سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و او را از قریش پرسیدند ، فرمود : ] اما خاندان مخزوم : گل خوشبوى قریش‏اند ، دوست داریم با مردانشان سخن گفتن ، و زنانشان را به زنى گرفتن . امّا خاندان عبد شمس : در رأى دور اندیش‏ترند و در حمایت مال و فرزند نیرومندتر . لیکن ما در آنچه به دست داریم بخشنده‏تریم ، و هنگام مرگ در دادن جان جوانمردتر ، و آنان بیشتر به شمارند و فریبکارتر و زشت کردار ، و ما گشاده زبان‏تر و خیرخواه‏تر و خوبتر به دیدار . [نهج البلاغه]
کل بازدیدها:----581193---
بازدید امروز: ----0-----
بازدید دیروز: ----115-----
جستجو:
  • اوقات شرعی
    آرشیو اردیبهشت 1386 - طرحی نو برای اتحاد ایرانیان سراسر گیتی
     
     
  • درباره من
  • لوگوی وبلاگ
    آرشیو اردیبهشت 1386 - طرحی نو برای اتحاد ایرانیان سراسر گیتی

  • فهرست موضوعی یادداشت ها
    آیت الله یزدی در واکنش به نامه هاشمی رفسنجانی . رضا فاضلی عودلاجان تهران مدارس نوشیروان پریوش سرهنگ نصیری . شهرام همایون فروش دختران در دبی . علیرضا میبدی دادگاه مصطفی رمضان پور پسر خاله زن میبدی هما احسان . ماهواره ملی امید تماشای مسیر زنده پرتاب مدار کره زمین . مستهجن مضلین مستهجن سکس شوک مستند شوک مرکز بررسی جرائم سازمان . میر حسین موسوی عضو فعال ستاد مرکزی آشوب عضویت شورای مرکزی سازمان . نحوه زندگی آیت‏ا? خامنه‏ای دیده . نخست وزیر ترکیه رجب طیب اردوغان غزه رییس رژیم صهیونیستی . نماز جمعه تصاویر حاشیه رفسنجانی موسوی . همسر مصطفی تاج زاده سازمان مجاهدین انقلاب مجمع زنان اصلاح طلب حس .
  • مطالب بایگانی شده
  • لینک دوستان من
  • لوکوی دوستان من
  • اوقات شرعی
  • اشتراک در وبلاگ
     
    < type="text/java" src="http://www.iransohrab.ir/js/IranSohrab-link.js">





    Powered by WebGozar

    وضعیت من در یاهو
  • آوای آشنا
  • سخن روز
    نویسنده: ایران دوشنبه 86/2/24 ساعت 2:8 صبح

     

    اسلام از ملی گرایی سیلی خورده ؛ ملی گرایی کفر است.

                                                                           امام خمینی (ره)


        نظرات دیگران ( )

  • فردا بخش دیگری از دیوارهای مسجدالاقصی تخریب می شود
    نویسنده: ایران پنج شنبه 86/2/20 ساعت 1:27 صبح

     

    رهبر جنبش اسلامی فلسطین گفت: سازمان آثار باستانی صهیونیستی با همکاری پلیس رژیم اشغالگر قدس پس از تخریب راه باب المغاربه، مرحله جدیدی از تخریب و ویرانی دیوار البراق را طی عملیات گسترده و عمیق از فردا پنجشنبه 20 اردیبهشت ماه آغاز می کند.

     به نقل از پایگاه اینترنتی انصارالقدس، شیخ رائد صلاح رهبر جنبش اسلامی فلسطین با بیان اینکه عملیات تخریب در منطقه دیوار البراق نزدیکی دیوار باب المغاربه یکی از درهای مسجدالاقصی انجام می شود، اظهار داشت: سازمان آثار باستانی صهونیستها کارشناسیهایی به منظور تخریب این منطقه حساس انجام دادند .

    وی افزود: در قرارداد عملیات تخریبی، پیمانکار آن خواست تا کامیونهای کوچکی به منطقه دیوار البراق وارد شوند، همچنین رژیم اشغالگر اسرائیل از پیمانکاران این سازمان خواست تا عملیات تخریبی جدید شبانه صورت گیرد.

    شیخ رائد با اشاره به اینکه عملیات تخریب در دو مرحله انجام می شود، گفت: 10 می ( 20 اردیبهشت) طرح عملیات تخریب جدید آغاز می شود. این عملیات عمیق تر و وسیع تر از عملیات تخریب کنونی در باب المغاربه است که از 6 فوریه گذشته آغاز شده بود. از این رو آنها آماده اجرای اقدامات تخریبی جدید در مسجدالاقصی هستند و با وجود عکس العملهای کشورهای عربی و اسلامی تعرضات آنها همچنان ادامه دارد.

