سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پرخوری، حجاب تیز فهمی است [امام علی علیه السلام]
کل بازدیدها:----581380---
بازدید امروز: ----10-----
بازدید دیروز: ----44-----
جستجو:
  • اوقات شرعی
    نویسنده مشهور صهیونیستی:اسراییل در پایان راه - طرحی نو برای اتحاد ایرانیان سراسر گیتی
     
     
  • درباره من
  • لوگوی وبلاگ
    نویسنده مشهور صهیونیستی:اسراییل در پایان راه - طرحی نو برای اتحاد ایرانیان سراسر گیتی

  • فهرست موضوعی یادداشت ها
    آیت الله یزدی در واکنش به نامه هاشمی رفسنجانی . رضا فاضلی عودلاجان تهران مدارس نوشیروان پریوش سرهنگ نصیری . شهرام همایون فروش دختران در دبی . علیرضا میبدی دادگاه مصطفی رمضان پور پسر خاله زن میبدی هما احسان . ماهواره ملی امید تماشای مسیر زنده پرتاب مدار کره زمین . مستهجن مضلین مستهجن سکس شوک مستند شوک مرکز بررسی جرائم سازمان . میر حسین موسوی عضو فعال ستاد مرکزی آشوب عضویت شورای مرکزی سازمان . نحوه زندگی آیت‏ا? خامنه‏ای دیده . نخست وزیر ترکیه رجب طیب اردوغان غزه رییس رژیم صهیونیستی . نماز جمعه تصاویر حاشیه رفسنجانی موسوی . همسر مصطفی تاج زاده سازمان مجاهدین انقلاب مجمع زنان اصلاح طلب حس .
  • مطالب بایگانی شده
  • لینک دوستان من
  • لوکوی دوستان من
  • اوقات شرعی
  • اشتراک در وبلاگ
     
    < type="text/java" src="http://www.iransohrab.ir/js/IranSohrab-link.js">





    Powered by WebGozar

    وضعیت من در یاهو
  • آوای آشنا
  • نویسنده مشهور صهیونیستی:اسراییل در پایان راه
    نویسنده: ایران جمعه 87/5/11 ساعت 3:10 صبح

    یک نویسنده مشهور صهیونیستی، ضمن ترسیم آینده‏ای وخیم برای رژیم صهیونیستی اعلام کرد: اسرائیل به پایان راه رسیده است.

    لئون دویتنر


    به گزارش الف، "لئون دویتنر" نویسنده صهیونیستی مقیم هلند و مولف کتاب "حق بازگشت" در گفتگو با هفته نامه آلمانی اشپیگل، درباره آینده اسرائیل گفت: اوضاع وخیم اسرائیل در دو دهه آینده، خیال پردازی نیست. بدون شک اسرائیل در 16 سال بعد فقط محدود به چند کیلومتری اطراف تل اویو و محصور بین دشمنان متعدد خواهد بود.

     


    این نویسنده صهیونیستی افزوده است: امروز اسرائیل از دو جهت با تهدید مواجه است. اول نفرت دشمنانی که از سوی ایران برانگیخته می شوند و دوم مساله فرسایش و تحلیل جامعه یهودیان ساکن اسرائیل که هر روز از تعداد آنها کاسته می شود.

    وی می افزاید: با وجودی که در حال حاضر سه گروه شامل یهودیان ارتودکس، اعراب اسرائیلی و یهودیان سکولار در این سرزمین ساکنند و در واقع اکثریت شهروندان اسرائیل را تشکیل می دهند اما این اکثریت روز به روز در حال کاهش است.

    بر اساس آماری که کنفرانس بین المللی یهود منتشر کرده است، 70درصد شهروندان اسرائیل، در صورت فراهم شدن شرایط، بلافاصله اراضی اشغالی را ترک خواهند کرد. همچنین 68درصد نیز خواهان دستیابی به تابعیت کشور دیگری می باشند. 73درصد نیز اظهار داشته اند که کودکان و نوجوانان آنان آینده ای در اسرائیل نخواهند داشت.
     از این رو مقامات رژیم صهیونیستی بشدت از پدیده مهاجرت معکوس ابراز نگرانی کرده اند. اسحاق را بین نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی در توصیف این مهاجران گفته بود: «آنها پست ترین انگل های دنیا هستند.»
     
    بر اساس آمار کنفرانس بین المللی یهود، مهاجران یهودی اغلب جوانان 25 تا 42 سال هستند که مدارک دانشگاهی دارند.

