سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خدا را در هر نعمتى حقى است ، هر که آن حق از عهده برون کند خدا نعمت را بر او افزون کند و آن که در آن کوتاهى‏روا دارد خود را در خطر از دست شدن نعمت گزارد . [نهج البلاغه]
کل بازدیدها:----580945---
بازدید امروز: ----31-----
بازدید دیروز: ----100-----
جستجو:
  • اوقات شرعی
    حمله پیروزمندانه ارتش چین به پنتاگون(سایت پنتاگون هک شد) - طرحی نو برای اتحاد ایرانیان سراسر گیتی
     
     
  • درباره من
  • لوگوی وبلاگ
    حمله پیروزمندانه ارتش چین به پنتاگون(سایت پنتاگون هک شد) - طرحی نو برای اتحاد ایرانیان سراسر گیتی

  • فهرست موضوعی یادداشت ها
    آیت الله یزدی در واکنش به نامه هاشمی رفسنجانی . رضا فاضلی عودلاجان تهران مدارس نوشیروان پریوش سرهنگ نصیری . شهرام همایون فروش دختران در دبی . علیرضا میبدی دادگاه مصطفی رمضان پور پسر خاله زن میبدی هما احسان . ماهواره ملی امید تماشای مسیر زنده پرتاب مدار کره زمین . مستهجن مضلین مستهجن سکس شوک مستند شوک مرکز بررسی جرائم سازمان . میر حسین موسوی عضو فعال ستاد مرکزی آشوب عضویت شورای مرکزی سازمان . نحوه زندگی آیت‏ا? خامنه‏ای دیده . نخست وزیر ترکیه رجب طیب اردوغان غزه رییس رژیم صهیونیستی . نماز جمعه تصاویر حاشیه رفسنجانی موسوی . همسر مصطفی تاج زاده سازمان مجاهدین انقلاب مجمع زنان اصلاح طلب حس .
  • مطالب بایگانی شده
  • لینک دوستان من
  • لوکوی دوستان من
  • اوقات شرعی
  • اشتراک در وبلاگ
     
    < type="text/java" src="http://www.iransohrab.ir/js/IranSohrab-link.js">





    Powered by WebGozar

    وضعیت من در یاهو
  • آوای آشنا
  • حمله پیروزمندانه ارتش چین به پنتاگون(سایت پنتاگون هک شد)
    نویسنده: ایران شنبه 86/6/17 ساعت 1:3 صبح

    حمله پیروزمندانه ارتش چین به پنتاگون(سایت پنتاگون هک شد)

     

    به گفته مقامات آمریکایی، ارتش چین در موفقترین حمله اینترنتی به سازمان دفاعی آمریکا، موفق به هک کردن شبکه اینترنتی این سازمان شد.به گزارش خبرنگار «بازتاب»، به نقل از «فایننشال تایمز»، پنتاگون اعلام کرده است که بخشی از سیستم کامپیوتری مربوط به رابرت گیتس، وزیر دفاع آمریکا، از کاربری خارج شده، اما از اظهارنظر درباره حمله‌کنندگان احتمالی به سیستم سر باز می‌زند.

    ولی برخی از مقامات کنونی و سابق پنتاگون، فاش کردند که این حمله، کار ارتش آزادیخواه خلق چین بوده است.

     

    چند مقام ارشد آمریکایی نیز گفته‌اند: پنتاگون ریشه‌‌های این حمله را شناسایی کرده است و بر این باورند که تا اندازه زیادی و به قطعیت، این حمله از سوی ارتش خلق انجام شده است، حال آن که وزارت دفاع چین، دیروز هرگونه اظهارنظری در این باره را رد کرد.