    رهبر جنبش اسلامی فلسطین در ادامه با بیان اینکه هر کس که می تواند باید از مسجدالاقصی و قدس حمایت کند، اظهار داشت: در عملیات مخربانه جدید که از فردا پنجشنبه آغاز می شود، 2 هزار متر مکعب از خاک و سنگهای مسجدالاقصی تخریب شده و عملیات تخریب به بیشترین حد خود می رسد .

    شیخ رائد با بیان اینکه کارگران تنها از ساعت 15 عصر تا حدود 7 صبح مجاز به انجام فعالیت هستند، از کشورهای اسلامی، عربی و فلسطینیان خواست تا در قبال این بنای تاریخی و اسلامی مسئولیت پذیر بوده و از ادامه تخریبهای گسترده جلوگیری کنند.

    وی گفت: جایگاه ضعیف امت اسلام و عرب رژیم اشغالگر اسرائیل را تشویق کرده است تا مرجله جدیدی از عملیات تخریب را آغاز کند.


        نظرات دیگران ( )

  • انقلاب فرهنگی ...
    نویسنده: ایران پنج شنبه 86/2/20 ساعت 1:27 صبح

    انالله و انا الیه راجعون

    اللهم عجل لولیک الفرج

    نقاشی‌های دانشجویان روی میزی در میانه کلاس چیده شده است. استاد! کنار میز نشسته و دانشجویان گرداگردش حلقه زده‌اند. یکی دو نفر روی میز نشسته‌اند و از پهلو نظر می‌دهند. دیگران هم هر کدام از سمتی دستی دراز کرده‌اند و چیزی می‌گویند. دانشجویان فرشتگان ذهنی خود را به تصویر کشیده‌اند و یکی از همه، فرشته‌ای است که از نعمت جعد مشکین محروم است! استاد می‌گوید: یعنی چه، چرا فرشته‌ات مو ندارد؟ قشنگ نیست! و دانشجویان شروع به اظهار نظر می‌کنند. یکی استاد را تایید می‌کند، یکی بیشتر حتی، فرشته بی‌مو را تقبیح می‌کند و یکی از آن میانه - دختری چادری- لب می‌گشاید که: ربطی ندارد...! استاد سر بلند می‌کند که: تو حرف نزن. زیر روسری خودت هم حتماً مو نداری که اینطور خود را می‌پوشانی؟! و در چشم به هم زدنی، دست دراز می‌کند. لبه روسری دخترک را بالا می‌زند و حلقه‌ای از زنجیره‌ی عصمتش را بیرون می‌کشد که: آی بچه‌ها ببینید، هاجر هم مو دارد! هاجر شوکه شده است و در صدای خنده حماقت‌بار دانشجویان آواری از تصاویر وهم انگیز بر سرش خراب می‌شود.

    تا این برادارن ریا کار زنده‌اند

    این گرگ‌سیرتان جفاکار زنده‌اند

    یعقوب درد می‌کشد و کور می‌شود

    یوسف همیشه وصله‌ی ناجور می‌شود

     

    اینجا نقاب شیر به کفتار می‌زنند

    منصور را هر آینه بر دار می‌زنند

    اینجا کسی برای کسی کس نمی‌شود

    حتی عقاب در خور کرکس نمی‌شود

    جایی که سهم مرگ جز تازیانه نیست

    حق با تو بود ماندمان عاقلانه نیست

     

    ما می‌رویم چون دلمان جای دیگر است

    ما می‌رویم هر که بماند مخیر است

    ما می‌رویم گر چه ز الطاف دوستان

    بر جای‌جای پیکرمان زخم خنجر است

    دل خوش نمی‌کنیم به عثمان و مذهبش

    در دین ما ملاک مسلمان ابوذر است

    ما می‌رویم مقصدمان نامشخص است

    هر جا رویم بی‌شک از این شهر بهتر است

    از سادگی‌ست گر به کسی تکیه کرده‌ایم

    اینجا که گرک با سگِ گله برادر است

    ما می‌رویم ماندن با درد فاجعه است

    در عرف ما نسشتن یک مرد فاجعه است

     

    دیری است رفته‌اند امیران قافله

    ما مانده‌ایم و قافله، پیران قافله

    آن‌جا که گرچه باب من و پای لنگ نیست

    باید شتاب کرد مجال درنگ نیست

    در ام‌القرای جهان اسلام، خلخال از پای زن یهودی، که نه، حجاب از سر دختر مسلمان برمی‌گیرند. کسی نیست که از غصه‌ی این مصیبت دق کند و بمیرد؟!

