سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش بی عمل مانند کمان بی زه است . [امام علی علیه السلام]
کل بازدیدها:----580700---
بازدید امروز: ----18-----
بازدید دیروز: ----64-----
جستجو:
  • اوقات شرعی
    بازتاب سخنرانی رئیس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل: - طرحی نو برای اتحاد ایرانیان سراسر گیتی
     
     
  • درباره من
  • لوگوی وبلاگ
    بازتاب سخنرانی رئیس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل: - طرحی نو برای اتحاد ایرانیان سراسر گیتی

  • فهرست موضوعی یادداشت ها
    آیت الله یزدی در واکنش به نامه هاشمی رفسنجانی . رضا فاضلی عودلاجان تهران مدارس نوشیروان پریوش سرهنگ نصیری . شهرام همایون فروش دختران در دبی . علیرضا میبدی دادگاه مصطفی رمضان پور پسر خاله زن میبدی هما احسان . ماهواره ملی امید تماشای مسیر زنده پرتاب مدار کره زمین . مستهجن مضلین مستهجن سکس شوک مستند شوک مرکز بررسی جرائم سازمان . میر حسین موسوی عضو فعال ستاد مرکزی آشوب عضویت شورای مرکزی سازمان . نحوه زندگی آیت‏ا? خامنه‏ای دیده . نخست وزیر ترکیه رجب طیب اردوغان غزه رییس رژیم صهیونیستی . نماز جمعه تصاویر حاشیه رفسنجانی موسوی . همسر مصطفی تاج زاده سازمان مجاهدین انقلاب مجمع زنان اصلاح طلب حس .
  • مطالب بایگانی شده
  • لینک دوستان من
  • لوکوی دوستان من
  • اوقات شرعی
  • اشتراک در وبلاگ
     
    < type="text/java" src="http://www.iransohrab.ir/js/IranSohrab-link.js">





    Powered by WebGozar

    وضعیت من در یاهو
  • آوای آشنا
  • بازتاب سخنرانی رئیس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل:
    نویسنده: ایران پنج شنبه 86/7/5 ساعت 2:28 صبح

    بازتاب سخنرانی رئیس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل:
    احمدی نژاد آرام و خونسرد نظام ناعادلانه را به چالش کشید 

    در حالیکه رسانه های دنیا همچنان مشغول بررسی اظهارات رئیس جمهور ایران در دانشگاه کلمبیا بودند، وی در نطق دیگری در مجمع عمومی سازمان ملل، بار دیگر نظام استکباری حاکم را به چالش کشید.اغلب شبکه های خبری بزرگ دنیا به پخش زنده این برنامه اقدام کردند. این شبکه ها سخنان شب گذشته احمدی نژاد را تندتر از سال گذشته دانسته اند.در حالیکه حین سخنرانی رئیس جمهوری اسلامی ایران، اغلب سران کشورهای جهان حضور داشتند، عدم حضور محمود عباس رئیس تشکیلات خودگران، بوش رئیس جمهوری امریکا، سارکوزی رئیس جمهوری فرانسه و براون نخست وزیر انگلیس قابل توجه بود. همچنین صندلی های مربوط به هیات رژیم صهیونیستی نیز در مجمع عمومی سازمان ملل متحد کاملا خالی بود.

    الجزیره: اظهارات امروز احمدی نژاد در ادامه نامه وی به جرج بوش است
    ریچارد دالتون سفیر سابق انگلیس در ایران که آشنایی زیادی با تحولات ایران دارد، پس از اتمام سخنرانی رئیس جمهور، جان مایه اظهارات وی در مجمع عمومی سازمان ملل را در ادامه تلاش و مبارزه ای دانست که احمدی نژاد از سال گذشته با نگاشتن یک نامه مذهبی به بوش شروع کرده است. در این نامه از بوش خواسته بود که به حرکت به سوی آزادی با الگویی ایرانی بپیوندد.دالتون در پاسخ به این سوال که "آیا پیام امروز احمدی نژاد بیشتر مذهبی بوده است تا سیاسی" گفت: نمی توان این 2 مسئله را از هم جدا کرد. پیام مهمی در مسئله هسته ای داده شد ولی این پیام جدید نبود. وی همچنین به مسئله دروغ گویی و فریبکاری برخی از کشورها اشاره کرد ولی من فکر می کنم که باید روی مسئله هسته ای متمرکز شد.خبرنگار شبکه تلویزیونی الجزیره انگلیسی مدعی شد سخنرانی امسال احمدی نژاد تند تر از سخنرانی سال گذشته اش بود و گفت: همانگونه که انتظار می رفت احمدی نژاد حملات گسترده ای را ضد آمریکا صورت داد ولی این بار خود سازمان ملل را نیز مورد حمله قرار داد.وی ادامه داد با این وجود دیدگاههای وی مورد موافقت برخی دیگر از کشورهای حاضر در مجمع عمومی سازمان ملل قرر گرفت. این دیدگاه در مجمع عمومی وجود دارد که شورای امنیت بیش از حد قدرتمند است و تحت کنترل کشورهای اروپایی فاتح بعد از جنگ جهانی دوم و آمریکا قرار دارد. 

