سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش خود را نادانى میانگارید ، و یقین خویش را گمان مپندارید ، و چون دانستید دست به کار آرید ، و چون یقین کردید پاى پیش گذارید . [نهج البلاغه]
کل بازدیدها:----581204---
بازدید امروز: ----11-----
بازدید دیروز: ----115-----
جستجو:
  • اوقات شرعی
    آرشیو اردیبهشت 1386 - طرحی نو برای اتحاد ایرانیان سراسر گیتی
     
     
  • درباره من
  • لوگوی وبلاگ
    آرشیو اردیبهشت 1386 - طرحی نو برای اتحاد ایرانیان سراسر گیتی

  • فهرست موضوعی یادداشت ها
    آیت الله یزدی در واکنش به نامه هاشمی رفسنجانی . رضا فاضلی عودلاجان تهران مدارس نوشیروان پریوش سرهنگ نصیری . شهرام همایون فروش دختران در دبی . علیرضا میبدی دادگاه مصطفی رمضان پور پسر خاله زن میبدی هما احسان . ماهواره ملی امید تماشای مسیر زنده پرتاب مدار کره زمین . مستهجن مضلین مستهجن سکس شوک مستند شوک مرکز بررسی جرائم سازمان . میر حسین موسوی عضو فعال ستاد مرکزی آشوب عضویت شورای مرکزی سازمان . نحوه زندگی آیت‏ا? خامنه‏ای دیده . نخست وزیر ترکیه رجب طیب اردوغان غزه رییس رژیم صهیونیستی . نماز جمعه تصاویر حاشیه رفسنجانی موسوی . همسر مصطفی تاج زاده سازمان مجاهدین انقلاب مجمع زنان اصلاح طلب حس .
  • مطالب بایگانی شده
  • لینک دوستان من
  • لوکوی دوستان من
  • اوقات شرعی
  • اشتراک در وبلاگ
     
    < type="text/java" src="http://www.iransohrab.ir/js/IranSohrab-link.js">





    Powered by WebGozar

    وضعیت من در یاهو
  • آوای آشنا
  • قمر الاستشهادیون
    نویسنده: ایران پنج شنبه 86/2/20 ساعت 1:7 صبح

    حوالی ظهر روز چهارشنبه، نخستین روز سال 1375 درحالی که من و تو، تحویل سال جدید را جشن می گرفتیم جوان رعنا وخوش سیمایی که بیش از 20 بهار از عمر پر برکتش رابه چشم ندیده بود، درکنار جاده ای در روستای اشغالی «العدیسه» واقع در منطقه اشغالی جنوب لبنان، فارغ از همه تعلقات به نماز ایستاده بود. هر چند که به ضرورت، لباس فرم صهیونیست ها را به تن داشت.
    ... جوان برای آخرین بار تجهیزاتش را کنترل می کند، محکم بسته شدن بیش از 30 کیلوگرم مواد منفجره وچاشنی آماده انفجار در زیر لباس، اتصال رابط چاشنی با کلید انفجار ونهایتا کلید انفجار... درحالی که طلایه ستون نظامی ارتش اسراییل هویدا می گردد، جوان نزدیک جاده می آید. خودروهای نظامی ارتش اشغالگر، یک به یک از مقابلش رژه می روند. جیپی استتار شده که یکی از عالی رتبه ترین فرماندهان صهیونیست در آن نشسته است، درچند قدمی جوان ظاهر می شود. راننده جیپ با دست تکان دادن های جوان از سرعت خودرو می کاهد. جوان برای جلوگیری از هرگونه شک وتردید صهیونیست ها، ابتدا سلامی نظامی می دهد و سپس با فریاد «الله اکبر» خود را درون خودرو پرتاپ کرده و با فشار کلید انفجاری تمام سرنشینان دژخیم را به جهنم می فرستد و خود به عالم ملکوت پرواز می کند.
    انفجار، چنان هیبتی داشت که ستون، متوقف شد و بسیاری از درجه داران وسربازان صهیونیست که اجزای تکه تکه شده فرمانده خود را می دیدند، دیوانه وار و بی هدف شروع به تیر اندازی کردند و سپس پا به فرار گذاشتند. صهیونیستها پس از دقایقی به خیال جستجوی عاملین حمله، به سمت روستا می روند که انفجار بمب دیگری که جوان قبل از شهادت خود درمسیر کار گذاشته بود، عده دیگری را نیز به هلاکت رساند. بیش از یازده سال از شهادت این شهادت طلب لبنانی می گذرد، به راستی آیا اگر ما تصویر «علی منیف اشمر» را ببینیم او را خواهیم شناخت؟! آیا نام او برای ما آشنا است؟ وآیا باورتان می شود که نوار ویدئویی قرائت وصیت نامه و به جا آوردن نماز شهادت و خداحافظی «علی اشمر» فیلمی موجود و مستند است؟ اگر بعد از گذشت چند سال از شهادت قمر الاستشهادیون 20 ساله، بسیاری از ما نام وی را با آشنایی می شنویم، چه عجب؟! وقتی کمپانیهای چند ملیتی از طریق تابلوهای تبلیغاتی، اجناس مصرفی خود را از ساعت های چند صد هزار تومانی عرضه گرفته تا ویدئو ها وتلویزیونها و ماشین های چند ده میلیون تومانی عرضه می کنند، صدها قلم جنس که شهرمان را پر کرده اصلا جایی برای افراد که به اعتراف خود صهیونیست ها اصلی ترین دشمنان حاکمیت سرمایه داری جهانی و کفار وملحدین اشغالگرند، باقی می ماند؟!!
    محض باور برخی ناباوران، عین سخنان ژنرال «لوین» فرمانده سابق ارتش اسرائیل را نقل می کنیم: «برای هر دردی می توان دوایی یافت. تفنگ وتوپ و تانک وهواپیمای ارتش را می توان چاره کرد ولی در مقابل جوانی که بی محابا و با یقین و آرامش قلبی، خود را در راه هدف منفجر می سازد، چه تدبیری می توان داشت!»


