سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و به کسى که در محضر او أستغفر اللّه گفت ، فرمود : ] مادر بر تو بباید گریست مى‏دانى استغفار چیست ؟ استغفار درجت بلند رتبگان است و شش معنى براى آن است : نخست پشیمانى بر آنچه گذشت ، و دوم عزم بر ترک بازگشت ، و سوم آن که حقوق مردم را به آنان بپردازى چنانکه خدا را پاک دیدار کنى و خود را از گناه تهى سازى ، و چهارم اینکه حقّ هر واجبى را که ضایع ساخته‏اى ادا سازى و پنجم اینکه گوشتى را که از حرام روییده است ، با اندوهها آب کنى چندانکه پوست به استخوان چسبد و میان آن دو گوشتى تازه روید ، و ششم آن که درد طاعت را به تن بچشانى ، چنانکه شیرینى معصیت را بدان چشاندى آنگاه أستغفر اللّه گفتن توانى . [نهج البلاغه]
کل بازدیدها:----580701---
بازدید امروز: ----19-----
بازدید دیروز: ----64-----
جستجو:
  • اوقات شرعی
    احمدی نژاد با آرامش، مواضع خود را تشریح کرد - طرحی نو برای اتحاد ایرانیان سراسر گیتی
     
     
  • درباره من
  • لوگوی وبلاگ
    احمدی نژاد با آرامش، مواضع خود را تشریح کرد - طرحی نو برای اتحاد ایرانیان سراسر گیتی

  • فهرست موضوعی یادداشت ها
    آیت الله یزدی در واکنش به نامه هاشمی رفسنجانی . رضا فاضلی عودلاجان تهران مدارس نوشیروان پریوش سرهنگ نصیری . شهرام همایون فروش دختران در دبی . علیرضا میبدی دادگاه مصطفی رمضان پور پسر خاله زن میبدی هما احسان . ماهواره ملی امید تماشای مسیر زنده پرتاب مدار کره زمین . مستهجن مضلین مستهجن سکس شوک مستند شوک مرکز بررسی جرائم سازمان . میر حسین موسوی عضو فعال ستاد مرکزی آشوب عضویت شورای مرکزی سازمان . نحوه زندگی آیت‏ا? خامنه‏ای دیده . نخست وزیر ترکیه رجب طیب اردوغان غزه رییس رژیم صهیونیستی . نماز جمعه تصاویر حاشیه رفسنجانی موسوی . همسر مصطفی تاج زاده سازمان مجاهدین انقلاب مجمع زنان اصلاح طلب حس .
  • مطالب بایگانی شده
  • لینک دوستان من
  • لوکوی دوستان من
  • اوقات شرعی
  • اشتراک در وبلاگ
     
    < type="text/java" src="http://www.iransohrab.ir/js/IranSohrab-link.js">





    Powered by WebGozar

    وضعیت من در یاهو
  • آوای آشنا
  • احمدی نژاد با آرامش، مواضع خود را تشریح کرد
    نویسنده: ایران پنج شنبه 86/7/5 ساعت 2:28 صبح

    واکنش منابع خبری دنیا به سخنرانی احمدی نژاد در دانشگاه کلمبیا:
    احمدی نژاد با آرامش، مواضع خود را تشریح کرد  

    سخنرانی رئیس جمهوری اسلامی ایران که به رغم فضاسازی سنگین رسانه های نومحافظه کاران امریکا به ویژه فاکس نیوز، در دانشگاه کلمبیا برگزار گردید، همچنان موضوع تحلیل و گزارش خبرگزاریها و شبکه های خبری دنیاست.به گزارش رجانیوز، این واکنش ها در حالی ادامه دارد که در اغلب آنها، آرامش احمدی نژاد در پاسخ به سوالات مورد تأکید قرار گرفته و تلاش صهیونیستها برای اغتشاش در جلسه بی نتیجه ارزیابی شده است.با این حال، این منابع خبری، سخنان آغازین رئیس دانشگاه کلمبیا را که تحت فشار لابی صهیونیستها در اظهاراتی کوتاه، به رئیس جمهور ایران توهین کرده بود، به صورت برجسته ای بازتاب داده اند. 