     


        نظرات دیگران ( )

  • کاریکاتور هفته
    نویسنده: ایران پنج شنبه 86/2/20 ساعت 1:27 صبح

    Image

        نظرات دیگران ( )

  • عکس روز
    نویسنده: ایران پنج شنبه 86/2/20 ساعت 1:27 صبح


        نظرات دیگران ( )

  • امام جمعه مشهد:
    نویسنده: ایران پنج شنبه 86/2/20 ساعت 1:27 صبح

    بی حجابی مسئله ای کاملا امنیتی است
    روسها با به توپ بستن حرم امام رضا(ع)قصد قداست زدایی وفرار از ایران را داشتند

     

    حجت الاسلام والمسلمین سید احمد علم الهدی در خطبه های نماز جمعه مشهد که در جوار حرم امام رضا(ع) برگزار شد با بیان مطلب فوق افزود:« یک عده معتقدند که بی حجابی مسئله فرهنگی است در صورتی که این مسئله کاملا امنیتی است و حتی از دزدی و آدم کشی هم بدتر است.»

    وی ادامه داد: بی حجابی و بی بند باری یکی از گناهانی است که عظمت دین را بر می اندازد و به دنبال خود فسق و فجور را ایجاد می کند.

    وی با بیان این مطلب که "تمام اوباش گری ها و بی امنیتی ها از یک چیز سرچشمه می گیرد و آن بی حجابی زن است" گفت:علت اقدام انگلیس توسط مزدور خود رضاخان که به کشف حجاب پرداخت و نیز اقدام اروپا برای جلوگیری از ورود حجاب به کشورهایشان نیز همین مساله است.

    علم الهدی اذعان داشت: آنچه امروز برای شما از خوراک، لباس، مسکن واجب تر است امنیت شما و امنیت ناموس شماست.

    وی ادامه داد: بی حجابی و بد حجابی است که خفاش شب و گرگ درنده روز را می سازد و نا امنی اجتماعی از بی حجابی به وجود می آید

    حجت الاسلام والمسلمین سید احمد علم الهدی در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه مشهد به سالروز به توپ بسته شدن حرم و بارگاه امام رضا(ع) توسط نیروهای روس اشاره کرد و گفت: این گذشته شیعه است و نشانه اینکه در گذشته با چه سختی و در چه خفقانی زندگی می کرده است.

    وی در خصوص توپ بندی حرم مطهر امام رضا (ع) گفت: دقیقا روزی که مردم ما بیدار شدند، استقلال را شناختند و به پا خواستند روسها گنبد مطهر امام رضا(ع) را به توپ بستند که دو دلیل داشت، یکی قداست زدایی بود و دیگری تولید آتش برای این که در زیر این آتش فرار کنند و دچار انتقام مشروط خواهان نشوند.

    خطیب جمعه مشهد با تصریح بر اینکه " حال گذشته را با امروز مقایسه کنید که شیعه امروز چه عزت واقتداری را در بستر انقلاب و نظام دارد " اذعان داشت: بدانید که ما همان آدمها هستیم ولی امروز با پیش آهنگی شیعه و اسلام به عنوان قدرت بر هم زننده معادلات استکبار سر بر آوردیم و 28 سال است که می خروشیم و روز به روز قوی تر می شویم.

    حجت الاسلام والمسلمین سید احمد علم الهدی افزود: امروز چیزی که مهم است حفظ این اقتدار و موقعیت است و فقط با دین داری است که این اقتدار محفوظ می ماند ولی بدانید اگر زندگی اجتماعی ما را بی دینی فرا بگیرد به ذلتی بدتر از گذشته دچار خواهیم شد.


        نظرات دیگران ( )

  • سخن روز
    نویسنده: ایران پنج شنبه 86/2/20 ساعت 1:27 صبح

    برای قرب و سیر و سلوک ، ترک معصیت ، کافی و وافی برای تمام عمر است؛ اگر چه هزار سال باشد.

    آیت الله بهجت


        نظرات دیگران ( )

  • نوه شمس،خواستار بازپس گیری کاخ مروارید شد
    نویسنده: ایران پنج شنبه 86/2/20 ساعت 1:27 صبح

    نوه دختری شمس پهلوی خواهر شاه معدوم، در نظر دارد کاخ حلزونی مروارید را به عنوان یک ملک شخصی، بازپس گیرد.

