سفارش تبلیغ
صبا ویژن
یارى خدا آن اندازه رسد که به کار دارى . [نهج البلاغه]
کل بازدیدها:----581181---
بازدید امروز: ----103-----
بازدید دیروز: ----58-----
جستجو:
  • اوقات شرعی
    آرشیو خرداد 1386 - طرحی نو برای اتحاد ایرانیان سراسر گیتی
     
     
  • درباره من
  • لوگوی وبلاگ
    آرشیو خرداد 1386 - طرحی نو برای اتحاد ایرانیان سراسر گیتی

  • فهرست موضوعی یادداشت ها
    آیت الله یزدی در واکنش به نامه هاشمی رفسنجانی . رضا فاضلی عودلاجان تهران مدارس نوشیروان پریوش سرهنگ نصیری . شهرام همایون فروش دختران در دبی . علیرضا میبدی دادگاه مصطفی رمضان پور پسر خاله زن میبدی هما احسان . ماهواره ملی امید تماشای مسیر زنده پرتاب مدار کره زمین . مستهجن مضلین مستهجن سکس شوک مستند شوک مرکز بررسی جرائم سازمان . میر حسین موسوی عضو فعال ستاد مرکزی آشوب عضویت شورای مرکزی سازمان . نحوه زندگی آیت‏ا? خامنه‏ای دیده . نخست وزیر ترکیه رجب طیب اردوغان غزه رییس رژیم صهیونیستی . نماز جمعه تصاویر حاشیه رفسنجانی موسوی . همسر مصطفی تاج زاده سازمان مجاهدین انقلاب مجمع زنان اصلاح طلب حس .
  • مطالب بایگانی شده
  • لینک دوستان من
  • لوکوی دوستان من
  • اوقات شرعی
  • اشتراک در وبلاگ
     
    < type="text/java" src="http://www.iransohrab.ir/js/IranSohrab-link.js">





    Powered by WebGozar

    وضعیت من در یاهو
  • آوای آشنا
  • جنگ روانی با بنزین
    نویسنده: ایران سه شنبه 86/3/22 ساعت 12:39 صبح

    جنگ روانی دوم خرداد با حربه بنزین

    تعدادی از گروه های دوم خردادی در حرکتی هماهنگ درصدد هستند با عملیات روانی و با استفاده از فرصت سهمیه بندی و قیمت گذاری بنزین، ضربه ای کاری به اعتبار و حیثیت دولت نهم وارد کنند.
    بخش هایی از عملیات روانی گروه های دوم خردادی عبارت است از تشویق و ترغیب شرکت ملی پخش و پالایش و وزارت کشور به اعلام نرخ دوم بنزین به عنوان سهمیه آزاد، القای تورم ناشی از سهمیه بندی بنزین و افزایش قیمت بنزین تا نرخ آزاد و نیز نشان دادن بلاتکلیفی دولت در تصمیم گیری درباره مساله بنزین.

    درباره این عملیات روانی، نتایج مقدماتی یک مطالعه محتوا در تیترها و اخبار ده روزنامه دوم خردادی از تاریخ 14 فروردین تا دهم خرداد ماه امسال نشان می دهد این روزنامه ها در این 51 شماره، بیش از 1740 خبر درباره بنزین منتشر کرده اند و در این اخبار مجموعا حدود 5200 بار کلمه "بلاتکلیفی" را بکار برده‌اند.

    ادامه مطلب...

        نظرات دیگران ( )

  • افزایش خشونت جنسی
    نویسنده: ایران سه شنبه 86/3/22 ساعت 12:39 صبح

    افزایش آمار خشونت جنسی در جوامع توسعه یافته

    بر اساس تحقیقات سازمان ملل متحد موارد خشونت جنسی در خانه ها رو به افزایش است و در میان 21 کشور مورد بررسی  کشورهای توسعه یافته بیشترین رقم را به خود اختصاص می دهند .
    به گزارش حیات به نقل از سازمان ملل متحد، بیشترین رقم شناسائی موارد خشونت جنسی در خانه ها در کشورهای توسعه یافته گزارش شده است.

