سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ای منتهای آرزو ! آیا مرا به آتش می سوزانی ؟ پس امیدم چه می شود ؟ پس آن گاه دوستی ام چه می شود ؟ [امام سجّاد علیه السلام]
کل بازدیدها:----580707---
بازدید امروز: ----25-----
بازدید دیروز: ----64-----
جستجو:
  • اوقات شرعی
    آرشیو مهر ماه 1386 - طرحی نو برای اتحاد ایرانیان سراسر گیتی
     
     
  • درباره من
  • لوگوی وبلاگ
    آرشیو مهر ماه 1386 - طرحی نو برای اتحاد ایرانیان سراسر گیتی

  • فهرست موضوعی یادداشت ها
    آیت الله یزدی در واکنش به نامه هاشمی رفسنجانی . رضا فاضلی عودلاجان تهران مدارس نوشیروان پریوش سرهنگ نصیری . شهرام همایون فروش دختران در دبی . علیرضا میبدی دادگاه مصطفی رمضان پور پسر خاله زن میبدی هما احسان . ماهواره ملی امید تماشای مسیر زنده پرتاب مدار کره زمین . مستهجن مضلین مستهجن سکس شوک مستند شوک مرکز بررسی جرائم سازمان . میر حسین موسوی عضو فعال ستاد مرکزی آشوب عضویت شورای مرکزی سازمان . نحوه زندگی آیت‏ا? خامنه‏ای دیده . نخست وزیر ترکیه رجب طیب اردوغان غزه رییس رژیم صهیونیستی . نماز جمعه تصاویر حاشیه رفسنجانی موسوی . همسر مصطفی تاج زاده سازمان مجاهدین انقلاب مجمع زنان اصلاح طلب حس .
  • مطالب بایگانی شده
  • لینک دوستان من
  • لوکوی دوستان من
  • اوقات شرعی
  • اشتراک در وبلاگ
     
    < type="text/java" src="http://www.iransohrab.ir/js/IranSohrab-link.js">





    Powered by WebGozar

    وضعیت من در یاهو
  • آوای آشنا
  • استودیوی بی.بی.سی؛ شورای سیاستگذاری اعتمادملی؟!
    نویسنده: ایران پنج شنبه 86/7/5 ساعت 2:28 صبح

      استودیوی بی.بی.سی؛ شورای سیاستگذاری اعتمادملی؟!