    به گزارش پایگاه خبری "مبارزین" ، وی که هم اینک به ایران سفر کرده است، با گرفتن وکیل از طریق دستگاه قضایی، قصد تصاحب دوباره کاخ مادربزرگ خود در مهرشهر کرج را دارد. این کاخ پس از پیروزی انقلاب، به عنوان موزه تحت مدیریت ببیاد مستضعفان و جانبازان اداره می شد.

    کاخ مروارید پس از آن به یک نهاد انقلابی واگذار شد که بخشی از آن به شهربازی تبدیل شده است اما کاخ موزه، دیگر پذیرای بازدیدکنندگان نشد.

    شایان ذکر است که شمس، خواهر بزرگ محمد رضا پهلوی بود که بعدها به دین مسیحیت گروید. وی پیش از پیروزی انقلاب درگذشت. دارایی های وی، شامل کاخ بزرگ حلزونی مروارید و باغ بزرگ سیب در کرج، از کرامات محمد رضا پهلوی از دارایی های مردم ایران به خواهرش بوده است.


        نظرات دیگران ( )

  • حسین وارث آدم
    نویسنده: ایران پنج شنبه 86/2/20 ساعت 1:7 صبح

    عجبا!صحنه ی کربلا ناگهان در پیش چشمم ، به پهنه ی تمامی زمین گسترده شد و صف هفتاد و دو تنی که به فرماندهی حسین در کنار فرات ایستاده است، در طول تاریخ کشیده شد که ابتدایش ، از آدم –آغاز پیدایش نوع انسان در جهان – آغاز میشود و انتهایش تا...آخرالزمان ، پایان تاریخ ، ادامه دارد!

    پس حسین سیاستمداری نیست که، به خاطر شراب خواری و سگبازی یزید با او درگیری پیدا کرده باشد و این حادثه غم انگیز اتفاق افتاده باشد . او وارث پرچم سرخی است که از آدم ، همچنان دست به دست ، بر سر دست انسانیت می گردد و اکنون به دست او رسیده است و او نیز با اعلام این شعار که:هر ماهی محرم است و هر روزی عاشورا و هر سرزمینی کربلا ، این پرچم را دست به دست، به همه ی راهبران مردم و همه ی آزادگان عدالتخواه در تاریخ بشریت سپرده است و این است که ، در آخرین لحظه ای که می رود تا بمیرد و پرچم را از دست بگذارد ، به همه نسل ها، در همه ی عصر ها فریاد برمی آوردکه:

                                                  آیا کسی هست که مرا یاری کند؟

     برگرفته از کتاب حسین وارث آدم از دکتر علی شریعتی


        نظرات دیگران ( )

  • شبکه ابو هادی
    نویسنده: ایران پنج شنبه 86/2/20 ساعت 1:7 صبح

    شبکه ابوهادی الاسلامیه یک سایت شیعی است که از سال 2000 فعالیت خود را آغاز کرده و ترویج مقاومت اسلامی لبنان همت گمارده است. این سایت به زبان عربی است. مشاهده آن را به شما توصیه می کنیم.

    http://www.abu-hadi.net/


        نظرات دیگران ( )

    <      1   2   3   4   5   >>   >

  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ
  • ## درخواست رسانه‌های بیگانه از سران اصلاحات ##
    ## عکس:دیدار کروبی با سفیر سابق انگلیس ##
    ## منوشه امیر: برای مقابله با خطر شیعه باید از سبزها حمایت کرد!
    ## شیمون پرز: مخالفان به نیابت از ما می جنگند ##
    ## درخواست انگلیس از ایران: روابط خود را با ما کاهش ندهید ##
    ## اعتراض شدید تشکل های دانشجویی نسبت به نامه سید حسن خمینی ##
    آبروی همه مسلمانان؛ اشک ما را چرا درآوردی؟:
    آنچه من دیدم و نحوه زندگی آیت ا? خامنه ای
    نماز جمعه سیاسی Top2009 - موسوی با کلی محافظ بعد 20 سال در
    میر حسین موسوی - به کجا چنین شتابان ؟؟ - 2
    میر حسین موسوی - به کجا چنین شتابان ؟؟
    پاسخ آیت الله یزدی در واکنش به نامه هاشمی رفسنجانی ** مهم
    رنجنامه جمعیت ایثارگران خطاب به هاشمی رفسنجانی
    مهم ** نامه هاشمی رفسنجانی به رهبر انقلاب ** مهم
    تصویر و اتهامات برخی عاملان سایت‏های مستهجن- مستند شوک
    [عناوین آرشیوشده]