    بگذریم...
    قمر الاستشهادیون«علی اشمر» در سال 1354 ه.ش یعنی سه سال قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ایران درخانواده ای مومن و شیعه در منطقه اشغالی «العدیسه» دیده به جهان گشود و ازهمان خرد سالی با قرآن و مجالس بزرگداشت مقام خاندان عصمت و طهارت (علیه السلام) آشنا شد و تحت تاثیر تربیت و ارشاد اولیایش، از قرآن و مجالس فوق بهره گرفت. مسجد انیس او بود و در حد توان نمازهایش را در مسجد به جا می آورد. علی از همان کودکی تعلیمات دینی و مبارزه را توامان فرا گرفت، چرا که خود می دید که چگونه شیعیان جنوب لبنان ومردم محروم فلسطین به جرم پیروی از قرآن وعترت از سوی دشمنان داخلی و خارجی به ویژه رژیم دژخیم صهیونیستی زیربارانی از گلوله های توپ، خمپاره، مسلسل و موشکهای هوایی و دریایی قرار می گیرند وبه خاک و خون کشیده می شوند. او لمس می کرد که دشمن خونریز وکینه توز غاصب به چه شکلی بی رحمانه «تل زعتر» ها و «صبرا و شتیلا» ها می آفریند و برگهای بیشتری به اوراق سیاه و ننگین تاریخی جنایت خود در «کفر قاسم»ها و «دیر یاسین»ها اضافه می کنند. او درس حقیقی و کمال مطلوب خود را در صفوف بسیجیان لبنان نشانه کرده بود. استعداد فوق العاده اش در یادگیری فنون مختلف نظامی از یک سو و درجات عالی معنویش ازسوی دیگر، موجب ارتقا بسیار سریع وی درحزب ا... گشت. پس از ورود به جرگه نظامی در جواب خواهرش که به او گفته بود:«ممکن است دراین راه شهید شوی» می گوید:«مگر این مسایل به ما بستگی دارد که شهید بشویم یا نشویم؟»
    در 19 سالگی به عنوان نیروی رسمی حزب ا... گزینش شد وبه صف منتظران عملیات استشهادی پیوست و مهیای شهادت در راه خداوند گردید. شهادت در راه انتقام از کسانی که هر روز دستشان آلوده به خون مظلوم می گردد، کسانی که با خرد کردن استخوانهای کودکان و نوجوانان و دریدن شکمهای مادران، روی بسیاری از شقی ترین اشقیای عالم را سفید کردند.
    پدر و مادر فداکار علی نقل می کنند که هرگاه علی خبرشهادت دوستان حزب ا... را می شنید به قدری متاثر و غرق در اندوه جاماندن از قافله شهدا می شد که مکرر ازخداوند طلب شهادت می کرد. پس از نفوذ و شناسایی چند ماهه رزمندگان حزب ا... که منجر به کشف مسیر آمد و شد یکی از شاخص ترین و جنایتکارترین فرمانده هان رژیم صهیونیستی شد، به آرزوی دیرینه خود نزدیک شد و تقدیر خداوند چنان حکم کرد که پس از چند روز راهپیمایی وعبور از موانع و استحکامات رژیم صهیونیستی، در همان راستای زادگاهش ضمن به هلاکت رساندن فرمانده فوق و معاونانش، خود به دیدار محبوب بشتابد.

