سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سپاسگزاری دانشمند بر دانشش، به کار بستن و بذل آن به اهلش است . [امام علی علیه السلام]
کل بازدیدها:----582123---
بازدید امروز: ----36-----
بازدید دیروز: ----66-----
جستجو:
  • اوقات شرعی
    آرشیو خرداد 1386 - طرحی نو برای اتحاد ایرانیان سراسر گیتی
     
     
  • درباره من
  • لوگوی وبلاگ
    آرشیو خرداد 1386 - طرحی نو برای اتحاد ایرانیان سراسر گیتی

  • فهرست موضوعی یادداشت ها
    آیت الله یزدی در واکنش به نامه هاشمی رفسنجانی . رضا فاضلی عودلاجان تهران مدارس نوشیروان پریوش سرهنگ نصیری . شهرام همایون فروش دختران در دبی . علیرضا میبدی دادگاه مصطفی رمضان پور پسر خاله زن میبدی هما احسان . ماهواره ملی امید تماشای مسیر زنده پرتاب مدار کره زمین . مستهجن مضلین مستهجن سکس شوک مستند شوک مرکز بررسی جرائم سازمان . میر حسین موسوی عضو فعال ستاد مرکزی آشوب عضویت شورای مرکزی سازمان . نحوه زندگی آیت‏ا? خامنه‏ای دیده . نخست وزیر ترکیه رجب طیب اردوغان غزه رییس رژیم صهیونیستی . نماز جمعه تصاویر حاشیه رفسنجانی موسوی . همسر مصطفی تاج زاده سازمان مجاهدین انقلاب مجمع زنان اصلاح طلب حس .
  • مطالب بایگانی شده
  • لینک دوستان من
  • لوکوی دوستان من
  • اوقات شرعی
  • اشتراک در وبلاگ
     
    < type="text/java" src="http://www.iransohrab.ir/js/IranSohrab-link.js">





    Powered by WebGozar

    وضعیت من در یاهو
  • آوای آشنا
  • ایران سومین کشور تولیدکننده داروی MS
    نویسنده: ایراندوست چهارشنبه 86/3/9 ساعت 2:29 صبح


    دوشنبه 29 آبان 1385  - IRIB

    ایران سومین کشور تولیدکننده داروی MS

     محققان ایرانی موفق به تولید داروی بیوتکنولوژیک ام اس شدند .

     

    به این ترتیب ایران پس از کشورهای امریکا و سوئیس , سومین کشور تولیدکننده‌داروی جدید ام‌اس در دنیاست. مسئول طرح اینترفرون بتا گفت: داروی جدید بیماری ام اس که سینوکس نام دارد به شیوه بیوتکنولوژی تولید می شود و فرمول آن کاملا شبیه آونکس است.

     

    دکتر فریدون مهبودی افزود: عوارض این دارو کمتر از داروی شیمیایی است که از ماده سنتیتیک ساخته می شود.

     

    ماده اولیه‌این دارو از ژن " اینترفرون بتا " انسان گرفته و به میزبان " سلولهای CHF  تزریق می شود که این میزبان می تواند ژن مربوطه را به پروتئینی تبدیل کند که دقیقا مشابه پروتئین تولیدی دربدن است .


        نظرات دیگران ( )

  • احمدی نژاد وساطت کند، شادمهر برگردد
    نویسنده: ایران چهارشنبه 86/3/9 ساعت 1:6 صبح

    احمدی نژاد وساطت کند، شادمهر برگردد

    خبرگزاری انتخاب، همزمان با ایام فاطمیه وسالروز شهادت فاطمه زهرا )س)گروهی از خانواده های شهدا با ارسال نامه ای به رئیس جمهور خواستار اغماض و گذشت نظام اسلامی و بازگشت شادمهر عقیلی موسیقی دان و خواننده محبوب کشورمان شدند.

     شادمهر

    ادامش ...

        نظرات دیگران ( )

  • امکان‌پذیری ارسال sms فارسی به قیمت فینگلیش
    نویسنده: ایران چهارشنبه 86/3/9 ساعت 12:18 صبح

    امکان‌پذیری ارسال sms فارسی به قیمت فینگلیش

    مدیرعامل شرکت رهیاب پیام رسان به عنوان اپراتور اول sms کشور از امکان ارسال sms فارسی با رسم الخط نستعلیق خبر داد.

