سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خرد، ریشه دانش و انگیزه فهم آن است . [امام علی علیه السلام]
کل بازدیدها:----580668---
بازدید امروز: ----50-----
بازدید دیروز: ----22-----
جستجو:
  • اوقات شرعی
    آرشیو مردادماه 1386 - طرحی نو برای اتحاد ایرانیان سراسر گیتی
     
     
  • درباره من
  • لوگوی وبلاگ
    آرشیو مردادماه 1386 - طرحی نو برای اتحاد ایرانیان سراسر گیتی

  • فهرست موضوعی یادداشت ها
    آیت الله یزدی در واکنش به نامه هاشمی رفسنجانی . رضا فاضلی عودلاجان تهران مدارس نوشیروان پریوش سرهنگ نصیری . شهرام همایون فروش دختران در دبی . علیرضا میبدی دادگاه مصطفی رمضان پور پسر خاله زن میبدی هما احسان . ماهواره ملی امید تماشای مسیر زنده پرتاب مدار کره زمین . مستهجن مضلین مستهجن سکس شوک مستند شوک مرکز بررسی جرائم سازمان . میر حسین موسوی عضو فعال ستاد مرکزی آشوب عضویت شورای مرکزی سازمان . نحوه زندگی آیت‏ا? خامنه‏ای دیده . نخست وزیر ترکیه رجب طیب اردوغان غزه رییس رژیم صهیونیستی . نماز جمعه تصاویر حاشیه رفسنجانی موسوی . همسر مصطفی تاج زاده سازمان مجاهدین انقلاب مجمع زنان اصلاح طلب حس .
  • مطالب بایگانی شده
  • لینک دوستان من
  • لوکوی دوستان من
  • اوقات شرعی
  • اشتراک در وبلاگ
     
    < type="text/java" src="http://www.iransohrab.ir/js/IranSohrab-link.js">





    Powered by WebGozar

    وضعیت من در یاهو
  • آوای آشنا
  • محصولی: احمدی‌نژاد جت فانتوم است
    نویسنده: ایران سه شنبه 86/5/30 ساعت 10:33 عصر

    محصولی: احمدی‌نژاد جت فانتوم است

    صادق محصولی، مشاور رئیس جمهوری، تغییرات در کابینه را حق رئیس جمهوری دانست و گفت که تغییرات از این جهت ‌صورت گرفته است که رئیس جمهوری می‌خواهد، هیچ فرصتی را برای خدمت‌رسانی بهتر از دست ندهد.

    محصولی که از زمان روی کارآمدن دولت نهم، با هیچ خبرنگاری مصاحبه نکرده است، خبرنگاران ‌سیاسی ایرنا را در آستانه هفته دولت، برای انجام اولین مصاحبه در «ساختمان سفید ریاست جمهوری» پذیرفت. از این رو، تغییرات در کابینه و نحوه همکاری خود با رئیس جمهوری بخش مهمی از این مصاحبه را که حدود دوساعت و نیم طول کشید، به خود اختصاص داد.

    ادامه مطلب ...

        نظرات دیگران ( )

  • سرقت مسلحانه از یک خانواده ایرانی در مالزی
    نویسنده: ایران سه شنبه 86/5/30 ساعت 10:24 عصر

    سرقت مسلحانه از یک خانواده ایرانی در مالزی

    اعضای یک خانواده ایرانی روز سه‌شنبه در منزل مسکونی خود در کوالالامپور پایتخت مالزی مورد تهاجم سارقان مسلح قرار گرفتند. به گزارش ایرنا، این خانواده ایرانی در طبقه دهم مجتمع مسکونی "امپنگ اونیو" که درعین حال از خدمات امنیتی و نگهبانی مستمر برخوردار است سکونت دارند.

    سرپرست این خانواده ایرانی در گفت وگو با خبرنگار ایرنا در تشریح نحوه این اقدام مسلحانه اظهارداشت که حوالی ساعت ۱۰صبح امروز چهار فرد مسلح به سلاح گرم و سرد با توسل به زور وارد منزل مسکونی وی شدند.

    ادامه مطلب ...

