سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکه نفْس خود را دشمن بدارد، خداوند، دوستش خواهد داشت . [امام علی علیه السلام]
کل بازدیدها:----582101---
بازدید امروز: ----14-----
بازدید دیروز: ----66-----
جستجو:
  • اوقات شرعی
    اعتراف تکان‌دهنده: از سلاح آمریکایی تا تجاوز به دختران جوان - طرحی نو برای اتحاد ایرانیان سراسر گیتی
     
     
  • درباره من
  • لوگوی وبلاگ
    اعتراف تکان‌دهنده: از سلاح آمریکایی تا تجاوز به دختران جوان - طرحی نو برای اتحاد ایرانیان سراسر گیتی

  • فهرست موضوعی یادداشت ها
    آیت الله یزدی در واکنش به نامه هاشمی رفسنجانی . رضا فاضلی عودلاجان تهران مدارس نوشیروان پریوش سرهنگ نصیری . شهرام همایون فروش دختران در دبی . علیرضا میبدی دادگاه مصطفی رمضان پور پسر خاله زن میبدی هما احسان . ماهواره ملی امید تماشای مسیر زنده پرتاب مدار کره زمین . مستهجن مضلین مستهجن سکس شوک مستند شوک مرکز بررسی جرائم سازمان . میر حسین موسوی عضو فعال ستاد مرکزی آشوب عضویت شورای مرکزی سازمان . نحوه زندگی آیت‏ا? خامنه‏ای دیده . نخست وزیر ترکیه رجب طیب اردوغان غزه رییس رژیم صهیونیستی . نماز جمعه تصاویر حاشیه رفسنجانی موسوی . همسر مصطفی تاج زاده سازمان مجاهدین انقلاب مجمع زنان اصلاح طلب حس .
  • مطالب بایگانی شده
  • لینک دوستان من
  • لوکوی دوستان من
  • اوقات شرعی
  • اشتراک در وبلاگ
     
    < type="text/java" src="http://www.iransohrab.ir/js/IranSohrab-link.js">





    Powered by WebGozar

    وضعیت من در یاهو
  • آوای آشنا
  • اعتراف تکان‌دهنده: از سلاح آمریکایی تا تجاوز به دختران جوان
    نویسنده: ایران خبر پنج شنبه 86/4/14 ساعت 2:8 عصر

     تسلیم چند عضو گروه تروریستی «پ.ک.ک» به نیروهای امنیتی، بخشی از روابط تسلیحاتی این تروریست‌ها با ارتش آمریکا و نیز رفتارهای کثیف با اعضای این سازمان تروریستی فاش شد.

    به گزارش سرویس بین‌الملل «بازتاب» به نقل از روزنامه «ملیت»، 4 تروریست عضو «پ.ک.ک» که با فرار از پایگاه‌های سازمان تروریستی در شمال عراق، روز گذشته تسلیم نیروهای امنیتی ترکیه شده‌اند، در خصوص این سازمان تروریستی دست به اعترافات تکان دهنده زدند. تروریست‌ها در پاسگاه ژاندارمری و ریملی در شهرستان سیلوپی استان شیرناک برای خبرنگاران مطبوعات گفتند، خصوصاً با آغاز بحث عملیات برون مرزی در روزهای اخیر، اعضای سازمان به ترس و وحشت افتاده‌اند.

    کمپ‌ها تخلیه شدند
    این 4 تروریست که یکی از آنها زن بود، توضیح دادند، بحث عملیات برون مرزی در ترکیه، در پایگاه‌های این سازمان تروریستی در شمال عراق و خصوصاً در بین اعضای سازمان رعب و وحشت ایجاد کرده است. آنها گفتند: ما فریب خوردیم و به سازمان تروریستی ملحق شدیم. با مشاهده آنچه که در سازمان روی می‌داد، واقعیات را دیدیم. به ما گفتند اگر تسلیم شوید، در ترکیه با شما بدرفتاری خواهد شد، ولی ما باز هم آمدیم و به نیروهای امنیتی تسلیم شدیم. دیدیم هیچ یک از حرف‌هایی که به ما زده اند، صحت ندارد. در اینجا به هیچ وجه با ما بد رفتاری نشد. صدها نفر از اعضای سازمان مثل ما هستند. اگر به آنها تضمین داده شود، مطمئن هستیم که همه می‌آیند و تسلیم می‌شوند. در روزهای اخیر بحث عملیات برون مرزی باعث شده است ترس و وحشت بر سازمان سایه بیندازد. همه کمپ‌ها تخلیه شدند.

