سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش را بجویید که آن رشته میان شما وخداوند است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
کل بازدیدها:----581318---
بازدید امروز: ----48-----
بازدید دیروز: ----77-----
جستجو:
  • اوقات شرعی
    آخه این خرافات ازکجا می آید!!! - طرحی نو برای اتحاد ایرانیان سراسر گیتی
     
     
  • درباره من
  • لوگوی وبلاگ
    آخه این خرافات ازکجا می آید!!! - طرحی نو برای اتحاد ایرانیان سراسر گیتی

  • فهرست موضوعی یادداشت ها
    آیت الله یزدی در واکنش به نامه هاشمی رفسنجانی . رضا فاضلی عودلاجان تهران مدارس نوشیروان پریوش سرهنگ نصیری . شهرام همایون فروش دختران در دبی . علیرضا میبدی دادگاه مصطفی رمضان پور پسر خاله زن میبدی هما احسان . ماهواره ملی امید تماشای مسیر زنده پرتاب مدار کره زمین . مستهجن مضلین مستهجن سکس شوک مستند شوک مرکز بررسی جرائم سازمان . میر حسین موسوی عضو فعال ستاد مرکزی آشوب عضویت شورای مرکزی سازمان . نحوه زندگی آیت‏ا? خامنه‏ای دیده . نخست وزیر ترکیه رجب طیب اردوغان غزه رییس رژیم صهیونیستی . نماز جمعه تصاویر حاشیه رفسنجانی موسوی . همسر مصطفی تاج زاده سازمان مجاهدین انقلاب مجمع زنان اصلاح طلب حس .
  • مطالب بایگانی شده
  • لینک دوستان من
  • لوکوی دوستان من
  • اوقات شرعی
  • اشتراک در وبلاگ
     
    < type="text/java" src="http://www.iransohrab.ir/js/IranSohrab-link.js">





    Powered by WebGozar

    وضعیت من در یاهو
  • آوای آشنا
  • آخه این خرافات ازکجا می آید!!!
    نویسنده: ایران اسلام سه شنبه 86/5/9 ساعت 2:47 عصر

    آیت‌الله بهجت : مراجعه به مدعیان انرژی‌درمانی سوء‌استفاده کننده از مقدسات، حرام است .



    آیت‌الله بهجت از مراجع تقلید، مراجعه به مدعیان انرژی درمانی را که در این راه از مقدسات نیز سوء‌استفاده می‌کنند، حرام دانستند. 
     
    به گزارش فارس، همچنین آیت‌الله مکارم شیرازی و آیت‌الله صانعی از مراجع عظام، در پاسخ استفتا درباره بحث انرژی درمانی، مراجعه به مدعیان درمان با شیوه انرژی درمانی و سوء استفاده از مقدسات توسط این مدعیان برای کسب منافع مالی را شرعا" جایز ندانستند.


    در بخشی از نامه به مراجع آمده است :برطبق آزمایشات و تحقیقات وسیع در دانشگاههای معتبری چون هاروارد و سازمان اف.دی.ای که معتبرترین و اصلی‌ترین مرکز تایید روش‌های درمانی و دارویی در جهان است: انرژی درمانی روشی غیرقابل اعتماد و بی‌اثر در درمان بیماریهاست و مهمتر آنکه تمام کسانی که در امتحانات این مراکز شرکت کردند، نتوانستند متخصصین را راضی کنند که می‌توانند بیماری را درمان کنند. اما در ایران انرژی درمانان اغلب برای پیشبرد کارشان علاوه بر تبلیغات وسیع برای جلب اعتماد و جذب بیشتر مردم از نام ائمه اطهار و خاصه امام زمان(عج) استفاده می‌کنند.


    این در حالی است که داستان زندگی این افراد مملو از پول پرستی، دروغ گفتن و سوء استفاده از مقدسات و ... است. بسیاری از افراد مذهبی با شنیدن نام ائمه و ادعیه‌ای که این انرژی درمانان می‌خوانند جذب شده و برای درمان به آنها مراجعه کرده‌اند اما چون نتیجه نگرفتند مایوس شده و در موارد بسیاری دیده شده که بیماران به جای ناامیدی از این روش درمانی، به دلیل آنکه انرژی درمان با مهارت تمام تقصیر بهبود نیافتن بیمار را برگردن مقدسات انداخته، از خدا و پیغمبر ناامید شده‌اند. در حال حاضر تعداد بسیاری از بیماران و خانواده‌های آنان مستأصل هستند که آیا درست است به چنین افرادی مراجعه کنند یا خیر؟ آیا از لحاظ شرعی مراجعه به فردی که ادعای کارگزاری خداوند را دارد اما در مقابل این نیروی خدادادی مبالغ زیادی از 50 تا 300 هزار تومان برای هر جلسه درمان می‌گیرد، اشکال دارد؟


    آیت‌الله بهجت در پاسخ به این نامه اظهار داشت: در فرض سؤال مراجعه به افراد مذکور حرام است کما اینکه ترویج و تبلیغ از این افراد نیز حرام می باشد و مؤمنین باید هوشیارانه عمل نمایند.


    آیت‌الله مکارم شیرازی نیز در پاسخ به نامه فوق اعلام کرد: مراجعه به اینگونه افراد شرعا جایز نیست و باید به مقامات مسئول اطلاع دهید تا جلوی آنها را بگیرند.


    آیت‌الله صانعی نیز در پاسخ نامه اظهار داشت: به طور کلی کلاهبرداری و نیز سوء استفاده از مقدسات جهت منافع مالی جایز نیست و باید مردم نسبت به عملکرد این گونه افراد که از اعتقادات مردم سوء استفاده می‌کنند به مراکز قانونی شکایت نموده تا قانونا" با آنها برخورد شود.


        نظرات دیگران ( )


  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ
  • ## درخواست رسانه‌های بیگانه از سران اصلاحات ##
    ## عکس:دیدار کروبی با سفیر سابق انگلیس ##
    ## منوشه امیر: برای مقابله با خطر شیعه باید از سبزها حمایت کرد!
    ## شیمون پرز: مخالفان به نیابت از ما می جنگند ##
    ## درخواست انگلیس از ایران: روابط خود را با ما کاهش ندهید ##
    ## اعتراض شدید تشکل های دانشجویی نسبت به نامه سید حسن خمینی ##
    آبروی همه مسلمانان؛ اشک ما را چرا درآوردی؟:
    آنچه من دیدم و نحوه زندگی آیت ا? خامنه ای
    نماز جمعه سیاسی Top2009 - موسوی با کلی محافظ بعد 20 سال در
    میر حسین موسوی - به کجا چنین شتابان ؟؟ - 2
    میر حسین موسوی - به کجا چنین شتابان ؟؟
    پاسخ آیت الله یزدی در واکنش به نامه هاشمی رفسنجانی ** مهم
    رنجنامه جمعیت ایثارگران خطاب به هاشمی رفسنجانی
    مهم ** نامه هاشمی رفسنجانی به رهبر انقلاب ** مهم
    تصویر و اتهامات برخی عاملان سایت‏های مستهجن- مستند شوک
    [عناوین آرشیوشده]