سفارش تبلیغ
صبا ویژن
چون نیکوکارى بر زمانه و مردم آن غالب آید و کسى به دیگرى گمان بد برد ، که از او فضیحتى آشکار نشده ، ستم کرده است . و اگر بدکارى بر زمانه و مردم آن غالب شود و کسى به دیگرى گمان نیک برد خود را فریفته است . [نهج البلاغه]
کل بازدیدها:----580684---
بازدید امروز: ----2-----
بازدید دیروز: ----64-----
جستجو:
  • اوقات شرعی
    تابستان 1387 - طرحی نو برای اتحاد ایرانیان سراسر گیتی
     
     
  • درباره من
  • لوگوی وبلاگ
    تابستان 1387 - طرحی نو برای اتحاد ایرانیان سراسر گیتی

  • فهرست موضوعی یادداشت ها
    آیت الله یزدی در واکنش به نامه هاشمی رفسنجانی . رضا فاضلی عودلاجان تهران مدارس نوشیروان پریوش سرهنگ نصیری . شهرام همایون فروش دختران در دبی . علیرضا میبدی دادگاه مصطفی رمضان پور پسر خاله زن میبدی هما احسان . ماهواره ملی امید تماشای مسیر زنده پرتاب مدار کره زمین . مستهجن مضلین مستهجن سکس شوک مستند شوک مرکز بررسی جرائم سازمان . میر حسین موسوی عضو فعال ستاد مرکزی آشوب عضویت شورای مرکزی سازمان . نحوه زندگی آیت‏ا? خامنه‏ای دیده . نخست وزیر ترکیه رجب طیب اردوغان غزه رییس رژیم صهیونیستی . نماز جمعه تصاویر حاشیه رفسنجانی موسوی . همسر مصطفی تاج زاده سازمان مجاهدین انقلاب مجمع زنان اصلاح طلب حس .
  • مطالب بایگانی شده
  • لینک دوستان من
  • لوکوی دوستان من
  • اوقات شرعی
  • اشتراک در وبلاگ
     
    < type="text/java" src="http://www.iransohrab.ir/js/IranSohrab-link.js">





    Powered by WebGozar

    وضعیت من در یاهو
  • آوای آشنا
  • ناگفتههای عضو سابق گروهک منافقین از هجده سال زندگی در قرارگاه اش
    نویسنده: ایران شنبه 87/5/12 ساعت 2:27 صبح

    - قدرت تحلیل و تفکر نیروها در چه حدی است؟ مثلا چقدر قادر به تحلیل اوضاع روز جهان و ایران هستند؟
    تقریبا صفر است. شما دقت کنید نیرویی که حدود 20 سال حتی از پادگان خود اجازه بیرون رفتن ندارد و فقط اخباری در اختیارش قرار می‌گیرد که از فیلتر سازمان رده شده باشد چطور می‌تواند قدرت تحلیل داشته باشد.
    شما الان که خیلی از مواضع و مسایل سازمان را که نگاه می‌کنید از فرط مسخرگی خنده‌تان می‌گیرد ولی وقتی در درون سازمان باشی این طور نیست در آنجا هیچ تلویزیون، رادیو، روزنامه و رسانه‌ای جز رسانه‌های مربوط به خود سازمان وجود ندارد.
    نیرویی که در پادگانی مثل اشرف حضور دارد کوچکترین خبری از ایران ندارد مگر آنچه «سیمای مجاهد» یا «صدای مجاهد» به او می‌گوید.
    هیچ‌گونه فیلم، اخبار و یا حتی برنامه‌های ورزشی از ایران پخش نمی‌شود.

    ادامه مطلب...

        نظرات دیگران ( )

  • ناگفتههای عضو سابق گروهک منافقین از هجده سال زندگی در قرارگاه اش
    نویسنده: ایران شنبه 87/5/12 ساعت 2:26 صبح

    به گزارش خبرگزاری فارس، چندی پیش قسمتی از مصاحبه با یکی از اعضای جداشده گروهک منافقین در رابطه با عملیات مرصاد در خبرگزاری فارس درج شد که از سوی مخاطبین با استقبال مواجه شد. گفتگوی زیر متن کامل مصاحبه با هادی شعبانی عضو جداشده گروهک منافقین است که به بیان خاطرات و مشاهدات خود در طول بیست سال ارتباط و زندگی با گروهک تروریستی منافقین از جمله نحوه جذب و آموزش نیروها، وی‍ژگی‌های سرکردگان این گروهک و مقاطع مهمی مانند عملیات مرصاد (فروغ جاویدان)، اوضاع پادگان اشرف و نحوه فرار از سازمان می‌پردازد.


