سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ای علیّ! از ویژگیهای مؤمن آن است که حقیقت را از دشمنش می پذیرد و فرا نمی گیرد جز برای آنکه بداند و نمی داند جز برای آنکه عمل کند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
کل بازدیدها:----581314---
بازدید امروز: ----44-----
بازدید دیروز: ----77-----
جستجو:
  • اوقات شرعی
    آرشیو مردادماه 1386 - طرحی نو برای اتحاد ایرانیان سراسر گیتی
     
     
  • درباره من
  • لوگوی وبلاگ
    آرشیو مردادماه 1386 - طرحی نو برای اتحاد ایرانیان سراسر گیتی

  • فهرست موضوعی یادداشت ها
    آیت الله یزدی در واکنش به نامه هاشمی رفسنجانی . رضا فاضلی عودلاجان تهران مدارس نوشیروان پریوش سرهنگ نصیری . شهرام همایون فروش دختران در دبی . علیرضا میبدی دادگاه مصطفی رمضان پور پسر خاله زن میبدی هما احسان . ماهواره ملی امید تماشای مسیر زنده پرتاب مدار کره زمین . مستهجن مضلین مستهجن سکس شوک مستند شوک مرکز بررسی جرائم سازمان . میر حسین موسوی عضو فعال ستاد مرکزی آشوب عضویت شورای مرکزی سازمان . نحوه زندگی آیت‏ا? خامنه‏ای دیده . نخست وزیر ترکیه رجب طیب اردوغان غزه رییس رژیم صهیونیستی . نماز جمعه تصاویر حاشیه رفسنجانی موسوی . همسر مصطفی تاج زاده سازمان مجاهدین انقلاب مجمع زنان اصلاح طلب حس .
  • مطالب بایگانی شده
  • لینک دوستان من
  • لوکوی دوستان من
  • اوقات شرعی
  • اشتراک در وبلاگ
     
    < type="text/java" src="http://www.iransohrab.ir/js/IranSohrab-link.js">





    Powered by WebGozar

    وضعیت من در یاهو
  • آوای آشنا
  • ساخت قوی‌ترین ابررایانه‌ خاورمیانه در ایران
    نویسنده: ایران سه شنبه 86/5/16 ساعت 12:59 صبح

    ساخت قوی‌ترین ابررایانه‌ خاورمیانه در ایران

     

    قوی‌ترین ابررایانه خاورمیانه با همت محققان مرکز تحقیقات پردازش‌های فوق سریع در دانشگاه صنعتی امیرکبیر ساخته شد و به بهره‌برداری رسید.

    به گزارش فارس، بهمن جوادی یکی از مجریان این پروژه در نشست خبری بهره‌برداری از قوی‌ترین ابر‌رایانه ایران با اشاره به اینکه این طرح حاصل تلاش دو ساله محققان است، گفت: این ابررایانه 216 هسته پردازشی اپترون با فرکانس 2 گیگاهرتز با بهره‌گیری از فناوری کلاستر به صورت موازی عمل می‌کنند. این سامانه حافظه‌ای برابر 56 گیگابایت دارد و ظرفیت ذخیره سازی آن معادل 5800 گیگابایت است.

    ادامه مطلب ...

        نظرات دیگران ( )

  • آغاز ساخت خط سه مترو تهران، به‌زودی
    نویسنده: ایران خبر پنج شنبه 86/5/11 ساعت 10:17 صبح

    قرارداد تامین 100 میلیون دلار اعتبار برای آغاز عملیات اجرایی خط 3 متروی تهران روزچهارشنبه میان بانک صنعت و معدن و شرکت راه آهن شهری تهران و حومه امضا شد.

    به گزارش واحد مرکزی خبر،‌ این اعتبار با موافقت شورای اقتصاد و پیرو مصوبه استانی دولت در سال 1384 به صورت فاینانس به شرکت مترو تخصیص داده شده که شهرداری تهران بازپرداخت 50 درصد و دولت بازپرداخت 50 درصد دیگر آن را تضمین کرده است.