    کتبت هذه الخاطرة..الیوم ذکرى استشهاد (قمر الاستشهادیین:علی منیف اشمر)

    وقفت امامه,, رأیت عظمته وهیبته
    رأیت جماله الفاتن مظهرا وجوهرا
    شفتاه اللتان لا تنطقان بالسوء..
    بسمته الجنوبیة تدخل على النفس راحة والروح..
    عیناه اللتان تتلألآن کاللؤلؤ
    ووجهه المستضیء من نور القمر
    وقلبه الذی تغلغل فیه حب الله حتى ملأه فما عاد یقبل غیره
    ارتجفت یدای ..لم اعد قادرة على التحمل..
    ذلک الفارس اکبر من استطیع وصفه
    ذاک الجندی فی صفوف المهدی یحمل السلاح على الذراع
    فما ان یطلبوه للجهاد حتى یثب مستلقیا السلاح ثم یرحل...
    کطائر الضوء الذی ما إن یسدل اللیل ظلمته حتى یفجر الغربان ثم یعود وطلوع الفجر حاملا دمه الشریف على کفیه قربانا لوطنه..
    فی العشرین من الشهر الثالث..فاضت روحه الى العلیا .. وسما
    هو روح من وحی الله..
    هو نور والقمر سناه..
    هو طیر والعشق سماه..
    هو فجر والشمس خطاه..
    هو ثورة والدم إباه ..
    هو وطن والروح فداه..
    هو شبل حزب الله .. علی أشمر

    تحیاتی لکم
    کتبت بتاریخ:
    20/3/2005
    ملاک الزهرا

     

        نظرات دیگران ( )

  • سارا انار دارد
    نویسنده: ایران پنج شنبه 86/2/20 ساعت 1:7 صبح


    یک عمر خوانده بودیم سارا انار دارد
    در دستهایش امروز  دارا تفنگ دارد
    با دشمنان دارا  او قصد جنگ دارد
    هنگام جنگ دادیم صدها هزار دارا
    هم کوچه های ایران مشکین ز اشک سارا
    دارا لباس پوشید با جبهه ها عجین شد
    در فکه و شلمچه دارا به روی مین شد
    صد ها هزار سارا چشمی به حلقه ی در
    از یک طرف و دیگر چشمی ز خون دل تر
    سارا سوال می کرد دارا کجاست اکنون؟
    دیدند شعله ها را در قایقش به مجنون
    در ان زمانه رفتند صد ها هزار دارا
    در این زمانه گشتند دهها هزار دارا
    هنگام جنگ گشته، دارا اسیر و دربند
    دارای این زمانه با بنز رو به دربند
    دارای آن زمانه بی سر درون کرخه
    سارای این زمانه در کوچه با دوچرخه
    در آن زمانه دارا ،با جبهه ها عجین شد
    با چفیه ای که گلگون از خون صد، چو داراست
    سارا خود از برای جلب نظر بیاراست
    آن مقنعه ور افتاد ،جایش فوکل در آمد
    سارا به قول دشمن، از املی در آمد
    دارا و گوشواره! حقا که شرم دارد
    در دست هایش امروز او بند چرم دارد
    با خون و چنگ و دندان دشمن ز خانه راندیم
    اما به ماهواره در خانه اش کشاندیم
    جای شهید، عکس خواننده روی دیوار
    آن ها به جبهه رفتند این ها شدند طلبکار
    یا رب تو شاهدی بر اعمالمان یکایک
    بدم المظلوم یا الله عجل لفرج ولیک
    شاعر:عبدالرضا بیات

        نظرات دیگران ( )

