سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دشمن ترینِ مردم نزد خداوند ـ عزّوجلّ ـ، کسی است که لباسش از کردارش بهتر باشد ؛ لباسش لباسِ پیامبران باشد و کردارش کردارِ جبّاران . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
کل بازدیدها:----580930---
بازدید امروز: ----16-----
بازدید دیروز: ----100-----
جستجو:
  • اوقات شرعی
    احمدی‌نژاد : پرونده هسته‌ای ایران بسته شده است - طرحی نو برای اتحاد ایرانیان سراسر گیتی
     
     
  • درباره من
  • لوگوی وبلاگ
    احمدی‌نژاد : پرونده هسته‌ای ایران بسته شده است - طرحی نو برای اتحاد ایرانیان سراسر گیتی

  • فهرست موضوعی یادداشت ها
    آیت الله یزدی در واکنش به نامه هاشمی رفسنجانی . رضا فاضلی عودلاجان تهران مدارس نوشیروان پریوش سرهنگ نصیری . شهرام همایون فروش دختران در دبی . علیرضا میبدی دادگاه مصطفی رمضان پور پسر خاله زن میبدی هما احسان . ماهواره ملی امید تماشای مسیر زنده پرتاب مدار کره زمین . مستهجن مضلین مستهجن سکس شوک مستند شوک مرکز بررسی جرائم سازمان . میر حسین موسوی عضو فعال ستاد مرکزی آشوب عضویت شورای مرکزی سازمان . نحوه زندگی آیت‏ا? خامنه‏ای دیده . نخست وزیر ترکیه رجب طیب اردوغان غزه رییس رژیم صهیونیستی . نماز جمعه تصاویر حاشیه رفسنجانی موسوی . همسر مصطفی تاج زاده سازمان مجاهدین انقلاب مجمع زنان اصلاح طلب حس .
  • مطالب بایگانی شده
  • لینک دوستان من
  • لوکوی دوستان من
  • اوقات شرعی
  • اشتراک در وبلاگ
     
    < type="text/java" src="http://www.iransohrab.ir/js/IranSohrab-link.js">





    Powered by WebGozar

    وضعیت من در یاهو
  • آوای آشنا
  • احمدی‌نژاد : پرونده هسته‌ای ایران بسته شده است
    نویسنده: ایران سه شنبه 86/6/20 ساعت 1:22 صبح

    احمدی‌نژاد : پرونده هسته‌ای ایران بسته شده است

    رییس‌جمهور گفت: ‌موضوع هسته‌یی اتفاقی بود که همه زیبایی‌ها از یک طرف و همه زشتی‌ها از طرف دیگر خود را نشان دادند. زیبایی‌ها، زیبایی‌های ملت ایران بود؛ همبستگی ملی، عشق، ایمان و محبت به سایر ملت‌ها، پایبندی به قانون و احترام به مقررات. شکوه و همبستگی ملت ایران در موضع هسته‌یی متجلی شد؛ یک ملت هم‌صدا، یکپارچه، یک فریاد مشت‌های گره کرد و یک تن واحد شد و ایستاد.

    به گزارش ایسنا، دکتر محمود احمدی‌نژاد ظهر روز یکشنبه در مراسم برگزیدگان پرسش مهر در سالن شهید بهشتی نهاد ریاست جمهوری ادامه داد: از آن طرف هم خودخواهی‌ها، بدی‌ها وزشتی‌ها وجود داشت. چقدر زور گفتند. چقدر به ملت ما توهین کردند. چقدر با خودخواهی، آشکارا یک ملت بزرگ و متمدن را تهدید کردند، ملتی که عاشق ملت‌هاست و ملتی که حتی یک قدم در مسیر کینه‌ورزی برنداشته است.