    علیرضا احمدیان زارچی، درگفت و گو با ایلنا، با اشاره به فعالیت شرکت رهیاب در جهت ارسال sms با رسم الخط‌‏های معروف فارسی و انگلیسی، اظهارداشت: در حال حاضر شاهد خطری که خط فارسی را در تهدید قرار داده هستیم و می‌‏دانیم که رسم الخط لاتین که این روزها به فنگلیس مشهور شده عملا به دو علت ارزیابی و قابلیت خوانده شدن در تمامی انواع گوشی‌‏های تلفن همراه بسیار مورد استفاده قرار گرفته است.

    ادامه مطلب اینجاس ...باور نمیکنی خودت ببین 

        نظرات دیگران ( )

  • مریکایی‌ها 40 بار برای انجام گفتگو پیغام دادند
    نویسنده: ایران سه شنبه 86/3/8 ساعت 1:43 صبح

    رییس جمهور در جمع دانشجویان:

    آمریکایی‌ها 40 بار برای انجام گفتگو پیغام دادند

    خبرگزاری فارس:احمدی نژاد درجمع دانشجویان اصفهان گفت:آمریکایی‌ها بیش از 40 بار پیغام دادند تا درباره امنیت عراق گفتگو کنیم.

    به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس، محمود احمدی‌نژاد در آخرین برنامه خود در استان اصفهان بعد از ظهر امروز دوشنبه با حضور در جمع دانشجویان به موضوع گفتگوی 3جانبه ایران، آمریکا و عراق در بغداد اشاره کرد و گفت: این تصمیم اصولی، حکیمانه و از روی عزت است.
    وی با اعلام این که آنها(آمریکایی‌ها) بیش از 40 بار پیغام دادند که درباره امنیت عراق گفتگو کنیم، اظهار داشت: من بارها گفتم تقاضای رسمی دهید که آنها نیز رسماً تقاضا کردند.
    احمدی نژاد با طرح این سؤال که آیا واقعاً این موضوع اتفاق کوچکی است؟ اظهار داشت: در آن نامه اعلام کردند که ما ترتیبات را به گونه‌ای باز گذاشته‌ایم که اگر موضوع دیگری نیز می‌خواهید مطرح کنید، بگویید، که من پاسخ منفی دادم.
    رییس جمهور در پایان تاکید کرد: همه دنیا از این کار ما عزت را برداشت کردند.


        نظرات دیگران ( )

  • متن کامل سخنان کاظمی‌قمی در دیدار با کروکر
    نویسنده: ایران سه شنبه 86/3/8 ساعت 1:16 صبح

    متن کامل سخنان کاظمی‌قمی در دیدار با کروکر

     

     

    نماینده ایران در گفت‌وگوهای بغداد مواضع جمهوری اسلامی را درباره عراق برای حل مشکلات این کشور تشریح کرد.
    به گزارش فارس، دور اول گفت‌وگوی میان سفیر جمهوری اسلامی ایران و سفیر آمریکا در عراق صبح امروز دوشنبه با حضور مقامات عالیرتبه عراقی برگزار شد.
    درجلسه افتتاحیه امروز علاوه بر اعضای 2 هیات ایرانی و آمریکایی، رئیس پارلمان عراق، معاونین نخست وزیر و وزیر امور خارجه عراق حضورداشتند که روسای 2 هیات ایرانی و آمریکایی و مقامات عراقی به سخنرانی پرداختند.
    متن کامل سخنرانی حسن کاظمی قمی سفیر جمهوری اسلامی ایران و رئیس هیات ایرانی در این گفت‌وگوها به این شرح است:
    «در آغاز سخن فرصت را مغتنم شمرده و مراتب قدردانی خود را از میزبانی دولت عراق و جناب آقای مالکی که در نظر دارد با دیدگاهی واقع بینانه و در چهارچوب همکاری مشترک راهکارهای مناسب برون رفت از چالش‌های فراروی عراق را بیابد، ابراز می‌دارم و حمایت قاطع و پشتیبانی کامل جمهوری اسلامی ایران را از دولت و ملت عراق در همه زمینه‌های سیاسی، اقتصادی و امنیتی مورد تاکید قرار می‌دهم
    جمهوری اسلامی ایران به عنوان همسایه عراق با برخورداری از روابط دیرینه فرهنگی، مذهبی و تاریخی میان دو ملت و طولانی‌ترین مرزهای آبی و خاکی، اوضاع و تحولات این کشور را همواره با دقت پیگیری نموده و بر احترام به تمامیت ارضی، حفظ وحدت داخلی و ارتقای ثبات و امنیت در این کشور تاکید می‌نماید.