    آمار نشان می دهد که 7 تا 36 درصد زنان و 3 تا 29 درصد مردان در زمان کودکی قربانی خشونت جنسی واقع شده اند و بر اساس اکثر مطالعات - دختران بین 5/1 تا 3 برابر بیشتر از مردان و پسران مورد خشونت و سوء استفاده جنسی قرار می گیرند.
    بیشتر این موارد سوء استفاده در کانون خانواده اتفاق افتاده است و بر همین اساس یک مطالعه بین کشوری که توسط سازمان جهانی بهداشت در کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه انجام شده است حاکی از این است که بین یک تا 21 درصد زنان اذعان داشته اند که قبل از رسیدن به سن 15 سالگی توسط یکی از اعضای مذکر خانواده - به غیر از پدر و یا ناپدری - مورد سواستفاده جنسی قرار گرفته اند .
    فقدان حداقل سن قانونی برای قبول آگاهانه و داوطلبانه مقاربت جنسی و همچنین قبول ازدواج در برخی کشورها می تواند زمینه ساز قرار گرفتن کودکان در معرض خشونت از سوی شریک زندگی باشد .

    ادامه مطلب...

        نظرات دیگران ( )

  • ازدواج موقت؟!!
    نویسنده: ایران سه شنبه 86/3/22 ساعت 12:39 صبح

    ازدواج موقت، راه‌حل یا فحشای اسلامی؟

    با گذشت یک هفته از اظهارات وزیر کشور، مبنی بر لزوم ترویج ازدواج موقت، این بحث بار دیگر به محور تمرکز مسائل اجتماعی تبدیل شده است.
    حدود پانزده سال پیش که رئیس‌جمهور وقت، هاشمی رفسنجانی، موضوع لزوم توجه به ازدواج موقت در جامعه را به عنوان راه‌حلی برای مقابله با معضلات جنسی جوانان مطرح کرد، این ایده به دلیل انتقادات سنگین گروهی از متدینین و خانواده‌ها به حاشیه رفت، اما امروز بار دیگر طرح شده است.
    شاید یکی از دلایل طرح دوباره موضوع، اثر شدید رسانه‌ها؛ اعم از شبکه‌های ماهواره‌ای، سایت‌های اینترنتی و لوح‌های فشرده که همگی از تکنولوژی‌های رواج‌یافته در جامعه ما طی یک دهه اخیر هستند، بر تحریک غریزه جنسی باشد؛ غریزه‌ای که با ابعاد فعلی در جامعه در صورت نبود مدیریت صحیح توسط متولیان امر، می‌تواند علاوه بر پیامدهای مخرب اخلاقی، آثار زیانبار اقتصادی و امنیتی را نیز به همراه داشته باشد.

    برای قضاوت راجع به این موضوع، باید بررسی‌ شود که آیا ازدواج موقت، همان‌گونه که مدافعان این طرح معتقدند، یگانه راه مؤثر برای حل معضلات جنسی جوانان است و یا آن‌که بنا بر دیدگاه مخالفان این طرح که علاوه بر مخالفان داخلی، بخش‌هایی از اهل سنت خارج از کشور و حتی رسانه‌های کشورهای غربی را نیز شامل می‌شود، این طرح نوعی فحشای اسلامی است؟
    البته باید گفت، واکاوی دلایل مدافعان و مخالفان طرح بحث ازدواج موقت به عنوان راه‌حل اجتماعی معضلات جنسی جامعه، نشان می‌دهد که در میان استدلال‌های موافقان و مخالفان‌، ناگفته‌هایی نیز وجود دارد، که برای قضاوت نهایی باید آن موارد نیز در نظر گرفته شود.

    ادامه مطلب...

        نظرات دیگران ( )

  • مصاحبه خواندنی افروغ
    نویسنده: ایران سه شنبه 86/3/22 ساعت 12:39 صبح

    مصاحبه خواندنی افروغ با «شب شیشه‏ای »