     یک روزنامه صبح در یادداشتی که محتوای آن هماهنگی جالبی با اظهارات صادق صبا، تحلیلگر بی.بی.سی داشت، ضمن اذعان به محبوبیت رئیس جمهور ایران در جهان اسلام، ادعا کرد این محبوبیت تا زمانی معنا دارد که بوی تهدید آمریکا جدی‌ترنگشته است.به گزارش رجانیوز، انتشار این نوشته در حالی صورت می گیرد که نویسنده آن که ازقضا دستی نیز بر آتش هجونویسی دارد، در حال حاضر به دعوت یکی از رسانه های وابسته به بی.بی.سی و با تلاش مسعود بهنود (پدرخوانده هجونویسان!) در ماه های اخیر در انگلستان به سر می برد و همزمان نیز ستون هجو روزانه خود را در هجو دولت نهم و شخص رئیس جمهور، قلمی می کند.روز گذشته هنگامیکه این نویسنده، نوشته اش را برای اعتماد ملی ایمیل می نمود، صادق صبا تحلیلگر شبکه تلویزیونی بی.بی.سی نیز در تحلیلی به مناسبت سفر رئیس جمهور ایران به نیویورک، نتوانست عقب تر از روزنامه لس آنجلس تایمز حر کت کند و احمدی نژاد را به دلیل ایستادگی در برابر امریکا و  فشارهای آن در جهان عرب دارای احترام بسیار دانست اما مشکل او را در داخل و معطوف به مردم ایران اعلام کرد که از وی گله دارند.
    این البته نخستین باری نیست که روزنامه اعتماد ملی تن به انتشار یادداشتهایی کاملاً همسو با بی.بی.سی می دهد. روزنامه ای که در بدو تأسیس، هدف از انتشار آن به صاحب امتیازی کروبی، اعلام مواضع رسمی حزب اعتماد ملی اعلام گردیده بود.نمونه این همراهی در زمان دستگیری ملوانان انگلیسی متجاوز به مرز آبی ایران نیز از سوی روزنامه اعتماد ملی با بی.بی.سی مشهود بود که در پی اعتراض برخی اصولگرایان به نویسندگان آن روزنامه، کروبی با واکنشی شدید خطاب به منتقدین روزنامه اش، بر این نسق مهر تأیید نهاد: "همواره مورد تهاجم، کم لطفى و حرمت شکنى جریاناتى که مشى اینجانب را در ادامه خط امام(ره) و راه ایشان با سلیقه خود در تضاد مى بینند، بوده ام. قطعا این گونه اتهامات خللى در ادامه راهى که انتخاب کردم ایجاد نمى کند."
    "همگان مطمئن خواهند بود که اینجانب کماکان بر اصول و آرمان‌های خود پافشاری خواهم کرد و اجازه نخواهم داد مرزهای ضروری با افرادی که مبانی اصلی نظام یعنی جمهوریت و اسلامیت را قبول ندارند شکسته شود." پیشینه تأسیس حزب اعتمادملی به مقطع زمانی پس از مرحله اول نهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری باز می گردد که کروبی در واکنش به عدم صعود به مرحله دوم، اعلام نمود قصد تشکیل حزبی را دارد و برای آنکه حزبش ریشه در قدرت نداشته باشد، از تمامی مسئولیتهای رسمیش استعفا کرد. او در استعفا نامه اش تاکید کرد حزبی که تاسیس می کند با 2 گروه که او آنها را دشمنان اصلی انقلاب و کشور می دانست و یکی از آنها سکولارهای مخالف نظام بود، مرزبندی خواهد داشت.کروبی همچنین عضویت در این حزب را مشروط به عضویت انحصاری نمود و حتی عضویت همزمان اعضاء شورای مرکزی حزب اعتماد ملی در مجمع روحانیون مبارز را منع کرد.کروبی همزمان با تاسیس این حزب، روزنامه اعتماد ملی را نیز برای اعلام مواضع خود منتشر نمود اما این روزنامه که همواره مورد حمایت کروبی قرار داشت، دارای محدودیتهای زیادی به لحاظ وابستگی های سیاسی نبود.
    اندکی بعد، کروبی خبر از تاسیس شبکه ماهواره ای توسط حزبش داد. سایت های خبری اصلاح طلبان در آن دروه نوشتند، گفته می شود شبکه تلویزیونی مهدی کروبی از لندن برنامه های خود را برای ایران پخش خواهد کرد. در این باره شایعاتی همچون مذاکره جهت همکاری بازیگران مشهور زن و مرد سینمای ایران از قبیل برخی بازیگران فیلم فرزند صبح به کارگردانی بهروز افخمی، مطرح گردید؛ هرچند این شبکه به دلایلی همچون عدم توان تولید برنامه های تولیدی برای آن هیچ گاه شکل واقعی نیافت.مرداد ماه سال جاری و در روز خبرنگار، حدود 2 سال از پس از تأسیس حزب و روزنامه، کروبی در مراسمی که به مناسبت روز خبرنگار از سوی حزب اعتماد ملی برگزار شده بود، در جمع تعدادی از مدیران مسوول روزنامه ها، بر خلاف حمایت همیشگی خود از روزنامه اعتماد ملی به طور تلویحی از قبول مسئولیت روزنامه ابراز پشیمانی و خاطرنشان کرد: "هر جامعه ای فرهنگ، قوانین، مقدسات و حرمت هایی دارد که طبیعتاً اینها باید رعایت شود، به دلیل خطیر بودن فعالیت رسانه ای هیچ گاه تاکنون مسوولیت یک رسانه را به عنوان حقیقی نپذیرفته بودم. آخر عمری صاحب امتیاز یک روزنامه شده ام، هرچند در ابتدا زیر بار این مسوولیت نمی رفتم، چون می دانستم این مسوولیت بسیار حساس است."
    اینک که برای چندمین بار مو به مو دیکته انگلیسیها بر مطبوعه ای که نام اعتمادملی بر آن نهاده شده، نقش می بندد، باید منتظر ماند و دید که کروبی که خود را خط امامی می داند از اصول و آرمانهایش فاصله می گیرد یا از روزنامه نگارانی که مشق شب سیاسی شان را از گپ و گفت های خیابانهای لندن و استودیوی بی.بی.سی دریافت می کنند.

        نظرات دیگران ( )

  • متن کامل سخنرانی و پرسش و پاسخ مراسم دانشگاه کلمبیا
    نویسنده: ایران پنج شنبه 86/7/5 ساعت 2:22 صبح

     متن کامل سخنرانی و پرسش و پاسخ احمدی نژاد  مراسم دانشگاه کلمبیا


        نظرات دیگران ( )

    <      1   2      

  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ
  • ## درخواست رسانه‌های بیگانه از سران اصلاحات ##
    ## عکس:دیدار کروبی با سفیر سابق انگلیس ##
    ## منوشه امیر: برای مقابله با خطر شیعه باید از سبزها حمایت کرد!
    ## شیمون پرز: مخالفان به نیابت از ما می جنگند ##
    ## درخواست انگلیس از ایران: روابط خود را با ما کاهش ندهید ##
    ## اعتراض شدید تشکل های دانشجویی نسبت به نامه سید حسن خمینی ##
    آبروی همه مسلمانان؛ اشک ما را چرا درآوردی؟:
    آنچه من دیدم و نحوه زندگی آیت ا? خامنه ای
    نماز جمعه سیاسی Top2009 - موسوی با کلی محافظ بعد 20 سال در
    میر حسین موسوی - به کجا چنین شتابان ؟؟ - 2
    میر حسین موسوی - به کجا چنین شتابان ؟؟
    پاسخ آیت الله یزدی در واکنش به نامه هاشمی رفسنجانی ** مهم
    رنجنامه جمعیت ایثارگران خطاب به هاشمی رفسنجانی
    مهم ** نامه هاشمی رفسنجانی به رهبر انقلاب ** مهم
    تصویر و اتهامات برخی عاملان سایت‏های مستهجن- مستند شوک
    [عناوین آرشیوشده]