    وی خاطرنشان کرد: ‌ملتی که انرژی هسته‌یی را برای صلح، امنیت و رفاه ملت‌ها می‌خواهد، ملتی که در طول تاریخ خود به هیچ جا تجاوز نکرده و حق کسی را ضایع نکرده، از هزاران سال پیش و به خصوص در دوران اسلامی همیشه پرچمدار عشق و محبت به انسان‌ها و تمدن و علم مفید بوده است. تمام پزشکی و مهندسی دنیا مرهون ملت و دانشمندان ایران است، آمدند این ملت را متهم کردند و به این ملت توهین کردند و از این هم بالاتر تهدید به حمله نظامی و گستاخی کردند. دیدید بدکارها و زشت‌خوهای عالم و کینه‌ورزها یک طرف جمع شدند و مهرورزان خوش قلب یک طرف دیگر و دیدید که خدا با مهرورزان بود و هست و خواهد بود.

    احمدی‌نژاد ادامه داد: چقدر فتنه کردند، تبلیغات کردند و قطعنامه صادر کردند و فریاد زدند، اما دیدیم اگر ملتی به خاطر خدا دست به دست هم بدهند و دل‌ها را به هم گره بزنند، با عشق به خودشان و به میهن‌شان و تعالی جامعه بشریت بایستند، خدا آن‌ها را کمک خواهد کرد و آن‌ها پیروز هستند.

    رییس شورای عالی امنیت کشور تاکید کرد: از نظر ما پرونده هسته‌یی بسته است؛ حالا ممکن است عده‌ای برای خودشان حرف‌هایی بزنند که برای ما مهم نیست. از اول آمدند یک بهانه در آژانس تحمیل و درست کردند و از آژانس خواستند که برو و به ایرانی‌ها ایراد وارد کن و گیر بده. بهانه کردند که برای حل مشکل در آژانس باید بیایید با ما مذاکره کنید و رفتند و مذاکره کردند و در آن‌جا خواستند همه‌ خواسته‌های خود را بر ملت ایران تحمیل کنند. خوب حالا پرونده در آژانس است و آژانس دارد رسیدگی می‌کند و بارها گفته است که ما هیچ انحرافی در ایران نمی‌بینیم و همکاری ایران خوب است و دارد مسائل حل می‌شود. سوال‌هایی که هم داریم، دارد حل می‌شود، مگر تنها ملتی که سوال روی آن هست ما هستیم. هرکس هسته‌یی شده است صدها سوال راجع به آن بوده است و آژانس رفته است یکی یکی سوال‌ها را حل کرده است. الان هم آژانس دارد کار خود را انجام می‌دهد البته تا مقدار زیادی عده‌ای پذیرفته‌اند. ما فکر می‌کنیم اروپایی‌ها دارند موضع درستی را اتخاذ می‌کنند و شرقی‌ها که از قبل موضع‌شان را تعیین کرده بودند. کشورهای عضو جنبش عدم تعهد هم که اصلا موضع‌شان از اول با ما بود. یکی، دو تا ته کار مانده‌اند این‌ها هم به خاطر این‌که اصلا نمی‌دانند محبت یعنی چه. می‌گویید قانون نمی‌فهمند قانون یعنی چه، می‌گویید انسانیت نمی‌فهمند انسانیت یعنی چه و به تبع آن معنی عدالت را هم نمی‌فهمند. خیال می‌کنند اگر بیایند پشت تریبون‌ها بنویسند چشم‌های خود را ببندند و دهان‌شان را باز کنند و فریاد بزنند این مساله باعث می‌شود که ملت ایران عقب‌نشینی کند. ملت ایران اهل عقب‌نشینی نیست، تمام شد.

    رییس جمهور خاطرنشان کرد: ما اهل گفت‌وگو، مذاکره با همه کشورها هستیم. می‌نشینیم و گفت‌وگو می‌کنیم که مسائل جهانی را حل کنیم، کمک به صلح بشری و امنیت جهانی کنیم. در برپایی عدالت، در تامین حقوق ملت‌ها، پیشرفت ملت‌ها، ریشه‌کنی فقر و تبعیض، ریشه‌کنی عدم بهداشت همکاری کنیم. ما با همه گفت‌وگو می‌کنیم و دوست داریم با همه رابطه داشته باشیم و داریم. الان هم روابط ما رو به گسترش و روزافزون است اما قبلا هم گفته‌ایم ما هیچ‌گاه راجع به حقوق خودمان با کسی مذاکره نمی‌کنیم. کارهای خود را با آژانس داریم انجام می‌دهیم و جایگاه آژانس همین است.