  • روباه پیر، کیش.... و مات!!
    نویسنده: ایران پنج شنبه 86/2/20 ساعت 1:7 صبح

    مطلب زیر به قلم  شیدا از همراهان قدیمی و صمیمی وبلاگ ماست. با تشکر از ایشون
    ممکن است موضوع تجاوز و سپس بازداشت ملوانان انگلیسی و همه اتفاقات و رخ دادهایی که در این اثنا بوقوع پیوست در ظاهر موضوعی مقطعی به نظر رسد که اثرات و نتایج زود گذر و موقتی با خود به همراه داشته باشد اما در واقعیت چونین نیست.
    تجاوز 15 نظامی انگلیسی در مرز آبی اروند که پس از شش مورد نقض حریم آبی صورت گرفت و پس از آن به محاصره دو فروند شناور انگلیس منجر شد نشان داد که نیروهای مسلح کشورمان درتمامی ایام از آمادگی کامل برای دفاع از کشور برخوردارند.
    اما چرا در شرایط کنونی نیروهای انگلیس چندین بار به رزهای ایران تعرض می‏کنند در شرایطی که ایران با قطعنامه پوشالی شورای امنیت و اعمال تحریمهای هسته ای مدام در حال تهدید است؟
    به نظر هدف غرب بخصوص انگلیس و آمریکا از چنین تجاوزاتی، آزمایش ایران و سنجیدن قدرت نظامی و حساسیتهایی مرزی ایران بود و البته پس از آن تحریک افکار عمومی بخصوص غرب برای ایجاد بهانه و توجیه مواضع ضد ایرانی سیاستمداران غرب و آمریکا بود
    .اما در مورد هدف اول یعنی آزمایش ایران نسبت به مرزهای خود که البته دراین  زمینه به خوبی حساسیت و قاطعیت ایران برای دفاع از تجاوز به حریم خود برای همگان روشن شد آنهم در مرزهای آبی و ایام تعطیلات کشوری.
    اما هدف دوم که همانا بیش از پیش مخدوش کردن افکار عمومی دنیا، نسبت به ایران بود که پس از دستگیری ملوانان متجاوز، این تبلیغات به شدت رونق گرفت و ترویج شد و سعی شد با مظلوم جلوه دادن نظامیان انگلیس و تکذیب نقض حریم آبی ایران، دولتمردان ایران را در پی انتقام گرفتن از غرب به خاطر تصویب قطعنامه ضد ایرانی شورای امنیت جلوه دهند که در این زمینه موفق عمل کردند، اما تا زمانی مشخص.  از ایران غولی ساختند که خطری برای همه ملتهاست و بار دیگر بحث سلاحهای هسته‏ای ایران را پیش کشیدند و بازداشت ملوانان نظامی انگلیسی را توجیه و دلیلی دیگر برای مخدوش کردن چهره ایران قرار دادند،
    اما تا چه زمان این تبلیغات میتوانست بر مخاطب خود تاثیر داشته باشد و اطمینان آنان را به خود جلب کند؟
    کنفرانس خبری دکتر احمدی نژاد این زمان مشخص بود.
    ابتدا رییس جمهور با اهدای مدال به عوامل دستگیری متجاوزان این ذهنیت را در خبرنگاران و رسانه و مردم بوجود آورد که ایران بشدت نسبت به نقض حریم خود حساس است و خاطیان را با قاطعیت مجازات خواهد کرد. شاید در بین خبرنگاران رسانه‏های غرب حاضر در جلسه پس از اهدای این مدالها دیگر امیدی برای آزادی حتی ملوان زن بازداشت شده باقی نمانده بود. همانطور که خبرنگار فاکس نیوز اعلام کرد: پس از مراسم اهدا مدال با خود گفتم از این زمان به بعد تیرگی روابط ایران و انگلیس وارد مرحله جدیدی خوهد شد و امیدی به آزادی زود هنگام ملوانان نخواهد بود.
    در شرایطی که برای همگان روشن شده بود تا چه اندازه نقض حریم ایران برای دولتمردان و حتی مردم بخصوص قشر دانشجو با آن تجمع و تظاهراتی که در مقابل سفارت انگلیس برگزار کرده بودند مهم و حساس است به یکباره  دومین مقام ایران اعلام می‏‏کند:رافت اسلامی ایرانیان و سالروز میلاد پیامبر صلوات الله علیه و همچنین عروج حضرت مسیح شامل حال مردم انگلیس شده است و ما متجاوزان را با رافت اسلامی مورد بخشش قرار میدهیم و از دولت انگلیس می‏‏ خواهیم که نظامیان را بخاطر اعترافاتی که داشتند مجازات نکند
    .
    چنین اعلامی به یکباره همه نگرشها و ذهنیتهای سوئی که رسانه‏های غرب در این مدت کوشیدند علیه ایران بوجود بیاوردند را  نقش بر آب کرد