     ادامه مطلب...

        نظرات دیگران ( )

  • توصیه منتشرنشده رهبر انقلاب
    نویسنده: ایران سه شنبه 86/3/8 ساعت 12:26 صبح

    توصیه منتشرنشده رهبر انقلاب به دانشجویان بسیجی

     

    من توصیه نمی کنم شما الان در کارهای اجرایی پست بالا بگیرید یا مشاور وزیر شوید ...

     

     

     

    بخشی از توصیه های رهبر انقلاب خطاب به دانشجویان بسیجی که اخیرا به دیدار رهبری آمده بودند از رسانه های رسمی منتشر نشده است. 

    به گزارش نافذ، رهبر انقلاب در خلال بیاناتشان با توصیه دانشجویان به جدی گرفتن تحصیل و درس به دانشجویان و جوانان فارغ التحصیل شده حاضر فرموده اند: من توصیه نمی کنم شما الان در کارهای اجرایی پست بالا بگیرید یا مشاور وزیر شوید ... من این را قبول ندارم. (نقل به مضمون). 

    این دیدار پیش از ظهر روز دوشنبه 31 اردیبهشت ماه با حضور پرشور صدها تن از دانشجویان دختر و پسر بسیجی از دانشگاه های سراسر کشور در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار گردید و همان روز اخبار رسمی آن دیدار از صدا و سیما و خبرگزاری ها منتشر شد.  

    سایت عدالتخانه هم نوشت: رهبر انقلاب همچنین با انتقاد از تصدی پست های دهن پرکن و پرطمطراق اما توخالی و کم اثر مشاورت وزرا و مسئولان برای جوانان، از این کار ابراز نارضایتی کردند و خواستار حرکت نیروهای جوان و توانمند انقلاب در جاهایی که نیاز انقلاب به طور ملوس تر و اثرگذارتر برآورده می شود، شدند که باید دید در پی این سخن آیا مشاوران جوان حرکتی خواهند کرد یا از کنار آن بی توجه خواهند گذشت؟


        نظرات دیگران ( )

  • ایمیل اسراییلی!!
    نویسنده: ایران سه شنبه 86/3/8 ساعت 12:26 صبح

    اهدای ایمیل یک گیگابایتی توسط یک سایت اسراییلی

    یک سایت که در دو سال اخیر به کاربران خود از سراسر جهان ایمیل رایگان اهدا می کرد، اسراییلی است.
    این سایت با نام«walla me» که در طول دو سال اخیر توانسته تعداد بی شماری را جذب کند، در نظر دارد به کسانی که در خصوص رون آراد خلبان مفقود اسراییلی، اطلاعاتی بدهند، جایزه دهد. اطلاعات این سایت علیرغم دوزبانه بودن، به زبان عبری نیست اما گفته می شود که از سوی دولت اسراییل تاسیس شده است.
    هم اینک «walla me» یک گیگابایت فضا به کاربران خود اهدا می کند، در حالی که سایت معتبر یاهو  نیز برای ایمیل یک گیگابایت فضا در اختیار کاربران قرار می دهد. گفتنی است، مساله رون آراد به مساله ای حیثیتی برای رژیم صهیونیستی بدل شده است و این کشور می کوشد تا به هر صورت ممکن از وضعیت این خلیان خبری را حاصل کند.
    به ادعای مقامات اسراییلی، این خلبان که هواپیمایش در سال 198۵ در جنوب لبنان سقوط کرد، در بند حزب الله لبنان است. رون آراد خلبان 28 ساله نیروی هوایی اسراییل روز بیست و سوم مهرماه سال 1365 با یک فروند هواپیمای جنگی اف 4 در جنوب لبنان سقوط کرد.