    وی ادامه داد: آژانس باید از طرفی نظارت کند و از طرفی هم از حقوق اعضاء دفاع کند. آن‌ها می‌خواهند بگویند آژانس ابزار دست دو، سه قدرت است و این حرف خیلی بدی است. آن‌ها سعی کردند آبروی آژانس را ببرند، سعی کردند آبروی سازمان ملل و شورای امنیت را هم ببرند. همه چیز را بیرون ریختند برای این‌که از موضع کینه‌ورزانه جلوی ملت ایران بایستند. ما فکر می‌کنیم دوران کینه‌ورزی به پایان رسیده است. هرکس بخواهد از موضع کینه کاری کند تدبیرش کارساز نیست و حرفش در دنیا جلو نخواهد رفت. ببینید به بن بست رسیده‌اند. سال گذشته نصیحت کردیم به این دو، سه کشور و گفتیم از موضع کینه بیایید بیرون و به موضع محبت بیایید. مردم فلسطین هم انسان هستند چرا آن‌ها را می‌کشید. مردم عراق مسلمان هستند، چرا آن‌ها را می‌کشید. مردم افغانستان مسلمان هستند، چرا می‌روید جشن عروسی را که زیباترین خاطره عمر خانواده است بمباران می‌کنید و مردم را می‌کشید. بیایید کنار و قلب خود را پاک کنید و چشم خود را بشویید. ما دوستدار همه‌ انسان‌ها هستیم و از این‌که می‌بینیم کسی ساقط می‌شود ناراحتیم. می‌بینیم یک عده مسابقه گذاشته‌اند که وارد جهنم شوند، ناراحتیم. آدم می‌کشند، مسابقه تسلیحاتی راه می‌اندازند، کشورها را اشغال می‌کنند، زور می‌گویند و ما ناراحتیم و به خاطر آن ملت‌ها و به خاطر خود این‌ها جلوی آن‌ها می‌ایستیم. به خاطر این‌که ملت‌ها را دوست داریم جلوی آن‌ها می‌ایستیم و این‌ها از موضع محبت است. احمدی‌نژاد تاکید کرد: ایستادن در مقابل ظلم، دفاع از محبت و عدالت است. حالا با ملت ایران بدرفتاری، زشت‌خویی، بی‌ادبی کردید، تمام شد. ما دیگر به رخ‌تان نمی‌کشیم اما لااقل با ملت‌های دیگر این کار را نکنید. بگذارید ملت‌ها از حقوق خودشان برخوردار باشند. ببینید ملت ایران چقدر ملت مهرورزی است و در طول تاریخ هیچ‌گاه ملت ایران از علم به عنوان ابزار برتری و سلطه استفاده نکرده است. همیشه علم خودش را رایگان در اختیار دیگران قرار داده است. شما یک دانشمند ایرانی پیدا نمی‌کنید که علم خودش را پنهان کرده باشد و به بعد به مردم فروخته باشد. هیچ‌گاه ملت ایران علم خودش را به دیگران نفروخت بلکه به رایگان در اختیار همه قرار داد.