    هزینه ساخت کل این خط با 23 ایستگاه زیرزمینی به طول 24 کیلومتر وهفت ایستگاه رو زمینی به طول 11 کیلومتر بیش از 770 میلیون یورو پیش بینی شده که بانک صنعت و معدن در نخستین مرحله تامین 100 میلیون دلار آن را برعهده گرفته است.ادامه مطلب...

        نظرات دیگران ( )

  • ناگفته‌هایی از آیت‌الحق، عبدالکریم حق‌شناس
    نویسنده: ایران خبر پنج شنبه 86/5/11 ساعت 10:15 صبح

    در پی رحلت استاد اخلاق و عرفان، آیت‌الله عبدالکریم حق‌شناس، «بازتاب» دو نامه پرمغز اخلاقی و یک نامه شخصی که حاکی از اوج تواضع و محبت و لطف ایشان نسبت به شاگردانشان است، منتشر می‌کند.
    متن این نامه‌ها توسط استاد سیدعباس قائم‌مقامی، از شاگردان نزدیک ایشان، در اختیار «بازتاب» قرار گرفته است.

    وی در توضیحی در این‌باره می‌نویسد: اینجانب در دوران طلبگی توفیق بسیار اندکی برای سفرهای تبلیغی که معمول طلاب است، داشته‌ام و مجموع آنها از سه، چهار مورد تجاوز نمی‌کند. در این سفرها که از فیض درک استاد حق‌شناس محروم بودم، لطف و محبت استاد اما، شامل حالم بود و با نامه، از فیض وجودش بهره‌مند می‌شدم. این دونامه که با ادبیات خاص ایشان انشا شده است، یادگار همان ایام می‌باشد.
    ادامه مطلب...

        نظرات دیگران ( )

  • با دوچرخه سرکار بروید
    نویسنده: ایران خبر پنج شنبه 86/5/11 ساعت 10:12 صبح

    با دوچرخه سرکار بروید
    آقای الهام، که بر خلاف شایعات با حفظ سمت به سرمربی‌گری تیم ملی منصوب نشده و فقط سخنگو و وزیر و رئیس و عضو همان جاهایی هست که بود، در جلسه‌ای که با سمت سخنگوی دولت در آن حضور داشت، پیشنهاد داد: مردم با دوچرخه به سرکار خود بروند.

    بنا بر نظر کارشناسی کارشناس امور دوچرخه‌سواری «دوربرگردان»، در صورت عملی شدن این طرح، موارد زیر استثنا هستند:

    1ـ مقامات دولتی، چون به رغم این‌که همه مقامات دولتی، انسان‌هایی افتاده و ساده زیستند و دلشان تالاپ تالاپ برای دوچرخه‌سواری می‌تپد، از لحاظ امنیتی درست نیست که آنها و سه محافظ و راننده و اسکورت‌هایشان سوار دوچرخه شوند.

    2ـ مدیران دولتی، به خاطر این‌که این بنده‌های خدا، هر لحظه از وقتشان در راه خدمت به خدا و ایضا روغن‌کاری چرخ‌های صنعت در جهت رسیدن به قله‌های افتخار می‌گذرد و قاعدتا هیچ ایرانی شریفی دلش رضا نیست که وقت این بنده‌های خدا و راننده هایشان با دوچرخه‌سواری تلف شود، به خصوص اگر این مدیران، هم‌سطح مدیر عامل 27 ساله پارس خودرو باشند.
    ادامه مطلب...

        نظرات دیگران ( )

  • جمهوری اسلامی، عبادتگاه ارامنه جهان
    نویسنده: ایران خبر پنج شنبه 86/5/11 ساعت 10:10 صبح

    در میان موج بدگویی‌های رسانه‌های غربی درباره نبود آزادی و حقوق بشر در ایران، کوه‌های چالدران ایران، به محل تجمع ارامنه از تمام جهان تبدیل شده است.

    به گزارش سرویس بین‌الملل «بازتاب»، خبرگزاری فرانسه این مراسم را تشریح کرده و می‌نویسد: چادرهای هزاران نفر از زایران در کنار کوه به چشم می‌خورد؛ هوا سرشار از عطر بخور است و صدای زنگ کلیسا، دره را پر کرده است.
    این مراسم ویژه زایران میسحی ارمنی است که مراسم یادبود عید مأموریت قدیس «تادئوس» در قرن نخست را در قلب کوهستان‌های شمال غرب جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌کنند.

    در نیم قرن اخیر، هزاران نفر از زایران ارمنی، از ایران و کشورهای دیگر به غار کلیسا (کلیسای سیاه)
    ادامه مطلب...

        نظرات دیگران ( )

  • استدلال عجیب ژنرال آمریکایی برای متهم کردن ایران
    نویسنده: ایران خبر پنج شنبه 86/5/11 ساعت 10:6 صبح

    تنها دو روز پس از مذاکره رسمی ایران و آمریکا در عراق، یک ژنرال ارشد آمریکایی دقت کار شورشیان و اصابت تیرهای آنان به هدف را علت آموزش آنان در ایران دانست!

    او روز پنج شنبه گفت که پرتاب راکت شبه نظامیان برای هدف قرار دادن منطقه سبز بغداد، در سه ماه گذشته به دلیل آموزش هایی که این شبه نظامیان در ایران دیده اند، با دقت بسیار بیشتری انجام می شود.

    منطقه سبز بغداد، یک حلقه امنیتی بسیار شدید است که برای محافظت از دولتمردان عراقی و دیپلمات های خارجی ایجاد شده و بسیاری از سفارتخانه ها و مراکز حساس دولت عراق در این منطقه قرار دارند.

    به گزارش خبرگزاری رویترز، ژنرال ریموند آدرینو، در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: «در سه ماه گذشته ما شاهد یک رشد معنا دار در توانایی های خمپاره اندازها و کسانی که راکت پرتاب می کنند، بوده ایم که برای هدف قرار دادن منطقه سبز و مناطق دیگر، با دقت بیشتری این کار را انجام می دهند.»
    ادامه مطلب...

        نظرات دیگران ( )

  • « پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب به مناسبت در گذشت آیت الله مشکینی»
    نویسنده: ایران اسلام سه شنبه 86/5/9 ساعت 2:57 عصر


    آیت الله مشکینی، مجاهدی واقعی،معلم اخلاص و پرهیزگاری

     

     

     بسم الله الرحمن الرحیم
    انالله و انا الیه راجعون
    رحلت فقیه مجاهد و پارسا حضرت آیت الله آقای حاج میرزا علی مشکینی اعلی اله مقامه موجب تأسف و تأثر شدید اینجانب گردید. این روحانی عالیقدر از جمله ی شخصیت های نادری بود که در سراسر عمر با برکت و در مراحل گوناگون زندگی نورانی خویش منشأ برکات فراوان برای حوزه ی علمیه و مردم مؤمن و اسوه ی اخلاقی و عملی برای شاگردان و ارادتمندان خود بود.در دوران طاغوت جزو پیشگامان نهضت اسلامی و در دوران جمهوری اسلامی در شمار مجاهدان واقعی و معلم اخلاص و پرهیزگاری و پارسائی محسوب می گشت. رفتار و عمل او بیش از بیان شیرین و رسایش، دعوت کننده ی به ایمان و پارسائی و حق طلبی و حقگوئی بود. جایگاه رفیع او در نظام جمهوری اسلامی و ریاست مجلس خبرگان رهبری از آغاز تشکیل این مجلس که نشانه ی حرمت و مکانت او در چشم نخبگان و علمای بزرگ و اساتید مبرّز روحانی کشور است، هرگز نتوانست در تواضع و فروتنی او یا در زندگی زاهدانه و دامن پاک او کمترین خدشه ئی وارد آورد. او جامع علم و عمل، و جهاد و زُهد، و تشخیص و سلوک صائب و مستقیم و بدون انحراف بود. فقدان این عالم ربانی و این روحانی جلیل القدر، ضایعه ئی بزرگ است. از خداوند متعال علوّ درجات و مغفرت و رحمت واسعه اش را برای روح مطهر ایشان مسألت می کنم و به ملت ایران و حوزه های علمیه و مراجع عظام و علمای اعلام بویژه به خاندان مکرم و بازماندگان محترم و همه ی ارادتمندان و شاگردان ایشان تسلیت عرض میکنم.
    والسلام علیه و رحمه اله و برکاته
    سیدعلی خامنه ای
    8/مرداد/1386

     


        نظرات دیگران ( )

  • آخه این خرافات ازکجا می آید!!!
    نویسنده: ایران اسلام سه شنبه 86/5/9 ساعت 2:47 عصر

    آیت‌الله بهجت : مراجعه به مدعیان انرژی‌درمانی سوء‌استفاده کننده از مقدسات، حرام است .