    به دلیل فشارها، بعضی از اعضای سازمان خودکشی کردند
    تروریست‌ها با ذکر این که در پایگاه‌های سازمان تحت شرایط بسیار سخت زندگی می‌کردند، گفتند: در ترکیه، ایران، عراق و سوریه دختران و پسران جوان را فریب می‌دهند و به پایگاه کوه قندیل می‌آورند. مسئول پایگاه یک عضو سازمان «پ.ک.ک» با اسم رمز «کاوا» است. به دختران جوان دارو می‌داد و بعد از بیهوش کردن، به آنها تجاوز می‌کرد. به اعضای سازمان هر روز بلغور و لوبیا داده می‌شد. اگر متوجه می‌شدند کسی قصد فرار دارد، فوراً او را به زندان می‌انداختند. در جایی که به آن زندان می‌گفتند، گرسنه و تشنه رها می‌کردند. بعضی از اعضای سازمان به خاطر این فشارها خودکشی کردند. به دلیل نبود آب، فقط سه ماه یک بار می‌توانستیم حمام کنیم. نه دکتری هست که به تو رسیدگی کند و نه دارویی برای درمان.

    آمریکایی‌ها اسلحه آوردند
    تروریست‌ها خاطر نشان کردند، ایمان خود به سازمان تروریستی را از دست داده‌اند و دیگر به رهبران خود اعتماد ندارند. آنها درباره بمب‌گذاری‌هایی که اخیراً افزایش یافته نیز توضیح دادند. تروریست‌ها در ادامه اعترافاتشان گفتند: سازمان مین‌های قابل کنترل از راه دور را که اخیراً به کار می‌برد، از شمال عراق تامین می‌کند. علاوه بر این، شاهد بودیم که دو خودرو زرهی آمریکایی به پایگاه کوه قندیل تسلیحات آوردند. سربازان آمریکایی به وسیله این کامیون‌ها تفنگ‌های پیاده لوله بلند مارک M-16 و مهمات مختلف را برای سازمان آوردند. کل مواد منفجره از عراق وارد ترکیه می‌شود.

    تروریست‌ها با اشاره به این که در کمپ‌ها هیچ کس به هیچ کس اعتماد ندارد، گفتند: بعضی وقت‌ها که ما بین خودمان صحبت می‌کردیم، مسئول کمپ به ما می‌گفت، آیا شما جاسوس هستید؟ در پایگاه دست کم به صورت گروه‌های 5 ـ 4 نفری صحبت می‌شد. وقتی دو نفر با هم صحبت می‌کردند، فوراً می‌گفتند، اینها جاسوس هستند. این فشارها را تحمل نکردیم.

    همه تسلیم شوید
    تروریست‌ها خطاب به سایر افراد «پ.ک.ک» که در کوه هستند، گفتند: دوست داشتن و دوست داشته شدن ممنوع است. اگر هم دوست داشتی، کسی نباید بفهمد. در کوه زندگی وجود ندارد. با اطمینان به عدالت ترکیه و قوانینی که تازه تصویب شده‌اند، تسلیم شوند، هیچ فشاری نیست. سازمان ما را فریب داد. می‌گفتند اگر به ترکیه تسلیم شویم، شکنجه خواهیم شد. دیگر سازمانی به نام «پ.ک.ک» وجود ندارد. خطاب به دوستانی که در کوه هستند، می‌گویم: بیایند تسلیم شوند. در اینجا آینده‌ای بسیار زیبا در انتظارشان است.

        نظرات دیگران ( )


  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ
  • ## درخواست رسانه‌های بیگانه از سران اصلاحات ##
    ## عکس:دیدار کروبی با سفیر سابق انگلیس ##
    ## منوشه امیر: برای مقابله با خطر شیعه باید از سبزها حمایت کرد!
    ## شیمون پرز: مخالفان به نیابت از ما می جنگند ##
    ## درخواست انگلیس از ایران: روابط خود را با ما کاهش ندهید ##
    ## اعتراض شدید تشکل های دانشجویی نسبت به نامه سید حسن خمینی ##
    آبروی همه مسلمانان؛ اشک ما را چرا درآوردی؟:
    آنچه من دیدم و نحوه زندگی آیت ا? خامنه ای
    نماز جمعه سیاسی Top2009 - موسوی با کلی محافظ بعد 20 سال در
    میر حسین موسوی - به کجا چنین شتابان ؟؟ - 2
    میر حسین موسوی - به کجا چنین شتابان ؟؟
    پاسخ آیت الله یزدی در واکنش به نامه هاشمی رفسنجانی ** مهم
    رنجنامه جمعیت ایثارگران خطاب به هاشمی رفسنجانی
    مهم ** نامه هاشمی رفسنجانی به رهبر انقلاب ** مهم
    تصویر و اتهامات برخی عاملان سایت‏های مستهجن- مستند شوک
    [عناوین آرشیوشده]