    احمدی نژاد در ادامه تاکید کرد: امروز هم من اعلام می‌کنم ما فناوری تولید سوخت هسته‌یی را در اختیار داریم. فناوری استفاده از انرژی هسته‌یی در نیرو، کشاورزی و صنعت و بهداشت را در اختیار داریم و آمادگی داریم زیر نظر آژانس در اختیار همه ملت‌های عضو بگذاریم. بگذاریم همه ملت‌ها در رفاه باشند. ما مسیر ترقی را با شتاب آغاز کرده‌ایم و حتما 5 و 10 سال آینده ملت ایران مسیر شتاب را بیشتر و باشتاب بیشتری طی خواهد کرد. ما می‌خواهیم همه یک چیز دیگر باشند. همه در آسایش و رفاه باشند و این شعار ملت ایران و خواست ملت ایران است و نصیحت می‌کنیم، آن یکی، دو تا هم در درون خود پذیرفته‌اند ولی در بیرون رویشان نمی‌شود بیایند بگویند ایران یک کشور هسته‌یی با فناوری بومی است و فناوری او هم صلح‌آمیز است و ایران از ابتدا درست می‌گفت. ایران حقش بود و آن‌ها اشتباه کردند. ما نمی‌خواهیم آن‌ها بیایند اعتراف کنند به اشتباهات خودشان. ما نمی‌خواهیم شما را ذلیل کنیم ولی می‌گوییم خودتان، خودتان را ذلیل نکنید. اگر کسی بر یک تصمیم غلط پافشاری کند خودش را خراب می‌کند وگرنه از نظر ما تمام شده است. ملت ایران از گردنه‌های سخت عبور کرد و بدخواهان ملت ایران هم هیچ‌کاری نتوانستند بکنند. چه آن‌هایی که در سطح جهانی هستند، چه بعضی از دنباله‌روهای داخلی آن‌ها. هنوز هم می‌خواهند ملت را از قضیه هسته‌یی بترسانند و من تعجب می‌کنم. آن روز می‌گفتند ما می‌خواهیم حمله نظامی کنیم به جای این‌که بیایند به مردم بگویند هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند، می‌آمدند ملت را می‌ترساندند و می‌گفتند خطر است، مواظب باشید، شرایط حساس است، بحران است، مردم مراقب باشید؛ جنگ روانی و خواست دشمن را دنبال می‌کردند. ما می‌گفتیم هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند، نمی‌توانند، امکان ندارد، بتوانند، مگر شهر هرت است، ناتوانند، ملت ایران یک ملت عزیز، مقتدر و متحد ایمانی است و 70 میلیون همدل، چه کسی می‌تواند به این ملت چپ نگاه کند؟ حالا که ‌آن‌ها کوتاه آمده‌اند می‌گویند بله درست گفتید ولی باز می‌گویند یک کاسه‌ای زیر نیم کاسه است. بابا کدام کاسه؟! آن‌ها اگر هر لحظه می‌توانستند آسیبی بزنند، می‌زدند. حتما اجازه نمی‌خواستند که، تمام شد!. ما امیدواریم دیگر آن‌ها دنبال افکار شیطانی نروند. با ملت ایران نمی‌توانند کاری بکنند. هیچ‌گاه به فکر افکار شیطانی نباشند.

    وی خطاب به دشمنان ادامه داد: ملت سودان انسانند، می‌خواهند کشور خودشان را داشته باشند. چرا می‌خواهید سودان و عراق را تجزیه کنید؟ چرا می‌خواهید دولت عراق را ساقط کنید؟ چرا مردم عراق را می‌کشید؟ چرا؟ ما هزار سوال از شما داریم. این‌ها را جواب دهید و خیال هم نکنید اگر قیافه یک ابرقدرت را بگیرید ما دست برمی‌داریم؛ نه خیر!،‌ ما رها نمی‌کنیم و اینقدر این سوال‌ها را تکرار می‌کنیم تا زن و بچه‌ خودتان هم یقه شما را بگیرند و از شما سوال کنند. فکر کردید ما شما را رها می‌کنیم. امروز این سوال همه‌ ملت‌هاست که بنده دارم می‌پرسم و نه تنها سوال ملت ایران. چرا بداخلاقی می‌کنید و زور می‌گویید؟ شما چه کاره‌ عالم هستید؟ از سر راه ملت‌ها کنار بروید. بروید و در جغرافیایی خود بنشینید. مشکل بشریت شمایید. شما ریشه‌ دعواهای دنیا هستید، شما کنار بروید و لازم نیست لشگرکشی کنید. بروید در اقیانوس آرام، اطلس و خلیج فارس امنیت را برقرار کنید. شما ریشه ناامنی هستید، شما کنار بروید ملت‌ها با هم دعوایی ندارند. هرجا دعوا می‌شود و ریشه‌یابی می‌کنیم می‌بینیم پای شما در میان است. به خاطر اسلحه‌فروشی، منافع و تسلط‌تان جنگ درست می‌کنید، کنار بروید. شما حجاب راه ملت‌ها شده‌اید، کنار بروید، به نفع خودتان هم هست. شما آبروی ملت خود را هم دارید می‌برید.

