سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر نو رسته ای که در جستجوی دانش و عبادت رشد کند تا بزرگ شود، خداوند روز قیامت پاداش هفتاد و دو صدیق را به او می دهد . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
کل بازدیدها:----581166---
بازدید امروز: ----88-----
بازدید دیروز: ----58-----
جستجو:
  • اوقات شرعی
    شهرام همایون و فروش دختران در دبی به نقل از وبلاگ درد دل - طرحی نو برای اتحاد ایرانیان سراسر گیتی
     
     
  • درباره من
  • لوگوی وبلاگ
    شهرام همایون و فروش دختران در دبی به نقل از وبلاگ درد دل - طرحی نو برای اتحاد ایرانیان سراسر گیتی

  • فهرست موضوعی یادداشت ها
    آیت الله یزدی در واکنش به نامه هاشمی رفسنجانی . رضا فاضلی عودلاجان تهران مدارس نوشیروان پریوش سرهنگ نصیری . شهرام همایون فروش دختران در دبی . علیرضا میبدی دادگاه مصطفی رمضان پور پسر خاله زن میبدی هما احسان . ماهواره ملی امید تماشای مسیر زنده پرتاب مدار کره زمین . مستهجن مضلین مستهجن سکس شوک مستند شوک مرکز بررسی جرائم سازمان . میر حسین موسوی عضو فعال ستاد مرکزی آشوب عضویت شورای مرکزی سازمان . نحوه زندگی آیت‏ا? خامنه‏ای دیده . نخست وزیر ترکیه رجب طیب اردوغان غزه رییس رژیم صهیونیستی . نماز جمعه تصاویر حاشیه رفسنجانی موسوی . همسر مصطفی تاج زاده سازمان مجاهدین انقلاب مجمع زنان اصلاح طلب حس .
  • مطالب بایگانی شده
  • لینک دوستان من
  • لوکوی دوستان من
  • اوقات شرعی
  • اشتراک در وبلاگ
     
    < type="text/java" src="http://www.iransohrab.ir/js/IranSohrab-link.js">





    Powered by WebGozar

    وضعیت من در یاهو
  • آوای آشنا
  • شهرام همایون و فروش دختران در دبی به نقل از وبلاگ درد دل
    نویسنده: ایران جمعه 87/11/11 ساعت 2:29 عصر

    شهرام همایون همان شخصی است که همیشه از دبی و شیخ محمد به بدی یاد می کرد و تجمعات و اعتراضاتی را به این بهانه در جلوی سفارت امارات در تهران به راه انداخت

    وی همیشه داعیه مبارزه با جمهوری اسلامی بخاطر فروش دختران ایران در دبی را دارد .و به همین بهانه تجمعاتی را در ایران برپا نموده است. وی در حال حاضر نیز در ادامه فعالیتهایی که در این زمینه انجام داده است در حال جمع آوری پولهای بی زبان مردم است.

    بنده بخاطر آگاه سازی مردم و بینندگان و خوانندگان از شخصیت واقعی و فعالیتهای این شیاد، کلاهبردار، جانی، خائن به ملت تمام بر خود لازم دیدم که پرده از این چهره به ظاهر وطن پرست و خیر خواه بردارم و چهره واقعی این شخص را برای شما آشکار سازم .

    شهرام همایون مانند سکه ای است که همه با یک روی آن آشنا هستند ولی شاید با روی دیگر آن هنوز آشنا نشده اند و اطلاعاتی از آن روی سکه وی نداشته باشند. بنده امروز می خوام یکی از فعالیتهای آن روی سکه شهرام همایون را برای شما نشان دهم امیداورم که خوشتان بیاید شما در ادامه، مطالبی را می خوانید که شاید باعث تعجب روز افزون شما شود ولی بنده همیشه گفته ام که اگر دلیلی بر حرفهای بنده پیدا نکردید قبول نکنید. به همین خاطر همیشه سعی کرده ام که مطالبم را با دلیل و مدرک ارائه کنم .این مطلب نیز مستثنای از مطالب قبلی نیست.