        نظرات دیگران ( )

  • پاسخ فیلم300
    نویسنده: ایران سه شنبه 86/3/8 ساعت 12:26 صبح

    حاتمی کیا پاسخ فیلم300 را می‌دهد

     

     

    ابراهیم حاتمی‌کیا فیلم‌ساز پر سابقه ایرانی با ساخت فیلمی به فیلم 300، ساخته ضد ایرانی اخیر هالیوود پاسخ می‌دهد.  

    گفته می‌شود داستان این مستند دو مساله محوری را به موازات هم روایت می‌کند. مساله اول ماجرای پخش یک گزارش از یکی از تلویزیون‌های ایتالیا در زمان جنگ هشت ساله ایران و عراق است. در گزارشی که در آن سال‌ها پخش شد، ایتالیایی‌ها تصویری را پخش کردند که در آن ایرانی‌ها یک اسیر عراقی‌ را از دو دست به دو اتومبیل لندکروز می‌بندند و بعد از حرکت این دو ماشین در خلاف جهت یکدیگر، دست‌های آن اسیر عراقی کنده می‌شود و می‌میرد. این گزارش بازتاب بسیار بدی در دنیا داشت و تصویر بسیار بدی از کشورمان در ذهن جهانیان به وجود آورد اما با پی‌گیری‌های انجام شده از سوی مسوولان کشورمان مشخص شد که این تصاویر کاملا جعلی و ساختگی بوده و هیچ ارتباطی به کشور ما نداشته است. پس از آن ایران علیه این شبکه تلویزیونی در مجامع بین المللی طرح دعوی کرد و این مساله سبب شد تا ایران از آن شبکه تلویزیونی غرامت بگیرد.  

    حاتمی‌کیا در اثر تازه خود این ماجرا را روایت می‌کند. به موازات این مساله، او ماجرای ساخت فیلم 300 و حواشی آن را هم به عنوان اقدام دیگر غرب علیه حکومت ایران به تصویر می‌کشد. 

    ابراهیم حاتمی‌کیا بخش‌های مختلفی از این مستند را در ایران به تصویر کشیده و در این مرحله به چندین موزه همچون: موزه ایران باستان مراجعه و در این اماکن تصویر برداری و با کارشناسان گفت و گو کرده است. بخش‌هایی از این اثر هم در جنوب کشور تصویر برداری شده است.


        نظرات دیگران ( )

  • زبان فارسی را دریابید!
    نویسنده: ایران سه شنبه 86/3/8 ساعت 12:17 صبح

    بیانیه استادان ادبیات: «زبان فارسی را دریابید!»

    جمعی از استادان زبان و ادبیات فارسی در بیانیه هشداردهنده‌ای، از وضع خط فارسی در فضای کامپیوتر و ارتباطات سیار، ابراز نگرانی و بر ضرورت صیانت از این خط تأکید کرده‌اند.
    به گزارش ایسنا، در این بیانیه که به امضای استادان و اعضای هیأت علمی گروه زبان و ادبیات فارسی دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه تهران رسیده، آمده است: «خط فارسی یکی از مؤلفه‌های مهم وحدت و هویت ملی، و پلی است که نسل‌های گذشته و حال را به یکدیگر پیوند می‌دهد. در طول تاریخ، بزرگ‌ترین دانشمندان، عارفان و شاعران ایرانی،‌ آثار ارجمند خویش را به کمک این خط به حافظه تاریخ سپرده‌اند و هزاران خوشنویس چیره‌دست، اوج زیبایی و هنر را در پیکره آن به یادگار نهاده‌اند. بی‌تردید هرگونه بی‌توجهی و بی‌مهری به خط فارسی و هر نوع افراط و تفریط در حق آن، جفا به فرهنگ ایرانی و اسلامی است و می‌تواند آثار مخاطره‌آمیزی بر هویت ملی و دینی ما بگذارد.
    به همین دلیل است که اصل پانزدهم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، بر اهمیت خط فارسی به‌عنوان «خط رسمی و مشترک مردم ایران» تأکید ورزیده و کاربرد آن را در اسناد و مکاتبات رسمی ضروری دانسته است. استادان بزرگ ادب فارسی و بنیانگذاران گروه‌های زبان و ادب فارسی نیز همواره به خط شیوای فارسی عشق ورزیده‌اند و لزوم صیانت از آن را یادآور شده‌اند.»