    . در ذهن سیاست‏مدران غرب این موضوع باقی خواهد ماند که مواضع ایران هرگز قابل پیش بینی نیست و حریف قدرتر از آن چیزی بوده که تصور می‏کردند. هنگامی که دکتر احمدی نژاد پس از اهدای مدال اعلام می‏‏کند رافت اسلامی شامل حال ملونان انگلیس شده است به این معناست که دولت مردان این کشور و کل غرب توسط ایران و اسلام به شدت تحقیر شده است چرا که وقتی در موضع قدرت عفوی صورت می‏‏گیرد معنای آن ضعف و حقارت طرف عفو شده است. و این یعنی غرب و همه ساز و برگش و همه دستگاههای دروغ پردازش در مقابل سیاستهای هوشمندانه ایران به سخره گرفته میشوند.
    همچنان که یکی از رسانه‏های غربی اعلام می‏‏کند ایران با این عمل خود خواست در جهان قدرت‏نمایی کند و اقتدار خود را به رخ بکشد
    .
    ایران آزادی متجاوزان انگلیسی را منوط به عذرخواهی رسمی دولت انگلیس از مردم ایران کرده بود که انگلیس در انتها و در روز پیش از اعلام آزادی مجبور شد به این خفت هم تن در دهد و گویی همه دروغ‏پردازیهای خود را زیر سوال برد
    .
    د
    ر حالیکه غرب قصد داشت از این رخ داد حداکثر استفاده را برای ترویج ذهنیت منفی در مورد ایران و ایرانیان داشته باشد -همچنان که با ساخت فیلمهایی چون سیصد و تبلیغات رسانه‏ها در ایام اخیر این کوشش را به حد اعلای خود رسانده بود- ایران ناگهان منطقه بازی را عوض می‏کند و همه چیز را به نفع خود خاتمه می‏دهد. هر چند که پس از ورود نظامیان انگلیسی به خاک کشورشان و پس از
    26 ساعت قرنطینه و بازجویی و القای سخنان دولتمردان این کشور به آنان باز هم کوشیدند آب رفته را به جوی بازگردانند، اما ذهنیت و اعتمادی که مردم انگلیس و غرب نسبت به دولتمردان و رسانه‏های خود داشتند از بین رفت همچنان که اکثر نظر سنجیهای صورت گرفته بین مردم و رسانه‏ها بیان می‏کند که بازنده اصلی این ماجرا بلر و بوش هستند.
    اما بیان اینکه
    «رافت اسلامی» شامل حال انگلیس شده است به نظر بیشتر یک سیاست کلامی باشد. چرا که انگلیس مسبب بسیاری از عقب ماندگیها ،کودتاهای خونین، توطئه‏ها و جنایات در خاک کشورمان چگونه می‏‏تواند مورد رافت اسلامی واقع شود در حالیکه در همین آیین آمده است "اشدا علی الکفار"!؟ هرگز عفو اسلامی شامل حال چنین دولت مزوری نخواهد شد، بلکه این استراتژی سیاست اسلامی است که هرگز در مقابل دشمن کوتاه نمی‏اید مگر آنکه نفع آن بیشتر از ضررش باشد که در آن هنگام مدبرانه تاکتیکی مناسب اتخاذ خواهد کرد  و ایران در قضیه اخیر این نفع و بهره را از این آزادی به تمامی شامل خود کرد.
    از طرفی باید از قشر جوان و دانشجو که غیرت ایرانی و اسلامی، آنان را برای مجازات متجاوزان برانگیخت و آن تجمع با شکوه در مقابل سفارت انگلیس قدردان بود و همه این رخدادها را در جهت نفع و پیروزی ایران دانست چرا که ثابت کرد این فقط دولتمردان ایران نیستند که در مقابل متجاوزان قاطع هستند بلکه مردم بخصوص قشر تحصیل کرده در این مورد کوتاه نمی‏ایند
    .
    نکته دیگر اینکه یکی دیگر از نتایج این بازی شطرنج که با پیروزی ایران خاتمه یافت این بود که همه شناورها و کشتیهای انگلیس تا ساحلهای عربی از مرزهای آبی ایران عقب نشینی کردند
    .
    واقعیت این است که دستی فراتر از همه دستها مسیر انقلاب ایران را جهت می‏بخشد. دستی که به اعتبار خونهایی که برای به مقصد رسیدن این راه ریخته شد همه حرب‏ها و توطئه ها را در هم می‏شکند. با وجود همه کمبودهایی که در داخل با آن مواجهیم این خداوند است که می‏خواهد سرزمین قائم آل محمد را از شر دشمنان و توطئه‏گران روباه‏صفت رهایی بخشد تا زمان ظهور منتظر که همه کمبودها و نواقص نیز با کفایت و علم الهی صاحب الزمان از میان خواهد رفت .این خون شهداست که هرگز به هدر نمیرود چرا که خداوندی عادل حاکم بر همه امور ماست. اللهم عجل لولیک الفرج.