    قبلا برای شما از شهرام همایون فراوان گفته ام . اکثر خوانندگان در کلاهبرداری، شیادی ، خیانت ، وطن فروشی، دروغگویی، نان به نرخ روز خوری، بوقلمون صفتی و ... شهرام همایون شکی ندارند اما مطلب امروز پرده از جنایتی بر می دارد که نشان می دهد شهرام همایون بسیار فراتر از این صحبتهاست.

    اما مطلب چیست؟

    اگر برنامه کانال یک را دیده باشید، یکی از آگهی های این شبکه، تبلیغ یکی از شعبه های دانشگاه بولتن انگلستان است که به تازگی در دبی افتتاح شده است . مدیریت این دانشگاه را شخصی به نام آقای (پیرسون) برعهده دارد.

    این شعبه در راستای توسعه دادن و پذیرش دانشجو از کشورهای آسیایی در دبی افتتاح شده است.

    دانشجویان این دانشگاه از آخر سپتامبر شروع به فعالیت خواهند کرد. بیشتر دانشجویانی که تا به حال در این دانشگاه ثبت نام کرده اند که اغلب آنها تا به حال از هند و پاکستان بود اند.

    مدارک لازم جهت انتقال از ایران و یا هر کشور دیگر به این دانشگاه حداقل، دیپلم و داشتن مدرک زبان است.

    هزینه خوابگاه ماهی 1000 درهم یعنی حدود 300 دلار در ماه خواهد بود.

    هزینه تحصیلی در سال 3500 پوند یعنی حدود 6500 دلار در سال خواهد بود.

    رشته های موجود در این دانشگاه، مهندسی ، مدیریت توریست و مدیریت نیروی انسانی می باشد.

    مکان این دانشگاه: در راس الخیمه که در 40 کیلومتری دبی واقع است.

    شماره تماس با این دانشگاه:

    دبی 0097172281725 و انگلستان 00441612720072

    اما جالب توجه شما خوانندگان اینکه این آگهی در کانال یک بدون هیچ هزینه ای پخش می شود.فقط 500 دلار هزینه   تیزر  را پرداخت می کنند.

    اینکه شهرام همایون بابت پخش آگهی از این دانشگاه هزینه ای دریافت نمی کند خود جای بسیار تعجب است. در پیگیری های به عمل آمده به اینجا رسیدیم که رابط شهرام  همایون با این دانشگاه برای هماهنگی و همکاری شخصی به نام داوود بیگ زاده است. که حتما معرف حضور می باشد.

    جالب اینکه حدود 632 دانشجو که 412 نفراز آنها دختر بوده اند به امید تحصیل به این شعبه ( که در دبی مستقر است ) رجوع کرده اند که تا به حال به ایران بر نگشته اند و هنوز خبری از آنها در دست نیست.

                                      بازیچه

    جالب تر اینکه بعد از مدتی مشخص می شود که برخی از این دختران در اروپا و آمریکا در کازینوها و کباره ها مشغول به کارهستند و جالب تر از همه اینکه برخی از این دختران هم اکنون در کانال یک در حال فعالیتند.

    شهرام همایون که به تازگی حدود ? نفر از کارمندان زن را به بهانه های مختلف از شبکه بیرون کرده بود تازه معلوم شده که این دختران جایگزین افراد اخراج شده هستند. از این طریق شهرام همایون به خاطر مشکلاتی که این دختران دارند پول کمتری به آنها می دهد و هم استفاده های لازم را از آنها می برد.

    شهرام همایون با همکاری مسئول دانشگاه شعبه دبی ( پیرسون ) دختران ایران را به بهانه درس و تحصیل  و غیره به دبی می کشانند و سپس ...