        نظرات دیگران ( )

  • سرنوشت صدام در انتظار مسعود و مریم رجوی
    نویسنده: ایران سه شنبه 86/5/30 ساعت 10:17 عصر

    سرنوشت صدام در انتظار مسعود و مریم رجوی

     

    در حالی که بنا به گزارش روزنامه عراقی «البینه الجدیده»، پلیس بین‌الملل بنا به درخواست و مستندات ارایه‌شده از سوی دولت عراق، حکم بازداشت مسعود و مریم رجوی را صادر کرده، در صورت انجام اقدامات قانونی از سوی اینترپل، سرنوشت صدام حسین ـ ارباب این دو تروریست ایرانی مشهور ـ در انتظار آنان خواهد بود.
    به گزارش خبرنگار «بازتاب»، هفته گذشته «جعفر الموسوی»، دادستان شجاع دادگاه عالی جنایی عراق، دادخواست ارایه‌شده علیه تروریست‌های مجاهدین خلق را به دلیل قتل هزاران تن از شیعیان مظلوم عراق در انتفاضه شعبانیه 91 را اعلام کرد؛ در انتفاضه شعبانیه 91 که این روزها مردم عراق، شانزدهمین سال آن را گرامی می‌دارند، هم‌زمان با تضعیف رژیم صدام، شیعیان عراق به ویژه در شهرهای مذهبی کربلا و نجف، علیه او قیام کردند. در این قیام، مزدوران صدام با همکاری تروریست‌های گروه مجاهدین خلق به مردم عادی حمله برده و نزدیک به یک میلیون نفر از مردم عراق را به خاک و خون کشیدند.

    ادامه مطلب ...

        نظرات دیگران ( )

  • مرگ مشکوک یک ایرانی در سلول دو نفره زندان انگلیس
    نویسنده: ایران سه شنبه 86/5/30 ساعت 10:5 عصر

    مرگ مشکوک یک ایرانی در سلول دو نفره زندان انگلیس

     

    روزنامه Independent انگلستان روز 29/05/1386 نوشت: ساعت 3 صبح روز 28/05/1386 پیکر بی‌جان یک ایرانی به نام سعید عادلی قلی در سلول دو نفری او در زندان بیرمنگهام کشف شد.
    بنابر ادعای منبع این گزارش که وزارت دادگستری انگلستان می باشد، جسد این ایرانی 31 ساله درحالی با طناب دار کشف شد که هنوز حکم مجازات او صادر نشده بود.
    به گزارش خبرنگار «بازتاب» از لندن، مطابق همین اعلامیه وزارت دادگستری، یک ساعت پس از کشف پیکر این ایرانی، در همین زندان جسد یک زندانی به دار آویخته دیگر نیز کشف شده است!
    ادامه مطلب ...

        نظرات دیگران ( )

  • پیشنهادهای شاهرودی به سفارتخانه‌های ایران
    نویسنده: ایران پنج شنبه 86/5/25 ساعت 10:52 عصر

    پیشنهادهای شاهرودی به سفارتخانه‌های ایران

    رئیس قوه قضائیه در جمع نمایندگان سیاسی ایران در خارج از کشور پیشنهاد کرد که یک "واحد قضایی" در سفارتخانه‌ کشورهایی که ایرانیان زیادی در آنجا وجود دارند، تشکیل شود و یک قاضی نیز مسئول رسیدگی به مشکلات حقوقی ایرانیان خارج از کشور شود .
    به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله هاشمی شاهرودی، رئیس قوه قضاییه، پیش از ظهر امروز در جمع سفیران و نمایندگان سیاسی کشورمان در خارج از کشور به ایراد سخنرانی پرداخت و با اشاره به اهمیت ارتباط قوه قضاییه با نمایندگی های خارج از کشور ، خواستار تعمیق این روابط شد.

    ادامه مطلب ...

        نظرات دیگران ( )

  • فیلم اعترافات کاظمینی بروجردی در دادگاه
    نویسنده: ایران پنج شنبه 86/5/25 ساعت 10:27 عصر

      فیلم اعترافات کاظمینی بروجردی در دادگاه

     برای دانلود این فیلم اینجا کلیک کنید

     حسین کاظمینی بروجردی مدتی پیش با برنامه ریزی و حمایت تبلیغاتی رسانه های خارج از کشور با ادعای ارتباط با امام زمان، دادن اذکار عجیب به مردم و ادعای حل مشکلات آنان و ادعای رهبری دین سنتی و مکاتبه با سران کشورهای اروپایی و غربی و هم چنین پاپ و مصاحبه با رادیو و رسانه های خارجی سعی در ایجاد آشوب و جنجال و بزرگ نمایی خود داشت.

     خبر دفاع جرج بوش از کاظمینی را اینجا بخوانید

     وی در ادعاهای کاذب خود مدعی شد که نوه آیت الله العظمی بروجردی است در صورتیکه بعد از دستگیری سطح پایین علمی و نسب واقعی اش برملا شد.

     

    ادامه مطلب ...