    اسکای نیوز: احمدی نژاد دوران انگلیس و آمریکا را پایان یافته دانست
    خبرنگار اسکای نیوز مدعی شد سخنان احمدی نژاد در مجمع عمومی سازمان ملل تکراری بوده است و اظهارات وی را نه چندان جالب دانست.با این حال، این شبکه به آیات قرآن به کار گرفته شده توسط رئیس جمهور ایران که به صورت شفاف بیان می کرد که دوران استکبار گذشته است، اشاره نمود و افزود: البته منظور وی کشورهایی مانند انگلیس و آمریکا بود. وی در عین حال تاکید کرد کشوری که به دنبال دامن زدن به مسابقه تسلیحاتی است ایران نیست بلکه آمریکاست.

    بی بی سی: غرب به گفته های ایران مظنون است
    پس از سخنان رئیس جمهوری ایران خبرنگار شبکه بی بی سی در گزارشی از مقر سازمان ملل در نیویورک، در مورد سخنان احمدی نژاد گفت: رئیس جمهوری ایران در سخنان خود برخی از کشورهای قدرتمند را که وی نامی از آنها نبرد مورد حمله وانتقاد قرار داد اما روشن است که روی سخن او بیشتر متوجه آمریکا است.این خبرنگار به سخنرانی احمدی نژاد درباره برنامه هسته ای ایران اشاره کرد و گفت: گرچه ایران گفته است برنامه هسته ایش برای اهداف مسالمت آمیز است اما کشورهای غرب به ایران در مورد برنامه هسته ایش مظنون هستند و براین باورند که ایران در صدد ساخت بمب هسته ای است. بنابراین ضرورت دارد با ایران در این مورد وارد گفت وشنود شد. گفتنی است این شبکه چندان واکنشی به سخنان احمدی نژاد نشان نداد و بر خلاف رویه جاریش حتی اقدام به پخش زنده تمام سخنان وی نکرد.

    فاکس نیوز: وضع پیش آمده درباره احمدی نژاد ناامید کننده است
    فاکس نیوز اعلام کرد به اعتقاد مقامات دولت کاخ سفید در دو روزی که از حضور محمود احمدی نژاد در آمریکا می گذرد توجه بسیار زیادی به وی معطوف شده است. یک سناتور جمهوری خواه آمریکا نیز در گفتگو با این شبکه با اشاره به سخنان احمدی نژاد را در سازمان گفت من شک دارم که رئیس جمهور آمریکا وقت زیادی را برای صحبت کردن درباره احمدی نژاد صرف کند، وضع پیش آمده درباره احمدی نژاد ناامید کننده است. وی ابراز عقیده کرد: پیامی که احمدی نژاد در سازمان ملل متحد مطرح می کند پیام صلح و تلاش برای حل و فصل مناقشه خاورمیانه است حال آنکه این سخنان خلاف واقع است. وی در این سخنان لفاظی می کند.

