سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دل، سرچشمه حکمت و گوش، آبگیر آناست . [امام علی علیه السلام]
کل بازدیدها:----581317---
بازدید امروز: ----47-----
بازدید دیروز: ----77-----
جستجو:
  • اوقات شرعی
    سرقت مسلحانه از یک خانواده ایرانی در مالزی - طرحی نو برای اتحاد ایرانیان سراسر گیتی
     
     
  • درباره من
  • لوگوی وبلاگ
    سرقت مسلحانه از یک خانواده ایرانی در مالزی - طرحی نو برای اتحاد ایرانیان سراسر گیتی

  • فهرست موضوعی یادداشت ها
    آیت الله یزدی در واکنش به نامه هاشمی رفسنجانی . رضا فاضلی عودلاجان تهران مدارس نوشیروان پریوش سرهنگ نصیری . شهرام همایون فروش دختران در دبی . علیرضا میبدی دادگاه مصطفی رمضان پور پسر خاله زن میبدی هما احسان . ماهواره ملی امید تماشای مسیر زنده پرتاب مدار کره زمین . مستهجن مضلین مستهجن سکس شوک مستند شوک مرکز بررسی جرائم سازمان . میر حسین موسوی عضو فعال ستاد مرکزی آشوب عضویت شورای مرکزی سازمان . نحوه زندگی آیت‏ا? خامنه‏ای دیده . نخست وزیر ترکیه رجب طیب اردوغان غزه رییس رژیم صهیونیستی . نماز جمعه تصاویر حاشیه رفسنجانی موسوی . همسر مصطفی تاج زاده سازمان مجاهدین انقلاب مجمع زنان اصلاح طلب حس .
  • مطالب بایگانی شده
  • لینک دوستان من
  • لوکوی دوستان من
  • اوقات شرعی
  • اشتراک در وبلاگ
     
    < type="text/java" src="http://www.iransohrab.ir/js/IranSohrab-link.js">





    Powered by WebGozar

    وضعیت من در یاهو
  • آوای آشنا
  • سرقت مسلحانه از یک خانواده ایرانی در مالزی
    نویسنده: ایران سه شنبه 86/5/30 ساعت 10:24 عصر

    سرقت مسلحانه از یک خانواده ایرانی در مالزی

    اعضای یک خانواده ایرانی روز سه‌شنبه در منزل مسکونی خود در کوالالامپور پایتخت مالزی مورد تهاجم سارقان مسلح قرار گرفتند. به گزارش ایرنا، این خانواده ایرانی در طبقه دهم مجتمع مسکونی "امپنگ اونیو" که درعین حال از خدمات امنیتی و نگهبانی مستمر برخوردار است سکونت دارند.

    سرپرست این خانواده ایرانی در گفت وگو با خبرنگار ایرنا در تشریح نحوه این اقدام مسلحانه اظهارداشت که حوالی ساعت ۱۰صبح امروز چهار فرد مسلح به سلاح گرم و سرد با توسل به زور وارد منزل مسکونی وی شدند.

    وی که خواست نامش فاش نشود، ادامه داد که هنگام این رویداد، تنها همسرش به همراه پسر ودختر ۱۷و ۱۰ساله آنان درمنزل بودند و سارقان مسلح اقدام به بستن دست وپا و دهان آنان کرده و هریک را جداگانه در حمام و اتاقها محبوس ساختند.

    به‌گفته وی، سارقان پس‌از ورود به‌این واحد مسکونی وقطع خطوط تلفن، همچنین قفل ورودی منزل را دستکاری کرده تا در مدت حضور آنان کسی نتواند وارد شود و سپس با آسودگی خاطر وبدون هیچ نگرانی بدون آنکه صورت خود را بپوشانند و حتی بدون استفاده از دستکش اقدام به سرقت کردند.