        نظرات دیگران ( )

  • خسارت 15میلیاردی در آتش‌سوزی امین‌حضور
    نویسنده: ایراندوست پنج شنبه 86/5/25 ساعت 11:18 صبح

    در پی وقوع آتش‌سوزی مهیب در انبار پاساژ «عاج» واقع در سه راه امین حضور و تلاش چند ساعته آتش‌نشانی برای خاموش کردن آتش، کارشناسان بررسی علل حریق سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران در اقدامات کارشناسی، میزان خسارات وارده را تا کنون 15 میلیارد تومان برآورد کردند.

    به گزارش ایسنا، دود ناشی از شعله‌های مهیب این آتش‌سوزی که از ساعت 16:48 روز بیست و سوم مرداد ماه آغاز شده بود، به گونه‌ای بود که آسمان کیلومترها دورتر از حادثه سیاه شد.

    سه دقیقه از این حادثه نگذشته بود که اولین ایستگاه آتش‌نشانی در محل حاضر شد و به دنبال آن 11 ایستگاه دیگر با استفاده از نردبان و تانکرهای آب و همچنین هیدرانت‌ها با اعزام به محل، بی‌درنگ وارد عمل شدند و به این ترتیب عملیات اطفای حریق در ساعت 18:40 پایان یافت.

    ادامه مطلب ...

        نظرات دیگران ( )

  • ناشنیده‌ای از شهید دکتر مصطفی چمران
    نویسنده: ایراندوست پنج شنبه 86/5/25 ساعت 11:17 صبح

    با توجه به این‌که در آن روزها بحث زیادی درباره جریان امل و حزب‌الله در جریان بود، بچه‌ها از آقای چمران که به دلیل سابقه همکاری و فعالیت خود در لبنان، از امل طرفداری می‌کرد، سؤالات زیادی که جنبه انتقادی داشت، کردند... تا کار به اینجا رسید آقای چمران با تندی به او که یک جوان 19 ساله بود گفت، من با شما بحثی ندارم ادامه مطلب...

        نظرات دیگران ( )

  • تشکر یک طنز نویس از وزیر ارشاد!
    نویسنده: ایراندوست سه شنبه 86/5/23 ساعت 12:25 عصر

    جناب آقای صفار هرندی وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی
    سلام علیکم و رحمه الله و برکاته

    ضمن آرزوی سلامتی و طول وزارت برای حضرتعالی، غرض از نوشتن این نامه این است که اخیرا مشاهده می شود عده ای در قالب نماینده مجلس یا خبرنگار و یا دیگر قوالب، با نامه نگاری درصدد هستند تا حضرتعالی را تحت فشار بگذارند. بخصوص آنکه در روز خبرنگار هم هستیم
    ادامه مطلب...

        نظرات دیگران ( )

  • تخلفات گسترده در گمرک فرودگاه امام و توقف صدور بارنامه جدید
    نویسنده: ایراندوست سه شنبه 86/5/23 ساعت 12:23 عصر

    به خاطر بررسی‌های گمرکی و رسیدگی به پرونده‌ها و کشف تخلفات باند گمرک فرودگاه امام خمینی(ره) اکنون امکان صدور بارنامه برای محموله‌ها و بارها وجود ندارد و شرکت‌های هواپیمایی نیز از پذیرش بار به مقصد فرودگاه امام خودداری می‌کنندادامه مطلب...

        نظرات دیگران ( )

       1   2   3   4      >

  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ
  • ## درخواست رسانه‌های بیگانه از سران اصلاحات ##
    ## عکس:دیدار کروبی با سفیر سابق انگلیس ##
    ## منوشه امیر: برای مقابله با خطر شیعه باید از سبزها حمایت کرد!
    ## شیمون پرز: مخالفان به نیابت از ما می جنگند ##
    ## درخواست انگلیس از ایران: روابط خود را با ما کاهش ندهید ##
    ## اعتراض شدید تشکل های دانشجویی نسبت به نامه سید حسن خمینی ##
    آبروی همه مسلمانان؛ اشک ما را چرا درآوردی؟:
    آنچه من دیدم و نحوه زندگی آیت ا? خامنه ای
    نماز جمعه سیاسی Top2009 - موسوی با کلی محافظ بعد 20 سال در
    میر حسین موسوی - به کجا چنین شتابان ؟؟ - 2
    میر حسین موسوی - به کجا چنین شتابان ؟؟
    پاسخ آیت الله یزدی در واکنش به نامه هاشمی رفسنجانی ** مهم
    رنجنامه جمعیت ایثارگران خطاب به هاشمی رفسنجانی
    مهم ** نامه هاشمی رفسنجانی به رهبر انقلاب ** مهم
    تصویر و اتهامات برخی عاملان سایت‏های مستهجن- مستند شوک
    [عناوین آرشیوشده]