    ادامه مطلب...

        نظرات دیگران ( )

  • بجز از علی که آرد پسری ابوالعجائب ...
    نویسنده: ایران جمعه 87/5/11 ساعت 3:21 صبح

    از مقتل خوارزمی و جامع الاخبار روایت شده است که مردی اعرابی به خدمت امام حسین علیه السلام آمد و گفت یابن رسول الله ضامن شده‌ام ادای دیت کامله را و ادای آن را قادر نیستم لاجرم با خود گفتم که باید سوال کرد از کریم‌ترین مرد و کسی کریمتر از اهل بیت رسالت صلوات الله علیهم اجمعین گمان ندارم. حضرت فرمود: یا اخا العرب من سه مسئله از تو می‌پرسم اگر یکی را جواب گفتی ثلث آن مال را به تو عطا می‌کنم و اگر دو سوال را جواب دادی دو ثلث مال خواهی گرفت و اگر هر سه را جواب گفتی تمام آن مال را عطا خواهم کرد، اعرابی گفت یابن رسول الله چگونه روا باشد که مثل تو کسی که از اهل علم و شرفی از این فدوی که یک عرب بدوی بیش نیستم سوال کند؟ حضرت فرمود که از جدم رسول خدا صلی الله علیه و‌ آله شنیدم که فرمود: اَلمَعرُوف بِقَدرِ الْمَعرِفَه باب معروف و موهبت به اندازة معرفت بروی مردم گشاده باید داشت، اعرابی عرض کرد هر چه خواهی سوال کن اگر دانم جواب می‌گویم و اگرنه از حضرت شما فرا می‌گیرم ولا قُوّه اِلاّ بِالله.


    حضرت فرمود که افضل اعمال چیست؟ گفت: ایمان به خداوند تعالی. فرمود چه چیز مردم را از مهالک نجات می‌دهد؟ عرض کرد توکل و اعتماد بر حق تعالی. فرمود زینت آدمی در چه چیز است؟ اعرابی گفت: علمی که به آن عمل باشد. فرمود که اگر بدین شرف دست نیابد؟ عرض کرد مالی که با مروت و جوانمردی باشد. فرمود که اگر این را نداشته باشد؟ گفت فقر و پریشانی که با آن صبر و شکیبائی باشد. فرمود اگر اینرا نیز نداشته باشد؟ اعرابی گفت که صاعقه‌ای از آسمان فرود بیاید و او را بسوزاند که او اهلیت غیر این ندارد.پس حضرت خندید و کیسه‌ای که هزار دینار زر سرخ داشت نزد او افکند و انگشتری عطا کرد او را که نگین آن دویست درهم قیمت داشت و فرمود که به این زرها ذمة خود را بری کن و این خاتم را در نفقة خود صرف کن.اعرابی آن زرها را برداشت و این آیه مبارکه را تلاوت کرد: اَللهُ اَعْلَمُ حَیْثُ یَجْعَلُ رِسالَتَه


        نظرات دیگران ( )

  • نویسنده مشهور صهیونیستی:اسراییل در پایان راه
    نویسنده: ایران جمعه 87/5/11 ساعت 3:10 صبح

    یک نویسنده مشهور صهیونیستی، ضمن ترسیم آینده‏ای وخیم برای رژیم صهیونیستی اعلام کرد: اسرائیل به پایان راه رسیده است.

    لئون دویتنر


    به گزارش الف، "لئون دویتنر" نویسنده صهیونیستی مقیم هلند و مولف کتاب "حق بازگشت" در گفتگو با هفته نامه آلمانی اشپیگل، درباره آینده اسرائیل گفت: اوضاع وخیم اسرائیل در دو دهه آینده، خیال پردازی نیست. بدون شک اسرائیل در 16 سال بعد فقط محدود به چند کیلومتری اطراف تل اویو و محصور بین دشمنان متعدد خواهد بود.

     

    ادامه مطلب ...

        نظرات دیگران ( )

  • ماجرای فیلمی که رهبر انقلاب را برافروخت
    نویسنده: ایران جمعه 87/5/11 ساعت 2:35 صبح

    مجید مجیدی به ذکر خاطره‌ای از اولین دیدار خود با رهبر معظم انقلاب پرداخت.