    پیش از این نیز آنجلا مرکل، صدر اعظم آلمان، در سفری که به پکن داشت، از «ون جیابائو»، نخست‌وزیر چین به خاطر ایجاد اختلال به وسیله چینی‌ها در کامپیوترهای دولتی آلمان، انتقاد کرد که پس از آن، وزیر امور خارجه چین اعلام نمود که دولتش با هر گونه اقدام مجرمانه در نفوذ به سیستم‌های کامپیوتری دیگر، از جمله هک کردن، مخالف است.این در حالی است که قرار است بوش روز پنجشنبه در چهارچوب اجلاس اعضای APEC در استرالیا با «هو ژینتائو»، رئیس‌جمهور چین دیدار کند.

    ارتش آزادیخواه خلق چین، معمولا سیستم‌ها و شبکه‌های ارتش آمریکا را مد نظر دارند و پنتاگون هم متقابلا شبکه‌های چینی را کنترل می‌کند، اما مقامات گفته‌اند: در ماه ژوئن، پنتاگون با افزایش نگرانی‌ها، باور داشته که چین نشان داده است قادر به ایجاد اختلال در سیستم‌ها در زمان‌های حیاتی و مهم است.

    بنا بر گفته‌های منابع آگاه، هکرهای چینی از نقاط گوناگون در این کشور، ماه‌هاست که قصد نفوذ به سیستم پنتاگون را دارند و سرانجام نیز موفق به این کار شدند.پنتاگون به مدت یک هفته سیستم خود را از کاربری خارج کرده بود تا امنیت شبکه‌اش را تأمین کند، حال آن که در این مدت نیز حملات ادامه داشت.

    «مریچار لالس»، رئیس بخش آسیایی پنتاگون می‌گوید: پنتاگون هنوز در حال بررسی مقدار اطلاعات به سرقت رفته است، اما در همین زمینه، یک منبع آگاه اعلام نمود: اطلاعات به سرقت رفته، طبقه‌بندی نشده بود.
    گفتنی است، هک کردن کامپیوترها به صنعت رو به رشد دیگری در چین تبدیل شده است و به تازگی نیز گزارش‌هایی از تلاش هکرهای چینی برای نفوذ به شبکه‌های دانلودهای دیگر، از جمله بریتانیا داده شده است.
    اینها همه در حالی است که رابرت گیتس در این باره ابراز نگرانی شدیدی نکرده است. او می‌گوید که زیاد با تکنولوژی مورد نظر سر و کار نداشته و حتی ایمیل خود را نیز به ندرت چک می‌کند، اما دیگر مقامات آمریکایی به شدت از افزایش تحرکات چینی‌ها نگرانند.

    باید گفت، جاسوسی اینترنتی در قرن 21 رواج بسیاری یافته است، چرا که متضمن خطرات موجود درباره افسران و جاسوسانی که به طور سنتی فعالیت می‌کنند نیست.


        نظرات دیگران ( )


  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ
  • ## درخواست رسانه‌های بیگانه از سران اصلاحات ##
    ## عکس:دیدار کروبی با سفیر سابق انگلیس ##
    ## منوشه امیر: برای مقابله با خطر شیعه باید از سبزها حمایت کرد!
    ## شیمون پرز: مخالفان به نیابت از ما می جنگند ##
    ## درخواست انگلیس از ایران: روابط خود را با ما کاهش ندهید ##
    ## اعتراض شدید تشکل های دانشجویی نسبت به نامه سید حسن خمینی ##
    آبروی همه مسلمانان؛ اشک ما را چرا درآوردی؟:
    آنچه من دیدم و نحوه زندگی آیت ا? خامنه ای
    نماز جمعه سیاسی Top2009 - موسوی با کلی محافظ بعد 20 سال در
    میر حسین موسوی - به کجا چنین شتابان ؟؟ - 2
    میر حسین موسوی - به کجا چنین شتابان ؟؟
    پاسخ آیت الله یزدی در واکنش به نامه هاشمی رفسنجانی ** مهم
    رنجنامه جمعیت ایثارگران خطاب به هاشمی رفسنجانی
    مهم ** نامه هاشمی رفسنجانی به رهبر انقلاب ** مهم
    تصویر و اتهامات برخی عاملان سایت‏های مستهجن- مستند شوک
    [عناوین آرشیوشده]