    فرانس پرس: احمدی نژاد آمریکا را به نقض حقوق بشرو گسترش نا امنی در جهان متهم کرد
    خبرگزاری فرانسه در گزارشی از نیویورک به قلم جیمز هوساک نوشت: رئیس جمهور ایران روز سه شنبه با حمله شدید به آمریکا و دیگر قدرت های غربی، مناقشه برسر برنامه هسته ای ایران را خاتمه یافته دانست. احمدی نژاد در سخنان خود در مجمع عمومی سازمان ملل متحد قدرتهای قلدرماب را که حقوق بشر را نقض می کنند، محکوم و آنها را به گسترش ناامنی و بی ثباتی در سراسر جهان متهم کرد. احمدی نژاد بدون اشاره به نام آمریکا افزود: متاسفانه برخی قدرت های مسلم به ویژه آنهایی که وانمود می کنند حامیان حقوق بشر هستند، حقوق بشر را به طور گسترده نقض می کنند.
    چند ساعت پیش، احمدی نژاد درحالیکه جرج دبلیو بوش رئیس جمهور آمریکا نام ایران را در فهرست رژیم های بیرحم ازجمله سوریه، کره شمالی و بلاروس که حقوق اساسی مردمشان را نقض می کنند، قرار داد، آرام و خونسرد بر روی صندلی خود نشسته بود. احمدی نژاد در سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل متحد گفت: متأسفانه در میان نهادهای بی اثر سازمان ملل، شورای امنیت در اعمال تحریمها علیه ایران پیشتاز است. وی افزود آنها شرایطی را بوجود آورده اند که برخی قدرتها با داشتن حق انحصاری و خاص بدون توجه به دفاعیات همزمان به عنوان دادستان، قاضی و دژخیم عمل می کنند.عدم حضور اسرائیل و آمریکا در این سخنرانی چندان شگفت آور نبود و اینکه سارکوزی کنفرانس مطبوعاتی خود را در زمان سخنرانی احمدی نژاد برگزار می کند، نشان می دهد که این کشور ها امیدی به نرم تر شدن موضع احمدی نژاد ندارند و از دیگر سو نشان می دهد که این افراد درباره احمدی نژاد چه احساسی دارند. 

    ریانووستی: احمدی نژاد اعلام کرد پرونده هسته ای ایران بعنوان مسئله سیاسی بسته شده است
    خبرگزاری رسمی روسیه، ریانووستی در گزارشی نوشت: "محمود احمدی نژاد" رییس جمهور ایران طی سخنرانی خود در سازمان ملل متحد اعلام کرد که پرونده هسته ای ایران بعنوان مسئله سیاسی بسته شده و به جمع مسائل معمولی پیوسته است. به گفته وی بالاخره آژانس بین المللی انرژی اتمی از سیاسی سازی توسعه مسئله هسته ای ایران امتناع نمود. درباره تحریمات شورای امنیت، رییس جمهور ایران فهماند که قصد اجرای آنها را نداشته چرا که آن را غیرقانونی می داند.به گفته وی کشورهای پیشرفته حاضر در شورای امنیت تحریمات علیه ایران را فقط به خاطر عدم اجازه به پیشرفت تحت هر عنوانی اتخاذ نموده اند. به همین خاطر ایران به طرح های صنعتی خویش در چارچوب برنامه با آژانس بین المللی انرژی اتمی که به کشور حق برخورداری از انرژی اتمی صلح آمیز را داده ادامه می دهد.

        نظرات دیگران ( )


  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ
  • ## درخواست رسانه‌های بیگانه از سران اصلاحات ##
    ## عکس:دیدار کروبی با سفیر سابق انگلیس ##
    ## منوشه امیر: برای مقابله با خطر شیعه باید از سبزها حمایت کرد!
    ## شیمون پرز: مخالفان به نیابت از ما می جنگند ##
    ## درخواست انگلیس از ایران: روابط خود را با ما کاهش ندهید ##
    ## اعتراض شدید تشکل های دانشجویی نسبت به نامه سید حسن خمینی ##
    آبروی همه مسلمانان؛ اشک ما را چرا درآوردی؟:
    آنچه من دیدم و نحوه زندگی آیت ا? خامنه ای
    نماز جمعه سیاسی Top2009 - موسوی با کلی محافظ بعد 20 سال در
    میر حسین موسوی - به کجا چنین شتابان ؟؟ - 2
    میر حسین موسوی - به کجا چنین شتابان ؟؟
    پاسخ آیت الله یزدی در واکنش به نامه هاشمی رفسنجانی ** مهم
    رنجنامه جمعیت ایثارگران خطاب به هاشمی رفسنجانی
    مهم ** نامه هاشمی رفسنجانی به رهبر انقلاب ** مهم
    تصویر و اتهامات برخی عاملان سایت‏های مستهجن- مستند شوک
    [عناوین آرشیوشده]