    طلسم نقد احمدی‌نژاد در تلویزیون شکسته می‌شود؟

    با جملات صریح و محترمانه عماد افروغ در برنامه زنده و پرمخاطب شب شیشه‌ای، نقد کوچکی از دکتر احمدی‌ن‍‍ژاد انجام و از استفاده کم رئیس جمهور از مشاوره نخبگان گلایه شد.
    رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس، سیاست‌زدگی و اقتصادزدگی جامعه ایرانی را از عوامل اصلی غیراخلاقی شدن جامعه توصیف کرد و گفت: معتقدم اخلاق در جامعه ما دارد دستخوش مطامع و منافعی قرار می‌گیرد که باید با این موضوع مقابله شود.
    دکتر عماد افروغ با اشاره به توصیه رهبر انقلاب خطاب به نمایندگان مجلس، مبنی بر لزوم تحقق نگاه کلان و ملی در دیدگاه آنها، افزود: توجه به این وجه جزء توصیه‌های مقام معظم رهبری هم بوده است و غم نان، برق و مواردی از این قبیل، وظیفه نمایندگان مجلس نیست و اگر آنها هم در پی انجام کارهای اجرایی باشند، پس وظایف قوه مجریه چه می‌شود؟
    نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: غلبه رویکرد فوق در نمایندگان باعث می‌شود بیشتر دنبال مماشات بوده و نتوانند انتقاد نمایند و لذا به تعاملی یک سویه با دولت وارد شوند که البته این مسئله بیشتر متوجه نماینده‌های شهرستان‌ها بوده است.
    افروغ که در برنامه شب شیشه‌ای شبکه تهران سخن می‌گفت، درباره رویکرد و نگاه سیاسی خود و فرزندانش اظهار داشت: بنده و فرزندانم اصولگرای اصلاح طلب هستیم و معتقدم، در ذات اصولگرایی نوعی اصلاح نهفته و اصلاح طلبی هم به اصول و معیارهایی نیازمند است.
    افروغ انتشار برخی شایعات مبنی بر اینکه علت رویکرد انتقادی وی به دولت نهم، عدم انتخابش به عنوان وزیر ارشاد است، را مباحثی غیر اخلاقی خواند و افزود: من همیشه اهل نقد بوده ام و چون معتقدم یکی از ارکان جمهوری اسلامی، پیوند اخلاق و سیاست است، این قبیل صحبت‌ها را غیر اخلاقی می‌دانم.

    ادامه مطلب...

        نظرات دیگران ( )

  • پس لرزه‏های ازدواج موقت
    نویسنده: ایران سه شنبه 86/3/22 ساعت 12:39 صبح

    الهام: دولت در زمینه ازدواج موقت برنامه‌ ندارد

    بازتاب های یک خبر

    همانطور که همه خوانندگان عزیز نافذ مطلع هستند، هفته‌ گذشته مقاله‌ای تحت عنوان «ازدواج موقت، راه‌حل یا فحشای اسلامی؟»  در همین وبلاگ منتشر شد که به موضوع ازدواج موقت یا همان ازدواج صیغه‌‌ای از زوایای مختلف پرداخته بود.
    این مطلب واکنش‌های مختلفی از سوی خوانندگان عزیز نافذ را در پی داشت که همانطور که پیش از این نیز قول داده  بودیم. این مطالب و اظهار نظرها در یک مطلب جداگانه منتشر می شود.

    در اثنای آماده‌سازی این پست متوجه شدیم که سخنگوی دولت و وزیر دادگستری نیز اظهار نظری در این خصوص داشته‌اند که در ادامه به آن اشاره می‌شود.
    در اینجا لازم می دانم که از همه دوستان عزیزم به خاطر توجه و اهتمام ویژه آنها تقدیر وتشکر نمایم.

    کلک بهار
      من یک زنم در این خصوص چیزی نمی توانم بگویم. ازدواج موقت برای مردان راه حلی مفید و برای زنان شکستن غرور ..... نمی دانم
      با دنیایی از احترام

    قصه یک بسیجی
      معتقدم خیلی ها نمی دانند معنی ازدواج موقت چیه. و خیلی ها این را می کنند بهانه ای برای...   بله بهانه ای برای سه نقطه.   حرفی نمی زنم اما گمانم این کاریکاتور خیلی حرفها بزنه. حداقل حرف دل منه. یا حق

    ادامه مطلب...

        نظرات دیگران ( )

  • چهل و پنج دقیقه با رییس جمهور
    نویسنده: ایران سه شنبه 86/3/22 ساعت 12:39 صبح

    چهل و پنج دقیقه با رییس جمهور   

    دکتر سید رسول سادات نژاد

    پنج ملاقات با رییس جمهور داشتم که در مجموع چهل و پنج دقیقه به طول انجامید. هیچگونه گفتگوی سیاسی در بین نبود. چند موضوع اجرایی بصورت خیلی کوتاه مطرح کردم و بیشتر شنونده و بیننده بودم. نکته مهم اینکه در این ملاقات ها رییس جمهور احمدی نژاد هنوز رییس جمهور نبود.