    لئون دویتنر در بخش دیگری از گفتگویش با اشپیگل در پاسخ به این پرسش که آیا مناقشه خاورمیانه از طریق مذاکره و گفتگو حل شدنی است یا اینکه سرانجام طرفی پیروز می شود که قدرتمندتر باشد، گفت: پاسخ به این سئوال بستگی به این دارد که چه کسی اول از همه تسلیم شود زیرا ادامه مناقشه اسرائیل و فلسطین هزینه ها، انرژی، زمان و ریخته شدن خون بسیاری را می طلبد.

    وی با اشاره به کتاب "حق بازگشت" خود که به مسئله مهاجرت یهودیان به سرزمین فلسطین پرداخته است، به زندگی جوامع بزرگی از یهودیان در کشورهای دیگر از جمله در روسیه یا حتی در لس انجلس و نیویورک امریکا اشاره ای کرده و می گوید: فکرش را کنید در صورتی که درگیری جدید دیگری با حماس فلسطین بوقوع پیوندد چه اتفاقی می افتد. به نظر من در آن شرایط اکثریت شهروندان ساکن اسرائیل باید در میان ردیفی از موشکهایی که از سوی حزب الله لبنان و حماس به سمتشان شلیک شده است زندگی را سر کنند.

    در گزارش کمیته مهاجرت پارلمان اسرائیل که چندی پس از جنگ 33 روزه اسرائیل علیه حزب الله لبنان منتشر شد،  از جنگ رژیم صهیونیستی و حزب‌الله لبنان به عنوان عاملی دیگر در تشدید گرایش به مهاجرت در میان جمعیت اسرائیل یاد شده است.

    دویتنر با اشاره به اینکه برخلاف دین اسلام، یهودیت به مساله شهادت اعتقادی ندارد، گفت: فرجام ما ضعف و ناتوانی علیه جماعتی است که آماده اند هر چیزی از جمله جان خود را قربانی آرمان هایشان کنند.

    وی در پاسخ به این سئوال خبرنگار اشپیگل که مدعی شد، شمار حملات انتحاری علیه اسرائیل به طرز قابل توجهی کاهش یافته است، ابراز داشت: نمی توان تنها به خاطر اینکه دیوار و سد محکمی در مسیر استشهادیون قرار داده شده است باور کرد که آنها کوتاه آمده اند. بدون شک این شرایط آرامش قبل از طوفان است.

    این نویسنده صهیونیستی در بخش دیگری از اظهاراتش پیرامون پرونده هسته ای جمهوری اسلامی و مردم ایران، ضمن اظهار بدبینی در این مورد گفت: در واقع باید با زبان تهدید با این مردم وارد گفتگو شد. شما نمی توانید به این مردم بگویید گوش کنید اگر دست از راه اندازی نیروگاه اتمی تان بکشید ما به شما کمک می کنیم که چیز دیگری را تولید کنید و اگر شما اینکار را نکنید در آنصورت ما خیلی خیلی از دست شما ناراحت و غمگین می شویم. این طور صحبت کردن با ایرانیها خنده دار و مضحک است


        نظرات دیگران ( )


  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ
  • ## درخواست رسانه‌های بیگانه از سران اصلاحات ##
    ## عکس:دیدار کروبی با سفیر سابق انگلیس ##
    ## منوشه امیر: برای مقابله با خطر شیعه باید از سبزها حمایت کرد!
    ## شیمون پرز: مخالفان به نیابت از ما می جنگند ##
    ## درخواست انگلیس از ایران: روابط خود را با ما کاهش ندهید ##
    ## اعتراض شدید تشکل های دانشجویی نسبت به نامه سید حسن خمینی ##
    آبروی همه مسلمانان؛ اشک ما را چرا درآوردی؟:
    آنچه من دیدم و نحوه زندگی آیت ا? خامنه ای
    نماز جمعه سیاسی Top2009 - موسوی با کلی محافظ بعد 20 سال در
    میر حسین موسوی - به کجا چنین شتابان ؟؟ - 2
    میر حسین موسوی - به کجا چنین شتابان ؟؟
    پاسخ آیت الله یزدی در واکنش به نامه هاشمی رفسنجانی ** مهم
    رنجنامه جمعیت ایثارگران خطاب به هاشمی رفسنجانی
    مهم ** نامه هاشمی رفسنجانی به رهبر انقلاب ** مهم
    تصویر و اتهامات برخی عاملان سایت‏های مستهجن- مستند شوک
    [عناوین آرشیوشده]