های بیگانه از سران اصلاحات ##
    ## عکس:دیدار کروبی با سفیر سابق انگلیس ##
    ## منوشه امیر: برای مقابله با خطر شیعه باید از سبزها حمایت کرد!
    ## شیمون پرز: مخالفان به نیابت از ما می جنگند ##
    ## درخواست انگلیس از ایران: روابط خود را با ما کاهش ندهید ##
    ## اعتراض شدید تشکل های دانشجویی نسبت به نامه سید حسن خمینی ##
    آبروی همه مسلمانان؛ اشک ما را چرا درآوردی؟:
    آنچه من دیدم و نحوه زندگی آیت ا? خامنه ای
    نماز جمعه سیاسی Top2009 - موسوی با کلی محافظ بعد 20 سال در
    میر حسین موسوی - به کجا چنین شتابان ؟؟ - 2
    میر حسین موسوی - به کجا چنین شتابان ؟؟
    پاسخ آیت الله یزدی در واکنش به نامه هاشمی رفسنجانی ** مهم
    رنجنامه جمعیت ایثارگران خطاب به هاشمی رفسنجانی
    مهم ** نامه هاشمی رفسنجانی به رهبر انقلاب ** مهم
    تصویر و اتهامات برخی عاملان سایت‏های مستهجن- مستند شوک
    [عناوین آرشیوشده]