    •    برداشت از ملاقات اول:                ادامه مطلب ...

        نظرات دیگران ( )

  • بازهم ازدواج موقت!!
    نویسنده: ایران سه شنبه 86/3/22 ساعت 12:39 صبح

    بازتاب های جدید موضوع ازدواج موقت

    همانطور که در پست قبلی نیز بدان اشاره شد، اظهارات وزیر کشور دولت نهم که خود نیز در سلک روحانیت می‏باشد بار دیگر مساله ازدواج موقت را به موضع روز محافل رسانه‏ای و سیاسی و حزبی مبدل کرد. در این میان دوستان وبلاگ نویس نیز با عنایت و تیزبینی خاصی که داشته‏اند این مساله را در صدر اخبار و تحلیل‏های خود قرار دادند. نافذ به اقتضای ماموریت خبررسانی که برای خود تعریف کرده است با طرح موضوع از همه دوستان و خوانندگان درخواست نمود که نظرات خود را در این خصوص بیان کنند. که چکیده این نظرات در پست قبلی منتشر گردید.

    در این پست نیز نظرات جدیدی که به دست نافذ رسیده است منتشر می‏شود. در ضمن بسیاری از دوستان وبلاگ نویس از جمله وبلاگ محترم مادر نگران نیز قصد دارند تا به طور مبسوط به این مساله جواب دهند که طی روز‏های آینده منتشر خواهد شد. همچنین برخی از دوستان از جمله وبلاگ منطقه ممنوعه نیز با رویکردی نو به این مساله پرداخته است.

    نکته آخر اینکه نافذ همچنین اقدام به برگزاری یک نظرسنجی نموده است که از همه دوستان تقاضا داریم تا نست به پاسخگویی بدان اهتمام ورزند.

    در ادامه بخش جدید نظرات دوستان و خوانندگان نافذ می‏آید.

    ادامه مطلب...

        نظرات دیگران ( )

  • اخراجی‏های 2 !!
    نویسنده: ایران سه شنبه 86/3/22 ساعت 12:39 صبح

    تهیه CD از خانواده مجید سوزوکی علیه اخراجی ها

    اخراجی‏های 2 هم به بازار آمد!

    افراد منتسب به خانه شهید گلزار شهدای تهران  در اقدامی سوال برانگیز خانواده شهید مجید خدمت را علیه فیلم "اخراجی ها" تحریک و از سخنان آنها فیلم ساختند.
    اگرچه بنیاد شهید مسوولیت ساخت این فیلم را برعهده نگرفته اما شنیده ها حاکی است که سر رشته تهیه و توزیع این فیلم غیرقانونی از خانه شهید گلزار شهدای تهران سر برآورده است.

    روز پنج شنبه هزاران نسخه از فیلمی موسوم به "اخراجی های 2" با طرح سخنانی با عنوان اعتراض خانواده شهید مجید خدمت(سوزوکی) که سوژه فیلم «اخراجی ها» الهام گرفته از داستان زندگی این شهید است، به صورت رایگان در میان مردم در بهشت زهرا(س) تهران توزیع شد.
    در این فیلم مستند گونه با استفاده از صحنه های تاثر برانگیز از روایت فتح تلاش شده احساسات مخاطب را برانگیخته و به گونه ای اصل وجود شخصیت های  موجود در "اخراجی ها" زیر سوال رود. شخصیت هایی که در قالب یک فیلم سینمایی تغییر یافته اند.
    تهیه این فیلم آنهم توسط عوامل بنیاد شهید، آن زمان معنی پیدا می کند که فیلم "روز سوم" با سرمایه گذاری بنیاد شهید در آستانه اکران قرار دارد که به نظر می رسد، این فیلم غیرقانونی با نیت شکست فروش اخراجی ها و تخریب کارگردان این فیلم تهیه شده باشد.
    این در حالی است که در طول اکران اخراجی ها، خواهر این شهید با تماس های پی در پی با تهیه کنندگان این فیلم، ازساخت اخراجی ها قدردانی کرده بود. اینک مشخص نیست که چگونه نظر وی به یکباره تغییر یافته است.

    ادامه مطلب...

