سفارش تبلیغ
صبا ویژن
براى کسى که دو دیده‏اش بیناست ، بامداد ، روشن و هویداست . [نهج البلاغه]
کل بازدیدها:----580940---
بازدید امروز: ----26-----
بازدید دیروز: ----100-----
جستجو:
  • اوقات شرعی
    البرادعی: ریاکاران از جواب منفی آژانس ناراحتند - طرحی نو برای اتحاد ایرانیان سراسر گیتی
     
     
  • درباره من
  • لوگوی وبلاگ
    البرادعی: ریاکاران از جواب منفی آژانس ناراحتند - طرحی نو برای اتحاد ایرانیان سراسر گیتی

  • فهرست موضوعی یادداشت ها
    آیت الله یزدی در واکنش به نامه هاشمی رفسنجانی . رضا فاضلی عودلاجان تهران مدارس نوشیروان پریوش سرهنگ نصیری . شهرام همایون فروش دختران در دبی . علیرضا میبدی دادگاه مصطفی رمضان پور پسر خاله زن میبدی هما احسان . ماهواره ملی امید تماشای مسیر زنده پرتاب مدار کره زمین . مستهجن مضلین مستهجن سکس شوک مستند شوک مرکز بررسی جرائم سازمان . میر حسین موسوی عضو فعال ستاد مرکزی آشوب عضویت شورای مرکزی سازمان . نحوه زندگی آیت‏ا? خامنه‏ای دیده . نخست وزیر ترکیه رجب طیب اردوغان غزه رییس رژیم صهیونیستی . نماز جمعه تصاویر حاشیه رفسنجانی موسوی . همسر مصطفی تاج زاده سازمان مجاهدین انقلاب مجمع زنان اصلاح طلب حس .
  • مطالب بایگانی شده
  • لینک دوستان من
  • لوکوی دوستان من
  • اوقات شرعی
  • اشتراک در وبلاگ
     
    < type="text/java" src="http://www.iransohrab.ir/js/IranSohrab-link.js">





    Powered by WebGozar

    وضعیت من در یاهو
  • آوای آشنا
  • البرادعی: ریاکاران از جواب منفی آژانس ناراحتند
    نویسنده: ایران شنبه 86/6/17 ساعت 8:15 عصر

    البرادعی: ریاکاران از جواب منفی آژانس ناراحتند

     

    مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی ضمن دفاع از گزارش خود در خصوص ایران، کسانی را که خواهان تقابل با ایران هستند به باد انتقاد گرفت و گفت که برخی از ریاکاران از جواب منفی آژانس به خواسته هایشان ناراحت هستند.

    به گزارش مهر به نقل از آسوشیتدپرس، البرادعی گفت که بدخواهان نمی خواهند اجازه دهند تا فرصتی به ایران داده شود تا در خصوص سابقه برنامه های هسته ای خود شفاف سازی کند.وی همچنین از ایران و آمریکا خواست تا به گفتگوها بازگردند و به تایم-اوت توافق کنند.

    البرادعی که در جمع خبرنگاران و دیپلماتهای حاضر در آژانس صحبت می کرد، افزود : از ما به خاطر گفتن کلمه "نه" به درخواستها انتقاد می شود که آن را کمی ریاکارانه می دانم.وی گفت : سالها شورای امنیت سازمان ملل از ما می خواست به شفاف سازی برنامه های هسته ای ایران اقدام کنیم و پر واضح است که همکاری ایران به این روند کمک کرده است.

    این مقام آژانس همچنین ضمن انتقاد از اظهارات جنگ طلبانه درباره مسئله هسته ای ایران تاکید کرد : ما یک جدول زمانی داریم و این مسئله ما را قادر می کند تا به شفاف سازی برنامه هسته ای ایران کمک کنیم و بتوانیم برخی از ظن هایی را که گفته می شود ایران در پی خرید زمان است برطرف کنیم.
    مدیر کل آژانس گفت : از طرفی من شاهد آن هستم که ایران بدون راستی آزمایی ما که مورد نیاز است، به غنی سازی ادامه می دهد و از سوی دیگر کسانی را می بینم که خواهان راه حل نظامی علیه ایران هستند و بر طبل جنگ می کوبند.

    مدیر کل آژانس افزود: ما هیچ گونه برنامه نظامی در فعالیت های هسته ای ایران ندیدیم و هیچ گونه مدارکی هم که آن را ثابت کند از سازمان های اطلاعاتی دریافت نکرده ایم و بر اساس شواهدی که داریم ما به چنین چیزی برنخورده ایم.

    وی همچنین هشدار داد در صورتی که ایران از تعهدات خود عقب بنشیند این امر می تواند هرگونه توافقی را در آینده با خطر رو به رو سازد.البرادعی با اشاره به برخی اظهارات درباره اینکه ایران برغم ممنوعیت شورای امنیت سازمان ملل متحد از "طرح اقدام" به عنوان پوششی برای ادامه فعالیت های غنی سازی اورانیوم خود استفاده می کند تصریح کرد: طی چند سال گذشته شورای امنیت به ما گفته است که باید مسائل مهم در این زمینه را روشن کنیم، فلذا بدون شک ما باید از تصمیم ایران برای همکاری با آژانس بین المللی انرژی اتمی استقبال کنیم چرا که براساس طرح اقدام که ماه ژوئیه مورد توافق ایران و آژانس قرار گرفت تهران موافقت کرد تا ماه دسامبر به پرسش های کارشناسان آژانس درباره بیش از 2 دهه فعالیت هسته ای خود پاسخ دهد.


        نظرات دیگران ( )


  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ
  • ## درخواست رسانه‌های بیگانه از سران اصلاحات ##
    ## عکس:دیدار کروبی با سفیر سابق انگلیس ##
    ## منوشه امیر: برای مقابله با خطر شیعه باید از سبزها حمایت کرد!
    ## شیمون پرز: مخالفان به نیابت از ما می جنگند ##
    ## درخواست انگلیس از ایران: روابط خود را با ما کاهش ندهید ##
    ## اعتراض شدید تشکل های دانشجویی نسبت به نامه سید حسن خمینی ##
    آبروی همه مسلمانان؛ اشک ما را چرا درآوردی؟:
    آنچه من دیدم و نحوه زندگی آیت ا? خامنه ای
    نماز جمعه سیاسی Top2009 - موسوی با کلی محافظ بعد 20 سال در
    میر حسین موسوی - به کجا چنین شتابان ؟؟ - 2
    میر حسین موسوی - به کجا چنین شتابان ؟؟
    پاسخ آیت الله یزدی در واکنش به نامه هاشمی رفسنجانی ** مهم
    رنجنامه جمعیت ایثارگران خطاب به هاشمی رفسنجانی
    مهم ** نامه هاشمی رفسنجانی به رهبر انقلاب ** مهم
    تصویر و اتهامات برخی عاملان سایت‏های مستهجن- مستند شوک
    [عناوین آرشیوشده]