    به گزارش «فردا» به نقل از ویژه‌نامه «تداوم آفتاب»، مجید مجیدی از کارگردانان کشور در خاطره خود می‌آورد: اولین دیدار من با آقا برمی‌گردد به سال 70 و فیلم «بدوک». این فیلم فیلم تلخی باید می‌بود. این فیلم برای من منشا اتفاقاتی هم شد و البته مصداق بسیار خوبی است که تفاوت نگاه آقا را با مسئولان فرهنگی نظام برای شما عرض کنم. این فیلم را به همراه جمعی از هنرمندان و مسئولان در جلسه‌ای که آقا حضور داشتند، دیدیم. فیلم که تمام شد آقا به شدت برافروخته و ناراحت شد.
    ادامه مطلب ...

        نظرات دیگران ( )

  • راه اندازی قطار سریع السیر تهران مشهد
    نویسنده: ایران جمعه 87/5/11 ساعت 2:35 صبح

    رئیس سازمان سرمایه گذاری خارجی و کمک های فنی و اقتصادی ایران از انجام شدن کارهای اولیه برای راه اندازی قطار سریع السیر تهران - مشهد خبر داد.

    به گزارش ایرنا، بهروز علیشیری امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه پروژه این قطار تاکنون در هیچ کشوری با مسافت هزار کیلومتر اجرایی نشده است، ‌افزود : سرعت این قطار بیش از 500 کیلومتر در ساعت است و این طرح توسط بخش خصوصی اجرایی خواهد شد.

    وی گفت: سرمایه گذاری برای احداث این قطار با روش BOT ( ساخت ، بهره برداری و انتقال ) است و بزرگ ترین شرکت های دنیا در ساخت آن مشارکت دارند.

    علیشیری تصریح کرد: این سازمان نیز به نمایندگی از دولت برای مشارکت در ساخت این طرح اعلام آمادگی کرده است و بر اساس توافقات انجام شده از هم اکنون به مدت نه ماه مطالعات فاز یک این طرح انجام و سپس در مراحل بعدی، اسناد طرح برای کنسرسیوم و تامین مالی آماده خواهد شد.

    وی پیش بینی کرد: کار ساخت و بهره برداری این طرح حدود سه تا چهار سال به طول انجامد

        نظرات دیگران ( )

  • عماد مغنیه تو کیستی !!!!!!!!! ؟؟؟؟؟
    نویسنده: ایران شنبه 87/4/29 ساعت 2:10 صبح

    «مغنیه» به روایت«نقاش»

     

    رابرت بایر جاسوس سیا:من به دنبال عماد مغنیه بودم

     

    رابرت بایر جاسوس سیا:سیا بازنده اصلی «عملیات سفارت» بود


        نظرات دیگران ( )

  • اقتدار ملی رزمایش اقتدار آمیز نیروی دریایی سپاه
    نویسنده: ایران جمعه 87/4/21 ساعت 1:6 صبح

     
     

        نظرات دیگران ( )


  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ
  • ## درخواست رسانه‌های بیگانه از سران اصلاحات ##
    ## عکس:دیدار کروبی با سفیر سابق انگلیس ##
    ## منوشه امیر: برای مقابله با خطر شیعه باید از سبزها حمایت کرد!
    ## شیمون پرز: مخالفان به نیابت از ما می جنگند ##
    ## درخواست انگلیس از ایران: روابط خود را با ما کاهش ندهید ##
    ## اعتراض شدید تشکل های دانشجویی نسبت به نامه سید حسن خمینی ##
    آبروی همه مسلمانان؛ اشک ما را چرا درآوردی؟:
    آنچه من دیدم و نحوه زندگی آیت ا? خامنه ای
    نماز جمعه سیاسی Top2009 - موسوی با کلی محافظ بعد 20 سال در
    میر حسین موسوی - به کجا چنین شتابان ؟؟ - 2
    میر حسین موسوی - به کجا چنین شتابان ؟؟
    پاسخ آیت الله یزدی در واکنش به نامه هاشمی رفسنجانی ** مهم
    رنجنامه جمعیت ایثارگران خطاب به هاشمی رفسنجانی
    مهم ** نامه هاشمی رفسنجانی به رهبر انقلاب ** مهم
    تصویر و اتهامات برخی عاملان سایت‏های مستهجن- مستند شوک
    [عناوین آرشیوشده]