    احمدی‌نژاد گفت: کسانی که می‌آیند کاریکاتور می‌کشند و به پیامبر عزیز ما توهین می‌کنند این‌ها عناصر صهیونیست هستند. ملت‌های آن‌ها قبول ندارند این‌ها را. دولت‌هایی که از جنایت حمایت می‌کنند ملت‌های‌شان آن‌ها را قبول ندارند، می‌گویند نه. اجازه دهند ما می‌رویم آن‌جا آزادانه رفراندوم برگزار می‌کنیم، ببینیم آیا مردم‌شان لشگرکشی به عراق را قبول دارند؟ کشتن مردم فلسطین را قبول دارند؟ قبول ندارند!. صدها نامه از دانش‌آموزان آمریکایی برای من رسیده است و صدها هزار و میلیون‌ها پیام از مردم آمریکا رسیده است؛ بیش از 80 درصد آن‌ها گفته‌اند ما این سیاست‌ها را قبول نداریم. ما دنبال محبت و پاکی هستیم و دوستی با ملت‌ها هستیم. ما نصیحت می‌کنیم شما این چهره‌ اخم‌آلود، زندان‌های مخفی، توطئه‌ها و ترورها و جنگ‌ها را کنار بگذارید بعد ببینید جامعه بشری چقدر آرام می‌شود و چه قدر زیبا می‌شود و این پیام ملت ما به شماست. این پیام محبت‌آمیز است، این به نفع شماست. این پیام مهرورزانه است. بدانید اگر به پیام مهرورزانه و محبت‌آمیز جواب ندهید بعد ملت‌ها شما را مجبور خواهند کرد که با خفت تسلیم خواست ملت‌ها شوید.

    احمدی نژاد در ادامه سخنان خود در مراسم تجلیل از برگزیدگان پرسش مهر گفت: سال گذشته پرسش مهرماه خود مهر و مهرورزی شد که به نظرم یکی از بهترین و زیباترین و مهمترین موضوعاتی است که همه باید به آن توجه کنیم.

    وی افزود: شما می‌دانید اساس آفرینش عالم، مهر و محبت است و خدا دنیا را از روی لطف خود آفریده و همه موجودات و انسان‌های عالم را دوست دارد. خدا از روی مهر و محبت پیامبران و به خصوص پیامبر عزیز اسلام را برای هدایت بشریت فرستاد و بالاترین و والاترین مخلوق خود را که پیامبر گرامی اسلام است با نام رحمت نام‌گذاری کرد.

    رییس‌جمهور ادامه داد: اساس ماندگاری، جاودانگی، پیروزی، اساس کمال و کمال‌جویی در عامل بر مهر و محبت است و جامعه انسانی بدون مهر و محبت شکل نمی‌گیرد و زندگی نمی‌کند و محبت و مهر حقیقت جاری در تمام عالم هستی است. قلب‌های پر از مهر قلب‌های پر از ایمان و قلب‌های پر از ایمان عاشق و دوست‌دار انسان‌هاست.

    وی اظهار کرد: هر کاری که بر اساس محبت بود در عالم ماندگار شد و کاری که بر اساس کینه بود ابتر ماند و از بین رفت. اصلا امکان ندارد کسی محبت و عشق انسان‌ها در دلش نباشد و قادر شود که کار مثبتی انجام دهد و بزرگان ما وجودشان مهر و محبت بود.

    وی ادامه داد: حتی مبارزه با ظلم هم به خاطر محبت است، چون ظلم ریشه محبت و مهرورزی را از بین می‌برد.