    سرپرست این خانواده ایرانی اظهارداشت: سارقان به قصد غارت اشیای قیمتی تمام اثاثیه منزل را بهم ریختند و درنهایت مقادیری طلا و وجه نقد به همراه دو عدد ساعت گرانبها و دو گوشی تلفن همراه جمعا به ارزش ۲۰هزار رینگیت (معادل شش هزار دلار) به سرقت بردند. بنابه اظهار خانواده وی، دو تن از سارقان چینی و دو نفر دیگر مالایی بودند.

    به گفته وی حدود ۳۰دقیقه پس از خروج سارقان از منزل، اعضای خانواده توانستند با تلاش بسیار موفق به باز کردن دست وپای خود شده و از همسایگان تقاضای کمک کنند که متعاقب آن و با تماس همسایگان ، پلیس نیز در محل حاضر شده و به تهیه گزارش و انگشت نگاری پرداخته است.

    این ایرانی که‌به تازگی برای ادامه تحصیلات تکمیلی به‌اتفاق خانواده به کشور مالزی عزیمت کرده است، ادامه‌داد: آنچه که جای تامل وتردید است اینکه افراد مسلح بدون هیچ نگرانی در ساعات روز و در مجموعه‌ای که تمامی ورود و خروج افراد را مورد بازرسی قرار می‌دهد دست به این اقدام مسلحانه زده‌اند.

    او با بیان اینکه طی هفته تنها دو روز برای عزیمت به محل‌دانشگاه ناگزیر به ترک منزل خود است، احتمال داد که سارقان نیز با آگاهی قبلی از این موضوع در این روز و ساعت به منزل وی یورش برده‌اند. وی بااشاره به‌اینکه هفته گذشته نیز درمحوطه دانشگاه محل تحصیل خود مورد سوء‌قصد ناموفق یک جیب بر هندی قرار گرفته بود، از وجود ناامنی درکشوری که ادعای بسیاری در برقراری امنیت اجتماعی دارد بسیار گلایه‌مند بود.

    بنابه اظهار دیگر ساکنان مجموعه مسکونی "امپنگ اونیو"، باوجود اجاره بهای سنگین و هزینه ماهانه (شارژ) ساختمان متاسفانه به دلیل عدم مدیریت و سرویس‌دهی نامناسب، هر از چندگاهی اتفاقات مشابهی برای ساکنان بویژه اتباع خارجی رخ می‌دهد.

    جیب‌بری، کیف‌قاپی و سرقت از منازل ازجمله ناهنجاری‌های رایج درکوالالامپور پایتخت مالزی است اما مورد سرقت مسلحانه از منزل این ایرانی در ساعات روز جزو مصادیق ناامنی نادر در این شهر محسوب می‌شود.


        نظرات دیگران ( )


  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ
  • ## درخواست رسانه‌های بیگانه از سران اصلاحات ##
    ## عکس:دیدار کروبی با سفیر سابق انگلیس ##
    ## منوشه امیر: برای مقابله با خطر شیعه باید از سبزها حمایت کرد!
    ## شیمون پرز: مخالفان به نیابت از ما می جنگند ##
    ## درخواست انگلیس از ایران: روابط خود را با ما کاهش ندهید ##
    ## اعتراض شدید تشکل های دانشجویی نسبت به نامه سید حسن خمینی ##
    آبروی همه مسلمانان؛ اشک ما را چرا درآوردی؟:
    آنچه من دیدم و نحوه زندگی آیت ا? خامنه ای
    نماز جمعه سیاسی Top2009 - موسوی با کلی محافظ بعد 20 سال در
    میر حسین موسوی - به کجا چنین شتابان ؟؟ - 2
    میر حسین موسوی - به کجا چنین شتابان ؟؟
    پاسخ آیت الله یزدی در واکنش به نامه هاشمی رفسنجانی ** مهم
    رنجنامه جمعیت ایثارگران خطاب به هاشمی رفسنجانی
    مهم ** نامه هاشمی رفسنجانی به رهبر انقلاب ** مهم
    تصویر و اتهامات برخی عاملان سایت‏های مستهجن- مستند شوک
    [عناوین آرشیوشده]