    خبرگزاری آلمان: احمدی نژاد به رغم توهین ها با آرامش ازمواضعش گفت
    از لحظه ای که رییس دانشگاه کلمبیا میزبان محمود احمدی نژاد رئیس جمهور ایران وی را دیکتاتوری کوچک و بی رحم، نامید، مشخص بود که احمدی نژاد برای یک سخنرانی سخت در مقابل حضار آماده می شود. به رغم برخی اعتراضهای تند، احمدی نژاد با آرامش ازمواضعش مبنی بر اینکه فعالیتهای هسته ای ایران صلح آمیز است و اینکه واقعه هولوکاست نیازمند مدارک تاریخی است، گفت.

    آسوشیتدپرس: آمریکا بازی می کند، برای مذاکره باید جدی بود
    به گزارش آسوشیتدپرس از نیویورک، اسقف "دزموند توتو" در مورد تصمیم دانشگاه کلمبیا به دعوت از احمدی نژاد برای سخنرانی در این دانشگاه، ضمن انتقاد از دولت بوش به دلیل خودداری از درگیر شدن در مذاکرات بیشتر با مقامات ایران گفت: تلاشهای دیپلماتیک اخیر چیزی بیش از یک تیله بازی نیست.این برنده جایزه صلح نوبل تاکید کرد که دولت آمریکا در صورتی که خواهان برقراری صلح بین ملتها باشد باید باب مذاکره با ایران را بیشتر باز کند. مذاکره چیزی نیست که بین دوستان انجام شود. بلکه این دشمنان بویژه دشمنان سر سخت هستند که مذاکره می کنند.

    الجزیره: لابی صهیونیستها در ایفای پروژه توهین به احمدی نژاد، شکست خورد
    شبکه تلویزیونی الجزیره که بخشی از سخنرانی رئیس جمهور ایران را به طور زنده پخش کرد. با قطع این پخش زنده و در حالی که سخنرانی احمدی نژاد ادامه داشت اظهارات خبرنگار خود را در مقابل دانشگاه کلمبیا به طور زنده پخش نمود.خبرنگار شبکه تلویزیونی الجزیره در مقابل دانشگاه کلمبیا در نیویورک با اشاره به حضور دهها تن که در تصویر دیده می شدند گفت: تعداد کسانی که در اعتراض به سخنرانی احمدی نژاد مقابل دانشگاه کلمبیا تظاهرات کردند کمتر از حد انتظار بود و بسیاری از این افراد غیر دانشجو و کسانی بودند که سازمانهای یهودی نیویورک آنها را مقابل دانشگاه کلمبیا جمع کرده بودند.این شبکه همچنین در مصاحبه با یک نویسنده و پژوهشگر سیاسی مقیم نیویورک، رفتار رئیس دانشگاه کلمبیا با رئیس جمهور ایران را ناشی از فشارگروههای صهیونیستی دانست.
    وی تصریح کرد: رفتار رئیس دانشگاه کلمبیا اهانت به رئیس جمهور یک کشور صرفنظر از هویت این رئیس بود. ایران کشوری مستقل و دارای حاکمیت است و احمدی نژاد نماینده این کشور در دانشگاه کلمبیا بود؛ بنابراین آنچه از زبان رئیس دانشگاه کلمبیا شنیدیم خروج از چارچوب اخلاقیات دانشگاهی تحت فشار لابی صهیونیستی در واشنگتن و راستگرایان تندرو مسیحی بود و معتقدم در نهایت در رساندن پیام خود هم از جنبه دانشگاهی و هم از جنبه سیاسی شکست خورد.

    یونایتدپرس: مخالفان و موافقان احمدی نژاد به هم توهین کردند
    خبرگزاری یونایتدپرس از نیویورک گزارش داد: معترضین موافق و مخالف محمود احمدی نژاد رئیس جمهوری ایران، روز دوشنبه در جریان سخنرانی بحث برانگیز این رهبر ایرانی خطاب به گروهی از مدعوین دانشگاه کلمبیا، توهین هایی رد و بدل کردند.در حالیکه در بین چند صد تظاهرکننده حاضر در محل اکثر آنان به شدت مخالف دیدار احمدی نژاد بوده و با سردادن شعارهایی ایران را متهم می کردند که یک کشور حامی ترور است، گروهی از ایرانیان نیز برای حمایت از رئیس جمهوری ایران و کشورشان حضور داشتند.