    ادامه مطلب...

        نظرات دیگران ( )

  • ناگفته‌هایی از فرار شهرام
    نویسنده: ایران سه شنبه 86/3/8 ساعت 12:17 صبح

    ناگفته‌هایی از فرار شهرام 

     

    هم‌زمان با موعد تحویل شهرام جزایری به قوه قضائیه، یک منبع آگاه ناگفته‌هایی از فرار وی را تشریح کرد. 

    این مقام آگاه گفت: بنا بر شواهد و قراین، شهرام جزایری در زندان اوین از صدور حکم محکومیت سنگین برای خود باخبر و توسط یکی از کسانی که به عنوان محکوم وارد اوین شده بود، تشویق به فرار می‌شود.
    این مقام افزود: روایت رسمی ارایه‌شده از طرح شهرام جزایری برای فرار، انتقال او به دبی و سپس پرواز به سمت کانادا بوده است. به این ترتیب، با هواپیما به کیش پرواز کرده و از آنجا به دبی می‌رود، اما با افشا شدن نقشه فرار خود در رسانه‌های ایران، از اجرای نقشه‌اش ـ که سفر به کانادا با پاسپورت یکی از دوستان خود بود ـ منصرف و به منطقه خصیب، متعلق به عمان، که محل اقامت پدر همسر وی بوده، منتقل می‌شود.

    وی توضیح داد: این منطقه که مرکز قاچاق کالا در خلیج فارس به شمار می‌رود، از نظر زمینی تنها با امارات ارتباط دارد، اما متعلق به عمان است؛ هرچند دولت عمان کنترلی بر آن ندارد.

    این مقام اضافه کرد: شهرام پس از مسافرت به جزیره خصیب، قصد تهیه پاسپورت پاکستانی داشته که در همین جریان، محل اقامت وی کشف و پس از مسافرت یکی از مقامات امنیتی به عمان، وی دستگیر می‌شود. 

    این مقام ادامه داد: در گزارش رسمی دستگیری شهرام جزایری، وجوه نقد همراه وی 26 هزار دلار ذکر شده و مأموران زمانی ‌که وی در خواب بوده است، وی را در اختیار گرفته، اما پس از بیداری شهرام جزایری با قصد فرار، اقدام به درگیری با مأموران می‌کند که تلاش وی ناکام می‌ماند.

    وی در پایان گفت: بنا بر گزارش ارایه شده، پیشرفت پرونده شهرام جزایری در حدود هفتاد روز تحقیقات انجام شده توسط کارشناس پرونده که مسئولیت کشف و تحقیقات این پرونده در سال 1380 را نیز بر عهده داشته، خوب بوده است.

     


        نظرات دیگران ( )

    <   <<   6   7   8   9   10      >

  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ
  • ## درخواست رسانه‌های بیگانه از سران اصلاحات ##
    ## عکس:دیدار کروبی با سفیر سابق انگلیس ##
    ## منوشه امیر: برای مقابله با خطر شیعه باید از سبزها حمایت کرد!
    ## شیمون پرز: مخالفان به نیابت از ما می جنگند ##
    ## درخواست انگلیس از ایران: روابط خود را با ما کاهش ندهید ##
    ## اعتراض شدید تشکل های دانشجویی نسبت به نامه سید حسن خمینی ##
    آبروی همه مسلمانان؛ اشک ما را چرا درآوردی؟:
    آنچه من دیدم و نحوه زندگی آیت ا? خامنه ای
    نماز جمعه سیاسی Top2009 - موسوی با کلی محافظ بعد 20 سال در
    میر حسین موسوی - به کجا چنین شتابان ؟؟ - 2
    میر حسین موسوی - به کجا چنین شتابان ؟؟
    پاسخ آیت الله یزدی در واکنش به نامه هاشمی رفسنجانی ** مهم
    رنجنامه جمعیت ایثارگران خطاب به هاشمی رفسنجانی
    مهم ** نامه هاشمی رفسنجانی به رهبر انقلاب ** مهم
    تصویر و اتهامات برخی عاملان سایت‏های مستهجن- مستند شوک
    [عناوین آرشیوشده]