    احمدی‌نژاد محبت را پایه عدالت خواند و گفت: جایی که در آن محبت نباشد خود جهنم است و جهنم جایی است که در آن محبتی وجود ندارد و بهشت جایی سرشار از محبت و عشق و مهرورزی است. همه پیامبران آمدند تا مهرورزی را برپا کنند و خدا انسان‌ها را مامور کرد که در این جهان دنیایی پر از عشق و محبت بسازد و حتی جایی که ما را مامور به مقاومت، ایستادگی و مجاهدت و جایی که دستور به جنگ می‌دهد به خاطر صیانت از مهرورزی و محبت است؛ چراکه خودخواهی‌ها، زیاده‌طلبی‌ها، استکبار ریشه‌ محبت را می‌سوزاند و ریشه محبت که سوخت جامعه بشری نابود است.

    احمدی‌نژاد بیان داشت: خدا را شکر می‌کنیم که امروز پرچم مهرورزی را ایران عزیز برافراشته است و این شایسته ایران است و ایران شایسته چنین ماموریتی است، ایران که در طول تاریخ همواره دوست‌دار ملت‌ها، عاشق عدالت و عاشق همه انسان‌ها و علاقه‌مند به سعادت همه انسان‌ها بوده است و این موضوعی است که حالاحالاها باید روی آن کار کرد.

    وی افزود: اگر محبت باشد تعلیم و تربیت موثر و ماندگار است و اگر نباشد آموزش هم اثری ندارد و در طول تاریخ رنج‌ها و گرفتاری بشر از ناحیه آدم‌هایی بوده است که دلشان از محبت و عشق خالی بوده است. مگر می‌شود فردی به خودش اجازه دهد بنشیند بمب‌ها و تسلیحاتی بسازد و چند هزار انسان بی‌گناه را در حلبچه نابود کند و اگر در دل او مقداری محبت باشد محال است به چنین سمتی حرکتی کند؟ مگر می‌شود در دل کسی محبت باشد و به خاطر تصرف چاه‌های نفت لشکرکشی کند و ملت متمدن عراق تحت سنگین‌ترین فشارها قرار دهد و صدها هزار نفر را بکشد و آواره کند؟.

    رییس‌جمهور با بیان این‌که " مشکل بشر از ناحیه همین‌گونه آدم‌هاست" ادامه داد: شیطان‌ها، خودخواهان و بدخواهان می‌آیند و غفلت را حاکم می‌کنند در جامعه بشری و آن‌ها را از اصل خودشان دور می‌کنند و گرفتاری‌ها شروع می‌شود. مگر می‌شود کسی خداپرست باشد و انسان‌ها را دوست نداشته باشد؟ مگر می‌شود کسی عاشق خدا باشد و عاشق خوبی‌ها نباشد؟ مگر می‌شود کسی خداپرست باشد و از رنج و غم دیگران دلش فشرده نشود و همتی در او برای کمک به نیازمندان شکل نگیرد؟.

    احمدی‌نژاد خاطرنشان کرد: امروز باید دست در دست یکدیگر بدهیم، جامعه ایران عزیز را بر پایه‌ محبت بسازیم و همه روابط باید بر اساس محبت باشد و بعضی نیایند بداخلاقی کنند. رابطه کینه‌ورزانه را جای رابطه مهرورزانه بنشانند و این خیانت به ایران و جامعه بشری است. در برخوردهای اجتماعی آن‌ها که مامور هستند باید کاری را انجام دهند. مراقبت کنید زیرا ما مامور به مهرورزی هستیم.

    وی با بیان این‌که " آموزش و پرورش باید کانون تزریق مهرورزی به کشور باید باشد" گفت: معلم باید وجودش سرشار از عشق باشد، اساس رابطه معلم و شاگردی به عشق است و این است که عشق به علم، تحقیق و پیشرفت را در دل جوان، جوانه می‌زند.

    وی ادامه داد: مدرسه آزمایشگاه و ... محل تمرین مهرورزی است، حتی در طراحی‌هایی که آقای بوربور می‌کنند برای ساخت مدرسه باید اساس را بر محبت و مهرورزی بگذارند.