    فاکس نیوز: باید بودجه دانشگاه کلمبیا را قطع کرد
    به گزارش شبکه تلویزیونی فاکس نیوز، دانکن هانتر نماینده جمهوریخواه در کنگره امریکا تهدید کرد از اینکه احمدی نژاد اجازه یافته است در دانشگاه کلمبیا سخنرانی کند به قدری ناخرسند است که می خواهد بودجه فدرال این دانشگاه را قطع کند.وی گفت: من برای رئیس دانشگاه کلمبیا نامه ای نوشتم و گفتم که به سوی قطع بودجه دانشگاه کلمبیا گام برخواهم داشت و حال چه کسانی در این راه به من بپیوندند و یا نپیوندند من کار خود را انجام می دهم.

    رویترز: استقبال زهردار دانشگاه کلمبیا از احمدی نژاد
    احمدی نژاد در دانشگاه کلمبیا با استقبال زهرداری روبرو شد و مورد حمله منتقدانی قرار گرفت که معتقد بودند نباید به یک نفی کننده هولوکاست مجال سخنرانی در این دانشگاه را داد.او دوشنبه در یک گردهمایی در نیویورک که در آن وی ایران را یک کشور صلح دوست و قربانی تروریسم معرفی کرد، با یک دانشگاهی آمریکا که وی را یک "دیکتاتور کوچک و بیرحم" خواند، درگیر شد.در تالار دانشگاه که در آن احمدی نژاد خطاب به700 نفر سخنرانی کرد که 80 درصد آنان دانشجو بودند. وی در واکنش به چالشی که اظهارات قبلی اش در مورد محو شدن اسرائیل از صحنه روزگار برای وی ایجاد کرده است، گفت: نگرانی این است که چرا فلسطینی ها باید دچار درد و رنج شوند.

    بی بی سی: استقبال دانشجویان از مواضع احمدی نژاد درباره فلسطین
    یکی از سئوال کنندگان از آقای احمدی نژاد پرسید که آیا شخص او یا دولت او خواستار نابودی اسرائیل است؟ رییس جمهور ایران در این مورد گفت: "ما همه ملت ها را دوست داریم" و با شرح وضعیت یهودیان در ایران، دیدگاه های خود در مورد حل بحران خاورمیانه از طریق رجوع به همه پرسی و لزوم اعاده حقوق فلسطینیان را مطرح کرد که با استقبال گروهی از حاضران در جلسه مواجه شد.در مورد هولوکاست، آقای احمدی نژاد گفت که حتی اگر کشتار میلیون های یهودی به دست آلمان نازی درست هم باشد، دلیل نمی شود که از این حادثه برای نقض حقوق فلسطینیان بهره برداری شود.

        نظرات دیگران ( )


  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ
  • ## درخواست رسانه‌های بیگانه از سران اصلاحات ##
    ## عکس:دیدار کروبی با سفیر سابق انگلیس ##
    ## منوشه امیر: برای مقابله با خطر شیعه باید از سبزها حمایت کرد!
    ## شیمون پرز: مخالفان به نیابت از ما می جنگند ##
    ## درخواست انگلیس از ایران: روابط خود را با ما کاهش ندهید ##
    ## اعتراض شدید تشکل های دانشجویی نسبت به نامه سید حسن خمینی ##
    آبروی همه مسلمانان؛ اشک ما را چرا درآوردی؟:
    آنچه من دیدم و نحوه زندگی آیت ا? خامنه ای
    نماز جمعه سیاسی Top2009 - موسوی با کلی محافظ بعد 20 سال در
    میر حسین موسوی - به کجا چنین شتابان ؟؟ - 2
    میر حسین موسوی - به کجا چنین شتابان ؟؟
    پاسخ آیت الله یزدی در واکنش به نامه هاشمی رفسنجانی ** مهم
    رنجنامه جمعیت ایثارگران خطاب به هاشمی رفسنجانی
    مهم ** نامه هاشمی رفسنجانی به رهبر انقلاب ** مهم
    تصویر و اتهامات برخی عاملان سایت‏های مستهجن- مستند شوک
    [عناوین آرشیوشده]