سفارش تبلیغ
صبا ویژن
چگونه کسی که پاره ای از آنچه را دارد، نمی بخشد، محبّت کامل دوستش را می خواهد ؟ [عیسی علیه السلام]
کل بازدیدها:----580731---
بازدید امروز: ----11-----
بازدید دیروز: ----38-----
جستجو:
  • اوقات شرعی
    خسارت 15میلیاردی در آتش‌سوزی امین‌حضور - طرحی نو برای اتحاد ایرانیان سراسر گیتی
     
     
  • درباره من
  • لوگوی وبلاگ
    خسارت 15میلیاردی در آتش‌سوزی امین‌حضور - طرحی نو برای اتحاد ایرانیان سراسر گیتی

  • فهرست موضوعی یادداشت ها
    آیت الله یزدی در واکنش به نامه هاشمی رفسنجانی . رضا فاضلی عودلاجان تهران مدارس نوشیروان پریوش سرهنگ نصیری . شهرام همایون فروش دختران در دبی . علیرضا میبدی دادگاه مصطفی رمضان پور پسر خاله زن میبدی هما احسان . ماهواره ملی امید تماشای مسیر زنده پرتاب مدار کره زمین . مستهجن مضلین مستهجن سکس شوک مستند شوک مرکز بررسی جرائم سازمان . میر حسین موسوی عضو فعال ستاد مرکزی آشوب عضویت شورای مرکزی سازمان . نحوه زندگی آیت‏ا? خامنه‏ای دیده . نخست وزیر ترکیه رجب طیب اردوغان غزه رییس رژیم صهیونیستی . نماز جمعه تصاویر حاشیه رفسنجانی موسوی . همسر مصطفی تاج زاده سازمان مجاهدین انقلاب مجمع زنان اصلاح طلب حس .
  • مطالب بایگانی شده
  • لینک دوستان من
  • لوکوی دوستان من
  • اوقات شرعی
  • اشتراک در وبلاگ
     
    < type="text/java" src="http://www.iransohrab.ir/js/IranSohrab-link.js">





    Powered by WebGozar

    وضعیت من در یاهو
  • آوای آشنا
  • خسارت 15میلیاردی در آتش‌سوزی امین‌حضور
    نویسنده: ایراندوست پنج شنبه 86/5/25 ساعت 11:18 صبح

    در پی وقوع آتش‌سوزی مهیب در انبار پاساژ «عاج» واقع در سه راه امین حضور و تلاش چند ساعته آتش‌نشانی برای خاموش کردن آتش، کارشناسان بررسی علل حریق سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران در اقدامات کارشناسی، میزان خسارات وارده را تا کنون 15 میلیارد تومان برآورد کردند.

    به گزارش ایسنا، دود ناشی از شعله‌های مهیب این آتش‌سوزی که از ساعت 16:48 روز بیست و سوم مرداد ماه آغاز شده بود، به گونه‌ای بود که آسمان کیلومترها دورتر از حادثه سیاه شد.

    سه دقیقه از این حادثه نگذشته بود که اولین ایستگاه آتش‌نشانی در محل حاضر شد و به دنبال آن 11 ایستگاه دیگر با استفاده از نردبان و تانکرهای آب و همچنین هیدرانت‌ها با اعزام به محل، بی‌درنگ وارد عمل شدند و به این ترتیب عملیات اطفای حریق در ساعت 18:40 پایان یافت.


    به این ترتیب بررسی کارشناسان از انبار آتش‌گرفته که تعداد زیادی اجاق گاز، کولر و یخچال در آن نگهداری می‌شد، از وارد آمدن بیش از 15 میلیارد تومان خسارت به محل حکایت داشت؛ البته تلاش برای بررسی علت وقوع حادثه همچنان در دست انجام است، چرا که علل مختلفی برای وقوع حریق اعلام شده بود که کارشناسان هنوز به نظریه قطعی دست نیافته‌اند.

    بافت فرسوده محل، وجود سیم‌کشی‌های قدیمی و متعدد برق، وجود کارگاه تعمیر لوازم برقی در جوار انبار و انباشته شدن اجناس قابل اشتعال از جمله فرش، کارتن‌های مقوایی کالا و ... می‌تواند از جمله دلایل وقوع حادثه باشد و تحقیق و پیگیری در این باره با دقت در حال انجام است.

    این در حالیست که پیش از این کارشناسان سازمان آتش‌نشانی طی چندین مرحله به انبارهای عمومی و همچنین اماکن پرخطر رفته و با بررسی‌های انجام شده تذکر و اخطارهایی به صاحبان آن داده‌اند تا نسبت به رعایت ایمنی اقدام کنند، اما متاسفانه تنها شعله‌های مهیب و حوادث تلخ است که غافلان را هوشیار می‌کند.

    روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران در گزارش خود از آخرین اقدامات کارشناسی برای یافتن علت حادثه و میزان خسارات اضافه کرد: شهروندان تهرانی دقت کنند تا به محض وقوع حادثه برای جلوگیری از به هدر رفتن زمان و گسترش آتش در همان ثانیه‌های اول با شماره «125» تماس گرفته و سپس شخصا برای خاموش کردن اولیه آتش وارد عمل شوند، چرا که این موضوع در رسیدن سریع نیروهای امدادی و کاهش خسارات تاثیر زیادی خواهد داشت.

    بر اساس این گزارش میزان خسارات وارده در آتش‌سوزی بزرگ انبار لوازم خانگی سه راه امین حضور تاکنون 15 میلیارد تومان برآورد شده، اما تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

    حضور امدادگران و مدیریت آتش‌سوزی، از سرایت شعله‌ها به بسیاری از واحدهای مسکونی و آپارتمانهای اطراف انبار عاج جلوگیری کرد.

    این حادثه تلفات انسانی نداشت و تنها دو تن از آتش‌نشانان دچار مصدومیت سطحی شدند که با اعزام سریع به بیمارستان تحت درمان قرار گرفتند.

    در این عملیات، نیروهای مردمی از جمله آتش‌نشانان داوطلب و عوامل نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی نقش بسزایی در خاموش کردن آتش داشت که از زحمات آنها تقدیر کرد


        نظرات دیگران ( )


  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ
  • ## درخواست رسانه‌های بیگانه از سران اصلاحات ##
    ## عکس:دیدار کروبی با سفیر سابق انگلیس ##
    ## منوشه امیر: برای مقابله با خطر شیعه باید از سبزها حمایت کرد!
    ## شیمون پرز: مخالفان به نیابت از ما می جنگند ##
    ## درخواست انگلیس از ایران: روابط خود را با ما کاهش ندهید ##
    ## اعتراض شدید تشکل های دانشجویی نسبت به نامه سید حسن خمینی ##
    آبروی همه مسلمانان؛ اشک ما را چرا درآوردی؟:
    آنچه من دیدم و نحوه زندگی آیت ا? خامنه ای
    نماز جمعه سیاسی Top2009 - موسوی با کلی محافظ بعد 20 سال در
    میر حسین موسوی - به کجا چنین شتابان ؟؟ - 2
    میر حسین موسوی - به کجا چنین شتابان ؟؟
    پاسخ آیت الله یزدی در واکنش به نامه هاشمی رفسنجانی ** مهم
    رنجنامه جمعیت ایثارگران خطاب به هاشمی رفسنجانی
    مهم ** نامه هاشمی رفسنجانی به رهبر انقلاب ** مهم
    تصویر و اتهامات برخی عاملان سایت‏های مستهجن- مستند شوک
    [عناوین آرشیوشده]