    آیت‌الله بهجت از مراجع تقلید، مراجعه به مدعیان انرژی درمانی را که در این راه از مقدسات نیز سوء‌استفاده می‌کنند، حرام دانستند. بخوانیدچه خبره...

        نظرات دیگران ( )

  • آیین‌نامه اجرایی تبصره 13 قانون بودجه ابلاغ شد
    نویسنده: ایران یکشنبه 86/5/7 ساعت 4:13 صبح

    از سوی معاون اول رئیس جمهوری

    آیین‌نامه اجرایی تبصره 13 قانون بودجه ابلاغ شد

     

    به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از دبیرخانه شورای اطلاع رسانی دولت،وزاری عضو کارگروه آیین‌نامه اجرایی تبصره 13بنا به پیشنهاد مشترک سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور و وزارتخانه‌های کشور، نفت، صنایع و معادن و سازمان حفاظت محیط زیست آیین‌نامه اجرایی تبصره (13) قانون بودجه سال 1386 کل کشور را تصویب نمودند.

    ادامه مطلب ...

        نظرات دیگران ( )

  • گلایه از دولت احمدی نژاد
    نویسنده: ایران یکشنبه 86/5/7 ساعت 3:34 صبح

    گلایه از دولت احمدی نژاد

     

    تقریباً دو سال از روی کار آمدن دولت نهم می گذرد علیرغم کارشکنی ها و مخالفت ها علیه دولت نهم، دولت دکتر احمدی نژاد خدمات چشمگیر و شایانی انجام داده است که بسیاری از مردم و حتی خواص و دست اندرکاران از آن بی اطلاعند. مقام معظم رهبری به صورت صریح از عدم اطلاع‌رسانی دولت گلایه نموده و فرمودند: سعی کنید با شیوه های هنری فعالیت های دولت نهم را به تصویر بکشید و به سمع و نظر مردم برسانید. ولی ظاهراً به نظر می‌رسد همان طور که انباشت اطلاعات مانع تصمیم گیری می‌شود انباشت خدمات دولت هم اطلاع‌رسانی را سخت و دشوار نموده است.

    ادامه مطلب ...

        نظرات دیگران ( )

    <      1   2   3   4      >

  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ
  • ## درخواست رسانه‌های بیگانه از سران اصلاحات ##
    ## عکس:دیدار کروبی با سفیر سابق انگلیس ##
    ## منوشه امیر: برای مقابله با خطر شیعه باید از سبزها حمایت کرد!
    ## شیمون پرز: مخالفان به نیابت از ما می جنگند ##
    ## درخواست انگلیس از ایران: روابط خود را با ما کاهش ندهید ##
    ## اعتراض شدید تشکل های دانشجویی نسبت به نامه سید حسن خمینی ##
    آبروی همه مسلمانان؛ اشک ما را چرا درآوردی؟:
    آنچه من دیدم و نحوه زندگی آیت ا? خامنه ای
    نماز جمعه سیاسی Top2009 - موسوی با کلی محافظ بعد 20 سال در
    میر حسین موسوی - به کجا چنین شتابان ؟؟ - 2
    میر حسین موسوی - به کجا چنین شتابان ؟؟
    پاسخ آیت الله یزدی در واکنش به نامه هاشمی رفسنجانی ** مهم
    رنجنامه جمعیت ایثارگران خطاب به هاشمی رفسنجانی
    مهم ** نامه هاشمی رفسنجانی به رهبر انقلاب ** مهم
    تصویر و اتهامات برخی عاملان سایت‏های مستهجن- مستند شوک
    [عناوین آرشیوشده]