    طبق آخرین اخبار رسیده اینکه این کار قبلا نیز توسط شهرام همایون صورت گرفته است و سابقه دارد. درضمن همانطور که قبلا اشاره شد رابط این کار نیز آقای داوود بیگ زاده بوده  و با نام شرکتهای مختلف در دبی این کار صورت می گرفته است. اما  بعد از منتقل شدن داوود بیگ زاده به لس آنجلس،  شهرام همایون مجبور می شود انتقال را از طریق های دیگری پیگری کند که یکی از این طریق ها همین دانشگاه بولتن شعبه دبی است که به تازگی افتتاح شده است.

    در ضمن یکی از چیزهایی که در این قضیه دستگیر بنده شد این بود که یکی از مشکلات شهرام همایون با دبی و امیر دبی در همین قضیه خلاصه می شده که امیر و سران عربی دبی که قبلا از این دختران در مجالس عیش و نوش خود استفاده لازم را می بردند وقتی کار خود را کساد می بینند و مشاهده می کنند که این دختران از طریق دبی به اروپا و کشورهای آمریکایی منتقل می شوند بر آنها سخت می آید و بین آنها و شاهزاده پهلوی و شهرام همایون شکر آب می شود و آن قضایای کذایی پیش می آید و ...

    تازه مشخص می شود؛ اینکه شهرام همایون بسیار ناراحت بود که چرا دختران ایران در دبی به فروش می روند به چه خاطر ناراحت بوده است.

     این بابا ناراحت دختران ایران نبوده  بلکه ناراحت است از اینکه چرا این دختران به اروپایی ها و انگلیسی ها وآمریکایی ها فروخته نشوند. و چرا او نتواند از آنها استفاده لازم را ببرد و پولی هم به جیب بزند و چرا ...

    برای اینکه به مطالب بنده پی ببرید و سندی بر حرفهای خود ارائه کرده باشم شما می توانید به شماره هایی که در بالا گذاشته ام زنگ بزنید و این سئوال را بپرسید که :

    چرا شما در کانال یک آگهی پخش می کنید؟؟ چرا در شبکه ای دیگر آگهی پخش نمی کنید؟؟؟ چرا شهرام همایون از شما هزینه ای برای پخش آگهی نمی گیرد؟؟؟ رابطه شهرام همایون با آقای پیرسون چیست ؟؟؟و چرا تا به حال دانشجویانی که در دانشگاه شما ثبت نام کرده اند بیشتر هندی و پاکستانی بوده؟؟؟ در حالی که آمار مسافرت دانشجویان ایرانی در این ماه اخیر حداقل 3 برابر بیشتر از ماه های گذشته بوده است و رجوع دانشجویان ایرانی به این دانشگاه چند برابر بقیه کشورها بوده است.؟؟؟؟؟؟؟؟


        نظرات دیگران ( )


  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ
  • ## درخواست رسانه‌های بیگانه از سران اصلاحات ##
    ## عکس:دیدار کروبی با سفیر سابق انگلیس ##
    ## منوشه امیر: برای مقابله با خطر شیعه باید از سبزها حمایت کرد!
    ## شیمون پرز: مخالفان به نیابت از ما می جنگند ##
    ## درخواست انگلیس از ایران: روابط خود را با ما کاهش ندهید ##
    ## اعتراض شدید تشکل های دانشجویی نسبت به نامه سید حسن خمینی ##
    آبروی همه مسلمانان؛ اشک ما را چرا درآوردی؟:
    آنچه من دیدم و نحوه زندگی آیت ا? خامنه ای
    نماز جمعه سیاسی Top2009 - موسوی با کلی محافظ بعد 20 سال در
    میر حسین موسوی - به کجا چنین شتابان ؟؟ - 2
    میر حسین موسوی - به کجا چنین شتابان ؟؟
    پاسخ آیت الله یزدی در واکنش به نامه هاشمی رفسنجانی ** مهم
    رنجنامه جمعیت ایثارگران خطاب به هاشمی رفسنجانی
    مهم ** نامه هاشمی رفسنجانی به رهبر انقلاب ** مهم
    تصویر و اتهامات برخی عاملان سایت‏های مستهجن- مستند شوک
    [عناوین آرشیوشده]