    احمدی نژاد افزود: محبت از ناحیه خداست و یک سازوکارها و ابزاری دارد، کانون جوشش محبت، واسطه محبت وجود نازنین امام عصر(عج) است. مگر می‌شود کسی وجودش مهر نباشد و نزدیک به 1200 سال سختی‌ها را تحمل کند تا به کمک انسان‌ها بیاید. اصلا اگر بخواهیم همه عشق خدا را به بندگانش را در یک عمل خلاصه کنید آن قرار دادن امام برای هدایت انسان‌هاست و کسانی که عشق امام در دل‌شان هست این‌ها عاشق عدالت و انسان هستند.

    رییس‌جمهور درباره‌ شخصیت زنان و حضور چشمگیر آن‌ها در طرح پرسش مهر گفت: خانم‌ها کانون مهرورزی و محبت هستند و اصلا وجودشان یعنی عاطفه و محبت و خانم‌ها مظهر جمال و محبت الهی هستند و طبیعی است که حضورشان پررنگ‌تر باشد. البته آقایان مظهر جلال خداوند و هر دو مکمل هم هستند.

    وی در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به وزیر آموزش و پرورش گفت: پرسش مهر تبدیل به یک جریان فرهنگی شد این را محکم کنید. لازم نیست همه کارها بیاید در حضور رییس‌جمهور، آثار مختلف را به گونه‌ها و شکل‌های مختلف به نمایش بگذارید و ارائه کنید و برنامه‌های مستقلی در سراسر کشور برگزار کنید. جشنواره‌ و مسابقات بگذارید و هرکس که قدم در راه مهر می‌گذارد از او تشکر کنید.

    رییس‌جمهور ادامه داد: یک دریا مطلب و اندیشه است و نمایشگاه‌ها باید در سراسر کشور برپا شود و کارهایی که توسط دانش‌آموزان خلق می‌شود اصیل‌تر است برای این که بچه‌ها پاک هستند و کاری که فرهنگیان می‌کنند با کار حرفه‌ای بیرون متفاوت است و عاشقانه و ارزش آن بیشتر است.

    وی خطاب به دانش‌آموزان گفت: امید یک ملت به شماست، امید آینده بشریت شما هستید. همین قدم‌هایی که برمی‌دارید آینده را می‌سازد، خودتان را آماده کنید و بسازید و هر کاری که می‌خواهید بکنید هدف‌تان خدمت به جامعه بشری، محبت به جامعه بشری و نجات ملت‌ها باشد.

     


        نظرات دیگران ( )


  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ
  • ## درخواست رسانه‌های بیگانه از سران اصلاحات ##
    ## عکس:دیدار کروبی با سفیر سابق انگلیس ##
    ## منوشه امیر: برای مقابله با خطر شیعه باید از سبزها حمایت کرد!
    ## شیمون پرز: مخالفان به نیابت از ما می جنگند ##
    ## درخواست انگلیس از ایران: روابط خود را با ما کاهش ندهید ##
    ## اعتراض شدید تشکل های دانشجویی نسبت به نامه سید حسن خمینی ##
    آبروی همه مسلمانان؛ اشک ما را چرا درآوردی؟:
    آنچه من دیدم و نحوه زندگی آیت ا? خامنه ای
    نماز جمعه سیاسی Top2009 - موسوی با کلی محافظ بعد 20 سال در
    میر حسین موسوی - به کجا چنین شتابان ؟؟ - 2
    میر حسین موسوی - به کجا چنین شتابان ؟؟
    پاسخ آیت الله یزدی در واکنش به نامه هاشمی رفسنجانی ** مهم
    رنجنامه جمعیت ایثارگران خطاب به هاشمی رفسنجانی
    مهم ** نامه هاشمی رفسنجانی به رهبر انقلاب ** مهم
    تصویر و اتهامات برخی عاملان سایت‏های مستهجن- مستند شوک
    [عناوین آرشیوشده]