        نظرات دیگران ( )

  • حزب مستضعفین دنیا
    نویسنده: ایران پنج شنبه 86/2/20 ساعت 1:7 صبح

    برپایی عدالت و اقامه قسط از اهداف اصلی ارسال انبیا و دغدغه تمامی اولیای الهی است.(سوره حدید، آیه 25)
    در ورای عدالت گستری، مفهوم دیگری به نام ظلم ستیزی نیز آرمیده است و این دو همواره همپای یکدیگرند. از این رو یکی از جنبه های برقراری عدل در جامعه توسط انبیا و مردان الهی مبارزه با استکبار بوده است و سربازان این جبهه «توده های مردم و مستضعفین» بوده اند. و آنچنان که خداوند متعال وعده داده است پایان امر نیز با غلبه بر مستکبرین حکومت مستضعفین شکل خواهد گرفت.(سوره قصص، آیه 5)
    امام خمینی(ره) با تمسک به دستورات اسلام ناب، مبارزه با طاغوت را آغاز کرد و طبق سنت تحویل ناپذیر الهی، پابرهنگان اولین کسانی بودند که ندای آسمانی او را لبیک گفتند و نهضت اسلامی به پیروزی رسید.
    این نوشتار بر آن است تا با واکاوی سخنان بنیانگذار جمهوری اسلامی، مفهوم مستضعفین، این گل واژه بنیادین انقلاب و حواشی آن را تبیین نماید.  ادامه مطلب را بخوانید و بی‏نظر هم نباشید آیا این پیشنهاد عملی خواهد شد؟ ...

        نظرات دیگران ( )

  • استشهاد اگر راه بسته باشد
    نویسنده: ایران پنج شنبه 86/2/20 ساعت 1:7 صبح

     

    این گفتگوی صبح صادق با سخنگوی ستاد پاسداشت شهدای نهضت جهانی اسلام است که در تاریخ 29/3/85 انجام شده است و حاوی نکات جالبی است

    احسان  آیتی

    عملیات استشهادی یک حرکت نظامی است با ماهیت دفاعی که در زمان اضطرار مشروعیت پیدا می کند، زمان اضطرار زمانی است که بین دو طرف مخاصمه نابرابری قوایی است یعنی نیروی خودی نمی تواند با عملیات کلاسیک ضربه ای به دشمن بزند. به همین منظور باید با حداقل امکانات و نفرات، خود را به نقطه استراتژیک دشمن رساند و بیشترین ضربه را بر خصم وارد کرد. چون باید در قلب دشمن وارد شوید و احتمال بازگشت صفر است و شهادت حتمی است....سخنگوی ستاد پاسداشت شهدای نهضت جهانی اسلام به این بخش از سخنان مقام معظم رهبری که فرمودند: «در صورتی که آمریکا به جمهوری اسلامی ایران حمله کند، ایران به منافع آمریکا در تمام نقاط جهان ضربه خواهد زد» اشاره کرده و می گوید: ما آمادگی عملیات های استشهادی را در عمق خاک دشمن داریم و امت اسلامی همین عملیات های شهادت طلبانه است.

    ادامه مطلب...

        نظرات دیگران ( )

  • برزخ جوانی منتظر
    نویسنده: ایران پنج شنبه 86/2/20 ساعت 1:7 صبح

    جناب شیخ رجبعلی خیاط به هنگام دفن جوانی می گوید:

    دیدم که حضرت موسی بن جعفر علیه السلام آغوش خود را بر جوان گشود ، پرسیدم : این جوان آخرین حرفش چه بود ؟ گفتند این شعر:

    منتظران را به لب آمد نفس   ای شه خوبان تو به فریاد رس

     

    برگرفته از کتاب کیمیای محبت(یادنامه شیخ رجبعلی خیاط)


        نظرات دیگران ( )

  • عاشق از معشوق چه می خواهد؟
    نویسنده: ایران پنج شنبه 86/2/20 ساعت 1:7 صبح

     

    دکتر حمید فرزام می گوید: گاهی شیخ (شیخ رجبعلی خیاط) برای تفهیم مطالب عالی عرفانی ،تمثیلات ساده و لطیفی به کار بیان می فرمودند ، مثلا می گفتند :

    " عاشقی در خانه ی معشوق را زد ، معشوق پرسید : نان می خواهی؟

    گفت: نه

    گفت :آب می خواهی ؟

    گفت : نه

    گفت : پس چه می خواهی ؟

    گفت : من تو را می خواهم.

