سفارش تبلیغ
صبا ویژن
برخی سکوت ها از پاسخ دادن رساترند . [امام علی علیه السلام]
کل بازدیدها:----580709---
بازدید امروز: ----27-----
بازدید دیروز: ----64-----
جستجو:
  • اوقات شرعی
    رسانه‌ها هم صاحب فرهنگسرا شدند - طرحی نو برای اتحاد ایرانیان سراسر گیتی
     
     
  • درباره من
  • لوگوی وبلاگ
    رسانه‌ها هم صاحب فرهنگسرا شدند - طرحی نو برای اتحاد ایرانیان سراسر گیتی

  • فهرست موضوعی یادداشت ها
    آیت الله یزدی در واکنش به نامه هاشمی رفسنجانی . رضا فاضلی عودلاجان تهران مدارس نوشیروان پریوش سرهنگ نصیری . شهرام همایون فروش دختران در دبی . علیرضا میبدی دادگاه مصطفی رمضان پور پسر خاله زن میبدی هما احسان . ماهواره ملی امید تماشای مسیر زنده پرتاب مدار کره زمین . مستهجن مضلین مستهجن سکس شوک مستند شوک مرکز بررسی جرائم سازمان . میر حسین موسوی عضو فعال ستاد مرکزی آشوب عضویت شورای مرکزی سازمان . نحوه زندگی آیت‏ا? خامنه‏ای دیده . نخست وزیر ترکیه رجب طیب اردوغان غزه رییس رژیم صهیونیستی . نماز جمعه تصاویر حاشیه رفسنجانی موسوی . همسر مصطفی تاج زاده سازمان مجاهدین انقلاب مجمع زنان اصلاح طلب حس .
  • مطالب بایگانی شده
  • لینک دوستان من
  • لوکوی دوستان من
  • اوقات شرعی
  • اشتراک در وبلاگ
     
    < type="text/java" src="http://www.iransohrab.ir/js/IranSohrab-link.js">





    Powered by WebGozar

    وضعیت من در یاهو
  • آوای آشنا
  • رسانه‌ها هم صاحب فرهنگسرا شدند
    نویسنده: ایراندوست سه شنبه 86/5/23 ساعت 12:22 عصر

    مراسم افتتاح فرهنگسرای "رسانه" صبح امروز با حضور شهردار، رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و برخی دیگر از مدیران امور شهری افتتاح شد.

    به گزارش خبرنگار مهر، در ابتدای این مراسم "شاکر واثقی" رئیس فرهنگسرای رسانه به چگونگی شکل گیری آن پرداخت و گفت: ایده راه اندازی فرهنگسرای رسانه به آخرین روزهای سال 84 بر می گردد که با پیشنهاد گروهی مشورتی متشکل از اساتید ارتباطات و مسئولان سازمان فرهنگی هنری در شهرداری تهران موافقت شد و از ابتدا به شکل یک اتاق فکر در فرهنگسرای خاوران کارش را آغاز کرد.

    وی افزود: در این مدت نیز نشست های تخصصی را در زمینه نقد و تحلیل فیلم، انعکاس فرهنگ عاشورا در فضای سایبر، تحلیل رسانه ای جنگ 33 روزه اسرائیل با حزب الله لبنان با عنوان "فرکانس های فریب" و سمینارهای دیگر برگزار کردیم که همه این اقدامات با کمک اساتید روزنامه نگاری دانشگاه های علامه، تهران و صدا و سیما صورت گرفته است.

    واثقی اضافه کرد: قصد جدی ما این است که با حضور شهروندان تهرانی سطح کیفی رسانه های تجربی، وبلاگ ها و نشریات مساجد را ارتقا دهیم.

    احمد نوریان رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران نیز در این مراسم با اشاره به تغییرات تکنولوژیکی گسترده ای که در دهه های اخیر در حوزه رسانه ها رخ داده است گفت: در عصر جدید سرعت تغییرات اجتماعی متاثر از شدت و نفوذ رسانه ها و گستره و پیچیدگی های آنهاست و به درستی آن را عصر ارتباطات و انفجار اطلاعات نامیده اند.

    وی افزود: امروزه چهره شهرها متاثر از رسانه های فعال در آنهاست و سطح تاثیر پذیری ازرسانه ها بسیار بالاست و دیگر نمی توان بدون استفاده از رسانه ها به اقدامات موثر اجتماعی در حوزه مدیریت شهری دست زد.

    معاون اجتماعی شهردار تهران با اشاره به مخالفت هایی که سال گذشته و از سوی برخی رسانه ها با شیوه ساخت بزرگراه شهید زین الدین صورت گرفت، آن را یک جریان رسانه ای نامید و گفت: در زمان ساخت این بزرگراه عده ای با هیاهوهایی از قبیل اینکه شهرداری با ساخت این بزرگراه در حال از بین بردن محیط زیست است، موجبات کندی آن را تا چهار سال فراهم آوردند و این در حالی بود که ما تنها حدود 2000 درخت کاج پیر را قطع کردیم که فایده ای هم برای محیط زیست نداشتند و تمام این هیاهوها در شرایطی صورت می گفت که سال گذشته شهرداری حدود 2 میلیون درخت در تهران کاشته است. در هر حال اگر رسانه ها اشراف بیشتری به این حوزه داشتند، موضوع دستاویز خبرگزاری های خارجی نمی شد که "دولت در آن محل سرگرم انجام آزمایش های هسته ای بوده که با تلاش رسانه ها این موضوع برملا شد!".

    نوریان در پایان ابراز امیدواری کرد که فرهنگسرای رسانه بتواند با ایجاد فضای رسانه ای شفاف و شاداب، به مجموعه مدیریت شهری کمک کند.

    محمد باقر قالیباف شهردار تهران نیز از سخنرانان مراسم افتتاح فرهنگسرای رسانه بود که به خاطر شرکت در جشنواره مطبوعات شهری این کار صورت نگرفت و زودتر از زمان مقرر جلسه را ترک کرد. همچنین بر اساس اعلام قبلی قرار بود این مراسم با حضور اعضای شورای شهر تهران و اساتید روزنامه نگاری برگزار شود که آنها در این مراسم حاضر نبودند.


        نظرات دیگران ( )


  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ
  • ## درخواست رسانه‌های بیگانه از سران اصلاحات ##
    ## عکس:دیدار کروبی با سفیر سابق انگلیس ##
    ## منوشه امیر: برای مقابله با خطر شیعه باید از سبزها حمایت کرد!
    ## شیمون پرز: مخالفان به نیابت از ما می جنگند ##
    ## درخواست انگلیس از ایران: روابط خود را با ما کاهش ندهید ##
    ## اعتراض شدید تشکل های دانشجویی نسبت به نامه سید حسن خمینی ##
    آبروی همه مسلمانان؛ اشک ما را چرا درآوردی؟:
    آنچه من دیدم و نحوه زندگی آیت ا? خامنه ای
    نماز جمعه سیاسی Top2009 - موسوی با کلی محافظ بعد 20 سال در
    میر حسین موسوی - به کجا چنین شتابان ؟؟ - 2
    میر حسین موسوی - به کجا چنین شتابان ؟؟
    پاسخ آیت الله یزدی در واکنش به نامه هاشمی رفسنجانی ** مهم
    رنجنامه جمعیت ایثارگران خطاب به هاشمی رفسنجانی
    مهم ** نامه هاشمی رفسنجانی به رهبر انقلاب ** مهم
    تصویر و اتهامات برخی عاملان سایت‏های مستهجن- مستند شوک
    [عناوین آرشیوشده]