سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش، میراثی ارجمند و نعمتی عام وگسترده است . [امام علی علیه السلام]
کل بازدیدها:----581055---
بازدید امروز: ----35-----
بازدید دیروز: ----42-----
جستجو:
  • اوقات شرعی
    تشکر رمضان‌زاده از دولت نهم - طرحی نو برای اتحاد ایرانیان سراسر گیتی
     
     
  • درباره من
  • لوگوی وبلاگ
    تشکر رمضان‌زاده از دولت نهم - طرحی نو برای اتحاد ایرانیان سراسر گیتی

  • فهرست موضوعی یادداشت ها
    آیت الله یزدی در واکنش به نامه هاشمی رفسنجانی . رضا فاضلی عودلاجان تهران مدارس نوشیروان پریوش سرهنگ نصیری . شهرام همایون فروش دختران در دبی . علیرضا میبدی دادگاه مصطفی رمضان پور پسر خاله زن میبدی هما احسان . ماهواره ملی امید تماشای مسیر زنده پرتاب مدار کره زمین . مستهجن مضلین مستهجن سکس شوک مستند شوک مرکز بررسی جرائم سازمان . میر حسین موسوی عضو فعال ستاد مرکزی آشوب عضویت شورای مرکزی سازمان . نحوه زندگی آیت‏ا? خامنه‏ای دیده . نخست وزیر ترکیه رجب طیب اردوغان غزه رییس رژیم صهیونیستی . نماز جمعه تصاویر حاشیه رفسنجانی موسوی . همسر مصطفی تاج زاده سازمان مجاهدین انقلاب مجمع زنان اصلاح طلب حس .
  • مطالب بایگانی شده
  • لینک دوستان من
  • لوکوی دوستان من
  • اوقات شرعی
  • اشتراک در وبلاگ
     
    < type="text/java" src="http://www.iransohrab.ir/js/IranSohrab-link.js">





    Powered by WebGozar

    وضعیت من در یاهو
  • آوای آشنا
  • تشکر رمضان‌زاده از دولت نهم
    نویسنده: ایران خبر سه شنبه 86/5/16 ساعت 1:16 عصر

    عبدالله رمضان زاده در اولین نشست فصلی تشکیلاتی حوزه شمال تهران جبهه مشارکت از دولت نهم تشکر کرد.

    به گزارش ارگان مشارکت، «عبدالله رمضان زاده» رییس منطقه تهران جبهه مشارکت در این نشست با بیان اینکه شرایط به نقطه ای رسیده که برای اداره کشور هیچ مسیری را جز اصلاح طلبی نباید پیش گرفت ، تاکید کرد: تحلیل های غلط باعث استنتاج غلط می ‌شود و این همان رویدادی است که دولت نهم آن را در پیش گرفته است.

    وی افزود:مجموعه دولت نهم این روزها با این تحلیل که با ایجاد فضای رعب و وحشت می توان جامعه را اداره کرد، این روش را در پیش گرفته اند،غافل از اینکه تحلیل غلط می تواند انسان را به ورطه هلاکت بیندازد، چنانچه گاهی این قبیل تحلیل ها دقیقا نتیجه عکس می دهد و به ضرر ارایه دهندگان آن تبدیل می شود.

    رمضان زاده با اشاره به نحوه اداره کشور در فاصله سالهای 68 تا 76 ، گفت:با توجه به اینکه رییس دولت در آن سالها با این شعار که دولت ایشان دولت کار است به میدان آمد، به برخی حوزه ها از جمله وزارت کشور و وزارت اطلاعات کم توجهی شد و نتیجه آن سالهای سرکوب و مسایلی مانند قتل های زنجیره ای بود و البته پاسخ به همه این مسائل و واکنش مردم پدید آمدن دوم خرداد 76 بود.

    وی تاکید کرد: با توجه به روشی که هم اکنون از سوی دولت نهم در پیش گرفته شده و با افزایش فشارها به نظر می رسد فنر خواسته های جامعه در حال فشرده شدن و آماده شدن برای جهشی بلندتر است.

    سخنگوی دولت اصلاحات در ادامه با بیان اینکه این روزها می توان به راحتی از روش اصلاح طلبی دفاع کرد ، گفت:شاید طی دو سال گذشته دفاع از روش اصلاح طلبی برای اداره جامعه کمی سخت بود اما پس از روی کار آمدن دولت نهم و پس از اینکه رادیکالیزم چهره خود را به جامعه عرضه کرد ، به نظر می رسد که جامعه به این نتیجه رسیده است که راه نجات کشور مسیری به دور از هر گونه افراط و تفریط است.


    قائم مقام دبیر کل جبهه مشارکت با تاکید بر لزوم پاسداری از تمامیت ارضی کشور و امنیت داخلی ،گفت:اینکه به دفتر یک حزب قانونی همچون سازمان ادوار تحکیم وحدت با اسلحه حمله می شود و با تیر اندازی اعضای این حزب را دستگیر می کنند ویا اینکه به طور رسمی اعلام می کنند با 977هزار خانم برخورد شده است، نشان می دهد که این گروه به لحاظ تحلیلی به بن بست رسیده است.