    رفقا ! باید صاحب خانه را دوست داشته باشی نه آش و پلوی او را ، به قوا سعدی :

    گر از دوست چشمت بر احسان اوست        تو در بند خویشی نه در بند دوست

    فقط باید خدا را بخواهید، و هر کاری می کنید فقط برای او انجام دهید ، عاشق خود او باشید و حتی برای ثواب هم او را عبادت نکنید"

    و گاهی با لحن شیرین به من میفرمودند:

    " کاری بکن که زلفت آنجا گره بخورد"

    و اشعار مناسبی از حافظ – شاهد می آوردند که بسیار موثر واقع می شد مانند:

    گرت هواست که معشوق نگسلد پیوند     نگاه دار سر رشته تا نگه دارد

    از کتاب کیمیای محبت(یادنامه شیخ رجبعلی خیاط)


        نظرات دیگران ( )

  • چرا دق نمی کنیم؟؟؟
    نویسنده: ایران پنج شنبه 86/2/20 ساعت 1:7 صبح

    خلخال از پای زن یهودی کشیدند. مولا علی فرمود هر آن مسلمانی این خبر رابشنود که در حکومت اسلامی به زنان تعرضی شده جا دارد از این غصه دق کند.
    قصه
    فلسطین و مسجد الاقصی و عراق و افغانستان و یمن و دختران محجبه اروپا و اهانتهای پیاپی به پیامبر اعظم ... هر کدام مصیبتی بزرگ برای هر غیرت مند مسلمان است.
    حال می شنویم در ام القرای اسلام، در دانشگاه حکومت اسلامی، بدر یک به اصطلاح نشریه به پیامبر و امیرالمومنین توهین می شود و حجاب زن به سخره گرفته می شود. بعد یک به ظاهر استاد دانشگاه با بی‏شرمی تمام باز به عفاف و حیای زنان
    اهانت می‏کند و به دختری مظلوم و محجوب استهزاء و هتاکی می‏کند.
    در روزی که همه از شهید مطهری آن استاد فرزانه و مقام شامخ معلم سخن می گویند. این فرد غاصب جایگاه استاد این چنین به مقام استادی هم اهانت می کند. امسال که دشمن این چنین بی پروا شده  نیکوست از همین روز به فاطمه حضرت زهرا سلام الله علیها تمسک کنیم و در دفاع از حریم ولایت فاطمه‏گونه بپاخیزیم. فاطمیه برای ما از همینک آغاز شده است. فقط عزاداری نمی‏کنیم خدا توفیق دهد نزد مادرمان آبرو‏داری کنیم.
    خدا یا چرا ما دق نمی‏کنیم؟ چرا نمی میریم از این همه داغ؟... دیگر نمی توان نوشت...

    اِلهی عَظُمَ البَلا وَ بَرِحَ الخَفاءُ وَ انکَشَفَ الغِطاءُ
    وَ انقَطَعَ الرَّجاءُ وَ ضاقَتِ الاَرضُ وَ مُنِعَتِ السَّماءُ وَ اَنـتَ المُستَعانُ

    وَ اِلَیکَ المُشتَکی
    وَ عَلَیکَ المُعَوَّلُ فِی الشِّدَّةِ وَ الرَّخاءِ اللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ و الِ مُحَمَّدٍ اُولِی الاَمرِ الَّذینَ فَرَضتَ

    عََلَینا طاعَتَهُم وَ عَرَفتَنا بِذلِکَ مَنزِلَتَهُم فَفَرِّج عَنّا بِحَقِّهِم فَرَجاً عاجِلاً قَریباً کَلَمحِ البَصَرِ اَو هُوَ اَقرَبُ یا مُحَمَّدُ یا