        نظرات دیگران ( )

  • با دانشجویان هم بله !!!
    نویسنده: ایراندوست دوشنبه 86/3/21 ساعت 11:56 عصر

    دانشگاه
    ایران تاپ نوشت :
    نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: برخی
    مسوولان دانشگاه از سکوت در محافل دانشجویی و فعالیت نکردن دانشجویان بیشتر استقبال می‌کنند.

    جواد آرین‌منش در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، افزود: این در حالی است که توصیه مسولان عالی نظام سیاسی بودن دانشجویان به مفهوم حساسیت به مسایل سیاسی روز جهان و بی‌تفاوت نبودن آن‌هاست.

    او با اشاره به کم‌رنگ شدن تلاش‌های سیاسی در دانشگاه‌ها و کم‌شدن استقبال دانشجویان از فعالیت‌های سیاسی در سال‌های اخیر گفت: سرخوردگی تشکل‌ها و حمایت نکردن تشکل‌های دانشجویی از سوی مسوولان و سایر عوامل به این اتفاق کمک کرده است.

    وی راهکار جلوگیری از این شرایط را آسیب‌شناسی و بررسی موانع توسعه جنبش دانشجویی عنوان کرد.

    نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس با یادآوری این که اصلی‌ترین توصیه مقام معظم رهبری به جنبش دانشجویی همان حفظ ماهیت استکبار ستیزی و حرکت آرمان‌گرانه نهضت‌های دانشجویی و وابستگی نداشتن تشکل‌ها به جریان‌های سیاسی خارج از دانشگاه است، تصریح کرد: جنبش دانشجویی باید یک ماهیت مستقل داشته باشد و از بیرون به هیچ یک از احزاب و تشکل های سیاسی وابسته نباشد.

        نظرات دیگران ( )

  • عجیب است اما باور کنید !
    نویسنده: ایراندوست دوشنبه 86/3/21 ساعت 6:23 عصر

    نسکافه صهیونیستی در فنجان نمایندگان!

    عصرایران - در بوفه مخصوص نمایندگان مجلس برخی از محصولات شرکت نستله که گفته می شود سهامداران آن به رژیم صهیونیستی وابستگی دارند فروخته می شود.

    به گزارش خبرنگار عصرایران (asriran.com)، نسکافه نستله که فروش آن بارها مورد انتقاد نمایندگان مجلس قرار گرفته بود، در محل پان مجلس شورای اسلامی به خورد نمایندگان ملت داده می شود.

    لازم به ذکر است با مطرح شدن بحث فعالیت شرکت نستله در ایران، نمایندگان اصولگرا بارها نسبت به این موضوع به مسوولین مربوطه تذکر داده بودند و حتی در این رابطه تجمعی از طرف جمعی از دانشجویان دانشگاه تهران چند ماه قبل در مقابل مجلس برگزار شد و تعدادی از نمایندگان اصولگرا در مذمت فعالیت شرکت صهیونیستی نستله در ایران در این تجمع سخنرانی کرده بودند


        نظرات دیگران ( )

    <      1   2   3   4   5   >>   >

  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ
  • ## درخواست رسانه‌های بیگانه از سران اصلاحات ##
    ## عکس:دیدار کروبی با سفیر سابق انگلیس ##
    ## منوشه امیر: برای مقابله با خطر شیعه باید از سبزها حمایت کرد!
    ## شیمون پرز: مخالفان به نیابت از ما می جنگند ##
    ## درخواست انگلیس از ایران: روابط خود را با ما کاهش ندهید ##
    ## اعتراض شدید تشکل های دانشجویی نسبت به نامه سید حسن خمینی ##
    آبروی همه مسلمانان؛ اشک ما را چرا درآوردی؟:
    آنچه من دیدم و نحوه زندگی آیت ا? خامنه ای
    نماز جمعه سیاسی Top2009 - موسوی با کلی محافظ بعد 20 سال در
    میر حسین موسوی - به کجا چنین شتابان ؟؟ - 2
    میر حسین موسوی - به کجا چنین شتابان ؟؟
    پاسخ آیت الله یزدی در واکنش به نامه هاشمی رفسنجانی ** مهم
    رنجنامه جمعیت ایثارگران خطاب به هاشمی رفسنجانی
    مهم ** نامه هاشمی رفسنجانی به رهبر انقلاب ** مهم
    تصویر و اتهامات برخی عاملان سایت‏های مستهجن- مستند شوک
    [عناوین آرشیوشده]