    وی با تاکید بر اینکه بازگشت به روش اصلاح طلبی به معنای بی اشکال بودن روش اصلاح طلبی نیست، گفت:باید به این مساله توجه کرد که روند اصلاح طلبی روندی تدریجی، سخت و دیربازده است.

    رمضان زاده در ادامه گفت:فاصله میان دولت و ملت با انقلاب اسلامی بسیار کمرنگ شد و البته پس از دوم خرداد نیز این فاصله بسیار کم شده اما هم اکنون به اوج اختلاف میان دولت و ملت رسیده ایم؛ چرا که وعده های توخالی حداقل اعتماد بین دولت و ملت را از بین می برد.

    وی با بیان اینکه ما به عنوان اعضای جبهه مشارکت به قانون اساسی التزام عملی داریم، افزود:جبهه مشارکت به قانون اساسی و لوازم آن پایبند است و ما به قوانین عادی نیز احترام می گذاریم و در چارچوب این قوانین حرکت می کنیم.ما نمی خواهیم به اقدامات غیر قانونی دست بزنیم و نمی توانیم وعده های دروغین به مردم بدهیم.

    رمضان زاده با اشاره به وضعیت سیاست خارجی ایران گفت:در سیاست خارجی نباید با دنیا جنگید مگر اینکه بخواهیم شرایط زندگی مردم ایران را به شرایط زندگی مردم کره شمالی تبدیل کنیم.

    وی با تاکید بر اینکه رفتارهای آمریکا زورگویانه و علیه منافع ملت هاست، گفت:باید به این مساله توجه کرد که منطق قدرت در دنیا همین است و البته راه قدرتمند شدن در دنیا دل بستن به روسها نیست.

    رییس منطقه تهران جبهه مشارکت گفت:ما در داخل معتقد به حفظ امنیت و آرامش هستیم و بر این باوریم که مردم به هیچ عنوان از جریانهای رادیکال حمایت نمی کنند.

    وی تصریح کرد:این روزها با وجود اینکه استراتژی ارعاب از سوی جناح حاکم پیش گرفته شده است باید استقامت کرد ، کار جمعی انجام داد در عین حال نباید برای رسیدن به هدف عجله کرد.

    رمضان زاده با تاکید بر اینکه حامیان دکتر معین در انتخابات ریاست جمهوری نهم با استفاده از حداقل امکانات چها میلیون رای آوردند، گفت : به دست آوردن این تعداد رای با حداقل امکانات نتیجه کار جمعی و تشکیلاتی بود در حالیکه آقای احمدی تژاد با وجود حمایت گسترده نهادهای مختلف تنها پنج میلیون رای آورد .


    وی در پایان تاکید کرد:جبهه مشارکت بی شک در یک انتخابات با حداقل آزادی شرکت خواهد کرد ولی در انتخاباتی که نتیجه اش از پیش مشخص و به نوعی انتصابات است، شرکت نمی کند.

    گفتنی است در این نشست از رییس و اعضای سابق شورای حوزه شمال تهران تقدیر شد. همچنین، کلیپی از فعالیت های این حوزه حزبی پخش شد. ارائه گزارش مسؤولان کمیته ها و شاخه های حوزه شمال و موسیقی از دیگر برنامه های این نشست بود.


        نظرات دیگران ( )


  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ
  • ## درخواست رسانه‌های بیگانه از سران اصلاحات ##
    ## عکس:دیدار کروبی با سفیر سابق انگلیس ##
    ## منوشه امیر: برای مقابله با خطر شیعه باید از سبزها حمایت کرد!
    ## شیمون پرز: مخالفان به نیابت از ما می جنگند ##
    ## درخواست انگلیس از ایران: روابط خود را با ما کاهش ندهید ##
    ## اعتراض شدید تشکل های دانشجویی نسبت به نامه سید حسن خمینی ##
    آبروی همه مسلمانان؛ اشک ما را چرا درآوردی؟:
    آنچه من دیدم و نحوه زندگی آیت ا? خامنه ای
    نماز جمعه سیاسی Top2009 - موسوی با کلی محافظ بعد 20 سال در
    میر حسین موسوی - به کجا چنین شتابان ؟؟ - 2
    میر حسین موسوی - به کجا چنین شتابان ؟؟
    پاسخ آیت الله یزدی در واکنش به نامه هاشمی رفسنجانی ** مهم
    رنجنامه جمعیت ایثارگران خطاب به هاشمی رفسنجانی
    مهم ** نامه هاشمی رفسنجانی به رهبر انقلاب ** مهم
    تصویر و اتهامات برخی عاملان سایت‏های مستهجن- مستند شوک
    [عناوین آرشیوشده]