    عَلیُّ یا عَلیُّ یا مُحَمَّدُ اِکفِیانی فَاِنَّکُما کافِیانِ وَ انصُرانی فَاِنَّکُما ناصِرانِ یا مَولانا یا صاحِبَ الزَّمانِ اَلغَوثَ اَلغَوثَ

    الغوث
    َدرِکنی اَدرِکنی اَدرِکنی اَلساعَةَ اَلساعَةَ اَلساعَةَ اَلعَجَلَ اَلعَجَلَ اَلعَجَلَ یا اَرحَمَ الراحِمینَ بِحَقِّ مُحَمَّدٍ و الِهِ الطّاهِرین

    **********

    امسال فاطمیه چه زود آمد. یا فاطمه از کبودی رویت خجالت می کشیم...

    محبین حضرت فاطمه سلام الله علیها، حداقل میتوانیم این لوگو رو در وبلاگمون قرار بدهیم:


    <script language="JavaScript" type="text/javascript" src="http://www.sharemation.com/basiji/YA-ZAHRA.js"></script>


        نظرات دیگران ( )

  • روزنامه نگاران انگلیسی خواستار تحریم کالاهای اسرائیلی
    نویسنده: ایران پنج شنبه 86/2/20 ساعت 1:7 صبح

    پایگاه اینترنتی روزنامه "گاردین" روز شنبه نوشت: اتحادیه ملی روزنامه نگاران انگلیس دراعتراض به جنگ دوم لبنان، درنشست سالانه خود به تحریم کالاهای اسراییلی رای داد. 
    این اتحادیه با اکثریت آراء خواستار تحریم کالاهای اسراییلی شد و از دولت انگلیس و سازمان ملل متحد خواسته‌است که مجازات‌هایی ضد اسراییل اعمال کنند. اتحادیه روزنامه نگاران انگلیس ضمن محکوم کردن حملات وحشیانه از پیش طراحی شده سال گذشته اسراییل به لبنان، تحریم کالاهای اسراییلی را خواستار شده است. (ما چه کردیم؟؟؟ .....)


        نظرات دیگران ( )

  • انتفاضه فلسطین خالصترین نهضت ضدصهیونیستی
    نویسنده: ایران پنج شنبه 86/2/20 ساعت 1:7 صبح

    بسم الله الرحمن الرحیم
    من طى سالیان دراز،  خطر اسرائیل غاصب را گوشزد مسلمین نمودم .... من از عموم مسلمانان جهان و دولت هاى اسلامى مى خواهم که براى کوتاه کردن دست این غاصب وپشتیبانان آن  به هم بپیوندند و.... ازخداوند متعال پیروزى مسلمانان را بر اهل کفر خواستارم . 
     روح‌الله موسوی الخمینی
     16 مرداد 1358‌ /  13رمضان 1399
    سالهاست فلسطین زیر چکمه غاصبین صهیونیست است و پاره تن اسلام زیر دندان این گرگ صفتان تکه تکه می شود و ما .........
    نافذ را که مناسبت همین روز مطلبی نوشته (اینجا) بخوانید....


        نظرات دیگران ( )

    <      1   2   3   4   5   >>   >

  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ
  • ## درخواست رسانه‌های بیگانه از سران اصلاحات ##
    ## عکس:دیدار کروبی با سفیر سابق انگلیس ##
    ## منوشه امیر: برای مقابله با خطر شیعه باید از سبزها حمایت کرد!
    ## شیمون پرز: مخالفان به نیابت از ما می جنگند ##
    ## درخواست انگلیس از ایران: روابط خود را با ما کاهش ندهید ##
    ## اعتراض شدید تشکل های دانشجویی نسبت به نامه سید حسن خمینی ##
    آبروی همه مسلمانان؛ اشک ما را چرا درآوردی؟:
    آنچه من دیدم و نحوه زندگی آیت ا? خامنه ای
    نماز جمعه سیاسی Top2009 - موسوی با کلی محافظ بعد 20 سال در
    میر حسین موسوی - به کجا چنین شتابان ؟؟ - 2
    میر حسین موسوی - به کجا چنین شتابان ؟؟
    پاسخ آیت الله یزدی در واکنش به نامه هاشمی رفسنجانی ** مهم
    رنجنامه جمعیت ایثارگران خطاب به هاشمی رفسنجانی
    مهم ** نامه هاشمی رفسنجانی به رهبر انقلاب ** مهم
    تصویر و اتهامات برخی عاملان سایت‏های مستهجن- مستند شوک
    [عناوین آرشیوشده]